MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 308432 příspěvků |7623 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 41 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMopedy Jawetta, Stadion, Babet | Diskusní téma 20.1.2021 18:37  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

S1?


 Je to S1?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Moc děkuji za rychlou reakci.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  19 cm vzpěra= stará vidlice,17,5 cm vzpěra=nová vidle s vahadly. Měřeno od lemu blatníku po konec vzpěry.    [goro]   16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno foto.    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potřebuji poradit. Patří tento blatník na vidlici se skrutnými bloky? Nebo to je už na novější vidlici? Jak poznám rozdíl? Diky moc za rychlou reakci. Potřebuju vědět jestli je to správný pro mého mopeda. Neprodávám!    [jara.tuma] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Odpověď  Ahoj , kluci napište mi prosím výrobní čísla vašich stadionů s úzkým krčkem. Nechci přesná čísla pouze zaokrouhlené na tisíce . Děkuji Jirka    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2018
Odpověď  první rámy mněli uchycení nádrže třmenem na dva šrouby až posléze udělali tu blbost s imbusem do nádrže a od 2000ks se vrátili k původnímu řešení proto je vtom chaos    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2017
Odpověď  V knize od pana Hošťálka je informace o tom, že se rámy s úzkým krkem přímo ve fabrice opravovaly v přípravku za ty se širokým.    [Riddle]   18.04.2017
Odpověď  Evidentně to není jednoduché. Mám S11 s úzkým krkem, číslo rámu je skoro 15 tis, a jednoho s číslem rámu skoro 11tis. Oba mají nádrž se třmenem.    [pp]   18.04.2017
Odpověď  potom ten 369 a široký krk je přeražené číslo aby se jen tak tvářil    [hubohu] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
Odpověď  Ahoj já mám takovou nesrovnalost ohledně rozdílu rámu,tady je červený rám s číslem 00369 ze širokým krkem a nádrž je uchycena na třmen,pán Dufek má číslo rámu 00950 a má úzský krk, nádrž je uchycena na jeden šroub přes nádrž,a já vyděl rám s číslem 01012 a ten už má široký krk a nádrž uchycena jedním šroubem přes nádrž.Dotaz-je možné že se ty krky měnily/přeletovávali/ široký krk za uzský krk,aby byl rám pevnější,tak jak se měnily sinenblokové vydlice.Vy někdo jak to mohlo bejt.    [lenkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.04.2017
Odpověď  pítr vidím jen letmo 8 věcí proč není a myslím že zrovna tobě je nemusím popisovat    [hubohu]   23.04.2016
Odpověď  Tak po sedmi letech jsme se dočkali zcela jasné odpovědi, milý hubíku....    [pítr]   23.04.2016
Odpověď  není    [hubohu]   20.04.2016
Odpověď  jake cislo ramu myslite ze k tomu bylo?    [david 1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem narazil na tohle (viz foto detailu), připadá mi to docela zajímavé. Škode, že k tomu není zbytek (myslím celý moped).    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2009
Odpověď  Ano podla mna je.ta vidla je este povodna s silentblokmi ale na beznu jazdu to neni lebo sa lamali a preto ich menili za nove ale je to s1.    [Quentin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.04.2009
Odpověď  Ještě pro Jiříčka.Jak to vypadá s tím nálezovým mopedem?Nějak nás přestal informovat?    [Jarda63]   21.04.2009
Odpověď  Celkem se povedla Jiřičku.To víš,že nějaké problémy se vždy najdou při kompletaci,ale vše se dé vyřešit.Zdravím všechny příznivce mopedu.    [Jarda63]   21.04.2009
Odpověď  Jardo63 ta černo-cihlová je krásná. A jak přesně sedí to plexi no to je super !!!!    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2009
Odpověď  Čau Tondo,nemohol by si prosím dať detailnejšie foto toho plexištítu,resp držiakov?Štít mám nový nepoužitý,chýbajú mi však držiaky a nemám ich podla čoho vyrobiť.    [miník]   20.04.2009
Odpověď  Ta s22 nemá chybu.    [elstrem]   19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta první fotka měla být tato-i s plexištítem    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě jeden    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak doskládáno a další kousek do sbírky \\\"Jardy63\\\"    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Skládám, ješte seřídit zapalování u mototru a bude to.    [Martin S11]   19.04.2009
Odpověď  tady je krasny priklad toho o cem jsme se tu bavili..

http://aukro.cz/item610217043_kryt_retezu_na_jawetu.html    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.04.2009
Odpověď  njn krade se vsechno,ale o tohle sem se uz davno postaral a vyresil jsem to.. Takze strach nemam..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  To si úplně živě dokážu představit!..jinak jak jsem již řekl, tiše závidim a jsem rád, že se dostaly do dobrých rukou-(pevně věřím, že u tebe jim bude dobře:-) Jinak další věc, která mě v posledních dnech maximálně nas.... bylo to, kolik se krade motocyklů veteránů! takže sem i já musel udělat bezpečnější opatření:-(    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  ani nevis (spis asi jo) jakou mam z nich neskutecnou radost.. :) Na robota bohuzel musim shanet chybejici dily,ale je paradni..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  musím přiznat, že bizonům moc nehovím, ale vypadají pěkně..jinak ten robot vážně krasavec!    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  Koukni se do sekce o Bizonech a o predvalecnych Jawach.. ;) Pak sem taky hod foto..    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  a co sis přivezl hezkého? hoď sem nějakou fotku ať můžem tiše závidět:-) Já si jedu pro nový přírůstek zítra-opět pro pár splašených trubek:-)    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  Ja take nejsem nejakej skrt, zrovna vcera jsem si privezl "nove" motorky. Kolikrat se divim kolik jsou lide ochotni dat treba za stadika s11ctku. Tohle je dobre kdyz clovek prodava, ale pro ty/nas co potrebujeme a kupujeme je to hruza.. :D Kdyz si vemu co jsem daval za motorky cca pred 8-10 lety.. nojono.. :))    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  No jo aukro..z toho by mě vždycky kleplo!..ale co naděláme, lepší už to asi nebude a když to člověk potřebuje.. já teď sháním nosič na s11 a když už mám to štěstí a na nějaký narazím, tak ta cena mě uzemní! A to podotýkám nejsem škrt na peníze, ale milionář taky nejsem..    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  ben:
omluva se prijima.. ;) Taky to nemam rad. Ja si chci koupit kryt retezu na s11 (prvni typ) a cena je pomalu jako za jednoho stadiona. Co sem se dival tak cena je od 1500 a vejs a to je docela ranec. To samy i kryt retezu na jawettu, hlinikovy kola na s11 atd.. atd to bych tu mohl psat do druhyho dne. Staci se kouknout na aukro jak jsou tam rozebrany motorky a prodavaji se na dily.. je to hruza. :(    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  V tom případě se omlouvám..poslední dobou jsem maximálně vytočený z toho, co se děje na různých veteránských stránkách a jak to mají překupníci pevně v rukách,ale o tom bychom se mohli bavit pěkně dlouho a k ničemu by to nevedlo..jinak pěkný základ k renovaci.    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  vypisovat - prekplep, sice docela nahodnej,ale preklep.. ;)    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  ben:
Kdyz vis prd tak nic nerikej.. ;) to ze sem do jmena vyplnil nejakej blabol snad neznamena ze jsem prekupnik ne? Proste jsem tak nechtel vypicovat jmeno. Jinak tady je muj stadik - hlinikovy rafky mam vedle a blatnik taky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  už jen to tvoje jméno a příjmení svědčí o tom,že nejsi žádný překupník!    [ben] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2009
Odpověď  Zdravím kolegové, nenajde se někdo kdo má doma navíc kryt řetězu na S1..? Nejsem žádnej překupním, jen mi prostě chybí.. :( Díky moc a prosím kdyžtak na mail - habitat3@seznam.cz    [Standa_2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Už jí mam nákej pátek mylim si že je to pěknej kousek :-)    [riky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Ahoj vracim se k příspěvku z 6.12.08 od pavlicka. Koupil sem toho stadionka a myslim si že jsem udělal dobře co myslíte ? určitě se na něm nechystám vydělat :-) S kupujícím nebyly žádné peoblémy naopak vše v nejlepším pořádku. zásílám foto pro upřesnění a další foto mojí druhý s1 nebo s11 já už ani sám nevim příde mi to že každej řiká něco jinýho :-)... ale vždycky jsem si myslel že mam s1.    [rikyRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2009
Odpověď  nahřát horkovzdušnou pistolí nebo lépe nějakým plynovým hořákem, pak změkne a narovnat půjde    [jakub]   10.01.2009
Odpověď  Mám bouchnutý hliníkový ráfek, utahováním drátů to srovnat nejde, nevíte jak na něj?    [Martin]   10.01.2009
Odpověď  Jasně že je to s1!    [alda]   08.01.2009
Odpověď  Tak tenhle bude asi dražší :-)    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2009
Odpověď  Kolik by jste typovali cenu za ten modrej moped v původním stavu co je níže,S11 se prodávají okolo 6000 Kč.    [Mica]   08.01.2009
Odpověď  Ahoj všem! S1?já teda nevim,ale ten vypadal tak,že to mělo kryt řetězu s výřezem,prostě tam nebyl ten oblouček na trubku,držák vejfuku nebyl přivařenej,mělo to trochu jinej nosič,a taky světlo jen v černý barvě,a jednonohej stojan,to je samozřejmý....je to s11,jedna z prvních.Udělá eště dost parády!!!!    [Kabanos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2009
Odpověď  NJN Mica zas nerikam ze se v tom vyznam to fakt ne asi mas pravdu ty bouzel ja zadnej takovej moped nevlastnim a knisku od pana hostalka sem jeste nevidel tak ze nevim ale vim ze hodne mopedu ma i JIRICEK zrenovovanych tak treba on by nam mohl dat nakou radu    [franta]   01.01.2009
Odpověď  Ještě si povšimněte části sedadla co je připevněna k sedadlové trubce rámu(jak jí prochází šroub co stahuje svorku trubky sedla)-je kratší než mají novější mopedy a ten modrý to má přesně tak.Zajímalo by mě zda má někdo z Vás tohle sedlo.    [Mica]   01.01.2009
Odpověď  Ahoj Franto zkus porovnat tu barevnou fotografii s to černobílou fotografií,včetně těch foto ve Tvém odkaze a ještě si k tomu otevři plakát z Martinového odkazu a zjistíš že se jedná o totožné mopedy a vždy jsou označeny jako S11.Konzultoval jsem to i s p.Hošťálkem,který potvrdil mou verzi o tom modrém v Tvé odpovědi a to tu,že tento moped je opravdu jen S11.Myslím,že p.Hošťálek je v této věci dost renomovaný a materiály scháněl mnoho let.Jinak máš pravdu v tom,že ten modrý má neorig.šlapky,dále stojan je replika i el.instalace je už předělaná(není původní)a ještě pár drobností,které nejsou vidět.Jinak mě těší Tvoje oslovení děti,hned si připadám mladší.S pozdravem Mica    [Mica]   01.01.2009
Odpověď  tohle je s1 jediny co tam nani chybí do plny originalyty jsou slapky to je jedina skoda jinak je videt ze ten kdo ji vlastni ji ma uplne v original stavu ze se ji nesnazil nak renovovat více foto mas v tom odkaze    [franta]   01.01.2009
Odpověď  Franto ani tohle není bohužel S1,nebo z čeho tak soudíš?    [Mica]   01.01.2009
Odpověď  tady mate odkaz http://www.motomagazin.cz/index.php?action=stadion&menu=16&pos=stadion_s11    [franta]   01.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady treba taky mate prvni s1 detiiiiiiiiiii více foto mate an hlavni strance    [franta]   01.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  To Dejv:Co je tedy za moped v odkaze Martina níže a zde na fotografii která je přiložena?Pokud se bude označovat každej moped s skrutnou vidlicí S1,i když to tak není budeme si podávat všichni navzájem zkreslené informace,věřím Ti že by každý chtěl S1 protože je vzácný,ale potom by to bylo jako kdyby jsi namontoval na kývačku půlbubnová kola a tvrdil že to je jedna z prvních,možná by tak vypadala ale nebyla by to ona.Podstatné je i výrobní číslo které v drtivé většině případů dává zcela jasnou odpověď.    [Mica]   01.01.2009
Odpověď  To PETR:Přesně tak Petře,"1957-První sériové mopedy Stadion S 11",psáno slovy s jedenáct nikoliv S1 a stejně tak podle dobového plakátu na který je odkaz od Martina níže,taky S11 má napsáno v rohu na plakátu,nikde tam nevidím S1,dále na straně 28 je opravdu S1 podívej se,má motor Fichtel a Sachs,na straně 31 je moped S2-o kterém zde není řeč,má řidítka v provedení de luxe určený k výstavě.Podívej na štítek který je na krku žízení je oválný a požíval se pouze na prototypech a několika předsériových strojích a potom už nikdy.Jaký je tedy tvůj názor na moped v ůvodu diskuze S1 nebo S11?    [Mica]   01.01.2009
Odpověď  Ten moped v úvodu je tutově s1.A budu se hádat!!!!
Je to jeden z novějších modelů s1.Nevím co si každý myslí že když má rám zpevněný krk řízení že to je jednoznačnně s11.Je několik vývojovích řad tipu s1.A to mě nikdo nerozmluví!!!!    [Dejv]   31.12.2008
Odpověď  Citace z knihy p. Hošťálka str.43-47: "U mopedů z první série, které se dostali do prodejen před koncem roku 1957, ovšem nosiče ještě nebyly. V zadním blatníku nebyly ani prostřižené otvory na jejich upevnění. Rakovničtí prostě v náběhu výroby nestíhali a na lisování nosičů neměli dostatečnou kapacitu."... Jde o článek s názvem " 1957 - První sériové mopedy Stadion S11"
Jinak na str.28 foto kde na S1 s nosičem, který nemá schránku na nářadí,
str.31 je foto S2 (kus určený na výstavy), který je také bez nosiče.    [Petr]   31.12.2008
Odpověď  Ještě jsem si prohlédl tu fotku od Martina a ta potvrzuje můj názor že zde uvedené mopedy jsou S11.Podívejte se řádně na plakát co je napsané nahoře v rohu a prohlédněte si pořádně moped.Jestli někdo z vás má tenhle model tak se prosím ozvěte.Uvidíte na něm ty odlišnosti od níže uvedených mopedů zde a vše bude snad jasné.To že je na mopedu vidlice namontovaná vidlice se skrutným odpérovaním neznamená že to je S1.    [Mica]   31.12.2008
Odpověď  Petře pokud máš tu knihu doma,tak se pořádně podívej jaké má označení ten moped o kterém zde mluvíš(ten bez děr na nosič),a podívej se na krk řízení.Ten moped který je zde nahoře u tématu(sv.zelený) by měl být shodný s tím který tady zmiňuješ Ty.Napiš jestli jsi shledal,že jsou shodné.    [Mica]   31.12.2008
Odpověď  Zdravím, podle mě by v zadním blatníku nebyly díry pro ten nosič. Pokud tam jsou, tak tam asi byl. V knize od pana Hošťálka je více fotek u prvních typů S1 bez nosiče. To je ale jen můj názor.    [Petr]   30.12.2008
Odpověď  Dobrý den,
http://aukro.cz/item518179856_prospekt_stadion_s11_prvni_typ.html na tomto mopedu chybí nosič, je to originální plakát, tak se ptám, byly mopedy s1 z výroby i bez nosiče? Mimochodem, já jsem na svém také neměl origo nosič. ( nevím, zda tam byl dřív )    [Martin]   30.12.2008
Odpověď   http://www.aukro.cz/item506038167_prodam_sbirku_stadion_s1_s22_jaweta_551.html    [mechanik]   13.12.2008
Odpověď  ten chlap neví co za to chce ted to dal na aukro tu s1    [mechanik]   12.12.2008
Odpověď  Já myslím, že už to někdo za těch necelych 7tis koupil a teď obratem vydělává.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2008
Odpověď  hm na prodej to je ale ten chlapik neví co chce !!! chtel 6500 a ted 8500 Krall jeden    [mechanik]   07.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je na prodej na iVeteran    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2008
Odpověď  Martine, díky moc    [matt]   06.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro Matta, snad to poznáš, šířka toho železa je 2mm    [Martin]   05.12.2008
Odpověď  Martine díky, a ta vidlice je v opravdu pěkném stavu až na tu barvu, přesně v této barvě jsem si přivezl vývozní s22.Asi nějaká oblíbená?    [matt]   05.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem si koupil tuhle vidlici, sice za pekelný peníze, ale je moje.
Pro Matta: večer se ti podivám na ten držák tachometru    [Martin]   05.12.2008
Odpověď  Martine nemohl bys prosím říci z jakého materiálu a jak silný je ten držák na tachometr, popřípadě zaslat jeho okótovaný rozměr?Předem díky za odpověď    [matt]   03.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tenhle by také byl pěkný, nebýt té barvy.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.12.2008
Odpověď  No tak to je divný máš v.č.360 ale rám nese známky novějšího provedení(zesílený krk řízení,nádrž s objímkou)mám doma rám v.č. 950 a je úplně jiný,kryt řetětu by souhlasil světlomet je jednovývodový tzn.novější což nic neznamená mohl být vyměněn dodatečně,tenké víko zapalování souhlasí,blatník mohl by jsi změřit šířku vzpěry blatníku vpředu i vzadu?Měla by být 1,2cm pokud má(asi 1,8cm) víc je to novější,řidítka starší provedení-jsou na tři zářezy to řazení,nebo na maguru?A tachometr se dával tuším na provedení de luxe.Co na to ostatní?    [Mica]   01.12.2008
Odpověď  Ahoj, bylo by možné udělat ještě pár fotek uchycení tachometru, dík.    [trsino]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  nádrž se spodním uchycením, plechový kryt zapalování s 1 dírou, zadní blatník se zbytkem obrázku    [Martin]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  držák na stojánek, pumpičku    [Martin]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  světlomet zvrchu    [Martin]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  rám pod nádrží    [Martin]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  uchycení zadního kola    [Martin]   01.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  měl jsem na něm origunální náhon na tachometr + držák na tacho    [Martin]   01.12.2008
Odpověď  Určitě, pokusím se během pondělí, jak budu mít čas.    [Martin]   30.11.2008
Odpověď  Martin: Můžeš sem, prosím, dát více fotek?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2008
Odpověď  moc pekne vyrobni cislo nizke,proste krasa    [david]   30.11.2008
Odpověď  Milan: ICQ nemám, mám účet na Skype, kdyžtak mi pošli e-mail, domluvíme se.    [pavlicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2008
Odpověď  Martine mohl by jsi nafotit rám,na kartičce máš zapsanou výměnu rámu S57 tedy rám z roku 1957 a prodej mopedu respektive převzetí prvním majitelem je 1958 pokud dobře čtu ,číslo motoru ti souhlasí s kartičkou?Pokud ano tak se zřejmě jedná o moped kterému byl vyměněn rám staré koncepce v reklamaci,nebo po nehodě za rám staré koncepce(dle v.č.rámu)dodej foto toho rámu co brousíš hlavně část krku řízení a uchycení nádrže pak budem moudřejší.Zda to je S1 nebo není se řešilo níže a není jednotný názor každý zastává že třeba ten tvůj s hliníkovými ráfky je S1 ale dle mně není,ale je to jedna z prvních S11.Napiš jaké máš světlo,řazení rychlosti(rukověť),jaký je spodek nádrže,horní část rámu,řidítka,vidlice detail oka osky kola,nejlépe foto jestli můžeš,pak bude identifikace snažší.    [Mica]   30.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kartička S1    [Martin]   30.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pánové chystám se na lak, při sundavání originální barvy + neoriginální barvy jsem se dostal až k číslu kostry 369 a před číslem je tam napsáno S57 , mám na něm hliníkové ráfky a kartičku k S1 je to S1? Máte někdo taky takovou kartičku?    [Martin]   30.11.2008
Odpověď  pavlicku mas icg ?? chtel bych s tebou pokeca o stadionu    [milan]   30.11.2008
Odpověď  Já osobně bych nechal ocelové ráfky,duralové se mi tolik nelíbí,pokud se s ním "narodily",tak k němu patří,ale pokud se ti líbí více ty z lehké slkilitiny,tak si udělej kompletní kola s duralama a komplet kola s ocelovýma a můžeš zaměňovat,leč to je asi zbytečný    [Mica]   30.11.2008
Odpověď  Prosím o vaše mínění o tom, že bych svému novému Stadionu (foto níže) pořídil hliníkové ráfky. Přijde mi, že by mu slušely víc. Nebo mu mám nechat to, s čím se "narodil"?
Díky za názory.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.11.2008
Odpověď  honzo pekny stadak. peknej zachovelej kousek!    [david]   29.11.2008
Odpověď  ještě pro upřesnění, č.rámu 38682 S58,č. motoru 42022
sedla se tady už probírali, já jsem nározu, že bylo pouze to co vidíš na mém mopedu- tato konstrukce a gumový potah.    [Honza]   29.11.2008
Odpověď  Honzo taky ti moc závidím ty origo pedély    [MopedMedek]   29.11.2008
Odpověď  Krása ... Ty šlapky mu opravdu moc sluší. Když vidím to sedlo, dělaly se nějaké varianty konstrukce tohoto sedla? Myslím to s jednou cenrální pružinou. Nebo se to lišilo třeba jen potahem? Abych věděl, co přesně mám shánět.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Honza]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Honza]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Honza]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto    [Honza]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro porovnání posílám foto svého mopeda, taky r.v.58    [Honza]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden pohled    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě ten kus železa na přichycení výfuku. Při pohledu zpředu je 13mm široký, celý dlouhý je cca 7.3 cm, ale já ho mám ohnutý, nevím, jestli to tak má být, nemám to s čím porovnat. Tloušťka plechu, ze kterého je udělán, je 1,5mm a má to tvar "U". Při pohledu z boku to má cca 5mm.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A jeste z boku.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady jsou ty rozmery, snad to takto staci. Kdyby ne, dej vedet. Kdyz tak mi dej e-mail, poslu to ve vyssim rozliseni.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Odpověď  Jinak, prodávat ho určitě nebudu, bude to můj mazel:-)
To Martin: zkusim to nafotit, mam to ted rozebrane.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě foto. Renovovat ho určitě nebudu. Už jsem ho rozebral a vyleštil, smrdí celý byt:-) Jen přemýšlím nad těmi chromy, některé jsou dost zašlé.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Odpověď  Díky za připomínky. Moped je asi opravdu z roku 58, řed číslem na rámu je menšim písmem vyraženo S58    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Odpověď  jjj presne skoda renovovat takovej kus schanim dlouho nevim co bych zanej dal nahodou neprodal bys ho????????    [stekly lada]   28.11.2008
Odpověď  Ahoj,
prosím vás máte někdo výkres záchytu reskce přední brzdy na staré vidlici? A pak potřebuju vědět rozměry držáku na výfuk, plátek železa přivařenej na kostře kolmo k zemi.Prosím Vás změřte mi to.
díky    [Martin]   28.11.2008
Odpověď  Kondenzátor pod zap.cívkou se montoval do konce roku 1958 a z tohoto roku pravděpodobně pochází i tvůj moped,ten žmolek je jak říkáš zbytek popruhu z pryže,jinak krásný kousek v původním stavu,škoda renovovat vypadá kompletně,co s ním máš v plánu,sedadlo snad seženeš originální na takovej kus se to určitě vyplatí    [Mica]   28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Trochu mě překvapilo, že kondenzátor je připevněn na statoru pod rotorem magneta.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A dalŠí. Zajímalo by mě, z čeho je ten žvanec na krytu. Zbytek gumového popruhu?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalčí foto    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už ho mám. Číslo rámu je 29506. Číslo motoru je zatím pd nánosem špíny, nechce se mi to čistit v panelákovém obýváku. Chybí stojánek, objímka na přišroubování nádrže, konus na řidítka. A sedlo. Budu shánět. Chromy jsou už dost orezlé. Budu vděčný za komentáře. První foto je pro Jiříčka, jestli jsem ho správně pochopil.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2008
Odpověď  optej se z zvedavosti majitele zda nebyl inzerovan,krk bych na spalek asi dal ze jsem ho cetl. bud tady,nebo iveteran nebo aukro. to me vrta v hlave.mozna to aukro tusim. nevim. je peknej ale. jed pro nej at o nej neprijdes!!!    [david]   24.11.2008
Odpověď  Tenhle není z inzerce, cena taky ještě není úplně jasná, ale doufám, že se dohodneme. Pak dám vědět. Kdyby nebylo tak hnusně, tak už ho mám doma.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Odpověď  Ach jo tady každej kupuje nebo si proto teprve jede, já chci taky !!!!!!!!!!!!!    [MopedMedek]   24.11.2008
Odpověď  pekny moped,moc pekny. byl nekde v inzerci ze? uz jsem ho vydel jiste nekde nafocen nedavno!! uvadel ze ma i nadrz,to jsi pamatuji. ten by jse me libil a moc. zavidim tise a prejic. co stoji pokud to neni tajemstvi?    [david]   24.11.2008
Odpověď  Bohužel, toto je jediné foto, které mám. Mopeda zatím nevlastním, teprve si pro něj pojedu.    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Odpověď  Ahoj mohl by jsi prosím nafotit střed předního kola,né vidlici. Děkuji.    [Jiříček] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A co si myslíte o tomhle?    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ted je v prodeji na aukru za 900Kč    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pěkná modifikace přední vidlice na S1    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2008
Odpověď  koukni naaukro, za necelých 10 tisíc je to základový barvě stříknutý, musel bys to natříkat    [Martin]   23.11.2008
Odpověď  schnim s1 nevite vo necem nekdo ??????????????    [peta]   23.11.2008
Odpověď  Ja mám moped s krkom riadenia staršieho typu od prvého majiteľa farba jawa červená bol kúpený k narodeninám vo februári 58 a má výrobné číslo 08356,a mám druhý s novším krkom a ten má číslo 07318.Ako je možné že staršie prevedenie má vyššie výrobné číslo?    [miník]   19.11.2008
Odpověď  pro martin-jo toto melo taky jiste gumy vidle. usi ramu,kola,hlavne universal barva vidlic,polozene riditka,stojanek atd odpovida ze je to tak. stejne jako jsem uz popis uvadel.pokud ma sikme sponovaky a cislo na ramu tak je to ono jiste.    [david]   18.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tuto fotku jsem našel zde na foru, všimněte si puvodní bílé barvy na přední vidlici    [martin]   18.11.2008
Odpověď  mam cislo zhruba 36500 a mel vidlice prvniho typu,uz jsem to psal ze ho mam po panu a ten vzpominal jak jsi vidlice menil v mototechne kdysi,a to jsem otom nic tenkrat nevedel a to je dlouho,ani kniha hostalek atd nebyla. je to tak 7let asi uz. ani jsem tomu neveril az casem skusenostma. znam mopeda s podobnym cislem a ma vidlice puvodni jeste. takze tech mopedu bylo moooooc s gumama. mam i slabe vzpery blatniku,policajt stojanek,cislo na ramu,. vidlice univerzal barva k blatnikum,nemeli tnkrat hnede,nestihali uspokojit zakazniky v vsech barvach a pan to neresil ani. samozrejme oba stadaci jsou v puvodni barve! jeden ma i karticku prvniho znaceni s1. sami vime ze nikdo jiste nemuze rict kolikceho bylo ,spousta vylepseni,zmen atd. je bordel v dochovani v papirech a pametnici z fabryk tapaji a my uz jen hold tlumocime a verime jejich verzim. snad jse dost zakladaji na pravde. mnoho uspechu preji    [david]   18.11.2008
Odpověď  Datum převzetí mopedu prvním spotřebitelem 2/3. 5. 1958 Obchodní dům Bílá labuť. Výrobní číslo rámu původní 3458 , 31. 7. 1958 výměna rámu (důvod neuveden ) číslo nového rámu 369. Výrobní číslo motoru 3880. Moped má také první typ krytu řeťezu s výřezem na trubku.    [martin]   18.11.2008
Odpověď  bohužel nemohu, barva byla špatná, ted je moped rozebrán a pripraven na lak, během zítřka se podivám na čílo rámu a napíši ho sem    [martin]   18.11.2008
Odpověď  To martin-můžeš dát foto?    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.11.2008
Odpověď  Já mám mopeda po svém dědovi, je stejný jako na obrázku (hliníkové ráfky, stojánek policajt, krk také stejný ) barva byla karmínová, Přední vidlice byla v bílé ( originální barvě ), mám k němu kartičku s1, rok výroby 1958 a tak se vás ptám, je to s1 nebo s11?    [martin]   18.11.2008
Odpověď  asi od výr.č. 2000    [Mica]   18.11.2008
Odpověď  Zajímalo by mně od jakýho čísla se dávali novší krky rámu...    [josef]   18.11.2008
Odpověď  Jen by
mě zajímalo jak může být skrytej S1 v S11,snad jen že se měnily vidlice,ale když jinak nedáš.Každý má právo na svůj názor,já jen že potom bude mít každej S1 i když s vyměněnou vidlicí,já jen že to pak mate ostatní ale dohadovat se tebou nebudu.    [Mica]   18.11.2008
Odpověď  Takže podle mně je tohle s1, protože s1 se prostě sériově vyráběly a né že to byly nějaké zkušební verze, prostě to byly normální sériové typy a né nějaké prototyby s1 bylo vyrobeno celkem hodně ale spousta jich je skritích v s11 protože sama továrna vyzívala aby ty co mají s1 si to šli vymněnit za vidlici s11    [MopedMedek]   16.11.2008
Odpověď  Červenou bohužel,ale něco se mi plete zda ji nemá ve své sbírce Jiříček.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2008
Odpověď  tondo, podíval jsem se na ten odkaz, a opravdu pečlivá a pěkná práce.Nemáte náhodou ve zbírce červenou S11?    [matt]   15.11.2008
Odpověď  TO MOPED MEDEK:Pokud vím tak p.Hošťálek ve své knize píše že S1 byly prototypy na kterých se zkoušelo než moped přešel do sériové výroby,kartičky které byly předtištěny již při zkoušení S1 ve velkém množství byly dodávány k mopedům které byly již sériové a přejmenované na S11.Přitom byla ještě před výrobou sériovou tzv.ověřovací série S11 která měla znaky jako blatník bez děr na nosič,samozřejmě skrutné odpružení na gumách,řazení magura,nádrž montovanou zevnitř imbus šroubem tudíž na to uzpůsobený rám a jiné,ale už se nazývala S11.Moped na tvé fotce je dle rámu moped vyrobený již po zjištění nedostatků v pevnosti rámu,bez ůchytu na nádrž s imbusem a se zesíleným krkem řízení.Proto si myslím že vyobrazený moped je S11 navíc ani nenese žádně známky shodnosti ani s tou ověřovací sérií.Bylo by to pěkné kdyby to byla S1 další z mála dochovaných,ale bohužel není,připomínám že informace jsou z knihy S11 p.Hošťálka který materíály k historii Stadionu scháněl několik let a jednoho z prvních mopedů S11 vlastním a po studiu knihy a porovnání dílů na mopedovi musím říci že souhlasím s panem Hošťálkem a to sem si předtím myslel že mám taky S1.Mopedům zdar.    [Mica]   15.11.2008
Odpověď  Pro Matt:není to má renovace-ale bráchy-to bych se chlubil cizím peřím,i když si myslím že je se čím chlubit,sedlo-lopuch je objednané a pokud se chceš podívat na renovaci tak je tady http://cz.youtube.com/watch?v=kT60ftRwSzM pak kamenuj nebo chval.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2008
Odpověď  Tedy Tondo 88,klobouk dolů před tvými renovacemi.Jediné co neodpovídá je sedlo(v originále gumový "lopuch", ale jinak nádherně zrenovovaný moped, včetně té krásné
"lila" barvy.Byl bych rád, pokud bys byl ochoten, kdyby jsi mi mohl zaslat více fotografií svých mopedů.S pozdravem matt.Můj mail:zdenek.mattes@tiscali.cz    [matt]   14.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tady je úplně první napojení krku na rám.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady máš S1 a nemá uchycení nádrže vevnitř,ale normální objímku a je to stopro oroginál.    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2008
Odpověď  A S1 měla nádrž na uchycení z vrchu,tedy zevnitř nádrže se šrouboval šroub.    [Michal.V]   14.11.2008
Odpověď  Vidlice na S1 su 3 druhy viď. knížka p. Hošťálka.    [josef]   14.11.2008
Odpověď  8900    [pavlicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2008
Odpověď  nevite za kolik sel? ja nestihl hodit oko    [david]   13.11.2008
Odpověď  dnes ve 22.00 končí na aukru    []   13.11.2008
Odpověď  to je uplne jasny !!!!!!!!!!!!!!!! tohle je s1 schanim ji takovou dobu ale nemuzu sehnat docela dost sem jich videl jenom jeste nakou vlastnit njn skoda kdyby nekdo vo anky vedel tak klidne dej te vede jinak tohle je fakt s1 !!!    [vladislav]   13.11.2008
Odpověď  s1 vidlice jsou take co ja vim dva druhy. na osicku kola prvni druh neni na stazeni,podobne jako u koniku pryncip a druhe provedeni uz to ma na stazeni.    [david]   13.11.2008
Odpověď  take predni blatnik ma delsi vzperu a v jinem miste prichycenou listu chromovou. reakce brzdy je navic u s1,podobna jako vzadu u s11. s1 byli taky s klasickou nadrzi a nebo sroubovana pres hrdlo jednim sroubem do ramu,nemela trminek. je toho spousta jineho a taky ale jak jsem psal shodne s klasickym mopedem. kryt na retez pravda ze prvni s1 vyrez krytu,potom do uhle vyrez a potom klasika s11 s prolisem. i tyto kryty prostredni byli uz i na s11! proste prechody tam v zmenach jsou. muj nazor je za to s1 je na obrazku    [david]   13.11.2008
Odpověď  stadion s prvnim druhem vidlice neznamena ze mel krk prvniho typu jen. montovali se ty vidlice i na klasicky krk !! ten ram musi mit ale-- dve usi na zvedani,sikme zadni sponovaky smerem nahoru,ne klasika vodorovne. vyrobni cislo na ramu a ne na stitku. po ktere vyrobni cislo ale nevim. protoze znam tri s1 a maji ten ram co popisuji a jsou puvodni stav. ja mam take mopeda a uz ma ale menene vidlice a krk je novejsi,duvod ze to byla s1 je jasny,jsem druhy majitel a prvni me to rikal a taky vidlice neni v barve ramu ale v barve blatniku,to dali z duvodu nestihanosti reklamaci uspokojit zakazniky dle jejich barev ramu,tak aby nekdo nemel modry ram a hnede vidlice tak je dali do barvy blatniku!! neni to vzdy pravidlo ale,mohl mit nekdo stesti a dali mu novou vidlici v shodne barve ramu. ze meli nektere s1 hlinikove kola je zname,mensi prumer v brzdovem stitu zavit na drzeni brzdoveho klice,slabsi vzpery blatniku. ale pozor,tyto vzpery meli i prvni s11. bylo spoustu prechodovych zmen na mopedech. to same svetlo predni nektere s1 meli dva sroubky na elektriku. ten krk prvni druh byl v vsech stadionech s motorem sachs,ne v vsech s1!! s1 ma take polozene nizke riditka. motor ma slabsi dekl na zapalovani a dirku na zajisteni tohoto deklu navrtanou v karteru. odkapavani benzinu je k retezovemu kolecku od karbce a ne uz trubickou pres kartery az dolu. je toho vice proste. ale jak pisu nektere ojedinele veci se muzou vyskytnout i u prvnich s11. mnoho zdaru v mopedech    [david]   13.11.2008
Odpověď  koukněte na starší příspěvky tam se to vysvělilo mockrát,nebo knížku S11 od p.Hoštálka,zkrátka S11 tenčí krk vevnitř rámové trubky.    [josef]   13.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [MopedMedek]   13.11.2008
Odpověď  Tady máš další důkaz, tohle je s1 Sachs vypadá jako s11 nebo tedy s1 ale když se podíváš na detajlní prvky tak to s1 stadion vůbec není.    [MopedMedek]   13.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  s1 Sachs byly ty první a bylo jich fakt minimálně ale potom se dělal s1 Stadion a to už byla sériová výroba což s1 Sachs byl spíš prototyp. A ještě něco s1 Sachs má úplně odlošní díly nádrž, světlo, před kolo atd, viz foto    [MopedMedek]   13.11.2008
Odpověď  Pavlicku a mopede medku tohle není zcela určitě S1-ty měly motory Fichtel a sachs(tuším) a bylo jich velice málo jak mi sdělil p.Hošťálek,pak následovaly typy S11 ty s těmi skrutnými vidlicemi v 3 provedeních vidlice,a pak S11 v klasickém provedení s rámem který je na obou fotografiích,nějaké podrobnosti najdeš v článku moped stadion na motomagazínu    [Mica]   13.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Josefe seš si jístí, protože tanhle s1 má uplně stejnej krk řízení, takže podle mně to je s1    [MopedMedek]   13.11.2008
Odpověď  Taky rozhoduje kryt řetězu    [MopedMedek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.11.2008
Odpověď  No tak to je problém, přední vidlice, duralové ráfky, stojan, a výrobní štítek jsou S1. Tím krkem u řízení je problém, a barva jestli je origo tak to vypadá na S11 z roku 1960    [MopedMedek] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.11.2008
Odpověď  Není,krk řízení je novější.    [josef]   12.11.2008
 Přidat odpověď   (164) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006