MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307319 příspěvků |7555 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 164 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Diskusní téma 25.10.2020 09:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdravim
na tohoto Ogara jsem narazil v internetové aukci, zajímal by mě váš názor na provedenou renovaci. Já zatím viděl Ogara jen v černo-červených barvách.
Děkuji za odpovědi    [Lukas]   13.07.2006     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady přidávám další foto ze soutěže.    [Tom]   25.08.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jestě jedna fotka druhého soutěžního ogara, podle osoby stojící u trati ,zjevně ze ztejného závodu.    [Štěpán]   24.08.2006
Odpověď  milane ozvi se mi prosím na můj mail libor.marcik@volny.cz ohledně ogarů pro III díl našich motocyklů
děkuji Libor    [libor marčík]   24.08.2006
Odpověď  čau Hugo
Já mam Ogara 1947 výr.číslo 17..(dál to v hlavě nemam tušim 42) a já mam na levé straně pod motorem takový nálitek směrem kupředu pod klikovku a to je výpušták oleje z převodovky.Saně jsou pod motorem na ten nálitek vybraný.U těch starších v.čísel to tam opravdu není a není mi jasný jak se to dostane ven.Jestli se musí povolit celé to víko napravo a nechat to nějak vytéct?Nevím.Asi Machkové a spol.pochopili že klopýtli tak ho tam později umístili.Jinak mám na levém víku kontrolní šroub hladiny a ještě navrchu ten samý sroub na nalévání.Je to jedno krásný velký vejce se šroubama.
S pozdravem Láris    [láris]   11.08.2006
Odpověď  To Milan,je opravdu nesmysl se tu napadat,každýmu občas čeština ujede.Jinak nechci chytračit, mám za to že změny na motoru viditelný proběhli někdy v roce 47 někde mezi výrobním číslem 1200-1600,mám namysli umístění výpustnýho šroubu oleje u spojky(čímž pádem musí být jiná i hokejka levá co drží motor,protože jak jsem se přesvědčil novější typ motoru do starejch hokejek bez úpravy nejde) a zmizení nalývaciho šroubu,zůstal tam jenom ten deklík na štelování spojky.Nebo ještě myslíš jiné změny,nemyslím teď změny v motoru jako je jinej primár a tím i spojkovej koš a ozub. kolečko?
Další problematická věc na Ogaru je prokluzující spojka,neumí někdo nebo nevyrábí nový pružinky spojkový? Prokluzuje mi to víceméně na starým i zrenovovaným motoru.
Není mi jasný jak byla dříve řešena výměna oleje u převodovky,Ogar poválečný má zvlášť olejovou náplň ve spojce a v převodovce,není to propojený,tak mi není jasný jak se dřív v domacích podmínkách vyměňoval olej v převodovce,když tam není výpustný šroub,leda odsát?? Já bohužel nemám doma scaner,tak bych se též přimlouval jestli by Milan mohl oskenovat ten prototyp povál 4. Celou červeně lakovanou nádrž jsem ještě na Ogarovi neviděl,ale jak už jsem psal kombinace chrom-černý lak a napis zlatě jsem viděl takovou nádrž prodávat,vypadala originélně. No a nakonec,asi půl roku mi trvalo na mým Ogarovi,než jsem si všim,že ogaři maj na jedné straně nádrže vyveden nápis s křídlem a na druhé bez,kdo to nevěděl nechť se přizná.Ogarům zdar.    [Hugo B.]   10.08.2006
Odpověď  Zdravim
já tu publikaci doma nemám, tak bych zveřejnění obrázku přivítal    [Lukas]   05.08.2006
Odpověď  Proboha ! Nechci nikoho zostouzet, jestli se Tě to dotklo, tak sorry. Ale tyto stránky čte mnoho lidí, tak abys nebyl za člověka, který neumí česky. Čtu mnoho stránek a mrzí mne, že čeština dostává na frak. A k té publikaci, tam nejsou chyby jen v pojednání o Ogarech. Nebo snad někdo někdy viděl ve skutečnosti Ogara, model 1946, který tam je na fotce ? Rád bych se poučil. Určitě víš, o čem je řeč a kdo by chtěl vidět, co tam je za model, mohu ho zde zveřejnit. Určitě mi dáš za pravdu, že to není stroj, který se dělal sériově. Koneckonců, já mám doma dva motory na Ogara 46 a každý je v detailech jiný. A nádrže v kombinaci černá + chrom - to jsou předválečné modely 4. Nebo se snad někdo najde, kdo má prokazatelně originál model 46 s černou nádrží a stříbřenkou ? Ozvěte se ! Materiálů je tak málo ! Nejde o to se tady navzájem napadat, ale ucelit modelovou řadu těchto nádherných strojů. Ogarům zdar !    [Milan]   03.08.2006
Odpověď  Jo máš pravdu,to že nevím jaký i,y se kde píše je moje ostuda,ale dělat chytrýho a odsuzovat něčí práci takovým spůsobem "no,no,no" navíc když máš ty materiály doma a můžeš si to ověřit a pak ještě psát,že jsou plný nepřesností,slušnej úhybnej manévr.Prostě nikdo není neomylnej.    [Hugo B.]   03.08.2006
Odpověď  Za prvé. Ve slově historické se po h píše měkké i, je to cizí slovo. To jen tak na okraj. Tu publikaci mám také, je z osmdesátých let a je v ní mnoho nepřesností. Např. fotka poválečného Ogara, model 1946 naprosto neodpovídá skutečně vyráběným modelům. Tam se jedná pravděpodobně o prototyp, ale do výroby se dostal pozměněný model. Ať se jedná o motor, uchycení sedla, schránku na nářadí, nosič ap. Je však pravdou, že motocykly Ogar se vyráběly v různých modifikacích, ať se jedná o chromy, či zbarvení. A k těm pérákům. Každý by měl před započetím renovace zvážit a zjistit si, jaký model vlastně má a podle toho jej udělat. Předělat péráka z lidové verze se stříbřenkou na maximálně chromovaný model se mi nezdá vhodné. Ale to už je každého věc.    [Milan]   01.08.2006
Odpověď  Ještě že se v tom rýpu,cituji z publikace Pražské hystorické motocykly: Jejich stroje jsou černě lakovány se zlatou linkou, v luxusním provedení jsou nádrž,ráfky a výfuky chromovány, u levnějšího provedení je nádrž stříbrně a tlumiče výfuků černě smaltovány. Takže proč dělat při renovaci vždycky luxusní verze(viz třeba 90% zrenovovaných Péráků) když ta motorka v originále nebyla??? Takže bych hned neodsuzoval a napřed zjistil fakta.
Jinak to za těch 85 neprodal,holt asi zarytejch Ogarystů co by za to dali 85 nebude mnoho.    [Hugo B.]   31.07.2006
Odpověď  Nejde o barvu výfuků, ale ta pomlácená kolena... Vždyť se to dá sehnat v replice v prvotřídní kvalitě. A jestli za to někdo chce 85, tak by to mělo být alespoň na pohled k něčemu ...    [Milan]   19.07.2006
Odpověď  Já myslím že se na předválečnou 4 černé výfuky dělaly,kolena origec proč ne, nádrž ve stříbřence je sice škoda,ale nic zásadního a cena 85 by sice mohla být lepší,ale na druhou stranu je Ogar motocykl málo rozšířený potažmo dochovaných kusů,tak proč ne? Pokud se Vám Ogar líbí a máš 85 tisíc tas ho kup a pokud ho seženeš levnějc tak dej foto a pochlub se.
(jen mě tak napadá k té ceně, co bys asi dal jenom za ten tachometr s denním počítadlem,origo karburaci atd...)    [ludwa]   19.07.2006
Odpověď  Tak jsem koukal na aurko.cz a nikdo to za 80k nechce. Asi se není čemu divit.    [Jirka]   19.07.2006
Odpověď  Pánové, ale ta výfuková kolena, tlumiče výfuků v černé, nádrž ve stříbře, no, no, no ... Choďte po zemi. A to nikdo neví, co je v motoru ... Chtělo by to opravdu vidět na vlastní oči, popř. nastartovat, projet a potom licitovat. Toto je zajíc v pytli.    [Milan]   17.07.2006
Odpověď  Ty fotky nejsou moc kvalitní,takže se kvalita renovace nedá zas až tak posoudit,chtělo by ho vidět,ale pokud je provedena kvalitně a do šroubku,pěkný chromy a lak tak si myslím že cena 85 tacků je dobrá.Vem si za kolik bys sehnal předvál Ogara před renovací a to se samozřejmě na trhu neoběvujou a + renovace.Já jsem cenu než jsi sem dal link na tu aukci odhadoval na 100.    [Hugo B.]   17.07.2006
Odpověď  je to na
http://www.aukro.cz/show_item.php?item=114724995
co říkate na cenu ?    [Lukas]   13.07.2006
Odpověď  Zdar Lukáši,na jaký internetový adrese (aukci)si ho našel.Dík    [Tom]   13.07.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Lukas]   13.07.2006
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006