MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308431 příspěvků |7623 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 38 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 20.1.2021 17:38  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Renovace - Stadion S22 vývozní


 Po delší době se opět vrhnu do další renovace. Z Části jsem si doskládal vývozního Stadiona S22. Jako první jsem měl kostru s řidítkama a zbytek jsem postupně dosehnal.

Teď je z toho pestrobarevné torzo které se od května začne renovovat. Zeptal bych se Vás na názor co na S22 patří co ne. Štítek v němčině. Údaja: 1,1 PS, číslo motoru 0029XX, číslo rámu 95XX rok neuveden.

Barvu chci červenou dle rámu a zbytek světlou slonovou kostí? Slonová kost byla jako na S11 nebo? Červená je 8850? Dále mě zajímají kola, chromové byli nebo nebyli? Poprosím Vás o další postřehy a rady.

Děkuji

Standa    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Ruda:
měla by tam být klasická - červenej "obrys".

milan:
Ano, je to ideální auto na renovaci, ne skoro, ale úplně vše.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2014
Odpověď  U Mini je vyhoda,ze se na to da z Anglie koupit skoro vse.    [milan]   07.04.2014
Odpověď  Autíčko je to pěkné, tak přeji hodně zdaru při renovaci. Ještě malej dotaz na závěr, vývozáky S22 v provedení červená vínová a blatníky slonová kost, nepatří tam nádrž bez prolisovaného nápisu ? V podstatě si myslím, že kdyby jsi nádrž prodal zvlášť, bylo by to výhodnější a navíc, dle mého názoru na tenhle ročník v téhle barvě ani nepatří.    [Ruda]   07.04.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  nic jsem nevzdal, jen jsem se posunul jinam.. Momentálně mám v garáži tuhle zábavu.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.04.2014
Odpověď  No tak to máš palec dolů to vzdávat a prodávat na Aukru. Já měl ubohé torzo a mám kompletní
supr moped .... co mě to stálo čtení , shánění, přemlouvání, smlouvání ale hlavně
ruční renovace.../ prachů/.. ted radost dva mopedy na jedné silnici jako v 60 letech. úlet wau    [sebur] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.04.2014
Odpověď  Ano.. budu kupovat díly na Mini.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2014
Odpověď  Tak koukám, že tu skládačku vývozáčka posíláš dál... ;) http://aukro.cz/stadion-s22-vyvozni-model-nadrz-s- prolisem-i4089814204.html    [chaluli] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2014
Odpověď  Čistil jsem vičko od nádrže,dal jsem ho skleničky se savem-poměr 5-1 nechal jsem to 14dni a vičko jak nove.Jedno bylo nabarveny to trvalo měsic..pak je dám do ultrazkove čističky a hotovo..    [k.b.]   24.04.2013
Odpověď  Nejdřív benzín - kartáček na zuby a v konečný fází http://www.denbraven.cz/a utoprodukty-cistice/1160- cistic-karburatoru-92-cz3 79.html    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2013
Odpověď  Do čeho jsi ty kryty namočil, že jsou takhle čisté? Já je bral technickým a zdálo se mi, že je naleptává.    [Petr]   24.04.2013
Odpověď  Cena psát nechci, za rum to nebylo, ale zadarmo taky. Na dnešní poměry co jsou na aukru, tak to celkem šlo. Ale jsem spokojený se stavem.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2013
Odpověď  By mě zajímalo co považuješ za lidovou cenu.    [david]   21.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  po 2    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  po :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  před    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  tak aspon drobnost :)

http://motokuba.cz/index. php/2-dil-21-4-2013    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2013
Odpověď  tak to jo! já myslel článek... jinak já jedu v sobotu tradičně na Motortechnu :) už se těším...    [Karel_Sch]   10.04.2013
Odpověď  Stránky již jedou. Čekám na burzu v Plzni - sobota a pak něco sepíšu.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2013
Odpověď  zapoměl jsi napsat do konce kterého týdne... :D :D :D    [Karel_Sch]   10.04.2013
Odpověď  Do konce týdne stránky pojedou jak mají.. :) Budou i najěká nové články - burza v KV, pár fotek z postupu dokupování dílů na S22 atd..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2013
Odpověď  Mám je postavené na staré Joomle, které má sem tam díry, kterých někdo využil a čistě stránky přesměruje jinam. Mám teď dost práce a chvilku se k tomu nedostanu abych je opravil :(.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2013
Odpověď  Co máš Stando s tvými stránkami? Vyskakuje tam po chvíli prohlížení nějaký banner.    [david]   01.04.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Nějaká drobnost - kryty na karbec. První burzu jsem promarodil a teď čekám na další abych mohl nakoupit díly.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2013
Odpověď  Moc děkuji! Mohu poprosit o foto v plné kvalitě na mail? jakub.cr@gmail.com


DĚKUJI    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Na povale mám tmu preto zlá kvalita foto, snáď sa z toho bude dať vydedukovať tvar farebného rozlíšenia.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2013
Odpověď  Mohu poprosit vlastníka S22 s vývozní barevnou nádrží o velikou fotky nádrže ze strany? Rád bych si udělal šablonu tvaru.

Děkuji    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2013
Odpověď  Zde jsou vidět kryty ve střibrné barvě - http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=120&idtop=30084    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2013
Odpověď  Podle všeho, by měl být rám totožný jako je tento - http://www.eurooldtimers. com/eng/inzerat/47280-sta dion-s22-holandan.html?me na=4 tzn. že bych neměl mít ani klaksón. Nemá někdo záslepku abych viděl jak vypadala?

děkuji    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2013
Odpověď  Děkuji! Všechno tedy zatím mám až na vývozní motor. Začnu pátrat na burzách. Motor mohu udělat jako poslední.

Pokud by měl někdo nějaké rady, obrázky, klidně pište..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Naštěstí jsem si ji stáhnul :-)    [1-Honza] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2013
Odpověď  Tak to je super. Díky moc! Ta velká fotka bohužel již nejde. Nemáš jí náhodou staženou?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jsem našel pár obrázků, je tam vidět ten béžovej kryt, tvar řidítek a otvory v předním blatníku, pro uchycení SPZ a taky štítek s přetřeným nápisem Stadion.    [1-Honza]   20.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto    [1-Honza]   20.02.2013
Odpověď  Někdo na stránkách motorkari.cz má vývozáka v origo stavu tady je odkaz: http://www.motorkari.cz/m otorka/?mid=55701&act =fotogalerie    [1-Honza]   20.02.2013
Odpověď  Kostra není moje, fotku jsem našel na netu. Kryty by měly bejt snad ty béžové. Stříbrný jsem ještě neviděl.    [1-Honza]   20.02.2013
Odpověď  Jinak mám ještě otázku. Mají být kryty karburátoru stříbrné?

Díky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2013
Odpověď  Díky Honzo, to mi pomůže!!! Jedná se o tvojí kostru?


Jinak nedávno se prodávalo zadní světlo na S22 které bylo na vývoz - né na S23, nemá někdo link na ukončenou aukci?

Díky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2013
Odpověď  Tady je odkaz na velkou fotku vývozáka,snad to pomůže jako vzor. http://files.jawamopeds.w ebnode.cz/200000076-78a24 799c1/PC230372.JPG    [1-Honza]   20.02.2013
Odpověď  Nemá někdo náhodou v PC vzor toho oblouku co má být na nádrži?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2013
Odpověď  Tak si dej do kupy verzi s nádrží bez prolisovaného nápisu a pozdějc si poskládej i verzi co má nádrž s nápisem :-)    [Ruda]   19.02.2013
Odpověď  No tak mám dilema. Mám nádrž s prolisem a rád bych jí tam nechal. Pokud jí tam nedám, měl bych tam mít nádrž s červeným "obloukem", na ten nemám bohužel vzor. Tak teď nevím.. S prolisem, bez prolisu... Vyměnit jí mohu vždy.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2013
Odpověď  Bílá barva na zadním blatníku bylo nařízení za války z důvodu bezpečnosti protože se jezdilo se stínítky na světlech kvůli letadlům,při přiblížení vozidel byla bílá barva lépe vidět,měli to nařízeno všichni ,bicikli,motorky i auta a někde to přetrvalo v zákonech i po válce proto se u některých stadionů bílíl zadní blatník,podle mého pohledu při renovaci není třeba blatnik bílít.
Co se týče štítku pokud je na štítku zabarven nápis stadion vyvážel se jako Jawa a tato verze neměla prolis stadion na nádrži.    [Q007] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2013
Odpověď  Tak potom by tam asi měla být nádrž bez prolisovaného nápisu Stadion ne?    [otta]   17.02.2013
Odpověď  Na mám štítku je z 80% zbytek barvy na nápisu Stadion, takže by měl být blatník stříknutý bílou (jeho část) ?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2013
Odpověď  štítok je síce nemecký ale výkon 2,4PS.    [miník]   16.02.2013
Odpověď  S tím nabarveným zadním blatníkem to asi šlo jen do určitých států,je to čistě bílá barva,na štítku je zastříkán Stadion a prodávalo se to pod značkou Jawa.Já těm mopedum zas tak moc neholduju spíš se zajímám o pionýry.    [otta]   16.02.2013
Odpověď  nepřiložil jsem odkaz..

http://aukro.cz/stadion-s 22-export-predchudce-s23- orig-doklady-i2915988822. html    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Odpověď  Jinak tento typ má také DE štítek a má nádrž s prolisem..!! :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Odpověď  Bylo klasické co je na S11, pak co bylo tuším do Holandska? Takové to bílé s kulatou odrazkou no a pak z S23? Co se dávalo na stroje s DE štítkem?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Odpověď  Co já vím, tak se používaly 3 verze světel, podle toho kam byl moped určen.    [1-Honza]   15.02.2013
Odpověď  Jaké barevné provedení se dělalo u S22 ma vývoz ? Mám doma modrej rám jakoby v takoý perleťový, nebo metalický barvě. Ale, nemá štítek, je možný, že by to byl vývozák ?    [Ruda]   15.02.2013
Odpověď  Děkuji Otto.. ;). Zadní část blatníku byla takhle vždy nabarvená? Jedná se čistě o bílou barvu? Nebo? Jaké bych měl použít světlo na červeného vývozáka? Světlé a nebo červené?


Děkuji    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývozak,původní stav    [otta]   15.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vývozák,původní stav    [otta]   15.02.2013
Odpověď  Tak jsem posháněl nějaké drobnosti. Pak na nahodím fotky. Mohu Vás poprosit o fotky vývozních S22?

Díky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2013
Odpověď  No cena je solidní. Za tu cenu bych je i bral, ale nějak jsem je na aukru neviděl. No co se dá dělat. Nemá je někdo za tu cenu? :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  Kartery na vývozňáka se nedávno prodaly na Aukru za necelých 1600 i s plným válcem.
http://aukro.cz/stadion-s -23-kartery-na-kuzelove-s ilenbloky-i2978591028.htm l
Nebyly sice na 1.1k, ale to je to nejmenší. Rozhodně tam ale nepatří kartery na vajíčko a vajíčko. To alespoň plné kartery s normálními silentbloky, těch je více a dají se sehnat levněji.
Rok výroby bych tipnul minimálně 1962 ale možná i 63, mám-li odhadovat. 64 jsme nikdy neviděl.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  O kuželových karterech vím, ale dát třeba za dva karter (né celý motor) 3 tis. je pro mě neskutečně moc. Opravdu někdo nedokážete odhadnout rok?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  Pozor! Číslování vývozních mopedů S22 nesouvisí s číslování "normálních", tedy ne-vývozních. Číslovalo se znovu od začátku, na levé polovině pak bylo vyraženo další číslo, např. 2552 (což by sedělo na Standův moped, kdyby ale měl nádrž bez prolisu jen červeno/slonovinovou). Jinak by nebylo možné narazit na v.č. rámu např 1500 z roku 1962. Normální S22 s v.č. do cca těch 10 000 jsou z roku 1960 a na ně patří vajíčko, Mají také ještě další drobné odlišnosti.
Vývozní S22 by tedy měly mít kartery s kuželovými silentbloky a tím pádem polospádový karburátor, samozřejmě s kryty (tlumiči sání). Netvrdím, že je měly úplně první vývozňáci, ale sám mám vývozní motor s hodně nízkým číslem a ten kuželové silentbloky má.

A ještě jedna poznámka. Několikrát, nejen v tomto vlákně, se objevila věta "dávalo se tam, co bylo po ruce". Chápu, že spousta věcí je nejasných, nemělo by to ale vést ke kompletování zpatlanin, byla by to škoda. U výroby S22 jsem tedy opravdu nebyl, ale z jiné zkušenosti vím, že výroba zboží na vývoz se dost hlídala.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  Koukal jsem do katalogu a také jsem si všiml čísla do 10tis. V tom případě by mají být kartery s výřezem a vajíčko. Ok dám tam vajíčko, ale pokud pojedu na sraz, dám dam karbec bez krytů.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  Ja mám doma špice do kolies nové originál ešte z mototechny s povrchom žltý nikel.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2013
Odpověď  Podle literatury byly stroje S 22 do čísla rámu 10000 osazovány karburátory z S 11, samozřejmě že bez krytů.    [mirin]   07.02.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak jsem na rámu našel číslo, je to opravdu vývozák.. :)). Bylo pod vrstvou koroze,ale bylo tam..!


http://www.motokuba.cz/in dex.php?option=com_conten t&view=article&id =160:renovace-stadion-s22 -vyvozni-1-dil-pedstaveni &Itemid=398    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2013
Odpověď  Problém je v tom, že motor nemám - nebo nemám ten původní :(. Proto řeším co a jak, ale jsem stejného názoru - dávalo se to co bylo po ruce.    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  pokud ti sedí číslo motoru s číslem na štítku tak je to jasný :) pokud plánuješ dávat plastový kryty tak bych preferoval bez výřezu, i když já mám zrovna s výřezem, karbec S22 a kryty... podle mě se dávalo co bylo zrovna po ruce :D    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  dráty chrom.    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  Jinak mám dotaz ohledně drátů do kol. Jsou zinkový?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  Jinak netušíte podle čísla co by to mohlo být za rok?? Jinak s kartery tedy nejsem moc chytrý... :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  já mám S22 z roku 1961 s PS karburátorem a výřez tam mám :) pořád mi tam padá bordel :( :D    [Lukáš Novák]   06.02.2013
Odpověď  první S-dvaadvacítky měly kartery s výřezem a karurátorem z S11ctky bez plast krytů. Postupně se přecházelo na kartery bez výřezu s použitím S22 karburátoru a plastových krytů....    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  Nerad bych kecal, ale myslím, že byly bez výřezu.    [1-Honza]   06.02.2013
Odpověď  Stadion by měl mít kartery s výřezem na vajíčko a nebo bez výřezu?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2013
Odpověď  Tento vývozní má v zadu stupačky pro spolujezdce? když to je jednosedlo.    [petr]   02.02.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Můj moped vypadal přesně jako tento.    [1-Honza]   01.02.2013
Odpověď  Já měl ráfky chromovaný, ale mopeda jsem kupoval už použitýho, takže je možné , že tam mohly bejt už jiný díly.    [1-Honza]   01.02.2013
Odpověď  Děkuji za rady.. Takže kola by tedy měla být v chromu?    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2013
Odpověď  Ještě takovej detajl, v sedátku byla výplň z černé pěnové hmoty, která neztvrdla a držela pohromadě, kola byly chromovaný.    [1-Honza]   28.01.2013
Odpověď  Já měl vývozní S22 ve stejné barvě, nádrž byla bez prolisovaného nápisu pouze s obtiskem Jawa a barevným šlincem :-). Konec zadního blatníku byl natřen bílou barvou a na předním blatníku byl držák SPZ. Řidítka byly nízký podobný jako na prvních S11. Válec byl plný. Dodnes se tluču do hlavy , že jsem ji prodal za 600 Kč :-( Ale to jsem byl ještě mladej a blbej.    [1-Honza]   28.01.2013
Odpověď  ok :)a napiš i články o těch strojích co jsi pouštěl dál.... (manet, suzuki....) proč šli pryč.... Budu se těšit na reporty :)    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Odpověď  Vím o tom, mám opravdu dost práce a poslední rok nevím co dřív. Teď si konečně dělám čas zase začnu s nějakou prací.. :) Brzy sepíšu startovací článek na renovaci..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Odpověď  a co tvoje webovky? nějak je zanedbáváš :) (kdyžtak odpověď přes mail...)    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Odpověď  Moc děkuji za link.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Sedlo je k sehnání u Moto Špička z Mohelnice http://www.motospicka.cz/ Mám ho na své S22 viz foto... Kvalita dobrá...
Prodává na aukru pod nickem MTX-ROADSTER . Napiš mu a on ti aukci vystaví. Potom dej vědět jak to dopadlo :)    [Karel_Sch] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Odpověď  Podlě mě nepůjde 100% říct co by mělo být atd.. Je to jak u S11 :). Podlě me tam dávali vše co měli po ruce.

Neví někdo kde koupit kompletní červené sedlo?

Děkuji    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [matt]   27.01.2013
Odpověď  Mám nádrž s nápisem,německý štítek a výkon 2,4    [matt]   27.01.2013
Odpověď  -nádrz-    [miník]   27.01.2013
Odpověď  Osobne som sa nestretol s kombináciou ádr s nápisom a nemecký štítok 1,1PS.Všetky s takýmto štítkom čo som mal a videl,mali nádrz s červeným flakom,naopak čo mali nádrz s nápisom mali štítok v angličtine 2,4PS.Kolesá chrom,na jednom exemplári mám stred ráfu matný neleštený.    [miník]   27.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  2    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  začátek před skládáním. Resp. základ.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2013
 Přidat odpověď   (95) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006