MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306284 příspěvků |7506 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 123 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 16.7.2020 19:10  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

doklady


 Ahoj koupil jsem si skutra čz podle dokladu je to 502-00 ,ale na motoru je vyraženo 502-02 a na štítku taky, jinak se čísla rámu, motoru, štítku a tp shodují Máte to někdo taky tak nebo je to nějakej průšvich a co stk?    [Milan]   03.04.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  ja jsem to spatne napsal ne riksa ale skutr na boku kartru ma cislo
502.02.01352    [martin]   07.01.2018
Odpověď  Fredie mrzí ma to ,ale udávané čísla sú bez núl a to je podstatný rozdiel.    [Kocúr]   18.05.2010
Odpověď  Kocúre, jenom pro upřesnění, pleteš dva lidi dohromady, Thomas sem dal odkaz na můj sweb a fotky z mé sbírky štítků. Čili ta sbírka štítků není Thomasova, ale moje Freddieho (asi tě spletlo, že se taky jmenuju Tomáš).
Staňo, proč by ty čísla, která uvádíš nedávaly smysl, sám mám ve své sbírce TP 502 s č.r. 000117 a č.m. 00289, vyrobeno 14.10.1960. Nechápu taktéž proč by tento skútr měl být nějaký prototyp.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2010
Odpověď  Thomas,mám na teba takú otázočku,ako to je s tými číslami,ako píšeš,štítkov máš dosť,takže sa v tom vyznáš.Keď dáš skúter hore kolesami,tak obyčajne je tam aj číslo karosérie na podvozku.Takže čo bude s tým továrenským štítkom ktorý ponúkaš, nejako tomu nerozumiem.Od roku 1959,sa aj výber jednotlivého prevedenia skútrov zlepšil.Tento údaj bol tiež na továrenskom štítku.Takže jediná možnosť sa mi javí,dať nový štítok s číslom karosérie a použitým typom motora.    [Kocúr]   17.05.2010
Odpověď  Thomas rád bych se tě zeptal na prototyp skutra Typ 502 z roku 1960.Číslo rámu je 000172 a číslo motoru 000295 takové čísla nedávaji smysl.    [Stańa]   27.04.2010
Odpověď  Zaleží na koho na těch úřadech narazíš, já měl třeba nečekanej problém při přihlašování sportky s pavem. Byla po prvnim majiteli a ten pav měl připojený asi od roku 72 kdy ho koupil a všechno měl řádně zapsáno v TP. Problém ale nastal v tom (teda ta úřednice ho tam viděla), že v TP motorky bylo psáno, že je způsobilá k připojení přívěsného vozíku PaV40, ale připojen byl typ PaV41. Marně jsem paní vysvětloval že je to vpodstatě totéž, že je to jen novější typ kterej se liší jen jinym tvarem světla. Ona asi Pav nikdy neviděla, jen jí prostě neseděly ty kolonky. Nakonec se šla zeptat nějakýho šéfa a to byl naštěstí chlap, takže všechno dobře dopadlo... :).    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2010
Odpověď  Onehda jsem koupil 502 skutra, ale technicak byl v originale tisten na 501, kolonky jsou cele rucne preskrtane a prepsane na typ 502 a to evidentne uz z vyroby, tedy alespon v to doufam....
Docela sranda, pani pri registraci na to vubec nic nerekla.

Technik na evidencce nemel ani snahu hledat cislo motoru, jen koukl na stitek a zkontroloval na nem vyrazena cisla s cisly v TP, prace na 2 minuty za 250CZK.
Proste zijeme v absurdnim svete...    [JESE]   09.04.2010
Odpověď  Moc dík za odpovědi    [Milan]   08.04.2010
Odpověď  Myslím, že pokud sedí VIN, tedy výrobní číslo karoserie, není co řešit a na STK by neměl být sebemenší problém. Číslo motoru už dnes není podstatné, dá se z papírů klidně vyškrtnout. Já mám u jedné motorky jiné č. motoru než je v papírech a evidenčkou i STK jsem vždy prošel. Jen posledně mi technik řikal ať si to nechám v evidenci příležitostně vymazat abych to měl vpořádku...
Mimochodem mám zkušenost, že to co je na výrobním štítku techniky na stk ani nezajímá, chtějí vidět výrobní číslo vyražené na kastli nebo na rámu...
Prostě jak říkám, vůbec ničeho bych se nebál.    [Michal14]   08.04.2010
Odpověď  PROTOTYP-údaje- které poskytl Kocour nesedí,je to nesmysl.    [Stáńa]   06.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vložil sem omylem jiný štítek, více najdete na http://jawa.mtm.sweb.cz/    [Thomas]   05.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo typ skutru je 00 ale na motoru múže být ale 502/02, tak jak je to na tomhle štítku.    [Thomas]   05.04.2010
Odpověď  No všechny čísla se shodují ale ne ten typ v tp je 00 a na motoru 02    [Milan]   05.04.2010
Odpověď  Ano na motorech bývá 02 a pokud se ti to s TP i štítkem shoduje tak na STK nebude sebemenší problém.    [Thomas]   05.04.2010
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006