MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316313 příspěvků |8201 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 132 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 16.9.2024 18:51  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Jelikož toto fórum více méně zkomírá, zkusím položit dotaz do pranice.
V jakých cenových hladinách se dnes dají koupit skútry Čezeta?
501 na obrázku je na prodej na veteran.cz za 6000Kč. Je to cena odpovídající stavu?
Který ze skútrů je vzácnější? 501/01, 501/03, 501/05, 502/00, 502/01, 502/05, 502/06, nebo snad Manet 100, Manet 125, Tatran 125.    [Jiří Bartuš]   19.09.2006     Přidat odpověď  
Odpověď  Michal14 je koplet a jěště jsou k tomu nějaký díly,papíry mám už napsaný na sebe    [skůtr]   07.05.2010
Odpověď  To záleží na stavu, ale v zásadě to neni hodně, pokud je komplet a s platnou SPZ...    [Michal14]   06.05.2010
Odpověď  jenom se zeptám je hodně 14 000 kč za 502 s platnýma papírama    [skutr]   06.05.2010
Odpověď  Na porovnáni jsou tu dva skutry modré barvy.O tyto skutry nebylo asi dlouho pečováno proto je lak vybledlý.Po ošetření laku a vyleštění by lak vypadal jinak. Při koupi motocykla bylo upozornění jak o lak pečovat.    [Stáňa V.]   29.04.2010
Odpověď  Nemecke stitky boli asi najviac podobne tomu co sa predavalo u nas-obchodne retazce W.Germany.Anglicke stitky boli kvalitnejsie-ine farebne prevedenie-doplnkova vybava-mnohokrat dealer vybavoval skutre dalsou vybavou.Jeden priklad z ineho cesta- povojnovy perak,svajciarsky dealer mal pre perak svoju vlastnu vybavu.Ktory skuterje najcennejsi asi prve skutre co prisli do predaja.Teraz su modne doplnky takze tovarenska panelka.Tu sa snazi niekto skutristov zasa poucovat - panelove riaditka by som kludne namontoval aj na skuter z roku 1960.Pretoho horliveho pana len tolko-skutre nemozno dat do skatuliek podla jeho predstav.    [KC]   10.07.2009
Odpověď  Rok1959a1960 predstavoval najviac zmien v konstrukcii skutra .Tychto skutrov je aj najmenej.Caste konstrukcne zmeny sa povazuju za dodatocnu prestavbu a pritom ide mnohokrat o cenny skuter.O inych motocykloch je dost informacii -o skutroch iba popisne informacie.    [KC]   08.07.2009
Odpověď  No a kolik asi bylo vyrobeno tý první série s hodinama? A jak to je udělaný s kontrolkama? Ty na spínačce nejsou zapojený a svítěj jenom ty horní nebo fungujou oboje najednou?    [Miloš]   15.11.2006
Odpověď  Já jsem koupil Čezetu 501 I. série (s hodinami), r.v. 1958, německy psaný štítek, bez TP, trochu orezlou, ale kompletní za 6000 Kč. Prodávající mě k tomu měl ještě dodat jeden motor, proto jsem s cenou souhlasil, ale zatím se neozval a to už je pár měsíců. Asi se budu muset připomenout. Jinak bych tedy za bezpapírovou pětsetjedničku nedal více jak 5000 Kč. A jak tak sleduji v inzerátech a na burzách, bohužel pod tuto částku žádný prodávající nejde.    [Freddie]   13.10.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já osobně si myslím, že vzácný je první typ 501 s hodinami ( to je největší problém - stroj seženete, ale hodiny chybí) a se spínací skříňkou s péráka, vyrobený do poloviny roku 1958 a vzácnější poslední model 502/05. Těch bylo vyrobených také o mnoho meně než klasických 502. A doplňky? Ty si na skútry dávám podle sebe a ne jestli jsem in nebo out. To je přece každého věc a některé se ani v době výroby určitého modelu ještě nevyráběly, takže vznikají kříženci. A s cenou je také problém, něco se dá sehnat levně a něco ne. Když mi však něco ve sbírce chybí a nemohu to dlouho sehnat, tak kdyby na chleba nebylo... Zkrátka je to otázka nabídky a poptávky. V tomto konkrétním případě podle obrázku chybí hodiny, lišty, rámeček a origo palivový kohout. Vše co se dá špatně sehnat, tak bych do toho nešel asi jako všichni. Ale je to otázka nabídky a poptávky. Zde asi jen nabídky, jelikož skútr je již dlouho na prodej. Petr, www.cezeta.info    [Petr]   21.09.2006
Odpověď  He he, těžko říct, který je nejvzácnější- já ani nevím, co všechny ty typy znamenají. Podle mě je dnes asi nejcennější 502/05, protože lidi jsou posedlí výbavou.
Jinak, kdo nemá plexi, je "out", nejlepší je ještě připřáhnout Druzetu a Motexáčka, namontovat zadní nosič a rezervu.
Mě ale připadá nejzajímavější ta původní 501, co péruje v gumě, nemá náporové chlazení a pracovní prostor válce je snad pochromovanej, či co. Měl jsem doma jeden válec, co hnil asi třicet let ve hnoji, žebra byla už úplně rozpadlá, ale zevnitř vypadal jako nový.    [Petr Kropáček ml.]   19.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  A takhle dopadlo mé snažení ...    [RON]   19.09.2006
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já jsem kupoval 501/03 s německým výrobním štítkem za 1500,- takřka kompletní. Dokupoval jsem akorát gumové díly a renovaci jsem prováděl v minimálním rozsahu.    [RON]   19.09.2006
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006