MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306436 příspěvků |7519 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 161 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 9.8.2020 03:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zohnal som torzo vývozovej S22-ky. Ale má český štítok . Nemá niekto naviac nemecký alebo anglický štítok. Poradí mi niekto ešte prípadné rozdiely medzi vývozovou a domácou verziou, ktoré nie sú patrné z fotky.    [naliM]   09.10.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Neee, já ho chci... Takovou rarYtu ještě nemám. Jo a kdyby někdo chtěl, tak mi ještě zbylo trochu původního vzduchu, myslim, že je taky pro vývozní typy. Tak se ozvěte co nejdříve, je po tom celkem hlad.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Odpověď  Já jediný mám nárok! Hned sem s tím vrakem...
P.S. Vážený Sršni, přidám ještě dvě doporučení napříště. Pletete si tuto rubriku s Aukrem a naučte se česky.    [Sultan Kosen, nejvyšší člověk světa]   16.03.2019
Odpověď  Wau! To je přeci ta bájná omezená vývozní edice. Dám 157 000,-. Doufám, že mě nikdo neprehodite.    [Hafik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto je zmenšeno na 100kb. Kolik nabídne ceny emailem s tel. ozvu se sám,prodám nejvyššímu zájemci....Origo vývozní model se štítkem z venku v angličtině.    [srsen]   15.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky původní    [Otta]   10.02.2018
Odpověď  Vlastním tento typ S22 v puvodní barvě.R.v. 1962
Chybí mu pár drobností ale to mám doma.    [Marek]   08.02.2018
Odpověď  Krásný stoj v parádním stavu. Máš pravdu v tomhle provedení se jich opravdu moc nevidí, ale tuším, že byl i v zeleném provedení.    [Ruda]   19.12.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahojte, co na něj říkáte ? Má štítek Jawa Stadion - v angličtině- výkon 2,4 HP, tachometr v mílích, nádrž s prolisovaným znakem STADION, nízká řídítka... Barva modrá, původní. Stejný Stadion, jen v červené barvě je na titulní stránce knížky od pana Hošťálka.. jinak tento typ narozdíl od typu 23 nějak moc k vidění není. Nebo se mi to jen zdá a máte někdo taky přesně takový ?    [Honza]   18.12.2016
Odpověď  Díky Pavlíčku. Verzi 0,8PS sice mám, ale rozeta je tam normální. Je sice fakt, že má vyšší kryt, ale to má snad každej druhej vývozák. Dokonce jej mám i u 1,8PS verze. U verze 1,5PS mám nízký a u verzí 1,1PS to mám půl na půl. Takže to nemá logiku. Dlouho toužím po tom, že sem někdo vloží fotku mopeda s touto rozetou a pořád nic. Jako by se tento díl úplně vytratil.    [zelenka]   07.03.2011
Odpověď  Někde jsem, myslím, četl, že ta větší rozeta se dávala na mopedy s výkonem 0,8k. Z vlastní zkušenosti mohu jako těžká váha říci, že verze 1,1k jí ještě zase tak moc nepotřebuje.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Veliká část vývozních mopedů má vyšší kryt řetězu. Údajně to bylo kvůli montáži větší rozety. Nikdy jsem ale tuto rozetu neviděl. Dokonce jí nemá ani Pavlíček, který si mopedy z venku přímo dovezl. Podařilo se mi vypátrat jen jednu fotečku mopeda s větší rozetou a to zde na fóru v jiném vlákně. Ta je ale až dost podobná kejvačkovské.
Nemáte jí někdo na mopedu a nemohli by jste trochu pootkrýt tuto záhadu? Prosím.    [zelenka]   07.03.2011
Odpověď  magura se jeste necha koupit, ale za tu cenu mate hezkou s11.. :)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2010
Odpověď  Pavlicek: JO, vypadá to hodně podobně na té Maguře, jen Stadion to má v chromu a to "účko" je trochu jinak vyprofilované, mohl bych nakreslit, ale nechci tady podporovat "napodobelisty" a navíc je to jedna ze spolehlivých věcí jak poznat origo stroj...
Pat.    [Pat.]   28.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pat: Vzhledem ke své hmotnosti cyklistiku na mopedu provozuji do každého prudšího kopce:-)

Je to stejný drátek jako na Maguře?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2010
Odpověď  Já mam na své S22 taky u spojky tu dirku,mysleljsem,že si ji tam njen někdo vrtnul.    [otta]   24.11.2010
Odpověď  Pavlicek: Mno vidíš, dírku máš :-), tak teď už jen ten drátek a je to v původním stavu a můžeš trénovat cyklistiku. Jestli někdo máte ten drátek na mopedu, tak ho sem dejte na fotce, já se teď k tomuhle mopedu nedostanu, díky.    [Pat.]   24.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě ta malá stříbrná nálepka    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě přidávám fotku té spojkové páčky, není to moc dobře to vidět, ale dírka tam je.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Z tohoto přibližovadla jsem odmontoval ty značky. Nejedná se o mopeda, ale o kolo s přívěsným motorkem. To je možná také důvod, proč neměl značku žlutou, ale oranžovou. Zřejmě jiná kategorie. V předním blatníku jsou mimochodem také předvrtané díry v podélném směru.    [zelenka]   20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě detail zadní části. Opět bílý konec blatníku a lampička s nápisem NL.    [zelenka]   20.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj Pate, díky za vysvětlení. Lepší fotku s tabulkou teď nemám, žádný znak tam není. Ještě jsem měl ze strany pod sedlem takovou malou obdélníkovou stríbrnou nálepku s černým rámečkem cca 2x1cm, spíš vodní obtisk, ale ten jsem, bohužel, při čištění omylem setřel :-(( Fotku sem dám v pondělí, nemám jí teď u sebe.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2010
Odpověď  Zdar Pavlíčku,
je to jak říkáš, plastová tabulka byla v NL znakem toho, že na moped nebyly třeba velký papíry a ve městech mohl do zón pro cyklisty ( už tenkrát v 60-tých letech !!! ) Takové mopedy nesměly mít výkon větší než 1,5 HP, rychlost omezenou do 35km/hod a musely být schopny pohybu šlapadly bez motoru. Koukni se jestli na svém Holanďanovi máš u spojkové páky drátek, nebo aspoň díru po něm, který sloužil k trvalému vypnutí spojky při šlapání. Ta značka na předním blatníku je žlutá, ta na fotce od Zelenky není ze Staďáka. Důvod proč se skoro nedochovaly je ten, že při převodu, nebo zrušení stroje musel tyto majitel odevzdat stejně jako u nás SPZ-ku, jinak by musel pořád platit daň. Ještě mám dotaz: Tabulku máš se znaky, nebo čistou???    [Pat.]   19.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady přidávám foto obouch značek. Ta zadní je ale poměrně mladá, takže se od těch ze "šedesátých let" může dost lišit.
Zvláštní je, že přední je oranžová a zadní žlutá.    [zelenka]   17.11.2010
Odpověď  Já mám na předním blatníku u S23 žlutou tabulku s odrazkou tak, jako je to na fotce S22 v tomto vlákně v příspěvku ze 3.4. od naliMa. Myslím si, že to nefunguje jako SPZ ale právě jako odrazka a někde jsem četl, že to snad i signalizuje zařazení do určité kategorie motorových vozidel. Na vývozní S22 mám od té tabulky jen dvě díry v předním blatníku v podélném směru, tabulka mi chybí. Oba mopedy jsou holandská verze. Myslím, že Pat bude vědět více.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2010
Odpověď  Jiříčku,tys začal sbírat mopedy před dvaceti lety ??? To asi bylo v pohodě co???    [Martin]   15.11.2010
Odpověď  Někdy v pravěku,asi tak před dvaceti lety jsem sehnal mopeda s22 s nížšími řidítky ,s oválnou samolepkou jawa na nádrži a kouskem chromu nad ní. Měla i pár drobnějších odlišností,ale tehdy jsem teprve začínal . V předním blatníku malá žlutá plastová značka . Já blbec jsem myslel,že je to domácí tuning a mopeda vyměnil za s11 . Od té doby jsem jich opět pár sehnal všechny jsem si je nechal , ale už nikdy jsem nenarazil na malou žlutou značku. Vždy jen dvě dírky v blatníku ...... moment musím si utřít slzu.    [Jiříček]   15.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj hoši. Co se týče těch hollandských verzí, tak se mi přihodilo tohle:
Z originál hollandského staršího motokola jsem si odmontoval r. značky v domění, že si jimi vyzdobím svého "1,1PS" mopeda.
Zadní-hliníková je v pořádku, ale ta přední-plastová mě nemile překvapila. Díry nemá za sebou, ale vedle sebe, Značka není žlutá, ale oranžová. To vše bych ještě pochopil, ale zvláštní je na tom to, že je ta přední značka bez čísla.    [zelenka]   14.11.2010
Odpověď  Mno jo, tak to je ono, origo Holandský, který tam dávali až prodejci po přihlášení.
To vlastníš nebo je to převzatá fotka???
Mohli bychom porovnat v Žebráku...    [Pat.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pat: Tak tady je tozadní světlo.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2009
Odpověď  A jejda, to jsem si nevšiml, že i na té druhé je stejná :-).
Kdysi jsem mluvil s člověkem z Motokovu a ten se dušoval, že do Holandska šly mopedy bez zadních lamp, takže je tam asi dávali tamní prodejci. Údajně to bylo kvůli jiným předpisům o osvětlení, ale je to opět jedna neověřená informace.    [Pat.]   06.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Niekde som čítal, že tieto zadné svetielka si montovali predajcovia ak si dobre pamätám na švédske S22-ky + k tomu držiaky na ŠPZ-etky.    [naliM]   03.04.2009
Odpověď  Myslel jsem ty dvě fotky, které jsem dal v posledních svých dvou příspěcích. Jsou to dvě různé S22, a obě mají, alespoň mýma očima, stejné zadní světlo, jiné, než na které jsem u "obyčejné" S22 zvyklý. Tím "asi je možné všechno" jsem myslel to, že si třeba dva různí lidé v Holandsku nezávisle na sobě nahradili "obyčejné" zadní světlo jiným holandským, a oba se trefili do stejného. Anebo to udělal dovozce (není součástí tohohle světla i brzdové?) apod. Také se rád se dozvím, jak to vlastě bylo od někoho, kdo to ví.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2009
Odpověď  Sorry, tomu nerozumím, na jakých obou fotkách a co myslíš tím, že je možné vše???    [Pat.]   02.04.2009
Odpověď  S ohledem na to, že to světlo je na obou fotkách, bych pojal podezření, že to tak má být. Ale možné je asi vše.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.04.2009
Odpověď  Jé to je krásnej Holanďan. Nevíte někdo co přesně je na něm za zadní světlo??
Nějaký podobný jsem kdysi z jedný vývozní S22 sundal v dobré víře, že na Stadion nepatří, tak bych ho tam vrátil.
Kdyby jste měl někdo detailnější fotku tohoto ( Holandského) světla, tak ji sem dejte, dík.    [Pat.]   02.04.2009
Odpověď  ...spletl... asi bych měl jít spát :-)    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak to jsem se spelt, chtěl jsem přiložit tuhle    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našel jsem jednu pěknou fotku, přikládám jí k pokochání.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2009
Odpověď  potřeboval bych nutně poradit od jiříčka mohl by jse mi ozvat na mail riky2003@seznam.cz děkuji moc    [rikyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2009
Odpověď  Leoši sebral jsi mi to od pusy to je děs. Je to sice moto forum a né test inteligence ,ale co je moc to je moc. Davide (a podobní) přečti si to vždy po sobě a nejen chyby ,ale i obsah. Musím se za tebe stydět,když tu chci něco ukázet kolegům v práci a oni se nechápavě dívají ,co asi za člověka to psalo. Nechci se tě fakt dotknout,ale Leoš to vystihl jedním slovem já to tak neumím. Nevím jak to zapůsobilo na Vás,ale já se opravdu dost nasmál,když jsem si přečetl Leošův příspěvek.    [mara]   09.12.2008
Odpověď  demence    [leos]   09.12.2008
Odpověď  me znamy rikal ze jse mu to taky nezda,podezrele zachovale a kor jak priznava ze byl x let v karavanu na vrakovisti,ze by vlhko neudalo svoje je divne. no nebudu posuzovat,ale mozne je ze to je renovace taky. no co je divne ze to dle ne jen meho mineni nevypada na chrom,je to jak lesteny nykl. takto jsi nechava unas delat pan mota,je to lacinejso odost a vypada to nazloutle jakoby,jako na fotce jeho prave.vypada to taky hezky a ta s23 je taky pekna ale skoda ze nevime pravdu.    [david]   08.12.2008
Odpověď  Sebral si mi to od pusy Pepiku    [Oskar]   08.12.2008
Odpověď  Já Vám klucí nevím,mně na tom mopídku z Chicaga něco neřeže.Tak vysoký číslo jsem na S23 neviděl,a že už jsem za ty léta pár viděl.Taktéž jsem neviděl tak lakovanou nádrž.Je jasný že jsem nemoh vidět vše ale přec...Kdyby mně ho někdo ukázal u nás,řek by mu že je to hezká replička se štítkem vývozní S22.    [Josef]   06.12.2008
Odpověď  to je divne,asi to necislovali jako jen serii s23,treba dali s22 a mezi tim sebrali cislo urcene pro s22 a pristalo na s23.u hostalka jsem osobne mluvil s panem a rikal ze delal na vyvoji mopedu a ze s23 testoval na silnici i po pracovni dobe,pan v muzeu me to potvrdil ze je to tak. jmeno bohuzel nevim,foto mam myslim. ten me rikal ze jich bylo asi max 2400ks.    [david]   03.12.2008
Odpověď  Nejnižší mám 51OVS-což asi bude ověřovací série,nejvyžší je 3973.Martin v Chicagu má 90423 což je nejvíc,ale nějak mi to nesedí.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2008
Odpověď  tondo,kolik jich mas uz a jake je nejnizsi cislo a naopak? dik. moje udaje s23 uz mas.    [david]   02.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jiříčku,Jiříčku ty tajnůstkáři,tak ty máš třiadvacítku,ani ses nepochlubil.Doufám že nám ji ukážeš.Tímto žádám všechny majitele S23 už po několikáté,zda by zdělili pro registraci zachovalých S23 v.č. motoru a rámu,v jaké řeči je napsán štítek,barevnou kombinaci,pokud je napsán rok výroby(z 99procent je psán křížek)a trvalé ustájení(záleží jestli to chcete sdělit) na mail tondahradilek@volny.cz Zatím mám v evidenci kolem 25 strojů,tak rozšiřte řady.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2008
Odpověď  Jé to je škoda, že jsem sem v tý době nechodil, jinak bych okamžitě psal, že linky na S23 samozřejmě, mám je na origo vývozní mezi chromem a šedou barvou na nádrži a nikdo nechce věřit, že je to originál. To Jiříček: Jaká je to motorová verze a jaký je prům. difuzoru? Vypadá to na 2,4 PS a 14mm.
Prakta    [Prakta]   02.12.2008
Odpověď  dej celi foto ty s23 a za kolik si ji sehnal,,,,,,,,,,,,,,    [dejv]   02.12.2008
Odpověď  jiricku,posli vice foto prosim,at se pokochame. kryty karbce mas svetle ze koukam? ja tmave,buh vi jak to byvalo ze?    [david]   02.12.2008
Odpověď  taky mam stejne cerne s zlatyma linkama. a jakou mas barvu plechu pod nadrzi? mam je cerne taky. nadrz mam z jine s23,uz je sediva,uz jsme to tu resili,to je skoda ale co nadelam,nic.v jakem jazyku mas stitek? ja francie    [david]   02.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  No a ještě kousek předního .Už se těším až mi na ni vyjde čas.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  část zadního blatníku,zde je to taky pěkně vidět    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj kluci ,když jsem asi před rokem restauroval jednu s23 tak jsem na ní nechal od písmomalířky zvýraznit již místy vybledlé zlaté linky,které jsem leštěním ještě více poškodil.Tenkráte mi někteří z Vás psali,že linky na s23 nebývali.No nechtěl jsem se hádat,protože jsem věděl své. Nyní jsem si přivezl nový skvost a hleďme linky jsou tu. Je to velmi pěkný stroj,ale s dírou na motoru. No možná,že díky tomu se zachoval ve slušném stavu.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2008
Odpověď  To Miník: Nádrž s nápisem na S22 mám na jednom z exemplářů své sbírky v kombinaci červená světlá - černá a jedná se o kus vystavovaný na veletrhu. Ještě je zajímavé, že tento moped má na zadním blatníku, pod zadní lampou nápis "S22", který je krytý původním lakem, takže žádná dodělávka, zřejmě označení pro výstavy. Prakta.    [Prakta]   01.12.2008
Odpověď  To Miník: Nádrž s nápisem na S22 mám na jednom z exemplářů své sbírky v kombinaci červená světlá - černá a jedná se o kus vystavovaný na veletrhu. Ještě je zajímavé, že tento moped má na zadním blatníku, pod zadní lampou nápis "S22", který je krytý původním lakem, takže žádná dodělávka, zřejmě označení pro výstavy. Prakta.    [Prakta]   01.12.2008
Odpověď  Pánové, jestli dovolíte,vmísím se do Vaší diskuze.Vzhledem k době kdy se vyráběly tyto mopedy, pochybuji že se najde nějaký pamětník, který fundovaně dokáže říci co bylo originál, a co ne.Navíc v této době probíhal vývoj těchto strojů velmi chaoticky,používaly se různé díly které byly zrovna po ruce, a to se netýkalo pouze mopedů.Sám se pamatuji když se objevily takzvané "krňávky" na kterých jsem také jezdil.(Toto je z oblasti motokrosových motocyklů, takže se omlouvám, že jsem to použil v této rubrice.)Byly to zadní tlumiče, které byly vyrobeny v garáži, ale byly ve své době tak vynikající, že byly používány na sériově vyráběných strojích.Proto si myslím, že se mohou objevit motocykly, které vypadají že je někdo "dobastlil" ale mohou to být některé vývojové typy.Omlouvám se, že jsem se tolik rozepsal.    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2008
Odpověď  nevim proc? proste jsi myslim ze aspon na tech plechach je neco pravdy,muj nazor,netvrdim na tuty a nikomu to nevnucuju. a nevim proc se nepodepises kdyz pises na ucet me osoby,to jse stydis zato nebo co?    [david]   29.11.2008
Odpověď  david si připadá děsně důležitej    []   29.11.2008
Odpověď  Chcel by som sa opýtať či sa niekto stretol s lakovaním nádrže na S22 podobne ako na tom prototypovom S23 ale miesto chromu farba,teda stred nádrže biely,bok vo farbe mopeda,a nápis opäť biely,tak ako na S23 Martina s USA.Poprípade keby mal niekto fotku.Na tej Martinovej S23 to vyzerá efektne.    [miník]   29.11.2008
Odpověď  tak a jeto tady. jak jsme tu resili toho mopeda z iveteranu. kazdy myslel ze jeto stavba s22 na s23 ale asi spis jak jsem psal ze to vypada na s23. mel male bubny,plechy pod nadrzi jine atd. psal jsem ze to muze byt stavba ale at se zamyslime nad tema plechama pod nadrzi,ze to je delane me nepripadalo realne,moc slozite se zaobyvat vytlacovanim tvaru kvuli stavbe,byl to panove myslim tento predchudce neboli prvni s23!! nadrz tam je jina ale co vime zda nebylo vice druhu nadrzi.sklebyli jsme se ze to nekdo koupil tusim za 13 a ze jsi nabehl,houbi,udal super kup myslim. ja koumal zda do toho jit nebo ne. skoda ze jsem to vzdal.najdete jsi to,neni to stare tema zas tak.co myslite vy ted po teto fotce? pokud to je stavba tak ty plechy vypadaji jak puvodni ale na nem.    [david]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je ta největší bomba co se týká dobovejch materiálů k S23 a sice reklamní leták ještě s nefinálními plechy pod nádrží a nádrží lakovanou na chrom, nevim jak v tomhle rozlišení, ale je vidět, že to bylo lakováno na leštěný chrom, což při výrobě vypadlo, škoda, podobně zpracovanou už jsem pak viděl jen nádrž u Jawetty de luxe.    [Prakta]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo a ještě jednou pohled zezadu, zajímavej je držák SPZ, je úplně jinej než u pionýra apod.    [Prakta]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě zdar,
chyba se vloudila, původní foto mopedu je zde, ten předešlý obr. je jeho současná podoba na spanilé v Žebráku, bílé pneu samozřejmostí...
Sorry za záměnu Prakta.    [Prakta]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdar,
přikládám fotku prototypu s malými bubny a nefinálními plechy pod nádrží i s Ivanem Dvořáčkem, jedním z tvůrců třiadvacítky.    [Prakta]   28.11.2008
Odpověď  To Prakta. Ten jednobarevný prototyp Stadionu S 23 by mne zaujímal, pošli mi, prosím Tě, foto na mail. Díky.    [miloš]   28.11.2008
Odpověď  s tim vyrazenym jo? takze mam blbou nadrz? dik. foto hod at se pokochame,dik    [david]   27.11.2008
Odpověď  To prakta,můžeš se se mnou spojit přes mail,dělám evidenci S23.Dík.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  To David: Ještě k těm stupačkám, tyhle na fotce jsou samozřejmě neorigo, pokud se o víkendu dostanu do garáže k té Bulharské verzi S23, tak ty origo stupačky z Rakovníka vyfotím a budu čekat, jestli se ozve někdo se stejnými, já osobně jsem je viděl jen dvakrát na závodech v Jesenici.
S tou nádrží myslím, že by měla být s nápisem.
Pro ostatní posílám fotku zmíněných S23 ze srazu v Žebráku, vpředu modrá s nádrží Jawa, opřená o vývozní S23 Holandskou v Jawácké barvě, pokud by jste měli zájem pošlu i fotku prototypu S23 ještě v jednobarevném provedení. Prakta.    [Prakta]   27.11.2008
Odpověď  Minik: Poslal jsem e-mail, ozvi se tel. , nebo napiš tlf. na sebe ať se domluvíme. Prakta.    [Prakta]   27.11.2008
Odpověď  Čau Prakta,riadidlá nie sú prasknuté,ak chceš pošlem Ti ich poštou,do Bratislavy to mám ďaleko,pošli mi adr.mailom m.mazuch@post.sk    [miník]   27.11.2008
Odpověď  prakta-zajimave,dobry prispevek do tematu.s23 v cerno cervene barve svetle ale,ne vinova.francouzky stitek,vykon 2.4ps,tacho normalni. jaka by tam mela byt nadrz? mam ji z jineho s23 a je sediva a bez napisu stadion,jen vylisek na samolepku,bez napisu razeneho. je spravna nebo tam ma byt prolisovana?? dik za odpoved.    [david]   26.11.2008
Odpověď  Jo, ještě jsem si všiml, že na S22 je tacho v mílích do 40mph a na S23do 50mph... Prakta.    [Prakta]   26.11.2008
Odpověď  To Miník: Řídítka z Jawetty sport bych vyměnil za již zmíněná vývozní na S22, pokud nejsou prasklá a nehrozilo by ohrožení při provozu, prosím o navržení způsobu výměny, v týdnu před vánocemi bych měl být v Bratislavě... Prakta.    [Prakta]   26.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdar všichni,
také bych rád přispěl se svými vědomostmi, jelikož také pár vývozních mopedů vlastním. Světlo na Nalimovém snímku je originál Holandská výbava, dle tamních předpisů o osvětlení mopedů dodávaná až v Holandsku, jde o to, že v Holandsku je SPZ na plastovém výlisku na př. blatníku a tudíž se nedodávaly mopedy se světlem z S23 a Jawetty sport, které umožňovali osvětlení SPZ vzadu a popř. i brzdovku ( Jawetta super sport). Bílé blatníky jsou v souladu s předpisy ještě před válkou, kdy takto musela být označena všechna jednostopá vozidla. S22 se zakrytým, resp. žádným bzučákem je tzv. Belgická verze, jelikož tyto mopedy měli převážně francouzské štítky a distribuoval je partner Jawy v Belgii, tato verze pak nemá díry v přední blatníku na SPZ-ku, motorové verze jsou tak, jak jste psali, jen jedna zajímavost: Omezení výkona na 1,1ps bylo docíleno panceřovou vložkou ve válci, která nejde odvrtat, aby moped splňoval rychlostní limit 35km/h. Co se týká tachometru v Mílích, tak ten mám na USA verzi S23 2,4ps a úspěšně jej repasoval Monty. Číselnice je značena PAL, tudíž byla vyráběna v sériové výrobě v PALu. Zadní stupačky - originál, žádná samorobo mám na S23, která byla na vývoz do Bulharska, kde byla jako v jediné zemi třiadvacítka homologována jako dvousedadlový moped Co se týká nádrží u S23, ta nemám úplně jasno, jelikož všechny třiadvacítky, které jsem kdy koupil byly originály, ale např. ta z ameriky měla nádrž s prolisem Stadion a naopak modro šedá, tedy nejawácká, měla prolis oválný s dobře zachovanou samolepkou "Jawa", pak se v tom někdo vyznejte :-)    [Prakta]   26.11.2008
Odpověď  svetlo a stupacky myslim ze zasach kutilem ze?    [david]   26.11.2008
Odpověď  Tá S22 na Nalimovom obr. je super,všimnite si zadné stupačky,zadné svetlo,ktovie či je to originál.    [miník]   26.11.2008
Odpověď  Ja mám jeden S22,ružový,tam je nádrž s vylisovaným nápisom,a nápisy má aj na plechoch,tak to na ňom bolo od nova,nejedná sa ale o vývozný typ,má český štítok,aj riadidlá má obyčajné,tá nádrž akoby sa tam dostala omylom:-),ešte mám dve S22 vývozné,jednu s nemeckým štítkom 1,1 PS,tá je ale vo veľmi zlom stave,prakt.vrak a druhú s anglickým,tá je trochu lepšia,obe však potrebujú renováciu,pôvodný stav sa žiaľ nedá zachrániť.Ešte raz by som poprosil či niekto nemá míľový tachometer,aj nefunkčný príp.len stupnicu.    [miník]   26.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto tejto vývozovej S22 pochádza z nejakej severskej krajiny, kde sa svojho času vyvážali.    [naliM]   26.11.2008
Odpověď  No je to pravda, vývozky neměly na plechu nápis stadion ,ale tahle byla tak jak ji vidíte. Dokonce neměla ani zadní část blatníku v bílé barvě. Vím,že u vývozních v barvě jawa byly plechy bez děr a nápisu.Nápis scházel protože se daný moped prodával pod značkou jawa a né pod značkou stadion(jawa byla pochopitelně známá po celém světě). Ale jestli tomu bylo tak i u barevných provedení s prolisem stadion nevím,ale plechy tam byly tyto. Na výrobním štítku je znak stadion přestříkán červenou barvou a zbyly tam pouze tech. údaje 1,1ps.Mám ještě dvě vývozní v jawa barvě a tam jsou plechy správně. Jedna má na nádrži chrom a druhá má na nádrži flek v jawa barvě. Ta druhá verze nemá klaxon(pouze záslepku) obě dvě mají nálepku jawa na nádrži a na štítku výkon 2,4ps.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2008
Odpověď  ano,taky spravny dodatek    [david]   25.11.2008
Odpověď  Vývozové plechy sa dají rozpoznať podľa toho, že nemajú nápis Stadion.    [naliM]   25.11.2008
Odpověď  ty plechy jse davali i na nase s22. ne jenom na vyvozaky. bylo to zlepseni. ty s dirama byli prvni. nicili jse o diru a ohybem lanka tak to tahly potom takto    [david]   25.11.2008
Odpověď  Jiří zdravím,všiml sis že plechy pod nádrží jsou s dírou a ne s prolisem dolů jak jsme se posledně bavili?    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2008
Odpověď  taky dik za foto. zitra kouknu na tacha,treba nahodou bude. haha. nahoda je blbec se rika. mel jsem dva vraky vyvozni,nekoukal jsem,treba tam mohl byt. nepotrebuju ho ale bral bych ho jako raritu.    [david]   25.11.2008
Odpověď  Klikni na tohle téma a někde dole ho najdeš ve stavu těsně před dokončením. Blatníky a nádrž v novém laku,jinak vše původní.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2008
Odpověď  Mohl bys, prosím vyfotit celý stroj?? Díky    [joska]   25.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj kluci posílám foto mého tachometru v mílích . Je to původní stav. Mám ho na s22export.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2008
Odpověď  pro minik-dik. tacho jsem nevidel ani nikdy v milich sam    [david]   25.11.2008
Odpověď  Neviete niekto či náhodou niekto nerobí repliku štítku tachometru s míľovou stupnicou na S23?    [miník]   25.11.2008
Odpověď  Fotku žial nemám,značenie pozrem keď budem v dielni,tvarovo aj vzhľadovo je karburátor identický s obyčajným karburátorom s S22.    [miník]   24.11.2008
Odpověď  pro minik-posli foto karbce a jake ma psane oznaceni? to jsem nevidel jeste a kor strojek z toho,nemas foto z dob vlastneni???    [david]   23.11.2008
Odpověď  Ešte som zabudol,ja by som na oplátku potreboval tachometer v míľach.    [miník]   23.11.2008
Odpověď  Medzičasom som zohnal dve vývozné S22 síce nekompletné,no riadidlá a nádrže mali v poriadku,jedny riadidlá na jawettu sport by som mal,no nie sú 100 percentné,boli pokrivené,pod krytom to síce nie je vidieť no ja som ich nemontoval.    [miník]   23.11.2008
Odpověď  Prakta: ty ridítka okamžitě koupím. Napište cenu na email. Případně mám na výměnu jiné díly ale řidítka na sportku nemám.Díky za odpověď.    [joska]   23.11.2008
Odpověď  To Miník a také ostatní, mám jedny "zbytečný" řídítka na vývozní S22, jelikož jsem kdysi koupil dvě vývozní torza a řídítka kupodivu zbyly. Potřebuju na oplátku rovná řídítka na Jawettu sport, takže výměna možná, dejte sem vědět. Prakta.    [Prakta]   23.11.2008
Odpověď  Ten 16 mm pochádza s motora ktorý poháňal strojček na strihanie oviec,výrobca MOTOR České budejovice,otvor do ktorého sa priskrutkúva bočný plastový kryt nemá závit a je v ňom akoby oceľové púzdierko.Prevŕtaný nie je,je úplne nový kúpil som ho pred dvadsiatimi rokmi vo výpredaji v Agrozete.Hlavnú trysku má 60.Doma sme mali aj kompletný motor,otec kúpil celú súpravu kvôli strojčekom,motor bol nepoužitý ale pred časom ho daroval známemu.Presné označenie žiaľ nepoznám.    [miník]   21.11.2008
Odpověď  Vytáhni šoupátko a zkus ze strany nasávání zastrčit vrták 12 a větší-ten který ještě proleze durch(tak se na Moravě říká "skrz")tak taková je difuze-jednoduše.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2008
Odpověď  prumer se meri svzdy smerem k filtru! kulata dira!! a to v nejuzsim miste,ne hnetka na zacatku abys to meril,to jse potom nedomeris,jsou do konusu.    [david]   21.11.2008
Odpověď  ano tonda to upresnil dobre,taky jsem to tak mohl napsat,haha. dik    [david]   21.11.2008
Odpověď  Některé karburátory mají vyražené číslo (12,14,15)na dně pod šoupátkem.Netvrdím že všechny.Takže když je vyraženo 12 a difuzér má 14 nebo 15 tak je jasné že to někdo upravoval.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.11.2008
Odpověď  Co je to vlastně průměr difuseru? to je průměr díry kterým jde směs do válce? nebo co to je přesně?    [??]   21.11.2008
Odpověď  pak ten napilovany karbec s22 funguje stejne jako pionyracky. stejny difuser,soupe je stejne,natryskujes jen a vykon je na svete a jak rikam s puvodnim karbcem na oko.    [david]   20.11.2008
Odpověď  karburator jak nazyvame s22 jse daval na pionyr 05. takze je vice difuzeru. klasicky karburator na s22 a s23 pokud ma neupraveny vykon tak je 12mm. pokud je na s22-23 s zvysenym vykonem tak ma 14mm. pokud je karbec na prvnich pionyrech 05 tak ma 15mm. s jawetou mas pravdu. 16mm jsem nevidel nikde,bud je prepilovany nebo ho proste neznam,ale vic jak s23 s vykonem 2.4ps jse davali 14mm takze nevim z ceho by 16mm byl,kdyz vyssi vykon nebyl uz.leda ze by to z 15mm zvetsili u dalsich pionyru o5 na 16mm. zavodnici z klasickeho karbce 12mm delaji kolem 15 az 16mm,takze tak,treba lidova tvorivost i z drivejsi doby. na zavody to upravuji kdyz nekde jim nedovoli pionyr karbec a tak ho napiluji a je to podvod sice ale na oko to vypada jako original,ale je v nem hrabnuto. chapes?    [david]   20.11.2008
Odpověď  Jawetta standard má 12mm difuzor,sport 13mm.Na tomto S22 mám difuzor 14 mm,no mám jeden karburátor priem.16 mm,myslel som že pochádza s S23 ale známy mi tvrdil že S23 má priem.14mm    [miník]   20.11.2008
Odpověď  vyvozni motor s22 zvyseny vykon ma na druhem karteru znaceni 4552    [david]   19.11.2008
Odpověď  pro minik-tak to uz je klasika motor myslim. karbec ma jaky difuser? 12mm je klasika s22. 14mm je u vykonu 2.4ps. pokud mas velky tak uz jen karbec mas z toho mopeda a motor vymena uz. muzou byt i jine miry u ruznych vykonu. jaweta ma taky co ja vim dva druhy-sportka a klasika ma jiny. vajicka stadion vim ze jsou stejna vsecky. cerpam z vlastnich skusenosti i castecne tak netvrdim na stopro.    [david]   19.11.2008
Odpověď  Karburátor je polospád,má velký difuzor,ale valec je normálny,cez rebrá je vidieť štifty,druhá polka karteru značená nie je,čo by na nej malo byť vyrazené?    [miník]   19.11.2008
Odpověď  Ježiši proč já sem přispívám vždit to téma ja dva roky starí    [MopedMedek]   19.11.2008
Odpověď  Jen se připomínám, je těch 6tis Kč odpovídající cena? Díky za názory.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2008
Odpověď  pro minik- poze velky difuzer karbce a plny valec,jinak klasika motor. karbec jako s22 ne vejce! muze byt i bez kuzelu!! poznas to dle vyrobniho cisla. musi mit znaceni i na druhe pulce karteru,tak jse rozlisovali motory na vyvoz s jinym vykonem!!    [david]   18.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tuhle nálepku sem myslel ale viděl sem i jiný    [MopedMedek]   18.11.2008
Odpověď  Moped Medek mal asi na mysli nálepku jawa na spodu nádrže...Mal by som ale otázočku mám S22 vývoz z anglickým štítkom výkon 2,4 PS podla mňa tam mal byť motor s kužeľovými silentblokmi,no mám tam obyčajné,číslo motora sedí,no motor má priehlbinu na vajíčko,číslo nevyzerá prebrúsené len neviem či ho niekto nevyrazil napr na nový motor.Má niekto motor 2,4 ps s obyč.silentblokmi?Príp.prosím o radu v čom sa motor 2,4 PS líši od obyčajného.    [miník]   18.11.2008
Odpověď  Jakou nálepku?Koukni na starší příspěvky o vývozních S22!Silnější verze mněla nádrž s prolisem jako S23,slabší zase s chromovaným nebo lakovaným půlměsícem,nálepky se dávali na běžné s22!Sakra tady tak klesá úroveň příspěvků až hrůza!Každý tady prezentuje své nepodložené názory jako fakta!Kde jsou všichni zkušení mopeďáci?To už sem nikdo serioznější nezabrouzdá?    [josef]   18.11.2008
Odpověď  Zbytek nálepky tam, myslím, kousek vidět je. Ale čekám na lepší foto. A co si tedy myslíte o té ceně? Poslední dobou jsem za mopedy dost utrácel a potřebuji nějaké argumenty pro mojí ženu:-)    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2008
Odpověď  a vývozní mněly na nádrži nálepku    [MopedMedek]   18.11.2008
Odpověď  Tady ten vypadá o dost zachovaleji, ale zblízka jsem ho ještě neviděl. Chce za něj 6tis. Kč.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2008
Odpověď  Na veteran.cz je jedna taká S22 za 6tis sk a už sa tam opakuje dosť dlho,chcel som ju ísť pozrieť ale je to dosť ďaleko...    [miník]   18.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám možnost koupit S22 na fotografii, poradí mi někdo jak se za tuto verzi pohybují ceny? Hledal jsem, ale nějak jsem nikde na nic nenarazil. Díky.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2008
Odpověď  sakra jiricku mas to moc pekny a vidim za tim i dalsi zbirku stadionu posly nam naky foto z tvy zbirky aby sme dostaly inspiraci je videt ze tomu rozumis zatim cauuuuuuuu a jen tak dale !!!!    [ladik]   01.08.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna.    [Jiříček]   30.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj kluci,tak se musím pochlubit i když mi ještě schází pružinka stojanu,ale už jsem to nemohl vydržet. Krom blatníků a nádrže vše origo. Tacho je v mílích.    [Jiříček]   30.07.2008
Odpověď  Myslím, že S22 sa začala vyrábať s použitím motoru z S11 - karburátor vajíčko, motor s vybratím na karburátor, neskoršie modely mali novší typ karburátoru s plastovým krytom sania a motor bez vybratia na karburátor.Je možné že pri prechode výroby na novší model sa do vyčerpania zásob používali karte zo staršieho modelu s vybratím.Kuželíkové silentbloky sa podľa dobovej literatúry mali používať u S22 posledného modelu typovej rady.Ak sa mýlim, prosím opravte ma.    [naliM]   30.07.2008
Odpověď  To se mě nezdá a jaký jsou čísla motorů a jsou originál čísla naražený??    [HonzaBK]   30.07.2008
Odpověď  naliM:
No já bych to řekl přesně naopak- mám totiž doma dvě S22: rok 1962 má normální silentbloky (a vybrání pod karburátorem) a rok 1960 má kuželové silentbloky (a pod karburátorem přepážku).    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.07.2008
Odpověď  Tu bych chcel, já mám zase jen úplně nový kartery.    [HonzaBK]   29.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mali by byť na posledných modeloch S22 a na S23. Ja mám k S23 len hlavu s kuželíkovými silentblokmi.    [naliM]   29.07.2008
Odpověď  Ty kuželové kartery na kuželové silentbloky jsou jen na S23 nebo i na jiných typech??    [HonzaBK]   29.07.2008
Odpověď  Skús,prosím poslať na moj mail m.mazuch@post.sk.Dík    [miník]   26.07.2008
Odpověď  Nejde mě sem dát fotku a už nevim jak bych to zmenšil,ale ještě to nějak budu zkoumat.    [peterson]   25.07.2008
Odpověď  Ahoj Peterson,nemohol by si dať fotku?    [miník]   25.07.2008
Odpověď  Mam také vývozního v té šípkové červené barvě a r.v. 63 a má také český štítek v původním orig.stavu.    [peterson]   24.07.2008
Odpověď  Farba je originál pôvodná odtieň Jawácka červená, číslo Ti nepoviem lebo ho neviem ale ak si prezrieš predchádzajúce príspevky, určite na číslo niekde narazíš.    [naliM]   16.07.2008
Odpověď  dobry den.rozdiely su hlavne vo vybave.su tam doplnky ktore klasika nema ale nic viac o tom neviem.a nevies ake cisla maju tie farby co na tom mas????    [Quentin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.07.2008
Odpověď  Ďakujem, to sú vlastne dva kužeľové silentbloky na jednej trubke ?    [naliM]   08.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Honza]   08.07.2008
Odpověď  Honzo, môžeš dať foto kužeľových silentblokov ?    [naliM]   07.07.2008
Odpověď  Perfektný,hlavne tie riadidlá!!čo by som ja za ne dal...    [miník]   05.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [Honza]   05.07.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  S22 - vývozní, r.v. 1963, český štítek, motor na kuželových silenblokách,dost toho chybí,ale to hlavní tam je :)    [Honza]   05.07.2008
Odpověď  napis me meila,foto ti dam,je na prodej.doprava je problem.foto jsem nedam,neumim zmensit velikost,nelze vlozit to pise. mopeddada@seznam.cz    [david]   23.06.2008
Odpověď  Nemohol by si dať foto toho torza?Má aj štítok?Keby si vedel o neakom torze daj mi prosím vedieť,ak keď dopraviť to z česka je pre mňa dosť problém:-(    [miník]   23.06.2008
Odpověď  300 jsem je tusim nechal. nemam ale mam torzo bez nich    [david]   22.06.2008
Odpověď  To je ale škoda,dal by som Ti za ne čo by si chcel,ak by si prosím o neakých vedel daj mi prosím vedieť,príp,akby si vedel o neakom výrobcovy repliky,moj mail je m.mazuch@post.sk    [miník]   22.06.2008
Odpověď  aha,tak to jo.chapu.sehnat pujdou ale jiste obtizne,skoda,ja je prodal asi pred 3mesicema,nechal bych ti je.    [david]   22.06.2008
Odpověď  Keď tie riadidlá sa mi páčia najviac...    [miník]   22.06.2008
Odpověď  ahoj. nevim kde je pravda,ale muj nazor je ze neni treba shanet rovna riditka na vyvozni s22. vydel jsem jich nekolik jiz s klasickyma riditky. mam i doma torzo vyvozni cervene a take klasika riditka.treba byla i takova verze.    [david]   21.06.2008
Odpověď  Nádherná,mal som vo výhľade torzo vývoznej S22 ale som sa zobudil neskoro,chcel by som si taký poskladať,problém sú len riadidlá,nevie niekto o neakom výrobcovi repliky,príp.nemá niekto na predaj alebo výmenu?    [miník]   17.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [honza]   16.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdat mopedáci,tak tuto S22 jsem přivezl včera domů,tak vám ji musím ukázat.Co vy na to? štítek v angličtině, výkon 0.8PS, č.motoru 164,ale motor tam je už jiný s S11.    [Honza]   16.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už je doskladaný na odloženie do depozitu    [naliM]   04.12.2007
Odpověď  Asi sme sa zle pochopili, motocykel a ani jeho časti nie sú na predaj.Momentálne ho doskladávam a už sa to podobá na S22.    [naliM]   23.10.2007
Odpověď  pro "naliM": nevím zdali ta odpověď o zbytcích které máš doma platila mě. Já scháním ta nízká řidítka, pokud by byla k mání, napiš mi prosím. Díky za jakoukoliv odpověď.Můj mail: zdenek.mattes@tiscali.cz    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2007
Odpověď  Buď v klidu,dělali se bez madel,s jedním madlem i s dvěma.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  kluci nechtěl jsem zakládat nové táma tak to dávám sem,co ta kostra nezdá se vám ošizena o jedno madlo? a nerad bych tu četl hloupé narážky ,že to někdo doletoval nebo uřízl- to jsem kontroloval první,ale jestli o tom nikdo nic neví jsem ochoten se smířit s opakem.    [honza]   22.10.2007
Odpověď  Hm, no jelikož moped nenese žádné znaky exportních modelů, domnívám se, že sloužil ve fabrice (ale jelikož ho pak prodali, tak nejspíš jako výstavní exponát, nebo tak něco), čemuž by odpovídal rok 1960. Navíc OV-S ve výrobním čísle by mohlo znamenat "ověřovací série". Teda, je to spíš moje přání. Fakt by se mi to líbilo :-)    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.10.2007
Odpověď  Já má v papírech na 634 datum výroby 1981 a datum prodeje 12.10.1984 takže asi nic zvláštního že motocykl stál někde na krámě a chvilku trvalo než ho někdo koupil.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.10.2007
Odpověď  Mohlo se stát, že rok výroby je 1960, stroj byl někde ve skladu a prodal se o dva roky později tedy 1962. Taky se mohlo stát, že to byla vrácená zásilka někde ze zahraničí, která se poté prodala v ČSSR.    [Petr]   19.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  A kartička.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ještě štítek.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady pro porovnání s normální plechovou čepičkou. Je vidět, že je to hezky zanýtované, taky mi to připadá jako dost složitý výrobek na to, aby to někdo vyráběl doma.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady jsou fotky. Jo s číslem rámu jsem Vás lakoval, není to OVJ, ale OVS.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.10.2007
Odpověď  pro Petra Kropáčka ml: nemohl by jsi tu zajímavost pro nás nafotit? Ještě jsem se s tím nesetkal.    [mirin]   18.10.2007
Odpověď  Taky je zajímavý, že v kartičce mám datum převzetí prvním spotřebitelem v srpnu 1962, ale na štítku mám rok výroby 1960.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.10.2007
Odpověď  Jo- mám na mysli krytku po spínači ve světle.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.10.2007
Odpověď  Setkali jste se někdo s dvoudílnou krytkou otvoru? Mám S 22, která má krytku složenou z válcové části, která je očividně soustružená, a plíšku, na který je válcová část nanýtovaná. Moped má stříbrně lakované kryty karburátoru, starší typ spodních misek zadních teleskopů a chromovanou mřížku klaksonu. Taky na něm byl tachometr do 80 km/h se zelenými ryskami (a netváří se, že ho někdo měnil). Číslo rámu je 033 OVJ.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.10.2007
Odpověď  Krytka je vylisovaná z ocelového plechu,přepínač je na levé straně řidítek, typ s plastovou páčkou.V krytu světlometu klasická záslepka.    [mirin]   16.10.2007
Odpověď  to mirin - ďakujeme za foto. Tá krytka je plastová, alebo kovová ? Aký má stadion potom prepínač ?    [naliM]   16.10.2007
Odpověď  pro miníka: s růžovou vývozní variantou S 22 jsem se ještě nesetkal,ale kdoví.....    [mirin]   16.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě bílý konec zadního blatníku.    [mirin]   16.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chvilku to trvalo,ale tady je ta slibovaná krytka klaksonu u vývozní S 22.    [mirin]   16.10.2007
Odpověď  ahojte,aj ja mám S22 s vylisovaným nápisom,farba ružová a slonova kosť,riadidlá vysoké a štítok český.Jedná sa tiež o vývozný model?    [miník]   13.10.2007
Odpověď  Ďakujem.    [naliM]   10.10.2007
Odpověď  Kolegové mopedisti, když se podrobně podíváte na zvětšený obrázek tří zbytků mopedů zde, uvidíte ten bílý konec zadního blatníku na všech třech strojích. Stejným způsobem je to provedeno i na tom mém.
Horní ohraničení bílého konce je pod uchycením nosiče.
Krytku otvoru na klaxon nafotím a pošlu. Zdravím.    [mirin]   10.10.2007
Odpověď  Mohol by kolega mirin odfotiť tu krytku namiesto klaxonu a zadný blatník s bielym pásom ?    [naliM]   10.10.2007
Odpověď  pro Mirin:díky, ještě jej potřebuji,mohu se potom někdy ozvat?    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potvrdenie mirinových slov. Mám doma ešte jeden model /podľa mňa vývozovej/ S22 v kombinácii čierna nádrž s vylisovaným nápisom čierne blatníky zvyšok červený ale riadidka sú štandardné vysoké.    [naliM]   09.10.2007
Odpověď  Ještě pro MATTa: Nádrž na obrázku je pěknou ukázkou nádrže pro slabší verzi.
P:S: Ještě potřebujete ten záchyt reakce zad.brzdy na S22? Mám ho pro vás.    [mirin]   09.10.2007
Odpověď  Přátelé mopedisti, problematikou vývozních Stadionů S 22 se trošku zabývám.Rád bych se s vámi podělil o několik poznatků.
Tento typ byl vyráběn ve dvou provedeních: slabší verze 1,1 HP a silnější verze 2,4 HP. Většina strojů byla nastříkaná červenou Jawa kvůli lepší prodejnosti v zahraničí v kombinaci s šedými blatníky a nádrží.Menší část produkce byla v kombinaci světle modrá - šedá. Štítky byly v němčině nebo angličtině. U slabších verzí byla horní část štítku s nápisem Jawa Stadion zatřena červenou barvou.Co se týče nádrží,slabší verze měly montovánu nádrž bez vylisovaného nápisu STADION, nádrž byla v šedém odstínu v kombinaci červeným nebo chromovaným doplňkem ve tvaru jakéhosi půlměsíce v přední boční části a oválným obtiskem s emblémem JAWA. Silnější verze měly nádrž s vylisovaným nápisem STADION, nádrž šedá nebo chromovaná a nápis v barvě stroje - červený nebo modrý. V kolekci mám torzo stroje s anglickým štítkem v červeno - šedé kombinaci, který nemá klakson a otvor je zakryt továrním kruhovým deklíkem. Stejný má i kolega v Liberci. Konec zadního blatníku je do výše cca 30 cm nastříkán bílou barvou,zřejmě podle předpisů země,kam byl vyvážen.    [mirin]   09.10.2007
Odpověď  Zbytok mám doma takže nie je problém doskladať. Ak máš na mysli nádrž s prelisovaným nápisom je to asi jedna z možných alternatív.    [naliM]   09.10.2007
Odpověď  můj tel: mezi 16 a 18 hod: 603477917    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2007
Odpověď  omlouvám se že to dávám do této rubriky, ale pokud toto torzo
nebudeš dávat dohromady, měl bych zájem o ta řidítka.já je sice mám také,ale poškozená //domácím kutilem//(vymlácená kladivem).
pokud by jsi měl zájem je odprodat,budu velice rád.    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2007
Odpověď  nevím zdali tato s22 je vývozová, nádrž tomu neodpovídá.    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.10.2007
 Přidat odpověď   (184) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006