| Zdravím,nevím jaký motocykl Ogar mají v muzeu v České vsi,ale není dobré si brát příklad z již renovovaného motocyklu,ale vždy prokazatelně z původních strojů.Proti pruhům na blatníkách u zeleného Ogara nemám nic,ale v přední části blatníku pokud vím co jsem za éru Ogarů co jsem měl možnost vidět nebyla linka do půlkulata,ale měla ostrý roh.Je to vidět jak na stránkách www.ogary.unas.cz v Ogar 250 Standart na původním stroji,tak na www.autolakovna-elan.cz s sekci galerie.Tento Ogar byl dělán přesně podle originálu. Co se týče Ogara černého,tak dle mého by měl mít již široké blatníky a pruhy(linky) jako na klasické Čtyřce,Elánu nebo na poválečné Čtyřce. Je možné,že se jedná o nějaký přechodový typ,ale to by bylo dobré řešit s v.číslem.Tyto pruhy na blatnících měly první typy Čtyřky,ale v šedé barvě se zlatým linkováním.Toto provedení jsem nikdy neviděl,ale nejsem vševěd.Pokud byl takto linkován originál,rád bych viděl původní foto stroje. Je jasné,že se vyskytují různé anomálie co se týče lakování,ale většinou se jedná o dodatečné úpravy. Jinak samozřejmě musím majitele strojů pochválit,že zachránil další dva kusy a přeji mu spoustu šťastných kilometrů. Doufám,že letos zpojízdním alespoň jednoho Ogara. [Míra] 10.05.2012 |
| Krásná práce, oba jsou výstavní, klobouk dolů ! [franta] 10.05.2012 |
| Pruhy na zeleném Ogaru jsem dělal podle motocyklu , který je v muzeu v České Vsi u Jeseníku. A na černém Ogaru jsem je dělal podle předrenovačního stavu motocyklu, kde tyto pruhy byly takto. [oulehla.jaroslav] 10.05.2012 |
|  Mně se naopak zdá, že černé pruhy se zlatou linkou jsou v souladu s originálem. Mám na svém stroji přesně tak vedené pruhy. Nedovedu odhadnout z fota přesnou šíři, ale zdají se mi být reálné. Neberte tu modrou, ta je z pozdější doby, ale linky jsou původní. [gripen09] 09.05.2012 |
| Zdravím,pane Oulehla nedá mi to zareagovat.Krásné stroje jen co je pravda,ale bohužel to trochu kazí neoriginální provedení lakování.Myslím tím pruhy na blatnících. [Míra] 07.05.2012 |
| Dokonalost, jedna z nejkrásnějších československých motorek. [Mirek F.] 07.05.2012 |
|  ......... [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  a společné foto [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  .......... [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  ......... [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  ........ [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  ......... [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  ...... [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
|  Takže už jezdí, tady je pár foto. Pokusím se uložit i video na youtube. Pak dám odkaz. [oulehla.jaroslav] 07.05.2012 |
| Takže už běží i ten zelený Ogar. Zatím sice jenom v dílně, ale hlavně že běží motor. Dolatím ještě pár drobností a ihned vyjedu. Jakmile motorku vytáhnu na denní světlo, tak přidám i nějaké foto. [oulehla.jaroslav] 06.05.2012 |
|  Dobrý den, výsledek Vaší práce je perfektní. Také mě čeká dvojka na renovaci. Pokud by Vám to nevadilo, rád bych se ozval s případnými dotazy a postřehy. Jsem zvědavý na ten zelený, přesně takový bude i ten můj. [gripen09] 01.05.2012 |
| Dík za pochvalu. Bohužel zapalování mám pouze k motorkám,náhradní nemám. Ale také už ho mám upravované, aby jezdilo. Mám tam hlavně jiné a daleko silnější magnety. [oulehla.jaroslav] 30.04.2012 |
| Moc pěkná prácička! Našlo by se u Vás pane Oulehla jedno zapalování navíc? [Tom] 30.04.2012 |
| Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse [oulehla.jaroslav] 28.04.2012 |
|  další [oulehla.jaroslav] 28.04.2012 |
|  další foto [oulehla.jaroslav] 28.04.2012 |
|  Jeden už je v provozu. Do dvou týdnů by mohl jezdit i tem druhý. [oulehla.jaroslav] 28.04.2012 |
| Nevíte někdo, kde by se dal sehnat kryt spojky na starší typ s pravostranným startováním. Dík. [oulehla.jaroslav] 05.06.2011 |
|  Zdravím Ogarysty,dal jsem se do výroby litých dílů na ogary, takže momentálně mám na prodej konce rámu na opravu na ogar 4 předvál - povál, brzda ogar 4 předvál pravostraná i levostraná, brzda ogar 4 povál. výhledově cca do měsíce budou snad i stupačky ogar 4 předvál - povál. Pokud máte o nějaký díl zájem napište, nebo pokud potřebujete něco odlít na zakázku tak napište taky. jirka.ur@seznam.cz [Jíra] 26.05.2011 |
| Jediná fotografie na které jsou trochu reálné odstíny barev je druhá shora, ta byla jako jediná focena bez blesku. [oulehla.jaroslav] 26.05.2011 |
| Dávat dokupy dvě motorky najednou je hlavně časově,ale i finančně náročnější. Naopak zase jiné věci se řeší pospolu,tak se tím něco zjednoduší. Jinak zelená motorka nemá přednost, ale u novějšího modelu jsou poněkud náročnější opravy motoru,takže ten ještě nemám v hromadě. Co se týká odstínů barev jsou na fotografiích částečně zkreslené, protože je to foceno s bleskem. [oulehla.jaroslav] 26.05.2011 |
| Jaký to je dělat dvě motorky najednou? zdá se , že zelená dostala přednost.. [Beat] 26.05.2011 |
| Dobrý den, ten zelený je první model Ogara a opravdu se takto lakoval je zajímavé že zelenou trefí téměř všichni stejně , ale tu žlutou má každý trochu jinou , ale hlavně že nám dělají radost. [Tomáš] 25.05.2011 |
| Zeptám se jako totání neznalec v Ogarech.. Takhle jsou ty barvy podle originálu? Díky [Standa_2] 25.05.2011 |
|  a poslední [oulehla.jaroslav] 22.05.2011 |
|  další [oulehla.jaroslav] 22.05.2011 |
|  Tak jsem trochu pokročil,malá ukázka. [oulehla.jaroslav] 22.05.2011 |
| S kamarádama máme stejný tip, kdo to asi je... Jméno je samozřejmě jiné:-) [Tom] 06.02.2011 |
| Tak už Vám všem dole někdo odepsal? :o) Myslím, že se můžete uklidnit, tahle vlna už tu jednou byla (možná několikrát). Vladimír je zřejmě pravý internetový "uchylák" kterého baví dráždit lidi a kdo ví co vše mu tohle chování přináší :o) [Beat] 04.02.2011 |
| Dobrý den pane Křenku také bych měl zájem o toho ogara jsem na mejlu lydie.prochaz@seznam.cz Děkuji [Lydie Procházková] 03.02.2011 |
| Pěkný den pane Křenku, také bych rád od vás Ogara koupil, na ceně se určitě domluvíme. Kontaktujte mě prosím na mail: moto.veteran@seznam.cz Děkuji. [Roman] 03.02.2011 |
| Ahoj Vladimíre, klidně si tu hnusnou motorku koupim :o) napiš mi prosím na: kubaizrael@seznam.cz [Jan] 03.02.2011 |
| Ogar je hnusna motorka a pritom nefunguje tak jak ma. jestli mate nekdo zajem o Ogara 4 1936 kompl. tak ho prodam komplet pred renovaci i s tachometrem s denim pocitadlem cena pevna 65tisic. [Vladimir Krenek.] 03.02.2011 |
|  Na aukru se objevil zajimavy kousek do obyvaku ;-) Hodim sem alespon par fotek.. [FauX] 02.02.2011 |
| Nazdárek Souhlasím,kola sem neudělal žlutá,bylo mi líto je lakovat , byla to chyba kterou
hodlám jak najdu čas napravit. Renovace probíhala roku 2005 až 2006 . Nosič a řidítka
byly na motorce dle mých informací od prvopočátku.zkusím ještě pátrat dál,jestli někdo ze
staříků,neví jestli to někdo neměnil. Zatím čau . [Eduard Bařinka] 30.05.2010 |
|  Já mám taky pár připomínek kola na standartu byla žlutá nikdy ne chromovaná viz foto [Tomáš] 26.05.2010 |
| Co bych dal za takový původní stav na renovaci!!!Mám pár připomínek, ty řidítka tam jsou úplně jiné
a nosič tam má být trubkový. Tenhle je z předvál. 4ky. Kdy jste ten motocykl renovoval? [Tom] 26.05.2010 |
|  Nazdárek ještě dodávám fotku před renovací [Eduard Bařinka] 26.05.2010 |
|  Zasílám ještě jednu fotku a můj telefon,pokud by jste chtěli někdo poradit. Tel je 603 478 751 [Bařinka Eduard] 24.05.2010 |
|  tak doraz páky je již hotov posuďte sami [tommas] 22.02.2010 |
|  Zdravim Renovace dvojky je v plném proudu , ale chybí mi doraz startovací páky na pravostraný
model nemáte někdo tento stroj potš¨řeboval bych ho oměřit moc by mi to pomohlo mám jen tuto fotku
Díky [Tomáš] 15.01.2010 |
|  Tak ať se daří Jardo taky se chystám od zítra pustit do renovace dvojky rok 1934 [Tomáš] 27.12.2009 |
|
|