MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303074 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 97 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 10.12.2019 14:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Stadion s11 - nestartuje


 Dobrý den,

opravuji stadiona, ale narazil jsem na problém, se kterým si nevím rady, a nenašel jse mna něj odpověď ani na jiných forech, a tak prosím někoho více zasvěceného do tohoto stroje o radu. Problém je ten, že mi nechce nasát směs z karburátoru do válce. Měnil jsem těsnění u karburátoru, pod hlavou, i pod válcem, i gufero na klice u magneta. Měnil jsem píst i pístní kroužky, komprese je tam slušná. Nová svíčka, jiskru hází pěknou, odtrh i předstih seštelovaný. Celý karburátor jsem vyčistil včetně trysky, plovák je ok. Když stříknu trocha směsi pod svíčku, tak blafne. Nevěděl by někdo, kde může být zrada? Mohl by na to mít vliv špatně otočený píst? Mám ho šipkou směrem proti směru pohybu, ne k výfuku jak se všude píše, ale četl jsem, že u tyto stroje mají obrácený chod motoru a šipka na pístu má směřovat, tak jak ji mám já, ale nevím. Děkuji všech za rady i napády v čem by to mohlo být.    [Forseti]   03.03.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Tak po dlouhé době jsem se konečně ke stroji dostal. Nakonec pomohla výměna vrchní části vajíčka a gufera pod spojkovým košem. V čem byl ale problém u toho karburátoru, na to jsem nepřišel. Ale už jezdí jak drak, jen nedrží volnoběh, ale to už je detail :) Všem děkuji za rady.    [Forseti]   19.10.2019
Odpověď  Před startem povol trysku,cca 1 až 2 otáčky,zkus nastartovat a pokud chytne tak si šroubovakem trysku postupně přitáhni,nebo znova povoluj,dokud se motor nerozjede jak má,pak napiš.    [kolega]   11.03.2019
Odpověď  Ještě mě napadlo. Není prizdvizene šoupátko lankem?    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Díky za vysvětlení ohledně toho pístu. Jak se říká, chybama se člověk učí, píst jsem měnil prvně, tak mi to nedocvaklo. Výfuk jsem čistil, takže tam by snad problém být neměl. U karburátoru je vše v pořádku, benzín to pustí, kanál pro přívod je čistý, ale prostě z tama nenasaje. Tak jedině, že by to někde sálo ten falešňák nebo už vážně nevím. Každopádně děkuji všem, kdo napsali, za rady. Když se to podaří rozjet, tak dám vědět, kde byl ten pes zakopanej.    [Forseti]   05.03.2019
Odpověď  Tipnul bych si na špatně průchodný výfuk. V mém případě podobné problémy až do doby, kdy jsem vyčistil výfuk.Miloš    [Miloš Pokorný]   04.03.2019
Odpověď  Co to je za hovadinu,s tou šipkou! Ten píst hned otočte, jinak zničíte kroužek, píst i válec! Nicméně na neochotu startovat to nemá vliv. Jsou pouze dvě možné příčiny. Palivo - neprůchodná cesta, neteče do karburátoru, nebo falešný vzduch. Zázraky se obvykle nedějí.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2019
Odpověď  Já jsem zase někde slyšel, že ta šipka má být směrem k výfuku, je to z důvodu polohy zámků pro pístní kroužky, aby se pístní kroužek nesekl ve výfukovém, nebo sacím kanálu. Pak by to bylo na výbrus, nebo rovnou na výměnu válce, možná by se ohnula i ojnice.

S tím palivem záleží na typu karburátoru, jestli máš klasické vajíčko, tak si zkontroluj polohu jehly šoupátka a průchodnost všech kanálků, taky jestli plovák otevírá přívod benzínu. Jestli tam máš karburátor z pionýra a nemáš tam tlumič sání, tak je problém zde.    [Karel]   03.03.2019
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006