MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306970 příspěvků |7539 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 124 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 25.9.2020 09:41  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravim, tak ma napadlo, ze by som sa pytal, na kolko vas vysla komplet renovacia skutriku CZ. Uvazujem o tom, ze by som si jedneho zaobstaral, kedze v garazi skutrik este chyba. Podla mojho nazoru by naklady mali by podstatne nizsie ako napr. na peraka, nakolko odpada nutnost kupovat chromove rafky, davat chromovar sted, nadrz, atd, co su vlastne najvyssie naklady pri renovacii..
Dakujem za postrehy    [Peter]   25.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Ono se řekne vyměnit řidítka panelkový na normální,ale to je zase výměna elektriky-dráty jsou krátké,nové řidítka,upínku,přepínače,tachometr atd.Takhle je taky pěknej.    [Libson]   16.03.2008
Odpověď  To 505 :Ten skutr není můj já jsem jenom pomáhal skládat.Otěch řidítkách jsem mu říkal to samé ale jemu se líbý tak je tam nechal.Už tam byly když to koupil.A testaci nepotřebuje bo to má papíry.    [Jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.02.2008
Odpověď  já tu takyrozhodně netlačim že je nějaká nej.je solidní bez koroze,ale taky obyč 502 mi přijde nudná.ale pro někoho lepší obyč 502 v použitelnym stavu než šrot.a já si klidně poradim i s nekomplet šrotem 01 nebo de luxa.prasata sou stejně nejlepší.a pav za prasetem je príma.tahám ho často,a uvezt 30kil není problém.městál páv pětikilo od kluka kerej ho přines ze šrotu.je to fajn ale dnešních 7 co za to v inz chtěj bych za to vživotě nedal.zdarec    [jaromír]   27.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdyby měl někdo zájem měl bych jednu rikšu volnou nejraději bych vyměnil za PAV jiná dohoda možná, nemám totiž na ni čas a už ani místo.    [T505] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2008
Odpověď  TO jaroslav > to je přece nesmysl dávat na 501čku řidítka z panelky, tyhle vylepšení mohly frčet ve své době, ale ne teť když to renovuješ na veterána, kamkoviv s tím přijedeš tak se nevyhneš debatě o originalitě, a o veteránské testaci ani nemluvě.
Mě renovace vyšla něco kolem 13500,- ale už to pár let bude...    [T505] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2008
Odpověď  Tak tedy co se týče mne bych jedničku ani paneláka za tu 502 nedal bral bych ji akorát na papíry.Teď zrovna mně kámoš nabízí za původní panelák bez papírů dvě 502 z toho jednu tip top z dokladama.Níže sem čet o de luxce za 8 já bych ji teda vzal hned ale co když na slovač to mám přez půl zeměkoule:-).Jo,jo obyčejná 502 to je nuda,a bez urážky,viděl sem v lepším stavu...    [JOSEF]   27.02.2008
Odpověď  mail se přeci zobrazí po najetí na mé jméno.pod příspěvkem.Prodávat ale nechci,prasata když se vychytaj sou parádní i na běžný denní ježdění. leda bych vyměnil za něco jínýho,možno obustraně dokompenzovat,ale nabídnout můžeš,třeba mě něco zaujme.zatím    [jaromír]   27.02.2008
Odpověď  Posli maila Jaromir..pokecame o cene..    [Peter]   27.02.2008
Odpověď  To jaromír : Je to komplet 501 kromě řidítek ty tam někdo dal jako vylepšení asi už hodně dávno.S majitelem jsem vedl diskuzi že tam nemají být ale jemu se tam líbí tak je tam dal zpátky.Místo tachometru dole vlevo byl a je daný teploměr na motor.    [Jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.02.2008
Odpověď  Tak to ste ma teda prekvapili...negativne:(..cakal som naozaj nizsie sumy...i ked na druhej strane, clovek moze pocitat ako chce spravne, vysledna suma za renovaciu je niekde uplne inde ako jeho povodne odhady...
som len rad, ze uz mam peraka za sebou, to by sa mi pri dnesnych cenach naozaj nechcelo zacinat...
Inak ak by ste niekto vedeli o peknej, komplet 501 pred reno na predaj, ozvite sa...    [Peter]   27.02.2008
Odpověď  Peter: cenu za chromování jsem počítal podle ceníku uvedeného na stránkách tuším p. Podoby. Sice tam nemá ceník přímo pro skůtry, ale ceny jdou lehce odhadnout porovnáním podobně velkých dílů např s kývačkou. Zrovna lišt je na 501 dost, 6 velkých a 4 malé, k tomu 2 mřížky, 3 páky, rámeček světla, klaksonu, tachometru a řidítka s přepínačem. Když to znovu propočítávám, stále mě vychází min. 4000 Kč. Zatím se mě podařilo vždy sehnat díly s pěkným chromem, ale u skůtru na kterém dělám renovaci teď, mě chromování čeká, tak jsem sám na cenu zvědav. Ale počítám s toto částkou, ceník mluví jasně.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2008
Odpověď  T505: Sice máš pravdu s cenou, zapoměl jsem dodat že 2000 Kč v případě že kupuješ novou pneu i na rezervní kolo (dost Čezet má přidělané náhradní kolo), takže 3 krát 550 Kč plus 3x duše a jseš na 2000 Kč.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2008
Odpověď  TO jaroslav > A co to vlastně máte za skládačku? 501(podle vidle,mřížek)a řidítka 502deluxe.to budete mít 2 tachometry :-)ale nevím kudy od horního potáhnete náhon.
komplet 501 a tacho 501 bych měl na výměnu    [jaromír]   26.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A to tady nikdo nemluví,žemusíš mít 2 dobrý baterky,270stojí uhlíky,relé věčně zlobí,starter taky,drahý sou gumy stupaček(opravdu k 1000),zástěrka cca 250kus,a hlavně je problém když něco chybí,tak sou to lišty nebo přepínač bliken nebo spínačka spolohou na starter,a v inzerci sou za tyto nedostatkový věci za doost divoký ceny.jinak tu mám fialovou 502,slušný orig stav i lak,když něco bídnete na mail za něco bych jí moožná směnil(501/01,502de luxe,manet90) možná i jiný.třeba i horší či nekomplet.    [jaromír]   26.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ted jsem pomáhal kámoši skládat 501 lak stál 6000 kč.Pneu jsem mu sehnal Mitas 3,25x12 kus za 555 kč.Jenom gumy na podlahu vyšli na burze 990 kč    [Jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2008
Odpověď  Freddie, aj mne sa tie sumy zdaju dost vysoke..napr si myslim, ze cena za chrom aj u kvalitnych chromovni za riaditka a par list nemoze presiahnut 2tis...repliky vyfukov a kolien je uz ina vec - tam su ceny zial pevne stanovene:(..
ako ste na tom s nakladmi ostatni?    [Peter]   25.02.2008
Odpověď  pneu 2000 Kč ?? co kupuješ za značku, Mitaska 3,25x12 stojí kolem 550,-Kč/kus    [T505] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2008
Odpověď  O tolik nižší náklady na renovaci nebudou, sice nejsou chromované ráfky a nádrž, ale je zde dosti chrom. lišt, hodně gumových dílů a větší plocha na nalakování. Takže když tak počítám, GO motoru 5000 Kč, chromování bez výfuků 4000 Kč, replikové výfuky vč. kolen 6000 Kč, klempíř 1000 Kč, lakýrník 6-8000 Kč, gumové díly 1500 Kč, pneu 2000 Kč, ostatní "drobnosti" 1500 Kč. Celkem 27-29000 Kč (typ 501).    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2008
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006