 Tak jsem si dnes po oprvadu skoro tisíci kilometrové jízdě přivezl stadíka v původním stavu. Byl v
Muzeu a nic moc se na něm nejezdilo a tak to zustane.. [Standa_2] 01.05.2009 Přidat odpověď |
| Otto neviš čislo barvy červena s černejma blatnikama děkuji. [Petrak] 08.11.2011 |
| nevím jestli kopírovali češi ale prej dělaly něco podobného sověti [Martin] 05.06.2010 |
| Díky Martine. Jde o to, že oba počty zubů souhlasí, délka souhlasí a průměry uložení také souhlasí.
Mnohem užší je ale střed hřídele než u ostatních převodovek. Jestli je to nějaký první typ, nebo je
to z úplně jiného motoru, který češi později okopírovali? [zelenka] 05.06.2010 |
|  Ahoj mopeďáci. Nechci zakládat nové téma, jen by mě zajímalo, z jaké převodovky pochází tato
předloha a jak tedy vypadal hlavní hřídel? [zelenka] 05.06.2010 |
| Mám rok 58,hranaté uši a obtisk na blatníku.Je tam ta starší vidlice. [Willi 109] 04.06.2010 |
| Tak na rámu číslo 36000 z roku 58 mám vidlici která je podle knihy pana Hošťálka druhé provedení,
měla by to být ta světlá. [Meela] 04.06.2010 |
| meela: čísla rámů přídám až budu doma - nasledujici ctvrtek pavlicek: ok diky [Standa_2] 04.06.2010 |
| Já myslím, že na Stadiona, který má na zadním blatníku obtisk se znakem, patří opravdu ta modrá. [pavlicek] 04.06.2010 |
| Kdyžtak přidej i číslo rámu, staďáka (spíš torzo) s tou vidlicí napravo mám, tak kdyby byla čísla
blízko tak by se rozhodlo... [meela] 04.06.2010 |
| Na rám s hranatýma ušima bych určitě dal tu modrou. [pavlicek] 04.06.2010 |
| Já jenom vím že ta napravo je novější, takže bych dal asi tu... [Meela] 03.06.2010 |
| nikdo nevi?? [Standa_2] 03.06.2010 |
| Jinak stadion je rok 58 a ma hranate usi na ramu. [Standa_2] 02.06.2010 |
|  foto pryzovek.. [Standa_2] 31.05.2010 |
|  dnes se mi podarilo sehnat dalsi pryzovku. Po 555tce budu na 90% davat do kupy stadika. A ted o co
mi jde.. :) Nevim jakou pryzovku na stadika dat. Rozlisovalo se to v te dobe nejak??
Foto stadika [Standa_2] 31.05.2010 |
| Pre Tondu:nosič sedel pomerne presne,spodné otvory boli mimo cca + - 1mm,to sa dalo úplne ľahko
dopasovať.Niekde v starších príspevkoch som čítal že jestvovalo viac mierne odlišných tvarov
prídavného nosiča,že išlo prakticky o výrobu na kolene,keďže sa tých nosičov dochovalo tak málo,tak
je to podľa mňa aj dosť pravdepodobné. [miník] 16.09.2009 |
| Jirka: tak vsak to je jasny.. ja jsem byl vsude 2x, dokonce i 3x a ty nikde a ani jednou..
Takze jen zavidis vid. ;) Cim ty jsi prispel? co? Fotka? Renovace? Co? Nic co? tak blbe nekecej a
zalez do kouta.. ;) Meela: v pohode ;). Fotky o 555 budu doplnovat postupne.
Zajimalo by me, co lidi jako jirky, anonym a ostatni na tomhle foru hledaj. Zadny fotky,
zadny rady nic.. jen spousta blbejch kecu. [Standa_2] 15.09.2009 |
| Já vždycky myslel že Jawetta de luxe je standartka s revmaplechama a pravděpodobně se sedlem ze
sportky, neříkejte že v tom mám zmatek :-) [Meela] 15.09.2009 |
| Zdar všichni, u mně sice vedou třiadvacítky, ale Jawett mám taky několik a dodnes se mi ani po
letech nepodařilo zjistit, jak to v těch Strašnicích "plácali", ale možná si někdo plete
Jawettu De Luxe a Jawettu Super sport. Super sportka má rovný řídítka a nízký plexo a De Luxe zas
sedlo ze Standartky a revmaplechy... A pak se v tom někdo vyznejte. [Pat.] 15.09.2009 |
| To miník:zkoušel jsi ho připasovat jak sedí?Je dělaný přesně podle originálu který jsem měl k
dispozici.Minulý týden jsem vydražil na aukru další originál a jsou tam mírné rozdíly.Soudruzi to
asi také ohýbali na koleně a záleželo jak se kdo vyspal a nebo jestli nebyl po flámu.Za každou
zpětnou informaci budu rád. [tonda88] 15.09.2009 |
| Mám presne takú jawettku ako opisuje Jarda63,len chýbal prídavný nosič,otvory naň ale mala,už ho ale
mám od Tondu88 v replike. [miník] 15.09.2009 |
| Připojím se k debatě okolo té sportky.Já jsem získal taky sportku v nálezovém stavu-má sice jeden
dlouhý výfuk na levé straně,světlo zadní taktéž shodné s Jawettami viz obrázek dvojlaufky,řidítka
vysoké bez větrnnéhoštíku,nosič+doplnkový,lakování též shodné.A vim stopro,že je původní nenapadená
kutilem,takže kdoví jak to tenkrát ve fabrikách řěšili!A dnes se bude my pídít po tom zda je
originál či nikoliv? [Jarda63] 15.09.2009 |
| Jirko nejdřív si tu diskuzi přečti celou, stačilo by se podívat trochu nahoru a uvidíš že celou
tuhle diskuzi začal Standa se staďákem v původním stavu, takže spekulovat že nic pořádnýho nemá je
trochu mimo mísu ... ;-) Jinak Stando hlavně se zase nenech odradit od přispívání na fórum, chci
vidět jak pokračuje 555 :-) [Meela] 15.09.2009 |
| Standa 2 je prostě takový chytrolín a všecno zná a všude byl dvakrát a všechno je podle něj napadený
kutilem,protože sám asi nemá nic pořádnýho v vpůvodním stavu tak je prostě pro něj všechno ostatní
domaděl!!!Nehcodím sem na forum často,ale tohle se už nedá číst ty jeho bláboly as tím myslím i v
Jawa 50 a ostatních rubrikách kde takhle blbě tlachá!!! [Jirka] 15.09.2009 |
|  Vypadá docela zachovale, i když z praxe se mi zdá, že fotka bývá vždycky lepší než skutečný stav.
Akorát si moc nejsem jistej s tou cenou, ještě jsem ji nikdy neviděl prodávat a cena mi připadá
dost vysoká i když odečtu ty dva stroje. Kolik si myslíte, že je reálná cena? Ještě přikládám
obrázek, ať každej nemusí rozklikávat odkaz. [Puč] 15.09.2009 |
| Taky se mi zdá divná měla by mít rovná řidítka a jiné světlo ale tydle věci si myslím že se dají
sehnat ale má dva výfuky a je v původním velice pěkném stavu [Erik69] 15.09.2009 |
| Erik69 dával odkaz na prodej Jawetty de luxe. Je to opravdu de luxe? Měl jsem za to, že de luxka má
zadní světýlko z S 23, chrániče kolen, vysoký štítek a v některých případech jsem na fotkách viděl
rovný řidítka. [Puč] 15.09.2009 |
| Johny S23: omlouvam se.. ;) klidne si to pouzivej, to mi je jedno. Jde o to ze jsem trochu tady
nabrousenej na rejpaly.. ;) [Standa_2] 15.09.2009 |
| Stando,nesmíš být tak chytlavý.Nic jsem nesledoval,jen se mi zalíbil tvůj výraz na amatérské úpravy.
Ta S 11 je stříkaná sprejem,z motoru leze těsnící silikon atd -atd.Je opravdu zasažená rukou kutila.
Pokud k tomuto označení cítíš autorská práva,tak to používat nebudu. [Johny S23] 15.09.2009 |
| Johny S23: nechapu co jsi tim sledoval.. Jinak ta deluxka podle me byla hned
pryc. Moc se jich nevidi ne? V inzerci snad vidim prvni. [Standa_2] 14.09.2009 |
|  Jawa 555 sice s novým motorem , ae taky pěkný kousek, pouze otřený hadrem -ze stodoly.Oba r.v.1960. [Johny S23] 14.09.2009 |
|  Tak jsem zařadil do archivu další dva kousky. S 11 zasažená rukou kutila,jak říká Standa. [Johny S23] 14.09.2009 |
|  Tak jsem starší foto našel upozornuji,že můj je ten Mustang Golden Sport a ty ostatní jsou mého
kamaráda,snad se na mě nebude zlobit,že jsem fotku dal na net pro potěšení oka. [otta] 11.09.2009 |
| S 23 bohužel nevlastím,ale možná mam v fotkách vyjíždk s kámošem,jestli foto najdu dám to sem. [otta] 11.09.2009 |
| Otta: Čau nemáš nějakou foto S23??? Čistě pro potěchu oka, díky. [Pat.] 11.09.2009 |
| omlouvam se za nedorozumneni a doufam ze sem posles dalsi fotky..!! ;) [Standa_2] 11.09.2009 |
| Otto, oba stroje, které jsi tu vystavil jsou opravdu krásné. Teď, když se v jaweťťáckém tématu
vysvětlilo to nedorozumění ohledně "domakutilství", se těším, že sem dáš další fotky
svých strojů. [pavlicek] 11.09.2009 |
| Stadion je celý originál včetně chromů,akorát u té fialové sportky jsou nové chromy,jinak mam
všechny stroje původní.Ještě mam pár kousků,ale fotečky už dávat nebudu abych tady nemusel číst
nějaké narážky,že je to domádo dodělané kutilem.Myslel jsem,že by fotky v původním stavu mohly
někomu pomoci při renovaci. [otta] 11.09.2009 |
| Otta: Předpokládám originální stav? [k.] 11.09.2009 |
| Tak na téhle zahrádce bych, otto, chtěl také sklízet :-) Máš opravdu parádní kousky! [pavlicek] 11.09.2009 |
| Překlepl jsem se a dal foto do jiného příspěvku než předtím! [otta] 10.09.2009 |
|  Tady bych si dovolil ještě jednu S 22 z vlastní zahrádky,opět v původním orig stavu. [otta] 10.09.2009 |
| Já teda nějak nevím, co se vám na tom inzerátu nezdá? Co vidím na fotce za 4500Kč mi přijde ještě
láce. Kromě těch blábolů je to asi v pořádku ne? [Radek] 09.09.2009 |
| jj taky jsem na to koukal.. [Standa_2] 09.09.2009 |
|  Tondo ani tohle první provedení rámu není S1.Na přiložené fotografii je vyobrazen moped S11 z první
tzv.ověřovací série.Jedná se o moped který jsem viděl na dobovém letáku kde byl již označen jako S11
a tenhle moped má už stejný rám jako na tvén fialová,ten leták již bohužel nemohu najít.Tato
ověřovací serie nebyla vybavena nosičem.S1 byl prototyp ze kterého zhruba vycházel S11,ale nebyl
shodný s S11,měl například úplně jiný nosič než má S11,měl jiný rám a jiné věci.Na tvém mopedu je
nosič,ten jsi tam měl nebo jsi ho přivrtával?Pokud by byl tvůj moped S1 musel by mít ůplně jiný rám
a motor Sachs. [Mica] 29.08.2009 |
|  A co když má takovejhle krk-to už je S1??? [tonda88] 29.08.2009 |
| Stadiony s cyklistou na štítku měly i hliníkové i ocelové ráfky,pravdu máš v tom že někteří si
opravdu myslí že pokud má moped starou (pryžovou vidlici) pak je to S1 i když to není pravda. [Mica] 29.08.2009 |
| Tomáš: urcite ne.. Mam stadika v puvodnim stavu (hned prvni foto). A mam stitek s cyklistou a mam
klasicke ?ocelove? rafky s lestenym tmavym stredem.. [Standa_2] 28.08.2009 |
| Nečetl jsem v tomto článku nic, jen mě fascinuje, jak všichni dělaj z S11 až na vidlici S1. snad co
mělo starý štítek s cyklistou, tak to mělo ráfky z duralu, nbo hliníku ne? nevim to jistě, ale
určitě jsem to někde slyšel [Tomáš] 28.08.2009 |
| Tondo ty jsi renovoval?Máš to pěkný,jestli vidím dobře tak jsi použil pásky na zadní vidlici které
drží drát k zadnímu světlu,mám podobného stadiona v původním stavu a chci provést neco podobného
jako Pavlíček (jen ještě musím počkat až dokončím dílnu),ty dráty nechám asi původní asi i
rezavý,něco se z nich loupe nevím jestli to je zinek nebo chrom,oděrky na barvě tam nechám nebudu je
opravovat v podstatě to jen vyčistím a zkusím nastartovat,i chromy nechám původní. [Mica] 28.08.2009 |
|  TADY MÁŠ TAKÉ JEDNOHO FIALOVÉHO. [tonda88] 27.08.2009 |
| Já mám na svém zadní kolo s novým výpletem (nerez) a přední s původními orezlými dráty. Fotka je v
tomoto tématu třetí odspodu. Skoro se mi více líbí to přední, omšele to nepůsobí a dává to stroji v
původním stavu jisté kouzlo. Na zadní vrátím asi původní dráty, které jsem si schoval, a nové dráty
nechám na komplet renovaci na jiný kus. [pavlicek] 27.08.2009 |
| Tohle je opravdu pěkný,světle fialová barva nebyla moc rozšířená a tenhle vypadá slušně.Stál by za
to kdyby byly peníze,je vhodný na očištění a nechat tak jak je.Taky se na podobnou akci vyčištění
chystám,co říkáte na špice,má cenu je nechat znovu chromovat? [Mica] 27.08.2009 |
|  Narazil jsem na webu na fotku pěkného Stadiona v neobvyklé barvě. Pěkný, že? [pavlicek] 27.08.2009 |
| Stando tahle páčka s objímkou není řazení na stadiona,to vypadá jinak.Magura vyráběla i na jiné
motocykly. [Mica] 23.08.2009 |
|  doma jsem našel páčku magura, netušíte z čeho je?? [Standa_2] 23.08.2009 |
| cau honzo muzez me poslat nejaky fotky? [prtka] 07.08.2009 |
| jmac: opravdu krásný stroj! [pavlicek] 22.07.2009 |
|  [jmac] 18.07.2009 |
|  [jmac] 18.07.2009 |
|  >>> kadeb: Poslal jsem ti fota vsech nalepek do mailu. Snad pomohou. Erb i vlajecku jsem
videl na aukru, nalepku na nadrz zatim nikde. Zmensena fota pro zajimavost prikladam i sem. [jmac] 18.07.2009 |
| Gratuluji, je moc pěkný, super kousek !! moc by mě zajímaly polepy, hlavně ten erb, nikde ho nemůžu
sehnat...neporadíš mi, nebo nejde to nafotit ? [kadeb] 18.07.2009 |
|  A jeste z druhe strany. [jmac] 15.07.2009 |
|  >> Pavlicek: Ahoj, tak jsem zde zahledl fota sveho stroje a jiste vim odkud jsou. Prikladam
aktualni foto, aby jste videl jak se stoj ma. Troska lesteni, nejake nove chromy, motor dostal
generalku, lak zustal a zustane puvodni. Nejzajimavejsi byla prevodovka, kterou jsem tady
prezentoval. Je uplne jina nez maji bezni stadici. Pouze tri drazky. V.C. ramu 52xx, V.C. motoru
46xx. Datum prodeje 11.2.1958. Najeto nove 20 km :-) [jmac] 15.07.2009 |
|  Opět se musím podělit o svou radost, dnes mi dorazil původní gumový potah na mou S11. Ještě je na
něm zespodu načmáraná cena 34,- Kéž by ... Už jsem ho namontoval, ale teď mám strach, aby
vydržel. Z toho, co se o něm píše, soudím, že bych ho měl zavírat do tmavé skříně. Jak to řešíte? [pavlicek] 18.06.2009 |
| Tak to těžko říct do kterýho čísla se montoval,řekl bych že to bude do 2000,ale je to jen můj odhad
možná ještě méně. [Mica] 12.06.2009 |
| Koukal jsem na ně. Chtěl jsem tu se "zubem", tak jsem rád, že už jí mám. Zajímalo by mě,
do jakého přibližně výrobního čísla se tak asi mohla montovat. Nevíte někdo? Ta moje byla na rámu s
číslem okolo 8000, ale zjevně to původně k sobě napatřilo. [pavlicek] 12.06.2009 |
| Na paráda. Gratuluji..!! ;) Ted jsem koukal, že jsou nějaké na aukru.. [Standa_2] 11.06.2009 |
|  Musím se pochlubit, dnes jsem sehnal první typ vidlice se silentbloky. [pavlicek] 11.06.2009 |
| pavlicek: ten gumovy potah uz ani neni gumovy potah. Je uplne rozpadlej :). Ted mam na motorce
jen pretazenej hadr a vycpanej hodrama. [Standa_2] 26.05.2009 |
| Paráda! Jen bych měl strach, abych neponičil ten původní gumový potah sedla. [pavlicek] 26.05.2009 |
| No nevím, ale co si pamatuju tak v pozdějších letech se se Staďákama dělali psí kusy. Děda měl 4
kusy a když potřeboval tak bral díly tak jak mu přišly pod ruku bez ohledu na to jestli to tak bylo
z výroby (měl i pár vývozních kousků). Jako kluci jsme ty díly taky mixovali jak se nám to líbilo.
Já koupil před mnoha lety 2x S-11, rozebrané na prvočinitele. Vzal jsem ten hezčí rám, namontoval ty
hezčí ráfky, lepší motor, atd. Z toho zbytku jsem složil dalšího mopeda, kterého jsem pak prodal
(při dnešních cenách = daroval). Když se mi dostala do ruky kniha o S-11 tak jsem zjistil že jsem
poskládal pěkné křížence. [karel2] 17.05.2009 |
| zelenka: já jsem z toho celkem zamtenej.. Tech typu kde byl vyrizlej kryt retezu, hlinik/ocel
rafky atd.. je podle me nejak moc. Chce to kouoknout do literatury a nebo poptat u pametniku. posli
sem fotku.. [Standa_2] 17.05.2009 |
| Stando já mám S11 podobný tomu tvému krémovému. Mám výr.č. s58 51000, zaráží mě ale, že tam je ještě
gumová vidle se svěrnými oky, ale už ocelové ráfky a nový typ krytu řetězu. Všechno to přitom
vypadá, že je to původní. Dělala se ke konci r.58 takováto kombinace? [zelenka] 17.05.2009 |
| Řekl bych že tohle je vidlice s rozšířeným okem jak uvedl michal + kolíček na záchyt
reakce,těžkoříct zda je staršího provedení či novějšího provedení staré vidlice,každopádně zde je
více provedení než je uvedeno v knize Stadion S11.Zajímavý by byl názor autora knihy. [Mica] 13.05.2009 |
|  Přidávám další vidlici bez stahovacích šroubů,která zde ještě není uvedená. [tonda88] 11.05.2009 |
| tak 100 kusů nosičů, to je zajímavé ať je to replika nebo nebo ze skladu mototechny. Vzhledově to
ale vypadá slušně, kastlík (dno nosiče), se zdá jako by bylo původní - jsou tam důlky po korozi [michal] 10.05.2009 |
| to jsem zvědavej co dalšího bude v replice. Celej stadion?? Celkem me dorazila ta cena.. :/ [Standa_2] 10.05.2009 |
| Myslím si.. že jde o repliku [Honza3] 10.05.2009 |
|  Mam na nej vse ostatni, az na kryt retezu - ten s vyrezem. Pak mam jeste dalsi... + toho
co je na zacatku tematu [Standa_2] 09.05.2009 |
|  neni uplne bilej, ele kremovej, nejaka zakladovka. [Standa_2] 09.05.2009 |
| Vidle se svěrnými oky jsou dva druhy,tedy máme dvě a dvě,celkem čtyři druhy vidlic s pryžovýni
silenbloky to je mazec zde je vidět jak se tehdy laborovalo a vychytávaly se muchy.Standa vyfotil
jeden typ a ještě je jeden.Stando to je tvůj moped ten bílej? [Mica] 09.05.2009 |
|  pro micu - toto je fotka druhého ramena ze stejé vidlice jako jsem dával fotku dopoledne, ten záchyt
je trochu očesaný ale jinak si myslím, že je to ta samá vidlice jak na tvé fotce. Zatím bych to
viděl na 3 typy - 2 bez svěrných ok, a 1 se svěrnýma okama. Nebo máte někdo ještě jinou? [michal] 09.05.2009 |
| Tak jsou tu uz ctyri druhy.. uz jen ten posledni.. [Standa_2] 09.05.2009 |
|  Mám na mysli tuhle vidlici,v tom případě jsou tři druhy vidlice bez svěrných ok,tuhle vidlici
zmiňuje pan Hošťálek ve své knize na fotce a v komentáři upozorňuje na záchyt reakce přední brzdy.Z
toho vyplývá že je celkem 5 druhů vidlice se zkrutným silenblokem.Netušil jsem že jsou ještě s
širším okem a užším okem. [Mica] 09.05.2009 |
| robert: jinak taiky si mysim že byla pryžová vidle.. [Standa_2] 09.05.2009 |
|  další typ.. [Standa_2] 09.05.2009 |
| Pokud chcete vidět foto nálezového stavu a čištění tak se podívejte na www.zetka2.ic.cz odkaz
Ostatní fotky - Stadion S11 [robert] 09.05.2009 |
| Bohužel nemohu sloužit motocykl jsem prodal nejsem na Stadiony, jinak asi těžko mola být původně
pryžová vidlice, když tento stroj za prvé stál asi nejméně 15 let ve sklepě za druhé při čištění
skoro nešla přední vidlice vyndat. Jinak motor byl jak nový jen chromy dostaly zabrat v tom sklepě. [robert] 09.05.2009 |
|  a tady je novější typ, s širším okem [michal] 09.05.2009 |
|  rozdíl mezi vidlicema bez svěrných šroubů je v tloušťce oka. U nejstaršího typu je vyseklé jen z
pásoviny, u novějšího typu už je široké - jakoby tam byly navařeny ještě podložky. [michal] 09.05.2009 |
| Moc peknej kousek. Koukam ze samy pekny dochovaly jsou hnede barvy.. :) [Standa_2] 09.05.2009 |
| Ten je taky krásně zachovalý,podle té vidlice(bílá) byl taky vybavený původně tou pryžovou
vidlicí.Jaké máš výrobní číslo? To michal:michale potřeboval bych vidět ty dva druhy bez
svěrných šroubů.Mohl by jsi je nafotit prosím.Ty se svěrnýma šroubama jsou v knize pana Hošťálka
nafoceny (dva druhy),ale bez svěrných tam má pouze 1 druh ale vím že existují dva. [Mica] 09.05.2009 |
|  Tak ještě jedna [robert] 09.05.2009 |
|  Co říkáte na tento. [robert] 09.05.2009 |
| michal: rád bych poprosil o foto.. DIky [Standa_2] 08.05.2009 |
| já mám 3 typy. Jeden se svěrnýma šroubama, stejný jako ve teď na aukru, a další 2 typy byly bez
svěrných šroubů [michal] 08.05.2009 |
| Určitě víc já myslím že čtyři druhy byly. [Mica] 08.05.2009 |
| Mica: mám ten dojem že byli dva. [Standa_2] 08.05.2009 |
| Matte řekl bych že vidlice je rovná,je stejně měněná,mě připadne že moped absolvoval nějaký skok a
nebo mu upadla přední vidlice a nárazem od silnice se ohnul rám.Je to jen doměnka,vycházím ze
způsobu ohnutí rámu pokud je vůbec ohlý,mě tak připadne.Jinak takový dotaz,který se tu už
probíral,jsou zde někde vyfoceny ty druhy vidlice s pružovým silenblokem?Zajímalo by mě kolik bylo
celkem druhů. [Mica] 08.05.2009 |
| řekl bych, že i přední vidlice má jiný úhel než trubka která je v krku rámu.Připadá mi, že ten moped
dostal pěkný"štos" jak se tomu dříve říkalo. [matt] 07.05.2009 |
| Hm, ten rám je určitě ohnutý, nebo naprasklý. Škoda. [zelenka] 07.05.2009 |
| Ta trubka je pod nádrží ohlá aspoň to tak vypadá [Mica] 06.05.2009 |
| A kde jsi ho prosím našel? [j] 06.05.2009 |
| A je na prodej za 9000Kč. [pavlicek] 06.05.2009 |
| Ale není, bohužel, můj. [pavlicek] 06.05.2009 |
| Ještě bych doporučil k podrobnějšímu prozkoumání hlavovou trubku. [pavlicek] 06.05.2009 |
| pavlicek: pekné, pekné.. Skoda ze driv kdyz davali vymenou novou vidli ze ji nedali ve stejne
barve.. Jinak pokud chces tu predni pryzovou a cervenou tak je jedna na aukru za super cenu.. :D
odkaz je dole.. [Standa_2] 06.05.2009 |
|  A co říkate na tohle? [pavlicek] 06.05.2009 |
| Jasně že je nalakovaná nově,ani ty krytky co mají být chromovaný jsou nastříbřený,je to novější typ
vidlice se skrutnými silenbloky a v tomhle stavu je stále sehnatelná.Kdoví v jakém stavu jsou
pryžové části myslím že nic moc. [Mica] 05.05.2009 |
| Kdyz si vemu za kolik jsem koupil celyho stadika i s touhle vidli.. :D tak je to docela k smichu.
Taky mi prijde ze ma novej lak. [Standa_2] 04.05.2009 |
| Mě připadá jako nově nalakovaná. [pavlicek] 04.05.2009 |
| podle aukra mám tedy minimálně 12tis ve vidlicích :o) [michal] 04.05.2009 |
| tady to je.. [Honza3] 04.05.2009 |
| Honza3: nahraj obrazky na imagehack.com a pak sem dej pouze odkazy. Standa2 [Standa2_mimo_domov] 04.05.2009 |
| rád bych sem dodal foto s11ctek vystavených na jarní Motortecně v Brně ale jaksi.. mi to nejde..
jestli někdo chcete napište sem s e-mailem. a já to pošlu. [Honza3] 04.05.2009 |
| Matt: taky gratulu.. moc pěkný kousek. Dobrej kup! P.S. Máte asi štěstí na krásný stroje . [Honza3] 04.05.2009 |
| Standa2: Tvoje s11 je nádherná za celej svůj život jsem heščí neviděl.. já osobně taky vlastním s11
před dokončením renovace.. když jsem jí koupil byla na tom hodně špatně. Dobrej kup! [Honza3] 04.05.2009 |
| Díky za ocenění Pavlíčku [matt] 03.05.2009 |
| A ještě jednou pro Pavlíčka, je možné že jsme spolu u toho mopeda hovořili, aniž bychom navzájem
věděli o tom, kdo jsme.Snad to někdy napravíme, a seznámíme se.Ať Vám to všem jezdí, a mnoho
krásných kusů do sbírek přeje matt. [matt] 03.05.2009 |
| Matt: díky moc předem za ty fotky, těším se na ně. Jinak doufám, že jsem uveřejněním té fotky někoho
nenaštval, přišlo mi, že se o tu nádheru musím podělit (i když se fotky nepovedly). [pavlicek] 03.05.2009 |
| matt: plně chápu.. ;) [Standa_2] 03.05.2009 |
| Matt: To jsem rád, že je v dobrých rukách, když už není můj :-) Jinak mě také těší, že jsme se tam
tak trochu seznámili, chovám k výsledkům tvé práce i k tvým znalostem úctu. [pavlicek] 03.05.2009 |
| Stando 2, omlouvám se, ale já ho nekupoval,takže nebudu uvádět cenu.Ale vzhledem k tomu co to je,
byla podle mého soudu adekvátní, prodávající byl poměrně solidní, a nic nezastíral. [matt] 03.05.2009 |
| Ještě jednou pro Pavlíčka,až ho bude mít zeť hotový, zašlu s jeho dovolením ještě nějaké fotky.O
této první nevěděl, a nechci aby to vypadalo že se chlubím cizím peřím. [matt] 03.05.2009 |
| Smím se zeptat jaká byla cena?? [Standa_2] 03.05.2009 |
| Pro Pavlíčka:Toho mopeda koupil zeť, takže můj není. Ale má vyměněný rám, a přední vidlici. V
kartičce je zaznamenána výměna rámu, včetně adresy mototechny, a čísla rámu nového.Jinak jak jsme ho
přivezli, šli všechny bastly dolů a byly namontovány původní součástky. [matt] 03.05.2009 |
| Aha.. diky za informaci, to jsem nevedel.. ;) [Standa_2] 03.05.2009 |
| Původní s pryžovým pružením nejspíš určitě byla červená, ale při dodatečné výměně za novější typ s
vahadly se prý většinou dávala v barvě blatníků. [pavlicek] 03.05.2009 |
| Jinak k tomu cervenemu stadiku, predni vidlice mela byt takhle svetla a ne cervena? [Standa_2] 03.05.2009 |
| pavlicek: ano provetral.. Byl jsem mile prekvapenej, jak moturek celkem pekne jde. Dneska bylo
krasne, tak se toho muselo vyuzit.. :) [Standa_2] 03.05.2009 |
| Matt: chvíli jsem si myslel, že to není on, ale ten stojánek je jasný. Takže už má i správné sedlo a
zadní světlo, hmm. Gratuluji, takového jsem za svůj krátký "mopeďácký" život ještě
neviděl. [pavlicek] 03.05.2009 |
| Standa_2: paráda, koukám, že jsi provětral bizony, že? [pavlicek] 03.05.2009 |
| Matt: to jsi byl ty? [pavlicek] 03.05.2009 |
|  červenej je taky moc pěknej. Já tu mam jednu momentku ze včera.. [Standa_2] 03.05.2009 |
|  tak já Ti Pavlíčku tu fotku dodám [matt] 03.05.2009 |
| Ano, je také původní. Ten kryt jsem přeleštil v prvotním nadšení, teď přemýšlím, že použiju jemný
smirek. Jinak ten červený byl opravdu ÚŽASNÝ, vypadal jako nově nalakovaný, škoda, že se mi
nepovedly ty fotky. A hlavně škoda, že není můj :-) [pavlicek] 03.05.2009 |
| pavlicek: ten hnedy je taky puvodni stav? jestli ano tak je taky moc pekny. Jinak mam radeji
kdyz deklik zapalka je v puvodnim "matnem" stavu. Ale taky krasavec.. ;) [Standa_2] 03.05.2009 |
|  A ještě přikládám fotku svého mazla, konečně jsem ho sešrouboval. S tím leštěním víka zapalování
jsem to přehnal, vím. [pavlicek] 03.05.2009 |
|  Standa_2 : gratuluji, krásný kousek. Minulý týden na burze ve Velké Dobré byl na prodej také
krasavec. Udělal jsem si nějaké fotky, ale vůbec se nepovedly, příště si povezu foťák a nebudu
spoléhat na mobil. Jednu přikládám, rám má v.č. něco přes 3000, má erb vzadu na blatník, znak na
sedlovce a oválný nápis Stadion na nádrži, vše jako nové. Něco chybělo, ale to jsou jen detaily. Po
něčem takovém toužím. [pavlicek] 03.05.2009 |
| Honza: diky. Co sleduju prodej stadiku, vseljaky inzerce, tak takovyho sem nevidel.. [Standa_2] 02.05.2009 |
| Krásnej originální stav, udělal si dobře i za ty peníze, originál je originál :) gratuluju [Honza] 02.05.2009 |
| chára: presne tak, aby za tu cenu nebyl.. :D Tady lidem neunikne nic z aukra koukam.. :) [Standa_2] 01.05.2009 |
| za 22 tis, aby to nebyl krasavec, ale opravdu je tiše závidím :-(. [chára] 01.05.2009 |
|  Joska: Diky. Mam i hroznou radost z hlinikoveho deklu motoru. Absolutne bez poskozeni.. [Standa_2] 01.05.2009 |
| Gratuluji. Moc pěkný kousek. Super [Joska] 01.05.2009 |
|
|