Jelikož toto fórum více méně zkomírá, zkusím položit dotaz do pranice. V
jakých cenových hladinách se dnes dají koupit skútry Čezeta? 501 na obrázku
je na prodej na veteran.cz za 6000Kč. Je to cena odpovídající stavu? Který
ze skútrů je vzácnější? 501/01, 501/03, 501/05, 502/00, 502/01, 502/05, 502/06,
nebo snad Manet 100, Manet 125, Tatran 125. [Jiří Bartuš] 19.09.2006 Přidat odpověď |
| Michal14 je koplet a jěště jsou k tomu nějaký díly,papíry mám už napsaný na sebe [skůtr] 07.05.2010 |
| To záleží na stavu, ale v zásadě to neni hodně, pokud je komplet a s platnou SPZ... [Michal14] 06.05.2010 |
| jenom se zeptám je hodně 14 000 kč za 502 s platnýma papírama [skutr] 06.05.2010 |
| Na porovnáni jsou tu dva skutry modré barvy.O tyto skutry nebylo asi dlouho pečováno proto je lak
vybledlý.Po ošetření laku a vyleštění by lak vypadal jinak. Při koupi motocykla bylo upozornění jak
o lak pečovat. [Stáňa V.] 29.04.2010 |
| Nemecke stitky boli asi najviac podobne tomu co sa predavalo u nas-obchodne retazce
W.Germany.Anglicke stitky boli kvalitnejsie-ine farebne prevedenie-doplnkova vybava-mnohokrat dealer
vybavoval skutre dalsou vybavou.Jeden priklad z ineho cesta- povojnovy perak,svajciarsky dealer mal
pre perak svoju vlastnu vybavu.Ktory skuterje najcennejsi asi prve skutre co prisli do predaja.Teraz
su modne doplnky takze tovarenska panelka.Tu sa snazi niekto skutristov zasa poucovat - panelove
riaditka by som kludne namontoval aj na skuter z roku 1960.Pretoho horliveho pana len tolko-skutre
nemozno dat do skatuliek podla jeho predstav. [KC] 10.07.2009 |
| Rok1959a1960 predstavoval najviac zmien v konstrukcii skutra .Tychto skutrov je aj najmenej.Caste
konstrukcne zmeny sa povazuju za dodatocnu prestavbu a pritom ide mnohokrat o cenny skuter.O inych
motocykloch je dost informacii -o skutroch iba popisne informacie. [KC] 08.07.2009 |
| No a kolik asi bylo vyrobeno tý první série s hodinama? A jak to je udělaný s
kontrolkama? Ty na spínačce nejsou zapojený a svítěj jenom ty horní nebo
fungujou oboje najednou? [Miloš] 15.11.2006 |
| Já jsem koupil Čezetu 501 I. série (s hodinami), r.v. 1958, německy psaný
štítek, bez TP, trochu orezlou, ale kompletní za 6000 Kč. Prodávající mě k tomu
měl ještě dodat jeden motor, proto jsem s cenou souhlasil, ale zatím se neozval
a to už je pár měsíců. Asi se budu muset připomenout. Jinak bych tedy za
bezpapírovou pětsetjedničku nedal více jak 5000 Kč. A jak tak sleduji v
inzerátech a na burzách, bohužel pod tuto částku žádný prodávající nejde. [Freddie] 13.10.2006 |
| Já osobně si myslím, že vzácný je první typ 501 s hodinami ( to je největší
problém - stroj seženete, ale hodiny chybí) a se spínací skříňkou s péráka,
vyrobený do poloviny roku 1958 a vzácnější poslední model 502/05. Těch bylo
vyrobených také o mnoho meně než klasických 502. A doplňky? Ty si na skútry
dávám podle sebe a ne jestli jsem in nebo out. To je přece každého věc a některé
se ani v době výroby určitého modelu ještě nevyráběly, takže vznikají kříženci.
A s cenou je také problém, něco se dá sehnat levně a něco ne. Když mi však něco
ve sbírce chybí a nemohu to dlouho sehnat, tak kdyby na chleba nebylo... Zkrátka
je to otázka nabídky a poptávky. V tomto konkrétním případě podle obrázku chybí
hodiny, lišty, rámeček a origo palivový kohout. Vše co se dá špatně sehnat, tak
bych do toho nešel asi jako všichni. Ale je to otázka nabídky a poptávky. Zde
asi jen nabídky, jelikož skútr je již dlouho na prodej. Petr, www.cezeta.info [Petr] 21.09.2006 |
| He he, těžko říct, který je nejvzácnější- já ani nevím, co všechny ty typy
znamenají. Podle mě je dnes asi nejcennější 502/05, protože lidi jsou posedlí
výbavou. Jinak, kdo nemá plexi, je "out", nejlepší je ještě
připřáhnout Druzetu a Motexáčka, namontovat zadní nosič a rezervu. Mě ale
připadá nejzajímavější ta původní 501, co péruje v gumě, nemá náporové chlazení
a pracovní prostor válce je snad pochromovanej, či co. Měl jsem doma jeden
válec, co hnil asi třicet let ve hnoji, žebra byla už úplně rozpadlá, ale
zevnitř vypadal jako nový. [Petr Kropáček ml.] 19.09.2006 |
| A takhle dopadlo mé snažení ... [RON] 19.09.2006 |
| Já jsem kupoval 501/03 s německým výrobním štítkem za 1500,- takřka kompletní.
Dokupoval jsem akorát gumové díly a renovaci jsem prováděl v minimálním rozsahu. [RON] 19.09.2006 |
|
|