MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311471 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 20 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 29.11.2021 15:41  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawetta po GO


 Zdravím všechny znalce mopedu Jawetta. Po GO dvou Babet, GO Stadionu S22, oživení Pionýra 21 jsem se konečně vrhl na GO motoru Jawetty, na které jsem jako mladý jezdil. Po složení a prvním protočení motor naběhl velmi hladce. Problém je, že chybí výkon. Motor postrádá "ostrost" náběhu otáček jako Stadion S22.
Motor: Nová klikovka, ložiska, gufera. Výbrus proveden. Zkoušel jsem instalovat i nový dekompresor. V porovnání se starým beze změny. Hlava dotažena.
Elektro: Seřídil jsem klasicky odtrh, předstih a volnoběžné otáčky. Motor běží hladce, jde i do otáček. Elektrika je v novotě včetně nových kladívek (náhrada). Nová svíčka. Jiskra velmi pěkná.
Výfuk: Je čistý včetně vložky. Zkoušel jsem i bez bez vložky. Výkon byl vyšší, ale na úkor hlučnosti. Výfuk mám model "čulibrk" s dlouhou trubičkou
Karburátor a sání: Karburátor je čistý. Nádrž je vylitá kaučukem. Mám nový kohout a instalovaný filtr. Palivo teče do karburátoru v pořádku. Tryska je nová profi 66. Jediný problém je, že nemám propojen karburátor se vzduchovým "airboxem". Přístup je tristní. Gumové koleno z motokrámku úplně nepasuje.

Přemýšlím, kde je zakopaný pes. Máte někdo typ, co by mohlo pomoci.
Díky.    [LudwigRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2021     Přidat odpověď  
Odpověď  Začal bych připojením na ten filtr. Přístup špatný, ale nasadit se dá.    [pp]   17.05.2021
 Přidat odpověď   (1) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006