MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306284 příspěvků |7506 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 118 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 16.7.2020 18:53  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

ČZ 175 501/03


 Dobrý den,poprosím o radu,pořídil jsem si skútříka 501/03 vyroben v březnu 1959 ještě s vylisovanými znaky ČZ na "vlaštovkách"-všude se uvádí že by tento stroj měl mít sytič v místě zrušených odkládacích kastlíků.Tam samozřejmě není a nebyl,ale po otevření levých dvířek u motoru je v horní části nějaký držáček,karburátor má označeníJikov 2924 M 13,tímto Vás poprosím o vaše postřehy.    [Milan]   19.01.2013     Přidat odpověď  
Odpověď  Před týdnem jsem dovezl 501.03 1959, se štítkem německým. Export. Je tam sytič ve dvířkách, kompletní. Také blinkry, asi pouze na export. Madlo také na boku, pro snažší stavění na stojan. Montáž asi není originál.
Karel Füllsack e-mail fullsack-kp@volny.cz    [Füllsack Karel]   07.07.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, je pravda že se to ve spoustě literatury uvádí, ale já jsem viděl originál sytič vždy jen na 501/05 a výše. Ten držáček za levými dvířky je na vyvedení přeplavování karburátoru (tlačítko je prostrčené skrz mřížku), aby se při každém přeplavení nemusela otevírat. Trochu je to vidět na obrázku.    [Vilda]   19.01.2013
 Přidat odpověď   (2) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006