MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306503 příspěvků |7520 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 127 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 13.8.2020 03:56  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Babeta 210


 Dobrý večer pořídil jsem si babetu 210 R.v.1987 je tento rok brány už jako veterán? Chystám se jí dát do laku a dát jí jinou barvu což nevím jestli nedělám chybu a nenechat ji raději v originále děkuji moc za názor.    [Macak ladislavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Nechal bych ji v původní barvě. Originál lak je jen jeden a to je ten první z fabriky. Pokud máš nutkání dát ji do nového laku, můžeš si pořídit další rám a ten s původním lakem někde uschovat.
Třeba mě mrzí, že svojí první S11 jsem přelakoval, ale s tím už se nedá nic dělat :-(    [Ruda]   09.07.2020
Odpověď  Pokud mám mít veterána z důvodů proč se zavedl tento institut (zachování historie), tak by měl tento veterán mít pokud možno vše původní, včetně barevného provedení. Jde také o to, zda-li se jedná o veterána v pravém smyslu slova (muzeální účely), nebo se uvažuje i jej provozovat. Pro účely jen historické se ponechává ve stavu co nejvíce původním i s nějakými vadami. Pro běžné užití se musí opravit a někdy i upravit použitím nových neoriginálních dílů, včetně laku.
Ale vždy je lepší ponechat při opravě co nejvíce původního, tedy i odstínu a provedení laku. Ale je to na každém, co se mu líbí a co se svým strojem nakonec provede. Z osobní zkušenosti ale mohu potvrdit, že i malé, reálně nevratné zprznění stroje po letech mrzí.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2020
Odpověď  pardon: s patinou, ktorá k veku patrí.... preklep.    [M.]   09.07.2020
Odpověď  Motocykel má určite vyššiu hodnotu v pôvodnom stave a laku. Ak nie je renovácia nutná treba vyleštit , zakunzervovať a nechať to s patinou, ktorá k vrklu púatrí. Renovovať a prestriekať sa dá stále a vrátiť to naspäť už nikdy nejde.    [M.]   09.07.2020
Odpověď  30 let od data výroby    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2020
Odpověď  Po 25 letech to je veterán. Máš ji na značkách?    [Pitr]   09.07.2020
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006