zdravím příznivce ogaru. mam možnost koupit tento stroj a chtěl bych znát váš
názor. kolik dá asi práce a jakou to ma cenu (majitel se nechce o cene
vymačknout a ja nevim kolik mu mam nabýdnout) [novíček] 24.03.2007 Přidat odpověď |
| Někdy bych vyletěl s kůže nad formulací ,,dohodou" .Buď vím co za to chci nebo jsem debil.Pak se dozvíte že pan NĚKDO nabízel 400 tisíc - ale nepřijelTak ten šrot co je na obrázku ze soucitu do 40 tisíc.Třicet mu musí stačit.Renovace + 40 ticíc.A je to jen Pražská špatná dvěstěpadesátka! [Franta Nebojsa] 16.07.2014 |
| dej mu co nejméně třeba 1000,- protože reciklace bude stát mnoho a nikdy se finančně nevrátí [argus] 06.08.2012 |
| mam ogar 250 povojnovy s perackou upravou, nemohol by mne niekto odmerať celkovu dlzku zadnej časti ramu, aby som vedel aku časť treba dovariť [maria] 05.08.2012 |
| Z toho si nic nedělej, ale když mrkneš trochu zpět, tak to tam uvidíš ;-.) Rád bych se ale zeptal, zda Ogar po válce měl originálně montované ty kastlíky, co jsou jistě pérácké? A ten opravený zadek - z pérování do hardu, to se dá sehnat v replikárně, nebo jste to museli vyrobit doslova na koleně? Výsledek bude fajnovka, myslím že za deset papírů to bylo zadarmo. [Hobo] 13.09.2011 |
| no ten poslední příspěvek nějak nechápu :o)) [Novicek] 12.09.2011 |
| to Ruda [klems1]: nemusíš se stydět, bo ti na ýmejl přinde oznámení s odkazem, takže jestli je tvůj příspěvek takový vele omyl, tak jej s klidem vymaž ... a nikdo o tobě nebude vědět. [Hobo] 11.09.2011 |
| .. [..] 11.09.2011 |
| . [.] 11.09.2011 |
| Zdravím přátelé. Nemohl jsem si po dlouhém odmlčení a pauze s veteranforem nevšimnout obrovského zájmu o mé již tak staré téma. Takže jen pár nových informací.stroj není v žádném případě prodán, ovšem s jeho renovací to také není příliš slavné. Dalo by se říct že je již 99% chybějících dílů posháněno. a dokonce je již i převařen překopaný rám. Ale bohužel respektive BOHUDIK se nám do rukou dostala ještě předválečná 4. a proto se renovace příliš nehýbe. [Novíček] 11.09.2011 |
| Souhlas, určitě uřž renovuje až se z něj kouří, bo nemá čas odpovědět ;-.) Chybí mně ještě vidlice přední, pokud možná celá, moc vidět nejsou; na rozdíl od kývaček, kterých je jako rohlíků na pultu, se shání dost blbě ;-.( [hobo] 20.03.2011 |
| Hobo: obávám se že už je pryč nebo v renovaci podle mě má totiž všechno co je potřeba k renovaci, většina chybějícícho se dá sehnat možná krom spínačky :-), ale vidle a základ rámu tam je. [Mirek] 04.03.2011 |
| Zdravím Vás, paně kolego. Vidím, že se tu nic neobjevilo; nebude tedy tento "vylepšený" stroj na prodej? Díky za echo, [Hobo] 03.03.2011 |
| Zdravím Williho 109 to že jsem se ztratil v čase jsem pochopil hned po odeslání a řikam si co jsem
za vola ještě to podepíšu no ale stalo se s pozdravem Ruda [klems1] 17.12.2009 |
| No, konec sypání popela, sebekritiky už stačilo. Ale japa je to s renovací, kolego veteránisto? Díky
za novinky, fotky, komentáře nejproblémovějšího. Já osobně byc hto klidně nechal v béžovém/pískovém.
Je to celkem slušný obraz doby... mluvím za svj vkus :-) [Hobo] 07.12.2009 |
| Já osobně jsem vůl,vůbec jsem si nevšiml datumu,ale viděl jsem datum předřečníka,tak jsem
psal...myslím o tom ogarovi... [zelezny kriz] 23.11.2009 |
| Pánové to nemáte nějaké nové téma že řešíte pomalu 3 roky staré? [TOMÁŠ] 23.11.2009 |
| Řekni,že mu dáš 10,ale musí se rychle rozhodnout,že to je cena konečná....A jestli to bude málo,tak
ať si to nechá...A jestli to pro něj bude hodně,to poznáš,tak jsi stejně neprodělal..Nejsem
obchodník,ale myslím si,že je to tak optimální..Nebo myslíte,že se pletu?Je to Ogar a ne Jawa.... [zelezny kriz] 23.11.2009 |
| Rudolfe,ztratil ses v čase. [Willi 109] 21.11.2009 |
| Neváhej a kup když se podíváš na aukro tak to při nejhorším prodáš na díly (v krajním případě když
nic neseženeš) určítě za dvojnásobek.práce bude hodně ale když vytrváš budeš hrdým majitelem
krásného motocyklu s pozdravem klems1 [Klemens Rudolf] 21.11.2009 |
| zdravím, ty široké brejle, to je prostě nádhera - gratuluji! zase bude jeden nový - zpět
originál. a to se ctí. Hobo [Hobo] 12.06.2008 |
| nazdar příteli, můžeš dát k dispozici výrobní číslo motoru a případně údaje ze
štítku. dík Libor. [Libor Marčík] 04.04.2007 |
| díky za názory a ten zadní blatník ma prolis a je to určite origo. a ten přední
nevim ale vršek je uplne stejný jako ogar. majitel tvrdí ze je to puvodní. ale
znate to :o) [novicek] 03.04.2007 |
| Ahoj novíčku máš před sebou těžký úkol já jsem stál před dvěma lety před
podobným problémem , mám tak z 99% stroj zkompletovaný ,ale to poznáš sám jaká
je to honička poskládat ogárka můžu ti pomoct s předním blatníkem a nádrží mám
je navíc můj tel.777 831530 [tomáš] 01.04.2007 |
| Podívej se jestli není ten přední blatník jenom nastavenej.Jestli nemá zadní
blatník prolis tak bych řekl,že je z péráka. [Venca] 25.03.2007 |
| Můj názor - je jedno,jestli stál 5 nebo 10,stejně sežere dalších 30 nebo 40
tisíc.A moře času. [MONTY] 25.03.2007 |
| . [.] 25.03.2007 |
| ... [.] 25.03.2007 |
| tak jsem ho dnes koupil stal 10000kč a nevim jestli jsem neulít. prosím nevíte
jestli ten prední blatník je origo? zda se mi moc hluboký. přidávam jeste par
fotek [novicek] 25.03.2007 |
| Co se týče ceny, dal bych za něj od 5 max. do těch 8. tisíc, záleží, jaká je
skutečnost. Vzhledem k tomu, že v současné době řeším podobný problém s tím
rozdílem, že jsem sehnal Ogara také upraveného podobným způsobem, ale měl jsem
alespoň original nádrž. Už jsem dodělal rám, musel jsem uříznout skoro celý
zadek a navařit z rámu, který zase měl upraven předek. Neměl jsem zadní kolo,
sedlo, nosič. Kolo už jsem sehnal, sedlo a nosič zatím ne, stejně jako brzdový
štít zadního kola. Je to běh na dlouhou míli. Věcí na tyto stroje je málo, kdo
něco má a chce prodat, prodává za nekřesťanský peníze. Stačí se zeptat na burze,
když náááhodou na něco narazíš. Pokud máš pevné nervy a dost financí, jdi do
toho, je to velice zajímavý stroj. [Milan] 25.03.2007 |
| Je na něm fůra práce, rám je předělanej na kluzáky-dobrej nepředělanej
neseženeš. Nádrž není origo, ta se sehnat dá tak za litr holá, ale zapalovací
cívka co do ní patří to je problém a pokud bude i s víčkama a cívkou tak bude
tek za 5000 možná víc.Přední kolo seženeš tak za litr,když budeš mít štěstí.
Něco bude stát origo sedlo s pružinama, myslím tak 2-3. Být tebou tak si napřed
prosonduji na burzách a inzerátech dostupnost dílů co ti chybí, uvidíš že to
není žádna sranda a potom nabízet cenu, těch 6-8 je slušná cena.Ale i tak to
schánění dílů vidím v relacích let, jako všichni co skládaj povál ogara. [Jíra] 24.03.2007 |
| Zravím,chtělo by to ještě víc fotek,aby se to dalo líp posoudit.Když to tak
shrnu tak je na tom práce jak na kostele.V tomhle stavu to moc velkou cenu
nemá.Rám je upravovaný,chybí nádrž i se zapalováním a sedlo.A kde jsou ostatní
věci.To jsou věci,které se jen těžko shání.Dal bych za to tak 6-8tis.Než by si
na to sehnal ostatní díly,tak to bude stát hodně času a peněz.Ale za to to
určitě stojí! [Tom] 24.03.2007 |
|
|