MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297576 příspěvků |7095 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 71 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 17.12.2018 14:36  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Kolínko ke karburátoru z Jawa 555 pro S11


 Zdravím, potřebuji poradit, jak a z čeho vyrobit kolínko ke karburátoru z 555. Viděl jsem, že se tento karburátor často používá na Stadionu S11. Můžete mi poradit co by se dalo využít, aby výroba kolínka byla co nejjednodušší ? Případně jestli ho někdo nevyrábí.    [Karel]   04.08.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Komín se dělá nejčastěji ze starých řidítek.    [Mira]   25.11.2018
Odpověď  Díky za informace, hliníkovou vložku jsem vyhodil a jede to o poznání lépe. Zatím Jezdím na ten karburátor Jikov z 555, trysku jsem zacínoval a provrtal vrtáčkem 0.5mm a je to akorát, jen nevím jak dlouho to ten cín vydrží.    [Karel]   19.09.2018
Odpověď  Při jakékoliv změně karburátoru hliníkovou vložku odstranit.Ale chce to vyrobit pertinaxovou podložku,kvůli přechodu tepla z válce.    [Vojta]   18.09.2018
Odpověď  Nahřát autogenem a odehnout od rámu.    [pítr]   16.09.2018
Odpověď  Tak kolínko nedopadlo úplně nejlépe, při svařování se to trochu hnulo a karburátor je napasovaný na rámu. Ještě se zeptám, ta hliníková vložka vložená ve válci tam musí být ? Nebo jí můžu s klidným svědomím vyndat a jezdit bez ní ?    [Karel]   15.09.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak pokud trváš na kolínku,tak doporučuju udělat dvě příruby a mezi to dát hadici a tu od nejdelší po nejkratší zkracovat a podle nejlepší hodnoty výkonu udělat kolínko pevné.Taky jsme to tak dělal. viz. foto    [Vojta]   30.08.2018
Odpověď  Jo jo,ubrousit jsem ho musel,jelikož bych musel vždy při čistění karbecu sklopit motor.Uvidíš,ale vím že jsem to taky zkoušel a s kolínkem byl výkon posazen hodně nahoře a mezi jedničkou a dvojkou vzniknul strašnej výkonovej propad.Asi by se to dalo pořešit zkrácením výfukového kolene a posunutí tlumiče co nejblíž k motoru.    [Vojta]   30.08.2018
Odpověď  Díky za fotku, ale spíš to vypadá, že jsi ubrousil karburátor, podložka mi připadá stejná. Je to taky řešení, ale karburátor bych nechtěl brousit. Kolínko jsem už začal vyrábět, tak uvidím jak to dopadne.    [Karel]   30.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady to je    [Vojta]   29.08.2018
Odpověď  Karbec z 05ky je tvarově stejný jako ten z 22ky,jen má průměr difusoru 15mm a jde nasadit bez kolínka.Jen se musí vypilovat pertinaxová podložka a do karbecu vložit sítko vzd. filtru,které se dělá v replice.Pokud na to vzpomenu,tak to vyfotím.    [Vojta]   26.08.2018
Odpověď  Vojto díky za informace, přesně na takovou odpověď jsem čekal. Osobní zkušenosti jsou vždy nejlepší. Doma mám jeden karburátor z 05, tak zkusím udělat kolínko a vyzkouším jak to pojede.    [Karel]   25.08.2018
Odpověď  Na 65ku trysku jsem jezdil tenhle karburátor a bylo to dobré,jen to nemělo takový spodek,jako třeba s karburátorem z 22ky.Sehnal jsem na burze trysky od 62 až po 70 a mám to vyzkoušené.Ale nakonec se mi nejlíp osvědčil karburátor z 05ky pionýra s průměrem difusoru 15mm,ale mám 4kanálový válec.    [Vojta]   24.08.2018
Odpověď  Tak to nepomohlo, podařilo se mi sehnat trochu menší trysku, tak uvidím. Původně tam byla 70 já jsem sehnal 65 asi to nebude stačit. Napadlo mě zkusit zakápnout otvor cínem a znovu provrtat menším vrtáčkem třeba 0,5.    [Karel]   24.08.2018
Odpověď  Děkuji za informace, ale bohužel nic z toho doma nemám. Dnes jsem zkusil umýt filtr sání v benzínu a posunul jsem jehlu o zářez níž, tak uvidím jestli to pomůže.    [Karel]   19.08.2018
Odpověď  Tam je tryska se závitem M6, ne? Stejná je v Jikovu do JAwy 638, ve Škodovkách a starejch Solex karborátorech .    [Monty]   17.08.2018
Odpověď  PS: fotka je pořízena před kompletací :-D    [Karel]   17.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak kolínko už mám hotové, dnes proběhla zkušební jízda. Jede to o poznání lépe a navíc už se mi nevaří benzín v karburátoru, takže můžu zastavit kdy chci a klidně chcípnout motor. Jediný problém, který řeším je moc bohatá směs, svíčka byla úplně černá, dají se někde koupit trysky do tohoto typu karburátoru ?    [Karel]   17.08.2018
Odpověď  Začal jsem pracovat na kolínku vlastní výroby podle obrázku z knížky, je to docela náročné. Ten Bing vypadá zajímavě a ušetřilo by mi to hodně práce. Používáte někdo ještě nějaký jiný karburátor ??    [Karel]   12.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  V knize od Petra Hošťálka píší, že se kolínko dělalo ze starého mopedového řídítka. je tam průřez i rádius. Nemám to podložené. Jen jsem to četl.. Já s úspěchem léta jezdím s Bingem určeným pro Simsony. Jede to náramně. Digitální volnoběh ve všech režimech a perfektní přechody. Dokonce i ve vedrech co teď panují nepoznám problém.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hrdlo sání 555    [petr]   05.08.2018
Odpověď  viděl jsem S11 s karburátorem Jawa Pionýr 20 a tam by to sání z 550 dle mě pasovalo.    [petr]   05.08.2018
Odpověď  Při delší cestě se mi začne vařit benzín ve vajíčku, bakelitovou podložku tam mám, ale stejně to nepomáhá. Když jsem zkusil vyrobit silnější z pertinaxu, tak už tam nenacpu karburátor :-(    [Karel]   05.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [Karel]   05.08.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jsem myslel, kolínko ke Stadionu S11, které umožňuje použití karburátoru z Jawa 555.    [Karel]   05.08.2018
Odpověď  Motojelinek.cz má kolínko - Hrdlo sání - JAWA 550 za 340,-    [Petr]   05.08.2018
Odpověď  Nejednodušší je sehnat originál někde na burze.    [Petr]   05.08.2018
 Přidat odpověď   (26) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006