MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316377 příspěvků |8204 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 54 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 4.10.2024 03:34  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Skůtr Čezeta 502 DE LUXE elektrointalace


 Dávám dohromady skůtra a marně se pokouším získat plánek elektrointalace. Sice jsem zakoupil schema elektrického zapojení všech typů skůtru Čezeta, je tam i vyobrazený model DE LUXE s popisem elektroistalace, ale bohužel jen v provedení samostatných spínačů blinkrů a světel na řídítkách. Tachometr je sice oválný s pěti kontrolkami, ale o přepínačích namontovaných přímo v řídítkách tam není zmínka.Tak zkouším jestli někdo může poradit s elektroinstalací toho posledního modelu. Předem díky za každou radu. Zdenek.    [Zdenek]   21.06.2024     Přidat odpověď  
Odpověď  určitě by pomohlo schéma k motorkám ČZ deluxe - 450/05, a zapojení tacho a přepínačů z toho odvodit...    [meela]   22.06.2024
Odpověď  Já teda nevím, ale přece každý přepínač se dá nejjednodušším měřáčkem propípnout, který drát či vstup je "tam" a který "ven" v jednotlivých polohách. A kam ty dráty mají vést je, když nechci ani minimálně zapojit mozek, uvedené ve schématu (přerušovač, kontrolka, světlo to a to...). Vypínač/přepínač pak může být modrej, zelenej, fialovej, na motoru, na nosiči...je to úplně fuk. Jen budou jinak dlouhý dráty a jinudy povedou.    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2024
 Přidat odpověď   (2) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006