MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311471 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 34 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 29.11.2021 15:11  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Problém s narážením předního blatníku do kolena výfuku.


 Má někdo podobnou zkušenost ? Podle všech fotografii má být mezera mezi kolenem výfuku a předním blatníkem asi 2,5 cm.Mě naráží blatník do kolene.Přední vidlice nevypadá ohlá.Tak tomu nějak nerozumím.Nemá někdo podobnou zkušenost ? Děkuji Martin    [marak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Tak to se mě nezdá toto vysvětlení, na starý rám co měl gumovou přední vidlicu jde normálně nasadit nový typ vidlice, takže to musí jít i opačně. Ve všech knihách i příručkách se už asi milionkrát napsalo, že se v rámci záruky zdarma měnili přední vidlice za novější typ!! (nikde se neopsalo že by se měnili i rámy). takže spíš to vidím, že je něco někde ohnuté (rám, vidlice, krk??)    [HonzaBK]   07.01.2015
Odpověď  dobry den pane měl jsem taky takovej problem s tim blatnikem tak jsem to pořešil v klidu po svem a to takovym zpusobem že jsem zkratil o 1cm držak blatniku ale v předu se mi zvednul jinak už nedřžel o vifuk ale po roce sem narazil na vaši diskuzi a viděl jsem to jak to měřite od motora k předni ose tak sem si vzpoměl že sem to taky řešil ale nedalo mi to a šel sem to změřit a je to tak že mam dva stadáky a zjistil sem že ramy jsou jine jeden měřil 41cm a druhy 45cm je to tak i držak motoru je na každem ramu o 2cm jinak dlouhy k vidlici a uchyty vyfuku jsou jine tak že na mopeda s 11 s vidlici na perac je jina ram než na s1 s vidlici na silendblokach a proto se nesmi přehodit vidlice stary typ za novy typ vydlice jinak to bude dřit ramy jsou trochu jine a i delky na zadnim kole jsou držaky k napinakum jine a to jeden typ jsou držaky napinaku rovne to je s11 novy typ vidlice ram s šikmym držakem na napinaky a s ušima a stojanem nabok a nebo z klasickym stojanem dělam stadaky od svich 16 let ale to sem zjistil až tět tak se chci podělit o rady svami na veteran diskuži je mi 34let ale to sem nevědel že ramy jsou odlišne tak se netrapte a nedoufejte jinak to nema cenu tahat ram to je nesmysl Patrik    [Patrik]   06.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  A výsledek.Dále jsem se už bál rám rovnat.Přece jenom je to 52 let staré.Jinak dík za rady. Martin    [marak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak po měření jsem měl mezi motorem a osou předního kola 41 cm.Místo přední vidle jsem nasadil pajsr a na něj ještě trubku.Stoupl jsem si na rám a pověsil se na trubku.Po dvou hodinách těchto pokusů jsem se dostal na 43 cm.Nevěřil bych,že rám bude tak odolávat a to mám cca 100 kg.Martin    [marak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.09.2012
Odpověď  Vypadá to opravdu ohlý pod nádržkou,zřejmně nějakej kotrmelec....stačí opravdu málo a přes úhel krčku a délku vidlice to na konci udělá velikej rozdíl,,,,,tak mnoho zdaru.......    [vencalochovice]   13.09.2012
Odpověď  Zatím děkuji za rady.Určitě to přeměřím,ale až v pátek.Dám vědět ,jak jsem dopadl.Dá se takový nakoplý rám vrátít do původního tvaru ? Martin    [marak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2012
Odpověď  Z obrázku je zřejmé, že vidlice podražená není, ale krk rámu ano. To je můj názor. Mě se to stalo tak, že sem havaroval do příkopy a ohnul rám. Vidla to přežila. Přední blatník sem měl vražený až za koleno.    [kuben]   11.09.2012
Odpověď  je to tahly maly oblouk ktery ale na delce pak s pomerem delky vidlice dela moooc    [david]   11.09.2012
Odpověď  dle meho je podrazen ram v miste cca pod nadrzi. taky takovy ram vlastnim...    [david]   11.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  doufám že to bude vidět ale od motoru mam k ose kola 45cm tak to zkus přeměřit    [Martin]   11.09.2012
Odpověď  Koleno je skutečně replika od Motojelinek,ale podle měření by mělo být schodné.Těch 25 mm co tam schází je přibližně tloušťka kolena.Pokusím se nějak ve svěráku narovnat vidlici.Dám vědět.Martin    [marak] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2012
Odpověď  Koleno mě taky příjde jiné , ale stejně je u ten válec dost blízko , Opravdu nemíš trošku ohlou vidlici ?    [Pepan]   11.09.2012
Odpověď  Podle fotek jiných S11 mně přijde, že máš nějak velký oblouk na tom kolenu výfuku. Možná to je replika.    [Petr]   11.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Doplňuji foto.    [marakRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2012
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006