  Kluci poradíte mi ? Dnes jsem obohatil sbírku o dost zajímavý kus. Poslám foto takže budu čekat na
vaše reakce. Abych řekl pravdu původně jsem si zvláštností nevšiml,ale při rozebírání jsem byl
překvapen . Rám měl nátrubek a tak jsem po výrobním čísle nepátral. A taky bylo číslo obaleno špínou
a asi šesti laky . Když jsem si v garáži bral desítku klíč , abych sundal nádrž tak jsem zjistil,že
původní šrouby schází a jsou navařeny velké matky v jiných místech. Po sundání jsem pochopil,že se
jedná o nádrž,která se utahovala přes hrdlo(foto1). Dokonce v rámu jsem objevil pozůstatky místa
uchycení(foto2). Okamžitě jsem se zajímal o číslo rámu a bingo 0149 s57(foto3). A na motoru je číslo
010(foto4). Poslední rozdíl jsem našel po odkrytí deklu zapalování. Železné magneto pal. Co vy na to
??? [Jiříček] 20.03.2009 Přidat odpověď |
| Zdravím, chci se zeptat kde se takové malé stadion muzeum nachází a je-li možno nakouknout na mopedy,děkuji [ondra] 16.09.2013 |
| Ano tahle páčka byla na aukru dražena jako dekompresor na stadiona,já ji chtěl vydrražit,ale dal sem
mín a pak už jsem na to zapoměl.Chtěl sem ji použít na Jawu Robot. [Tomáš] 18.02.2010 |
| Myslím Pavlíčku, že by ta páčka eventuelně šla použít [Mica] 18.02.2010 |
| Díky, Monty, odpověděl jsi rychleji, než jsem doplnil svůj dotaz:-) [pavlicek] 17.02.2010 |
| Tak teď na té fotce je to vidět lépe než ve skutečnosti. To je znak FJ, že? Takže z předválečné
Jawy? [pavlicek] 17.02.2010 |
| je tam znak FJ - takže páčka dekompesoru z předválečné JAWY. [monty] 17.02.2010 |
|  Ahoj, rád bych se zeptal, jestli někdo pozná, z čeho je páčka na přiložené fotce. Koupil jsem jí s
naději, že by mohla být od chcípáku prvních Stadionů, ale nejsem si tím jistý. Něco na ní je
vyraženo, ale nemohu rozpoznat, jestli je to stejný znak jako ja na fotce od Mici níže v tomto
tématu. Díky. [pavlicek] 17.02.2010 |
| Pro Chuck: Zdravím tě, zajímalo by mě kdo jsi a že tady říkáš jak mě znáš a co jsem neudělal. Že si
ani nepamatuju že bych nějaky shnily sedlo prodával na pařeza.A ještě tvrdil že jeto origoš. Tak
takový keci sem fakt hodně dlouho neslyšel.Ale aj kdyby - tak nějak se začínat musí. A na učňáku
bohužel nejsu - máš špatné informace. : -)) Prosím napiš na mejl. a nezatěžuj tím tady fórum. [manas] 12.12.2009 |
| Jiříček: Prosimťe mohl by si mi vyfotit sedlo ze spoda? [Honza3] 11.12.2009 |
| Pro Jiříčka - mám dojem že toho maňase alias Mánka znám osobně. Je mu teď asi tak 19, a je někde na
učňáku. Pamatuju si, když někdy před 4 lety našel kdesi shnilou placku sedla na JAWU 555, natřel ji,
máma mu udělala potah z koženky a vycpala molitanem z matrace. Pamatuju si to proto, že se chlubil
jak na aukru z toho vytřískal haldu peněz, když tvrdil že je to 100% stav z pionýra 550.. [Chuck] 08.12.2009 |
| Dobrý den, mohu poprosit o rozměry místa kde je šroub pro uchycení nádrže? + ještě místo kde je
otvor na onen šroub? Díky Standa [Standa_2] 06.12.2009 |
|  Ještě jednou stadion, posuď sám [Mica] 21.10.2009 |
|  A zde stadion [Mica] 21.10.2009 |
|  Zde jsem si Jiříčku dovolil porovnat páčku z předválky a stadion,samozřejmě může být na předválce i
jiná.Toto je Jawa 250 [Mica] 21.10.2009 |
| To by jsi byl hodný s těmi foty,mě zajímá to poutko u páčky spojky a zda má páčka značku
magura,nosič nemáš, ale máš výřez na krytu řetězu xD:, k té páčce - z předválky bude mít asi
vytlačenou značku janeček nebo se mýlím zkusím porovnat a dám vědět. [Mica] 21.10.2009 |
| Ano to poutko tam je . Je vytvarované z takového tenkého stříbrného drátu (vzdáleně připomíná
písmeno A) Páčku dekompresoru mám zatím normal. Musím sehnad z předválky a nachromovat. Nosič na tom
nálezu nebyl takže jsem tam dal klasický s výřezem. Vidlici pochopitelně tu nejsterší,ale záchyt
reakce mám sice stejný jako ty ,ale nedrží mi kolmo jako tobě ale je souběžně s ramínkem vidlice. V
zadu byl štít i klíč na malý otvor tak jsem ho dal i dopředu. Bohužel nemám nafoceny detaily
polepším se. [Jiříček] 19.10.2009 |
| Přesně tak vzpěry jsou užší,délku blatníku jsem neporovnával,přední blatník mimo vzpěry má taky
rozdíl v délce od pozdějšího provedení,zajímá mě taky zda má tvoje magura poutko aby se páčka spojky
dala v poloze vypnuté spojky zaaretovat,jak vypadá páčka dekompresoru,záchyt reakce přední brzdy,a
zda jsi měl na krytu řetězu zvrchu nějaké dírky jako kdyby tam byly držáky na pumpu(jako měla ČZ
125t) a klíče brzd + štíty - malé díry? [Mica] 19.10.2009 |
| Ok. to bylo jasné hned, že to píše někdo jiný , vy se přihlašujete a podpis píšete malým písmem.
Proto jsem se k tomu ani nevyjadřoval. A když už to tu je tak s hejou se znám velmi dobře a já to
teda nejsem , je to ženská . A já ještě furt snad chlap.( no trošku )Ale to je už teď jedno. [Jiříček] 19.10.2009 |
| Pro jiříčka: Tyto dvě zprávy dole jsme nepsal já. Nechápu lidi kteří to zkouší. Takže se chci sváma
domluvit, jak vám dojde ještě jednou takový to email tak my ho prosím přepošlete na můj:
Bullitt-1968@seznam.cz a já si to už sněma vyřeším. Chápu vás že vám to otravuje život, takové to
nesmysli které napatří vám. [manas] 19.10.2009 |
| Pro Mica , no abych řekl pravdu ,tak jsem nespozoroval žádný velký rozdíl. Ale je fakt,že jsem ho
nějak detailně nepřirovnával. Snad jen vzpěry byly o něco užší a nýtky co drží vzpěru se mi zdály
možná trochu vyšší než ostatní,ale to je spíše dohad . Kdyby ses nezeptal tak jsem nad tím ani
nepřemýšlel. A ty jsi spozoroval rozdíl? [Jiříček] 19.10.2009 |
| Jiříčku a ty neprodáváš šrot?Pod přezdívkou heja moc pěkně nafocené ale samý šrot [MANAS] 19.10.2009 |
| Děkuji za vstřícnost,chtěl bych se tedy zeptat na zadní blatník,zpozoroval jsi na něm nějaké
odlišnosti od blatníků pozdějšího provedení mimo neprostihnuté díry na nosič? [Mica] 19.10.2009 |
| Nema cenu se rozcilovat a nema uz cenu to vubec resit. Dene se clovek vida s takovejma debilama ze
kdyby to mel vsechno resit tak neopravi ani jednu motorku a jeste se z toho zblazni.. :) [Standa_2] 19.10.2009 |
| Jirko nerozčiluj se!Já vím,že tě to s..e,ale ničís si jen tvoje nervy.Nestojí ti to zato!!!!! [Jarda63] 19.10.2009 |
| Jde mi o to ,že si mne lidé spojují s Váma. Například včera,když jsem zde uvedl pro Davida email
adresu, jsem dostal hned tři nepříjemné emaily typu --,,, to se ti to renovuje,když si mastíš kapsu
na důvěřivých kupujících,kterým pošleš šrot ,z kterého se nedá zachránit zhola nic a ještě máš tu
drzost napsat,že jsi uvedl bez záruky a podobně --,,, A nebo nestydíš se okrádat kamarády
veteránisty svými poškozenými ,ale vždy odborně nafocenými díly --,,, a poslední je --,,,kdysi jsem
od tebe dostal ty kur.. místo kulaté samolepky na sedlovou tyč jak jsi inzeroval , jen nějaký
potištěný papírek a to ještě úplně jiného rozměru .Je to dva roky a ještě jsi to nevyřešil--,,, TAK
TO JSOU TY DŮVODY proč nechci ,aby si mne slušní lidé spojovaly s Váma. Myslím,že TOTO musí pochopit
každý a snad tedy i VY !!!Jinak je mi opravdu jedno co děláte , ale nevím proč na to mám doplácet
já. Za pochvalu k renovaci dík. [Jiříček] 19.10.2009 |
| Pro jiříčka: Nevím o co vám jde? Tato přezdívka (manas) traduje v naší rodině po mnoho let. A
nemíním ji měnit.Pokud si chcete něco vyříkat tak stačí napsat. Já vám pošlu moji adresu.
Jinak k zrenovovanému stroji - je to bomba. a ať se daří při dalších renovacích. [manas] 19.10.2009 |
| Děkuji za pochvalu. Pochopitelně se ptej na cokoliv. Buď tady nebo na email níže. [Jiříček] 19.10.2009 |
| Ahoj Jiříčku,předem Ti musím pochválit zrenovovaný stroj,je opravdu nádherný-vskutku vydařená
renovace,měl jsi neuvěřitelné štěstí sehnat takový moped,kdoví kolik strojů s nádrží připevněnou
přes hrdlo vyrobilo asi jich moc nebylo, vodolepky tam určitě "lépni", patří tam 4 různé
vodolepky,a ke Tvé svatyni - určitě pobyt v ní je balzámem na duši jak pro Tebe tak i pro Tvé
kamarády Tondu a Jardu xD:,mohl bych se Tě zeptat na pár detailů u Tvého mopeda? [Mica] 19.10.2009 |
| Kluci, musím se opět dištancovat od obchodníka ,který se zde a na jiných stránkách podepisuje nickem
- manas, manas44, stadion44,mánek a podobně. Bohužel pro mne , si vybral přezdívku shodnou s mým
přímením. A navíc bohužel pro mne , si někteří obchodní partneři spojují jeho osobu s mou,což mi
způsobuje značné komplikace. Již jsem ho zde slušně poprosil o změnu nicku,ale vysmál se
mi.Navštěvuje i tyto stránky, třeba konečně pochopí,že nechci aby si mé jméno někdo spojoval s jeho
kšefty. Teda ať si kšeftuje jak chce,ale proč já mám za to trpět. Naštěstí je z jiné části moravy.
Snad se někdy potkáme osobně a vysvětlíme si to. [Jiříček] 18.10.2009 |
| Díky. Můj email manas.jirka@seznam.cz [Jiříček] 18.10.2009 |
| jiricek-gratulace,krasna prace! prosim o meil,potrebuji radu.diky moc [david] 18.10.2009 |
| Zdar Jíříčku.Taktéž se připojuji k gratulantům.Ten vodotisk tám lépni!A vydrž po neděli přijedeme na
kafe,takže si ho chci taky projet,at vím jak jezdí motor s výrobním číslem 10!!!!!Tentokrát tě to
nemine sundat ho dolů!!!! [Jarda63] 18.10.2009 |
| Jo a moc všem děkuji za pochvalu. A co ten vodový obtisk ? Já ho tam tenkrát nenašel, takže buˇ%d
byl vybroušený nebo tam nebyl. Mám ho tam ,, lépnout ,,. [Jiříček] 18.10.2009 |
| To je má svatyně. [Jiříček] 18.10.2009 |
| Jiříčku! bydlet u tebe tak spím na schodech kde sou ty moipedy :o) [Jirka Blažek] 18.10.2009 |
| Jiříčku, to je krása! Tam bych chtěl bydlet! To je obývák anebo ložnice? [pavlicek] 18.10.2009 |
| Mohl by jsi sem dát detail uchycení nádrže ze spodu? moc se to nevidí,jinak pěkný kus. [Michal.V] 18.10.2009 |
| Byly tam nějaké zbytky nápisu?Já bych ho tam osobně asi dal. [tonda88] 18.10.2009 |
|  Ještě jedna - Mám dát na rám v místech u madel vodový obtisk stadion nebo to mám nechat čisté ? [Jiříček] 18.10.2009 |
|  Tak to už je pozdě, ale až tu budete na kafe - sundáme ho !!! [Jiříček] 18.10.2009 |
| Blahopřeji k unikátnímu kousku a tiše závidím.Zatím ho nedávej na zeď-jak přijedeme s Jardou63 tak
bychom se také svezli a vyzkoušeli jak se na tom sedle sedí:o))))). [tonda88] 18.10.2009 |
| Krásnej stadík. Mohl by jsi mi prosím poslat fotky na jakub.cr@gmail.com ve vetsim rozliseni a
klidne vicero fotek.. Diky moc..!! [Standa_2] 18.10.2009 |
| A víš , že jo. Zíráš co ? No já to tak trochu tušil. Abych řekl pravdu spíš od Jardy. A protože jsem
to čekal , byla zkušební jízda. A trpěl jsem,moped trpěl , gumy trpěly , ale vydržel. Pro
nezesvěcené musím napsat , že vážím 130kg a tito takzvaní kamarádi se mi vždy smějí,že je mi líto
stroj po renovaci projet. Jo,jo hubeňouři to se vám to krosí. Ale aaaaaaaaaž budu velký budu taky
hubený. [Jiříček] 17.10.2009 |
| Jiříčku, jen taková dotěrná otázka-nastartoval jsi toho krasavce???????? A ještě jedna
dotěrnější-svezl jsi se na něm???????????????????? :O))))))))))))))) [tonda88] 17.10.2009 |
| Moc pěknej kousek,gratuluju. [Willi 109] 17.10.2009 |
|  Z druhé strany . [Jiříček] 17.10.2009 |
|  Ještě jedna. Jo kluci , mám devět mopedů s novou gumou na sedadle , dovolte mi prosím na jednom
kožený potah. Nechal jsem si ho protože ho někdy dávno vyrobil profík a má stejný věk jako moped. Je
v perfektním stavu , pohodlné a taky se mi tam fakt dost líbí. Přežijete to? [Jiříček] 17.10.2009 |
|  No ještě to není úpně ono, schází tlumič, lak na stojanu lakýrník popletl ten se opraví při lakování
další lahůdky (zatím mlčím)a schází tak jako na ostatních mých magurách gumová rukojeť (protože
stále čekám na originály z německa),které tam patří.Ale jinak je to radost řadit ho do sbírky a ty
čísla no to bych každému přál. [Jiříček] 17.10.2009 |
| Ten kohoutek mám taky ale bohužel bez matice - dnesho vystavím na aukru - protože je mi
kničemu.manas [manas] 04.05.2009 |
| Jo jo máte pravdu,ten kohout nemám zdá se že Jiříček dá dohromady moped z ověřovací série S11 to by
bylo super další kousek z toho mála co by se dochoval. [Mica] 29.04.2009 |
|  Ahoj, škoda,že jsem se nepodíval dřív do Seznamu náhradních součástí z roku 1958, tam je na straně
36 krásně vidět. Nevadí alespoň máme jasno v další věci. Tak zatím. [Jiříček] 29.04.2009 |
| Pan Hošťálek o něm píše v knize, na první stránce kapitoly zmeny v průběhu výroby. [Meela] 29.04.2009 |
| jo,jo je to kohout pro nádrž s uchycením přes hrdlo.v tom seznamu je pěkně zřetelný. nikdy jsem ho
ale neviděl na vlastní oči. no fakt super. [j] 28.04.2009 |
| Mám doma návod k obsluze a údržbě pro moped stadion s11 z roku 58, tam je na str. 8 na fotce vidět
tento kohout, má tu hranatou matici. Teda, zda se nemýlím, kdyžtak mě opravte. [Martin S11] 28.04.2009 |
| S touhle varinatou kohoutu jsem se nesetkal u stadionu,něco podobného je u zetky,ale opravdu
nevím,pochybuju že by to někdo vytvořil tehdy doma takže to nějaký originalní kohout bude ale z
čeho?Snad ta zetka?Možná to je z motocyklu který měl přívod paliva v měděné trubce a ten vlnitej
nástavec na hadičku je připevněn tou převlečnou maticí. [Mica] 28.04.2009 |
|  A z druhé strany. [tonda88] 27.04.2009 |
|  Když tak pěkně prosíš. [tonda88] 27.04.2009 |
| Na fotkách toho není moc vidět já myslel že to je nějakej vrátek,to někdo vytvořil?Každopádně je to
srandovní a dobrý.Zavěsíš ho na zeď?Zajímavá varianta by byla renovace tohoto mnohoúčelového
zařízení.Jen musíš zjistit jak původně vypadal.Já natakové věc nikdy neměl štěstí.Škoda. [Mica] 27.04.2009 |
| Ne ne to jsi mne nepochopil. Počkej na foto a tam uvidíš o jakém závitu jsem mluvil . A co říkáš na
sečkoplečkomlátičkopečku ??? [Jiříček] 27.04.2009 |
| Závit by měl být stejný jen jiného stoupání,myslím že 1 ale netvrdím to,já ho měl na kohoutu strhlý
tak jsem to upravoval mosaznou přechodkou ale dal by se zjistit z té nádrže co má uchycení přes
imbusák v hrdle.Ten ventil paliva mám původní a myslím že je úplně stejný jako pozdější ventily až
na to stoupání. [Mica] 27.04.2009 |
| Pro Mica -- jo jo omlouvám se , pořád jsem se chystal k odpovědi a odkládal a odkládal až téma
zapadlo. Promiň ty i ostatní které to zajímalo. Co se týká samotného nálezu tak jsem objevil už jen
jeden rozdíl a to v kohoutku. Buďto je z jiného stroje ( ale nepodařilo se mi přijít na to z
kterého) a nebo je to taky fáze vývinu. Zajímavý je závit a hlavně že byl na čem vyřezat. O foto
,ale musím poprosit Tondu88 , protože ten ho svým kvalitním foťákem vyfotil. Takže Tondo prosím až
budeš mít chvilku tak sem přilož foto z obou stran . Zajímalo by mne jestli někdo má taky takový
kohout. Jinak se nic neudálo. Sehnal jsem si maguru i s origo řidítky a pokouším se sehnat origo
původní pláště (ale nové). To vypadá na větší problém než magura. Jinak vše je zatím na laku.
Jakmile bude něco nového napíšu. Tentokrát opravdu :-)) [Jiříček] 27.04.2009 |
| Ahoj Jiříčku jak to vypadá s tím mopedem? [Mica] 30.03.2009 |
| Jirko nemáš zač děkovat i my stále zjištujeme nové věci a to díky i tobě.Jsem rád,že osud naše cesty
svedl přes mopedy dohromady.Touto cestou i já gratuluji k nálezu. [Jarda63] 24.03.2009 |
| I já se připojuji ke gratulaci a doufám, že se o weekendu uvidíme až si Jiříček přijede pro ten
"správný" rám :-D [JzK] 24.03.2009 |
| Jiříčku pokud by jsi měl zájem,mohl bych Ti pomoci s tím jak mají vypadat ostatní díly které Ti
případně chybí,bohužel ne Tím že bych je vlastnil,ale s tím jak mají vypadat včetně různých detailů
apod.Jedná se pravděpodobně o moped z ověřovací serie.Je vyfocen v knize p.Hošťálka. [Mica] 24.03.2009 |
| magneto zajimave. nikdy jsem to nevidel,super. ten sroub muze byt uz ale oprava kutilem. mam doma
takove dve klikovky v motorech.a tak se to dela z duvodu zniceni zavitu i v dnesni dobe. [david] 23.03.2009 |
| Již jsem takovéto magneto vyděl na motoru Stadionu. Je to fakt super trefa.... [Marvin] 23.03.2009 |
|  Nic by se nestalo-bys tam vyrazil DEVÍTKU :)))))).Přikládám foto uchycení magneta. [tonda88] 23.03.2009 |
| Jo ještě jsem zapomněl,že původní barva byla zelená a pochopitelně ho uvedu do původního stavu.
Motor ale rozhodně leštit nebudu. Přijde pouze důkladně omýt. Co kdybych si náhodou rozmazal
kotoučem tu DESÍTKU :-) [Jiříček] 23.03.2009 |
| Ahoj, co se týká zadního blatníku - tak ten nosič neměl a otvory pro něj taky ne. Vzadu bylo al
kolo. Vidlice tam žádná nebyla. Rám i zadní blatník už je namočen v louhu , abych odstranil barvu.
Rám byl v perfektně zachovalém stavu až na držáček výfuku. Ten krček mne taky mate , ale prostě to
tak je . O víkendu jsem byl na radu za jardou63 a tondou88. Zjistily jsme ještě nějaké drobné
rozdíly motoru. Například,že je jiná klikovka protože magneto nedrží jako obvykle matička ,ale v
klice je otvor se závitem a magneto drží šroub. Další podrobnosti po rozpůlení. Zatím ahoj , jdu se
kochat. Jardovi a Tondovi děkuji za spolupráci. Honzo tobě taky moc díky za ochotu - především za
nědělní - vážím si toho. [Jiříček] 23.03.2009 |
| Ta čísla jsou super,ale ten krk vážně nesedí,dej sem víc fotek a dobře nafoť ten kus rámu pod
řidítkama a první mopedy skutečně neměli nosič. [Jira] 21.03.2009 |
| ma diry v blatniku na nosic? [david] 21.03.2009 |
| Také prosím o lepší popis + lepší fotky.. Díky [Standa_2] 21.03.2009 |
| To je Monty velice zajímavý názor,škoda že se o něm p.Hošťálek ve své knize nezmiňuje
podrobněji(ještě znovu prostuduji).Pokud Jiříček vlastní i ostatní díly k mopedu patřící určitě by
to přispělo k osvětlení této problematiky.Jiříčku dej podrobnější popis toho co k mopedu máš. [Mica] 21.03.2009 |
| Moc Stadionům nehovím,ale napadlo mě vysvětlení: rámy starého provedení se vracely do továrny,kde v
přípravku vyměnili hlavu řízení ,ale číslo rámu zůstalo. Jestli pouze holé rámy,vyměněné v
rámci záruky v servisu,nebo celé mopedy z doby,kdy se na problém s rámy přišlo a opravovaly se ještě
před prodejem,to nechám na vás. [Monty] 21.03.2009 |
| Blahopřeji k úlovku Jiříčku.Tenhle Stadion by měl mít určitě vidlici se skrutným silentblokem a to
ten první typ,pravděpodobně hliníková kola prostě díly které byly charakteristické pro ty první
S11.Jen mě dost zaráží ten krk řízení na rámu,je novějšího provedení,protože to je už druhý rám s
nízkým číslem a zesíleným provedením krku řízení tak mě napadá zda nebyly mopedy na začátku výroby
číslovány souběžně,ale to nejde.Snad jedině,že by rámy s novějším provedením krku řízení byly
číslovány od 1 bez ohledu na předchozí rámy starého provedení.Nádrž je staré provedení s montážním
otvorem přes hrdlo,zajímalo by mě zda to budeš dávat do původního stavy tedy opět otevřít nádrž
zespodu a opravit (dodělat) tan výstupek na rámu.Zajímalo by mě toho ještě moc sem to ani
nevleze,škoda že nejsi z JM hned bych se za tebou vydal na kus řeči.Zkus najít první vrstvu laku
jakej byl. [Mica] 21.03.2009 |
| jirko kolik tich mopedu mas ??????? koukam dalsiho krasavce si sehnal ze te jeste vubec bavej
renovovat stadiony [Hemi] 21.03.2009 |
| tak tenhle kousek se Ti Jiříčku poved je to nádhera hlavně ty výrobní čísla a to zapalko super
rarita.Tak at se ti podaří ho dát do chodu a jezdit bude to nádhera-nacpi sem náký fotky at se múžem
pokochat díky s pozdravem...... [vencalochovice] 21.03.2009 |
| a vidlice uz novejsi,nebo ma puvodni prvni provedeni?ten mit karticku origo tak super jeste vic!!! [david] 20.03.2009 |
| tak to gratuluji,mensi cisla jsem nevidel! rarita jak ma byt!! krasa. posli foto ramu krku rizeni
a uchyceni na nadrz prosim. diky [david] 20.03.2009 |
| jak koukám tak se zeptám čím budeš čistit rám jestli mohu poradit tak nebrousit kup drátěný kornout
do flexi tím sundáš barvu bez většího poškození rámu [sypen] 20.03.2009 |
| hmmm to jsem jeste nevidel. prosim o komplet foto.. Diky Standa [Standa_2] 20.03.2009 |
| blahopřeji krásnej starej kus a podle mne asi nejstarší podle čísla určitě,našel jsi ho v kuse? nebo
po dílech [sypen] 20.03.2009 |
|   Ještě foto magneta a nádrže . Nádrž je bohužel v dost žalostném stavu. [Jiříček] 20.03.2009 |
|   foto 3 a4 [Jiříček] 20.03.2009 |
|
|