MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315696 příspěvků |8137 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 25 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 25.2.2024 12:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

přívod paliva u ČZ 505/1


 Dobrý den,
repasuji si skůtr 505/1. zjistil jsem, že palivová hadička je z nějakého plastu, opletená drátěnýmm opletem.
K tomu mám dotazy:
kudy vlastně vedla, Já jí mám nad karterem a mezi dvěma spodními žebry válce za ventilátorem (ve směru chlazení ventilátoru) ?? Nevím, nějak se mi to nezdá nejvhodnější místo.
materiál hadičky (plast) je už dost degradovaný (ztvrdlý). Mám obavy o těsnost vedení. Nevíte, zda se dá někde sehnat? Nebo čím nahradit?
četl jsem diskuze na toto téma, bohužel poslední jsem našel v roce 2014 - a to už je dost dlouhá doba.
Asi nejvíc se mi zamlouvá měděná trubička s gumovými konci    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2023     Přidat odpověď  
Odpověď  Já nedávno také řešil, kudy vést hadičku na 502. Zkoušel jsem to nepjrve vrchem přes ventilátor, ale nedělalo to dobrotu. Je to moc vysoko a z nádrže špatně dotékal benzín. Dal jsem ji tedy níž za ventilátor k žebrům a je to OK. Nevím, jestli to tak bylo původně? Použil jsem průhlednou hadičku koupenou na eshopu s motoristickými díly. Žádné opletení nebo jiná izolace není, tak uvidím, snad vydrží. Výhodou je, že vidím jestli teče palivo do karburátoru.    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2023
Odpověď  Díky za odpovědi pánové.
F    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2023
Odpověď  ono to jinudy ani nejde
mám tam klasiku continental v metráži, palivová, myslím vnitřní průměr 6mm
v dobách komunistického nedostatku a životnosti těch zelených opletených jsem tam měl "klasickou" zahradní
sice benzínem ztvrdla, ale taky neprohořela od tepla motoru    [Michal]   20.02.2023
Odpověď  Mezi větrákem a žebry válce je to v pohodě ostatně větrák se stará aby tam nějak dramaticky teplo nebylo, jinak moc na výběr kudy vézt není a spád z nádrže je minimální. Já používán současné černé gumové hadičky určené na palivo a funguje to spolehlivě.    [Tomas]   19.02.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě fot u motoru    [Drkapr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2023
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006