 Po delší době se opět vrhnu do další renovace. Z Části jsem si doskládal vývozního Stadiona S22. Jako první jsem měl kostru s řidítkama a zbytek jsem postupně dosehnal. Teď je z toho pestrobarevné torzo které se od května začne renovovat. Zeptal bych se Vás na názor co na S22 patří co ne. Štítek v němčině. Údaja: 1,1 PS, číslo motoru 0029XX, číslo rámu 95XX rok neuveden. Barvu chci červenou dle rámu a zbytek světlou slonovou kostí? Slonová kost byla jako na S11 nebo? Červená je 8850? Dále mě zajímají kola, chromové byli nebo nebyli? Poprosím Vás o další postřehy a rady. Děkuji Standa [Standa_2] 27.01.2013 Přidat odpověď |
| Ruda: měla by tam být klasická - červenej "obrys". milan: Ano, je to ideální auto na renovaci, ne skoro, ale úplně vše.. :) [Standa_2] 07.04.2014 |
| U Mini je vyhoda,ze se na to da z Anglie koupit skoro vse. [milan] 07.04.2014 |
| Autíčko je to pěkné, tak přeji hodně zdaru při renovaci. Ještě malej dotaz na závěr, vývozáky S22 v provedení červená vínová a blatníky slonová kost, nepatří tam nádrž bez prolisovaného nápisu ? V podstatě si myslím, že kdyby jsi nádrž prodal zvlášť, bylo by to výhodnější a navíc, dle mého názoru na tenhle ročník v téhle barvě ani nepatří. [Ruda] 07.04.2014 |
|  nic jsem nevzdal, jen jsem se posunul jinam.. Momentálně mám v garáži tuhle zábavu. [Standa_2] 04.04.2014 |
| No tak to máš palec dolů to vzdávat a prodávat na Aukru. Já měl ubohé torzo a mám kompletní supr moped .... co mě to stálo čtení , shánění, přemlouvání, smlouvání ale hlavně ruční renovace.../ prachů/.. ted radost dva mopedy na jedné silnici jako v 60 letech. úlet wau [sebur] 04.04.2014 |
| Ano.. budu kupovat díly na Mini.. ;) [Standa_2] 01.04.2014 |
| Čistil jsem vičko od nádrže,dal jsem ho skleničky se savem-poměr 5-1 nechal jsem to 14dni a vičko jak nove.Jedno bylo nabarveny to trvalo měsic..pak je dám do ultrazkove čističky a hotovo.. [k.b.] 24.04.2013 |
| Do čeho jsi ty kryty namočil, že jsou takhle čisté? Já je bral technickým a zdálo se mi, že je naleptává. [Petr] 24.04.2013 |
| Cena psát nechci, za rum to nebylo, ale zadarmo taky. Na dnešní poměry co jsou na aukru, tak to celkem šlo. Ale jsem spokojený se stavem. [Standa_2] 21.04.2013 |
| By mě zajímalo co považuješ za lidovou cenu. [david] 21.04.2013 |
|  po 2 [Standa_2] 21.04.2013 |
|  po :) [Standa_2] 21.04.2013 |
|  před [Standa_2] 21.04.2013 |
| tak to jo! já myslel článek... jinak já jedu v sobotu tradičně na Motortechnu :) už se těším... [Karel_Sch] 10.04.2013 |
| Stránky již jedou. Čekám na burzu v Plzni - sobota a pak něco sepíšu.. ;) [Standa_2] 10.04.2013 |
| zapoměl jsi napsat do konce kterého týdne... :D :D :D [Karel_Sch] 10.04.2013 |
| Do konce týdne stránky pojedou jak mají.. :) Budou i najěká nové články - burza v KV, pár fotek z postupu dokupování dílů na S22 atd.. [Standa_2] 03.04.2013 |
| Mám je postavené na staré Joomle, které má sem tam díry, kterých někdo využil a čistě stránky přesměruje jinam. Mám teď dost práce a chvilku se k tomu nedostanu abych je opravil :(. [Standa_2] 01.04.2013 |
| Co máš Stando s tvými stránkami? Vyskakuje tam po chvíli prohlížení nějaký banner. [david] 01.04.2013 |
|  Nějaká drobnost - kryty na karbec. První burzu jsem promarodil a teď čekám na další abych mohl nakoupit díly.. :) [Standa_2] 30.03.2013 |
| Moc děkuji! Mohu poprosit o foto v plné kvalitě na mail? jakub.cr@gmail.com DĚKUJI [Standa_2] 28.02.2013 |
|  Na povale mám tmu preto zlá kvalita foto, snáď sa z toho bude dať vydedukovať tvar farebného rozlíšenia. [Milan Ježík] 28.02.2013 |
| Mohu poprosit vlastníka S22 s vývozní barevnou nádrží o velikou fotky nádrže ze strany? Rád bych si udělal šablonu tvaru. Děkuji [Standa_2] 25.02.2013 |
| Děkuji! Všechno tedy zatím mám až na vývozní motor. Začnu pátrat na burzách. Motor mohu udělat jako poslední. Pokud by měl někdo nějaké rady, obrázky, klidně pište.. [Standa_2] 21.02.2013 |
|  Naštěstí jsem si ji stáhnul :-) [1-Honza] 21.02.2013 |
| Tak to je super. Díky moc! Ta velká fotka bohužel již nejde. Nemáš jí náhodou staženou? [Standa_2] 21.02.2013 |
|  6 [1-Honza] 20.02.2013 |
|  5 [1-Honza] 20.02.2013 |
|  4 [1-Honza] 20.02.2013 |
|  3 [1-Honza] 20.02.2013 |
|  2 [1-Honza] 20.02.2013 |
|  Ještě jsem našel pár obrázků, je tam vidět ten béžovej kryt, tvar řidítek a otvory v předním blatníku, pro uchycení SPZ a taky štítek s přetřeným nápisem Stadion. [1-Honza] 20.02.2013 |
|  Ještě foto [1-Honza] 20.02.2013 |
| Kostra není moje, fotku jsem našel na netu. Kryty by měly bejt snad ty béžové. Stříbrný jsem ještě neviděl. [1-Honza] 20.02.2013 |
| Jinak mám ještě otázku. Mají být kryty karburátoru stříbrné? Díky [Standa_2] 20.02.2013 |
| Díky Honzo, to mi pomůže!!! Jedná se o tvojí kostru? Jinak nedávno se prodávalo zadní světlo na S22 které bylo na vývoz - né na S23, nemá někdo link na ukončenou aukci? Díky [Standa_2] 20.02.2013 |
| Nemá někdo náhodou v PC vzor toho oblouku co má být na nádrži? [Standa_2] 19.02.2013 |
| Tak si dej do kupy verzi s nádrží bez prolisovaného nápisu a pozdějc si poskládej i verzi co má nádrž s nápisem :-) [Ruda] 19.02.2013 |
| No tak mám dilema. Mám nádrž s prolisem a rád bych jí tam nechal. Pokud jí tam nedám, měl bych tam mít nádrž s červeným "obloukem", na ten nemám bohužel vzor. Tak teď nevím.. S prolisem, bez prolisu... Vyměnit jí mohu vždy. [Standa_2] 18.02.2013 |
| Bílá barva na zadním blatníku bylo nařízení za války z důvodu bezpečnosti protože se jezdilo se stínítky na světlech kvůli letadlům,při přiblížení vozidel byla bílá barva lépe vidět,měli to nařízeno všichni ,bicikli,motorky i auta a někde to přetrvalo v zákonech i po válce proto se u některých stadionů bílíl zadní blatník,podle mého pohledu při renovaci není třeba blatnik bílít. Co se týče štítku pokud je na štítku zabarven nápis stadion vyvážel se jako Jawa a tato verze neměla prolis stadion na nádrži. [Q007] 17.02.2013 |
| Tak potom by tam asi měla být nádrž bez prolisovaného nápisu Stadion ne? [otta] 17.02.2013 |
| Na mám štítku je z 80% zbytek barvy na nápisu Stadion, takže by měl být blatník stříknutý bílou (jeho část) ? [Standa_2] 16.02.2013 |
| štítok je síce nemecký ale výkon 2,4PS. [miník] 16.02.2013 |
| S tím nabarveným zadním blatníkem to asi šlo jen do určitých států,je to čistě bílá barva,na štítku je zastříkán Stadion a prodávalo se to pod značkou Jawa.Já těm mopedum zas tak moc neholduju spíš se zajímám o pionýry. [otta] 16.02.2013 |
| Jinak tento typ má také DE štítek a má nádrž s prolisem..!! :)) [Standa_2] 15.02.2013 |
| Bylo klasické co je na S11, pak co bylo tuším do Holandska? Takové to bílé s kulatou odrazkou no a pak z S23? Co se dávalo na stroje s DE štítkem? [Standa_2] 15.02.2013 |
| Co já vím, tak se používaly 3 verze světel, podle toho kam byl moped určen. [1-Honza] 15.02.2013 |
| Jaké barevné provedení se dělalo u S22 ma vývoz ? Mám doma modrej rám jakoby v takoý perleťový, nebo metalický barvě. Ale, nemá štítek, je možný, že by to byl vývozák ? [Ruda] 15.02.2013 |
| Děkuji Otto.. ;). Zadní část blatníku byla takhle vždy nabarvená? Jedná se čistě o bílou barvu? Nebo? Jaké bych měl použít světlo na červeného vývozáka? Světlé a nebo červené? Děkuji [Standa_2] 15.02.2013 |
|  Vývozak,původní stav [otta] 15.02.2013 |
|  Vývozák,původní stav [otta] 15.02.2013 |
| Tak jsem posháněl nějaké drobnosti. Pak na nahodím fotky. Mohu Vás poprosit o fotky vývozních S22? Díky [Standa_2] 14.02.2013 |
| No cena je solidní. Za tu cenu bych je i bral, ale nějak jsem je na aukru neviděl. No co se dá dělat. Nemá je někdo za tu cenu? :) [Standa_2] 08.02.2013 |
| Kartery na vývozňáka se nedávno prodaly na Aukru za necelých 1600 i s plným válcem. http://aukro.cz/stadion-s -23-kartery-na-kuzelove-s ilenbloky-i2978591028.htm l Nebyly sice na 1.1k, ale to je to nejmenší. Rozhodně tam ale nepatří kartery na vajíčko a vajíčko. To alespoň plné kartery s normálními silentbloky, těch je více a dají se sehnat levněji. Rok výroby bych tipnul minimálně 1962 ale možná i 63, mám-li odhadovat. 64 jsme nikdy neviděl. [pavlicek] 08.02.2013 |
| O kuželových karterech vím, ale dát třeba za dva karter (né celý motor) 3 tis. je pro mě neskutečně moc. Opravdu někdo nedokážete odhadnout rok? [Standa_2] 08.02.2013 |
| Pozor! Číslování vývozních mopedů S22 nesouvisí s číslování "normálních", tedy ne-vývozních. Číslovalo se znovu od začátku, na levé polovině pak bylo vyraženo další číslo, např. 2552 (což by sedělo na Standův moped, kdyby ale měl nádrž bez prolisu jen červeno/slonovinovou). Jinak by nebylo možné narazit na v.č. rámu např 1500 z roku 1962. Normální S22 s v.č. do cca těch 10 000 jsou z roku 1960 a na ně patří vajíčko, Mají také ještě další drobné odlišnosti. Vývozní S22 by tedy měly mít kartery s kuželovými silentbloky a tím pádem polospádový karburátor, samozřejmě s kryty (tlumiči sání). Netvrdím, že je měly úplně první vývozňáci, ale sám mám vývozní motor s hodně nízkým číslem a ten kuželové silentbloky má. A ještě jedna poznámka. Několikrát, nejen v tomto vlákně, se objevila věta "dávalo se tam, co bylo po ruce". Chápu, že spousta věcí je nejasných, nemělo by to ale vést ke kompletování zpatlanin, byla by to škoda. U výroby S22 jsem tedy opravdu nebyl, ale z jiné zkušenosti vím, že výroba zboží na vývoz se dost hlídala. [pavlicek] 08.02.2013 |
| Koukal jsem do katalogu a také jsem si všiml čísla do 10tis. V tom případě by mají být kartery s výřezem a vajíčko. Ok dám tam vajíčko, ale pokud pojedu na sraz, dám dam karbec bez krytů. [Standa_2] 08.02.2013 |
| Ja mám doma špice do kolies nové originál ešte z mototechny s povrchom žltý nikel. [Milan Ježík] 08.02.2013 |
| Podle literatury byly stroje S 22 do čísla rámu 10000 osazovány karburátory z S 11, samozřejmě že bez krytů. [mirin] 07.02.2013 |
| Problém je v tom, že motor nemám - nebo nemám ten původní :(. Proto řeším co a jak, ale jsem stejného názoru - dávalo se to co bylo po ruce. [Standa_2] 06.02.2013 |
| pokud ti sedí číslo motoru s číslem na štítku tak je to jasný :) pokud plánuješ dávat plastový kryty tak bych preferoval bez výřezu, i když já mám zrovna s výřezem, karbec S22 a kryty... podle mě se dávalo co bylo zrovna po ruce :D [Karel_Sch] 06.02.2013 |
| dráty chrom. [Karel_Sch] 06.02.2013 |
| Jinak mám dotaz ohledně drátů do kol. Jsou zinkový? [Standa_2] 06.02.2013 |
| Jinak netušíte podle čísla co by to mohlo být za rok?? Jinak s kartery tedy nejsem moc chytrý... :) [Standa_2] 06.02.2013 |
| já mám S22 z roku 1961 s PS karburátorem a výřez tam mám :) pořád mi tam padá bordel :( :D [Lukáš Novák] 06.02.2013 |
| první S-dvaadvacítky měly kartery s výřezem a karurátorem z S11ctky bez plast krytů. Postupně se přecházelo na kartery bez výřezu s použitím S22 karburátoru a plastových krytů.... [Karel_Sch] 06.02.2013 |
| Nerad bych kecal, ale myslím, že byly bez výřezu. [1-Honza] 06.02.2013 |
| Stadion by měl mít kartery s výřezem na vajíčko a nebo bez výřezu? [Standa_2] 06.02.2013 |
| Tento vývozní má v zadu stupačky pro spolujezdce? když to je jednosedlo. [petr] 02.02.2013 |
|  Můj moped vypadal přesně jako tento. [1-Honza] 01.02.2013 |
| Já měl ráfky chromovaný, ale mopeda jsem kupoval už použitýho, takže je možné , že tam mohly bejt už jiný díly. [1-Honza] 01.02.2013 |
| Děkuji za rady.. Takže kola by tedy měla být v chromu? [Standa_2] 30.01.2013 |
| Ještě takovej detajl, v sedátku byla výplň z černé pěnové hmoty, která neztvrdla a držela pohromadě, kola byly chromovaný. [1-Honza] 28.01.2013 |
| Já měl vývozní S22 ve stejné barvě, nádrž byla bez prolisovaného nápisu pouze s obtiskem Jawa a barevným šlincem :-). Konec zadního blatníku byl natřen bílou barvou a na předním blatníku byl držák SPZ. Řidítka byly nízký podobný jako na prvních S11. Válec byl plný. Dodnes se tluču do hlavy , že jsem ji prodal za 600 Kč :-( Ale to jsem byl ještě mladej a blbej. [1-Honza] 28.01.2013 |
| ok :)a napiš i články o těch strojích co jsi pouštěl dál.... (manet, suzuki....) proč šli pryč.... Budu se těšit na reporty :) [Karel_Sch] 27.01.2013 |
| Vím o tom, mám opravdu dost práce a poslední rok nevím co dřív. Teď si konečně dělám čas zase začnu s nějakou prací.. :) Brzy sepíšu startovací článek na renovaci.. [Standa_2] 27.01.2013 |
| a co tvoje webovky? nějak je zanedbáváš :) (kdyžtak odpověď přes mail...) [Karel_Sch] 27.01.2013 |
| Moc děkuji za link.. ;) [Standa_2] 27.01.2013 |
|  Sedlo je k sehnání u Moto Špička z Mohelnice http://www.motospicka.cz/ Mám ho na své S22 viz foto... Kvalita dobrá... Prodává na aukru pod nickem MTX-ROADSTER . Napiš mu a on ti aukci vystaví. Potom dej vědět jak to dopadlo :) [Karel_Sch] 27.01.2013 |
| Podlě mě nepůjde 100% říct co by mělo být atd.. Je to jak u S11 :). Podlě me tam dávali vše co měli po ruce. Neví někdo kde koupit kompletní červené sedlo? Děkuji [Standa_2] 27.01.2013 |
|  . [matt] 27.01.2013 |
| Mám nádrž s nápisem,německý štítek a výkon 2,4 [matt] 27.01.2013 |
| -nádrz- [miník] 27.01.2013 |
| Osobne som sa nestretol s kombináciou ádr s nápisom a nemecký štítok 1,1PS.Všetky s takýmto štítkom čo som mal a videl,mali nádrz s červeným flakom,naopak čo mali nádrz s nápisom mali štítok v angličtine 2,4PS.Kolesá chrom,na jednom exemplári mám stred ráfu matný neleštený. [miník] 27.01.2013 |
|  začátek před skládáním. Resp. základ.. :) [Standa_2] 27.01.2013 |
|
|