Zdravim takto vypadá muj trial v započeté renovaci, rád bych zjistil více o něm
od kdy do kdy se vyráběl jaký byli verze kam se exportoval a tak dále, za každou
informaci jsem moc vděčnej:) [nikotyn] 19.09.2006 Přidat odpověď |
| Ahooj mohl by mi někdo nafotit jak vypadá šroub a skladba čepu kyvky?Děkuji [Milda] 25.04.2024 |
| Tak jsem si ten plech vyrobil a tady jsou rozměry [Jiří] 16.03.2023 |
| Pro čz 250/475 Trial bych potřeboval kryt řetězu, nevíte náhodou kdo ho vyrábí [Jiří] 12.12.2022 |
| Potřeboval bych vědět velikost tohoto plechu, je mezi výfuk a koženková prsa. Dokončuji projekt TRIAL a toto mě chybí, stačila by i fotka na motorce s přiloženým metrem. Díky [Jiří] 09.12.2022 |
| Ahoj já mám cca 64cm taky. [Anty26] 28.12.2020 |
| Zetkar, Kokes 64cm. [takysportkar] 21.12.2020 |
| Taky by mne zajímalo, kolik to je v originále, já jsem to střihnul na 68 cm. [Zetkař] 18.08.2020 |
| Mohl, by jste mě někdo změřit délku středem zadního blatníku. viz obrázek [Kokeš] 18.08.2020 |
| Pokud chceš 100% kvalitu, tak ti asi nic jiného než čekat nezbývá. Já jsem nebyl tak trpělivý, tak jsem ostříhnul zadní sportkový blatník a zaklepal jsem ho kolem drátu. Přední jsem ostříhnul kývačkový/podle mne je sportkového škoda/ a s tím jsem zašel za klempířem, co dělá okapy a ten mi ho olemoval. [Zetkař] 14.08.2020 |
| Mám u pána Tótha blatníky už 5 mesiacov, nikoho neuprednostní, nikoho neposunie dozadu, robí presne v poradí ako mu balíky prídu, čakať sa oplatí. Je to 100%ná kvalita ! [jozo] 12.08.2020 |
| Peter Toth 00421 908651748 [Jumbo] 12.08.2020 |
| Bohužel se mě nedaří ten kontakt najít. Kdysi jsem ho na bytosti zaregistroval, ale teď o něj nemůžu zavařit. Kdyby tedy někdo měl nějaký kontakt na na výrobu blatníků in na Trial budu rád. [Kokeš] 11.08.2020 |
| AHOJ DĚLAL MI JE PÁN ZE SLOVENSKA.ZKUS PŘES GOOGLE JÁ MYSLÍM, ŽE HO NEJDEŠ.MĚL NA TO INZERAT [JAREK] 09.08.2020 |
| Pánové renovátoři, potřeboval bych pro svého Třísla upravit blatníky. Neznáte někoho spolehlivého a rychlého. Mám zadní přední že sportky. Díky za info případně telefon nebo email. [Kokeš] 04.08.2020 |
| Ahoj ví někdo kolik bylo cca. vyrobenych kusů Trialů . [Anty26] 27.07.2020 |
| ok to bych potřeboval tak jestli tak mi písni na email co za to ju.. [jarek] 15.04.2020 |
| Pro Jarek: třmeny i matice jsou možné dodat [Jiří] 14.04.2020 |
| tož ty 2 díly co jsou přišroubované šrouby a drží řídítka [jarek] 10.04.2020 |
| Co myslíš tím třmeny? Pokud máš na mysli ty úchyty hrnce světla tak ty jsou origo ze 150c. Ty nejsou vyrabeny. Pokud chceš trubky tak ty jsou k mání. [Jiří] 09.04.2020 |
| ahoj zajímavá práce.Prosím tě pěkně byly by na prodej ty třmeny a všechny tři matice?Brýle mám origoš.Předem děkuji za odpověď. borismira@seznam.cz [Jarek] 08.04.2020 |
| Pro MOnty: Na prodej by to mohlo být. Nevidím důvod proč ne. Materiál je Certal (tvrzený Al). Matice nerez. Rozpěrné trubky ocel. Napiš email pošlu lepší foto. [Jiří] 08.04.2020 |
| To je hodně pěkný.A bude to i na prodej? [MOnty] 07.04.2020 |
| A ješte jeden pohled. [Jiří] 06.04.2020 |
| Tady to je zkompletováno [Jiří] 06.04.2020 |
| Dnes jsem pokročil a vysledkem jsou horní a dolní brýle, včetně trubky krku, matic do tlumičů, středové centrální matice, dále potom obě rozpěrné trubky [Jiří] 06.04.2020 |
| Pro mého Triala schanim tlumič výfuku. Stačila by mě i fotka s oměřenim jak z pohledu tak i z boku. [Jiří] 05.04.2020 |
| možná budou tyto informace někoho zajímat..... [jirka] 08.10.2019 |
| Však to,ten čas.Ale na takomto čomsi veľmi podobnom len doma stavanom som prežil mladosť,mám tento typ malej kývačky rád. [Joski] 01.03.2019 |
| jo Joski taky mě to to napadlo.Taky nad tím přemýšlím.Ale nevím kdy se k tomu dostanu. [Jarek] 01.03.2019 |
| Fotky v knížce typuju aspon částečně na repliku z 90.výročí ČZM, tam takový pozadí měli. [Monty] 28.02.2019 |
| Takže detaily nebudú,program tu to automaticky zmenší do 100 kB. [Joski] 28.02.2019 |
| Tak znova,skener si robí srandičky: [Joski] 28.02.2019 |
| Jasne že to nie je žiadny svatý grál ale ľahko sa dnes stavia replika,a ak sa pre ňu rozhodnem dám si tam tiež tú hmlovku.Takto som ju ako malý obdivoval tak ju tak aj stvorím.Ešte tá kresba,je to 700 kB aby sa to dalo pozerať: [Joski] 28.02.2019 |
| S tím hranatým světlem(mlhovkou) byla motorka, kterou si postavil někdo(snad některej z bratru Pudilů ? ) A fabrika se toho vzoru chytila, a vytvořila TRIAL. S mlhovkou to prostě do provozu nemohlo, ani v šedesátkách......... Tak v tom nehledejte záhadu svatýho Grálu. [Monty] 27.02.2019 |
| Joski zkus to sem prosim tě hodit [Jarek] 27.02.2019 |
| ano to tam ještě vidět jde.Jak píšeš, vypadá to jako ten držák, ale ta konzolka pro uchycení spínače jak je uchycená, tak ta už vydět nejde [Jarek] 27.02.2019 |
| Zrovna to mám na stole,v SM 5/1965 je foto,popis aj kresba toho prototypu.Zdá sa že tá hmlovka je uchytená na niečom ako otočený držiaku klaksónu.Klaksón nikde nevidno,aj keď píšu o "vybavení úplnou el.instalací". [Joski] 27.02.2019 |
| Ahoj lidi chci se zeptat.V katalogu čz jsou fotky triala s předním světlem mlhovka..První prototyp.Za motorkou je pozadí bílé plachty.Vypadá to jako originální kousek focený v dnešní době.Zajímalo by mě, zda byla vyrobená nějaká serie v tomto provedení,nebo jestli to už byla postavená replika.Nevíte někdo o tomto motocyklu víc?Nebo máte někdo fotky detailu uchycení předního světla a provedení uchycení spínací skříńky?Předem moc děkuji za info a odpověď [Jarek] 27.02.2019 |
| Trial v Brně nebo v USA? https://www.ebay.com/itm/1966-Other-Makes-250-Trial-Sport-Model-475/292619150555?hash=item442175e4db:g:4ZgAAOSw~jpbMoXA [Jarek] 02.07.2018 |
| Jakube, ale vždyť to píšu. Originál se sehnat dá a motorka nemusí ležet nekompletní na půdě. Akorát už je hroznej problém, že lidé nedokáží pochopit, že originál opravdu stojí více jako replika. Zrovna 5500 za nedodělané brýle mi nepřijde jako zajímavá cena. Brýle, nádrž a rám dělají z triala triala a jsou to zásadní věci. Na motor vám stačí kartery bez čísla. Mě mrzí to, že díky těmhle replikám těch zásadních dílů tu brzy budeme mít 3x více trialů, než jich kdy bylo. Poškozuje to jejich celkovou sběratelskou hodnotu. Zrovna ty brýle musím pochválit, protože se od originálu opravdu rozeznat dají, ale blatníky v novém laku, řídítka v novém chromu, to už nikdo není schopen rozeznat, zda to je či není originál. Ale to musí posoudit každý veteránista sám svým zdravým úsudkem zda to, co dělá, je to správné... [00] 17.03.2018 |
| Pokud někdo koupí motorku postavenou z replik, tak snad pozná co je a není původní. A pokud to nepozná, tak je replika dokonalá a nemá smysl to řešit. Kdybych měl rám a motor, taky bych raději dokoupil repliky abych se mohl těšit z jízdy místo toho abych měl na půdě hromádku dílů. [Jakub] 17.03.2018 |
| Já na tom nevidím nic špatného.Já to beru jako nový náhradní díl.A nevím proč bych měl nějakému troubovi za to dat 9 klacků když to mohu koupit za 5....Bez replik by jste si dnes ani neprdli.Jo jestli někdo udělá repliku motorky a pak to prodá jako původní tak to je špatně.To bych nikdy neudělal.Ale s tou cenou máš pravdu.Trial byl můj sen ale 1OO OOO za něj bohužel nemohu dát.Ano tak si ho za třetinovou cenu postávím a to jsem si hodně věci dělal doma.Mám alespoň origoš motor jinak bych do toho nešel.Nechci nikoho pobouřit.Dal jsem to tady, protože jsem si psal s nějakýma klukama a ti tyto díly sháněli.Tak jsem tu dal odkaz.Tak pardon když tak [Jarek] 17.03.2018 |
| 00 napsal Nechápu, proč se vyrábí a staví předválečné motorky komplet z replik kromě motoru Proč se staví? Aby se pak prodaly se ziskem nějakýmu troubovi jako original. Proto! [PS] 16.03.2018 |
| Buď dělám veterána, na kterého finančně dosáhnu, nebo ho nedělám. Nechápu, proč se vyrábí a staví předválečné motorky komplet z replik kromě motoru. Nechápu, proč si někdo staví triala z rámu klasické kývačky. To je ta neutuchající potřeba něco vlastnit, i když je to celé jen trochu, celé fejk a podvod. Pokud si někdo sám doma odleje hlavu na čz 500, pak to chápu, ten díl je nesehnatelný a chybí ke kompletaci. Ale pokud brýle na triala jdou běžně pořídit, pak nevidím důvod tam dávat repliky. [00] 16.03.2018 |
| jarek: a proč si nepostavit komplet celého triala z replik? Vyjde to na třetinu ceny, nikdo to nepozná... A to se vyplatí.. [00] 16.03.2018 |
| https://motorky.bazos.cz/inzerat/87066342/CZ-250-Trial.php jo tady to je [jarek] 16.03.2018 |
| Nooo tak radši si koupím tyto brýle než origoš za 9000kč co na bazoši kdosi prodával.Pěkně udělané holt dnes jde všechno:-)škoda že jsem si před rokem kupoval originál a pobouchané:-( [Jarek] 16.03.2018 |
| No to už nevím ale asi jo.Je to motokrosař.Dělal mi i rám. [jarek] 08.01.2018 |
| Moto Finěk Blatná? [TOLI.] 08.01.2018 |
| Pan Fiňek ji dělá. Někde je tady číslo. Kdyby si bydlel v okolí Přerova tak bych ti ji pujčil a mohl by sis udělat repliku podle předlohy, ale upřímně kdyby sis měl brát na hodinu 100kč tak je lepší a rychlejší si ji koupit. [jarek] 07.01.2018 |
| Koupil bych i repliku ale zatím sem jí nikde neviděl. [TOLI.] 05.01.2018 |
| Kup v replice a hotove [jarek] 05.01.2018 |
| Po deseti letech se tu zjevuji už s vlastním trialem. Mám však problém se zadní brzdovou pákou? Z čeho by se dala použít nebo nemá někdo nějakou plonkovou? Díky za tip. [TOLI.] 03.01.2018 |
| Převodová kola pro ČZ 250/475.04 jsou : Hlavní hřídel: I. 13 zubů II. 17 zubů III.21 zubů IV. přímý záběr stálý převod 23 zubů Prědlohový hřídel: I. 24 zubů II. 20 zubů III.16 zubů IV. přímý záběr stálý převod 13 zubů Stálý převod u ČZ 250/455 je 14/23 zubů,převod pro II.rychlost je 18/19 zubů.Z toho vyplývá,že soukolí se nechají vyměnit.A zároveň je jasné,že Triálová převodovka je stavěná do pomala. Kombinací dílů řady typů 355-485 lze vytvořit ještě další kombinace,např. pro I.rychlost 12/25 zubů,ale musí se ještě vyměnit hlavní hřídel za drážkovanou v celé délce konce ke spojce,nebo lze vyměnit předlohové hřídele se 3-mi spirálami šnekovice pro náhon k tachometru za s 4-mi spirálami [jirka] 25.02.2017 |
| cosi jsem viděl na strankách čz manie. [jarek] 21.02.2017 |
| Je ten katalog ND někde online? Děkuji [00] 20.02.2017 |
| stačí se podívat do katalogu ND a převodovka je z čz 505 - tříkolka skútr [dornych] 10.02.2017 |
| Holá ty ráfky nevíte někdo? [jarek] 22.12.2016 |
| Zdravím, motor na 475.04 jsem generálkoval v létě a převodovka má následující ozubené kola: Hlavní hřídel I.13 zubů II. 17 zubů III. 21 zubů IV. 23 zubů Prědlohový hřídel I. 24 zubů II. 20 zubů III. 16 zubů I.V 14 zubů Sekundární kolečko 15 zubů [crm] 20.12.2016 |
| Ahoj chtěl bych se zeptat, zda na Trialu byly hlinikové ráfky?Export, domácí produkce? [Jarek] 20.12.2016 |
| Rád bych ti poradil s kolečkama, ale motor na Triala budu rozebírat tak za 2 tydny .Možná dřív [Jarek] 13.12.2016 |
| Prosím nějakého znalého majitele CZ 250 Trial o vysvětlení. V dostupných info se uvádí, že Trialy měly převodovku z Rikši. - resp kolečka pro první a druhý rychlostní stupeň. Dnes jsem rozebral motor z Rikši a také CZ 250, typ 455(který mám jako nepůvodní ve svém Trialu). Zjistil jsem pouze rozdíl v soukolí I.st. Klasická 455 má kolečka 14z/23z a Rikša 13z/23z. Zuby z Rikši mají jiný, větší modul zubů a proto pasují a jsou záměnné na stejnou rozteč hřídelí převodovky 455. Zaráží mne a prosím o vyjasnění následujícího 1) V dobových prospektech k Trialu se uvádí 13z/24z a že jsou to kola z Rikši 505. Já ale napočítal na převodovce z Rikša 505 13/23. Počty zubů ostatních soukolí jsou shodné. Otázka zní: Má převodovka na Trialu proti klasické 455 jiný jen I. rychlostní stupeň? 2) Na svém Trialu mám spínací skříňku z panelky+ klíček Fab. Také přepínač světel a klaksonu jsou domácí produkce. Otázka: Můžete někdo potvrdit, že se v roce 68 tyto díly na Trial montovaly? [Libor-trial] 11.12.2016 |
| Ahoj prosím Vás změřil by někdo na Trialu delku rozpěrného kroužku?Potom bych se chtěl zeptat zda záchyt reakce je stejný jak u typu 475,nebo zda ma jiný tvar,úhel ohybu..předem moc děkuji [Jarek] 14.10.2016 |
| Ahoj trialisti.Volal jsem kolegovi o delku předních tlumičů.Naměřil 770 od vrchu horních brýlý po střed osky co drží kolo.Ze srandy jsem změřil tlumiče ze sportky a délka je stejná.Vím že u trialu se krátily o 15mm nosné trubky a, ale spodek byl z typu 968.Mohlo pak toto spojení dát míru 77Omm stejnou jak u tlumičů z čz sport?Nenaměřil by někdo délku originálu?Kdyby byla délka jiná pak znamené že kolega tam origoš přední tlumiče nemá.Předem moc děkuji [host] 21.09.2016 |
| Kdyz se podivas na prispevek ze 30/10/2006 od Nikotyna tak musis videt ze ta riditka na Sportku a Triala jsou jine. Ten ,, ohyb ,, je jiny. Urezanim te hrazdy si nepomuzes. Ty riditka jsou celkove nizsi nez ze Sportky. [marekh22] 07.06.2016 |
| Takže to by znamenalo ze sportkových odřezat jenom hrazdu?Nevím, nemám to před sebou, ale říditek s hrazdou mám hodně i různých rozměrů.Všiml jsem si, že už je i replika.Za pěknou cenu:-)Hodně se dá udělat jak máš známe a nebo jak jseš zručný.Chce to mít original před sebou, no a potom i nějaký ten vercajk [jarek] 06.06.2016 |
| Tak jsem četl, že řidítka na triala mají šířku 800 mm a jsou z polotovaru sériových řidítek na sportku. Doma taková mám a zdá se že stačí odstranit hrazdu a budou to přesně ony. [rohlicimuz] 03.06.2016 |
| Jak je to s řídítkama na triala? Jsou z něčeho stejná? [rohlicimuz] 02.06.2016 |
| ráfek 1,6 je stejný jako 2,25. Ale jednou se měří zevnitř,a podruhé zvenku. Logicky nebude přední ráfek širší než zadní. [Monty] 24.05.2016 |
| Aho jaký je rozměr předního ráfku? 1/6 krat 21?Viděl jsem snad v manualu 2 1/4 krat 21 , ale nemohu to přečíst když to zvětším tak se to už rozmazává.Zadní je 1/85 krat 18 že? [jarek] 24.05.2016 |
| No chtělo by to foto [jarek] 06.04.2016 |
| "Rám motocyklu je vyztužen a upraven pro ovládání brzdy táhlem. Pro dokonalou přístupnost k tlumiči sání, zadní kyvné vidlici a baterii je zakrytování provedeno odnímatelným krytem z koženky." Doplněk katalogu ND z roku 1966. [rohlicimuz] 25.03.2016 |
| no právě že jsem viděl všaďě bovdeny.A pak kdesi na internetu táhlo, ale zas nebylo vidět to přepákování.Dokonce jsem to četl v jakémsi popisu.Že táhlo je použito pro zvýšení brzdné reakce.Taky bych to rád viděl detailně na fotkách [jarek] 23.03.2016 |
| Nemůžeš přiložit foto? S táhlem jsem Triala tedy ještě neviděl, ani si to nedovedu představit. Nejednalo se jen o nějakou domácí úpravu? [Zetkař] 22.03.2016 |
| Ahoj koukal jsem a některý trial měl zadní brzdu řešenou bovdenem, nebo táhlem.Kdy to bylo změněno, či jaký typ měl kdy a co použito? [jarek] 22.03.2016 |
| Existovalo i provedení, kdy použili dolní nosník s velkými otvory ,a vložkama na menší trubky. Ty vložky jsem měl originály starý z Mototechny Jugoslávská Brno. [MOnty] 21.03.2016 |
| Přední teleskopická vidlice byla převzata ze sériového typu 475, jedinou úpravou bylo zkrácení pružin, nosných trubek a pláště o 15mm. Nosníky vidlic jsou vzaty z terenního motocyklu typ 968 s úpravou otvorů pro nosné trubky a zvětšení úhlu rejdu přemístěním dorazů. Prevzato z Cezetmania. [marekh22] 18.03.2016 |
| Díky za upozornění. Ve zprávě o stavbě prototypu motocyklu ČZ 250 Trial se sice píše, že nosníky vidlic jsou vzaty z terénního motocyklu typu 968, ale s úpravou otvorů pro nosné trubky, takže jsou vrtány zvlášť pro menší průměr. Proto jsou asi tak těžko k sehnání. [Zetkař] 17.03.2016 |
| Ohledně těch brýlí,pozor krosový mají o 1mm větší průměr! [p.] 16.03.2016 |
| jarek- momentalne jsem ve Stovezate Praze. Tech par foto je z Luhacovic, byla to Super akce. Ta ve Zline byla snad o rok drive. [marekh22] 21.01.2016 |
| Marekh22 a odkud jsi prosim tě?To jsou fotky ze Zlinské šestidenní že?Když tak pisni Jarek.Pirek@seznam.cz.Není tu někdo pánové z okolí 50Km od Přerova Kdo má Triala?Předem dik za info [jarek] 21.01.2016 |
| Par fotek najdes na http://marek88.rajce.idnes.cz/CZ_Trial/. V lete ti to nafotim trochu lepe, ted je motorka zahazena a odpociva aby az zacne sezona zase mohla litat jak urvana z retezu... [marekh22] 21.01.2016 |
| To bohužel nemůžu, protože fotku zespod nemám, tu fotku jsem si odněkud stáhl, když jsem si ty horní brýle vyráběl. [Zetkař] 20.01.2016 |
| A prosim tě dal by si tu foto těch brýlí i ze spodu?Předem díky [Jarek] 20.01.2016 |
| Pokud se nepletu, tak u triala se používal pouze tento typ brýlí, původně používaný u starších motokrosových zetek od typu 968. [Zetkař] 20.01.2016 |
| Ahoj všichni nedal by tu někdo foto brýlí na Triala?Bylo více typu, nebo odlišnosti v detailech odlitku?Předem děkuji [jarek] 19.01.2016 |
| Bahno projizdka. [marekh22] 21.09.2015 |
| Rohlicimuz: Podle mě to je výfuk z traila, jen ho kdysi někdo zpředu rozpáral a svařil opačně. [longr] 03.08.2015 |
| repliky blatníků i s krytem řetězu dělá slovák a je to stále na bazoši. O hliníkových brýlích nevím. Jedině monty ten má o tomhle přehled. [venca] 31.07.2015 |
| Sháním hliníkové brýle i případně repliky. Nevíte zda je už v replice výfuk popř. kryt na řetěz? [p.] 31.07.2015 |
| Ukostreni Baterie. - Pol na Ram [marekh22] 29.07.2015 |
| Mam tam zapojeny dobre ten cerveny kabel c.61? Mam kostra -. [marekh22] 29.07.2015 |
| Kdyz jsem mel sportku cz 125 typ 473, tak pri zatezi ve dvou a jizde v kopcich- neustale toceni motoru skoro na plny plyn, tak to zrala jako tank .. dle me je tak slaby motor na tak tezkou motorku nevhodny. Mozna pro lehounkeho cloveka co s tim jezdi jen po meste a na rovince, ale v kopcovitem terenu a pri jizde dvou je to utrpeni a spotreba katostrofalni. Zlata dvestepadesatka ;) [ Honza] 11.06.2015 |
| Nemaji bejt naproti sobe. Od kolena dole a pak vyfukova trubka nahore. Jinak jsem to jeste nevidel [marekh22] 10.06.2015 |
| Zdravím, je tohle výfuk z triala? nezdá se mi to, že otvor pro koleno je nahoře naproti sobě s koncovkou. Nemá být otvor pro koleno ve spodní části? předem díky [rohlicimuz] 09.06.2015 |
| Dobrý den, mam ČZ trial 125 nevíte kolik jich bylo vyrobeno? Děkuji [Vašek] 14.01.2015 |
| čz 125 chlastaj jak duha.Při dálkové cestě do PL k moři měl tento motocikl nejviší spotřebu ze všech cca 5,5l/100km. Ja jel s panelou 250 za 3,3l/100km.ovšem bez problemu stíhal jezdec vážil asi70kg+30kg bagáž [honza jawamoto] 11.01.2015 |
| Jirka- diky za informaci ohledne spotreby, mam tam vse original a jak rikas je to sprevodovane na mensi teren a ta max rychlost je opravdu do tech cca 90. Sehnal jsem original kryt na retez, byl to trosku orisek. Nemate nekdo tu gumovou presku co drzi baterii, nemuzu sehnat tu optimalni delku. [marekh22] 26.08.2014 |
| Spotřeba je věc diskuze-pokud převody primární,sekundární a vlastní převodovka jsou v originále,tak cestovní rychlost bude kolem 80km/hod a spotřebu jsem měl do 5 litrů.Prostě je to vše zpřevodované pro jízdu lehčím terénem.Pokud se bude točit více-větší spotřeba.Jestliže ale použiju převodovku z 455 nebo 475,tak se zvýší rychlost na 90km/hod-je tam rychlejší převodovka a sekundární převod je rovněž jinačí.A také se to vše odvíjí od způsobu jízdy a nastavení karburátoru. [jirka] 02.08.2014 |
| nad 5 litru... [marekh22] 26.07.2014 |
| and 5 litru jsem chtel napsat [marekh22] 26.07.2014 |
| Panove, kolik vam tak zere benzinu tenhle model. Te moji benzin moc chutna, nemam to jeste nejak presne zmerene,ale jsem and 5 litru urcite. Diky [marekh22] 26.07.2014 |
| Držák na baterku, podsedlový držák a kryt řetězu originál je ted v inzerci na bazosi. [Jan Kaucky] 28.05.2014 |
| Pánové dělá někdo repliky?Blatníky,držák na baterky,výztuhy na rám atd? [host] 19.05.2014 |
| Pocasi mne zatahlo do garaze neco malo udelat. Prvni start na cesky benzin, motor bezi celkem dobre. Musim vymenit tesneni v tlumicich jak vpredu tak vzadu,s tech prednich to vylozene tryska ven. Chybi mi mezi karburatorem a airfiltrem ten gumovej mezikus, to bude stejne jak na ostatni CZ 475 model? Kde se to da koupit? http://www.youtube.com/watch?v=zoa6DyOOLmg [marekh22] 18.01.2014 |
| Jeste pohled ze zadu. Je to nadherna motorka. Smekam pred tim co CZ v 60letech dokazala vyrobit. [marekh22] 04.03.2013 |
| Prvni jizdni dojmy: Panove motorka neskutecne rve a ma dost dobre zrychleni s kratkou jednickou a kratkou dvojkou. Original riditka padnou do ruky dobre s dost spatnyma brzdama ale da se to kontrolovat podrazovanim. Jinak dobijeni jsem uz spravil, jen to chtelo ocistit kontakty a k memu prekvapeni to funguje. Jinak jsem musel namontovat ,,koncovku,, na vyfuk asi 10cm dlouhou, tim se dost omezilo spineni zadniho blatniku od vyfuku. S motorem jsem vubec nic nedelal krome vyplachnuti prevodovky 4 krat po zahrati a bez retezu ,,projeti,, na vsech rychlostech. Pro ty kteri maji pristup na ebay.com kde se sem tam CZ Trial objevi doporucuji. Timto koncim moje prispevky k tematu a pro Ty kteri potrebuji ofotit nebo nejak poradit tak napiste na email. A co ,,nikotyn,, uz jsi zprovoznil motorku? [marekh22] 04.03.2013 |
| (k.b) diky moc za telefon, to cislo se bude urcite hodit. Retez jsem uz sehnal. Dneska jsem odjel tak 7 miles, motorka bezi dobre. Jeste porad nejde dobijeni...Takze zase neco malo stravim v garazi. Razeni jde svele, ojej v prevodovce taky pekne zaflakanej. [marekh22] 01.03.2013 |
| marekh22 : Bezi pekne . Gratuluji ! [Martin Samson] 28.02.2013 |
| marekh22-koukám že tam nemáš řetěz.Kupoval jsem ho na 175-450za290kč tady-J.Čadek Strakonice tel 383334778 mob.603712355. Je obchodni zást. ČZ. Dneska jsem kupoval primárni za 172kč. [k.b.] 28.02.2013 |
| Diky, Musel tu kozenku ,,special,,objednat tak proto to trvalo tak dlouho. Mas pravdu na oko je uplne stejna jak original. Ani bych se nedivil ze je z Ceska. Las Vegas upholstery, Main Street. Je to snad aji na Google. Delaji tam tez auta sedacky. Pristi tyden tam vezu druhe sedlotentokrat na CZ 482 model. [marekh22] 10.01.2013 |
| marekh22 : Neni zac . Kua ... ta kozenka , strih i nit mi pripadaji jako velice autenticke ... jestli se nepletu ... . Gratuluji ! [Martin Samson] 10.01.2013 |
| Sedlo uz je hotove. Ten borec dokonce sehnal uplne stejnou kozenku jak byla ta original. Martin Samson- diky za info na ten olej do tlumicu. Jo You-tube video bude az sezenu retez. Motor bezi dobre!!! [marekh22] 10.01.2013 |
| marekh22 : 2. strana Navodu mazani CZ TRIAL jeden kluzak = CASTROL SHOCKOL SAE 20W/20 , 200 C.C. ( 12 cu. in. ) Preji zdarne dokonceni a tesim se na prip. video na YouTube ! [Martin Samson] 09.01.2013 |
| marekh22 : TRIAL mazani , 1. strana zaslal jsem Ti mailem kontakt na cloveka , ktery Ti muze zaslat CD s celym Navodem k obsluze v ceske verzi pro CZ TRIAL [Martin Samson] 09.01.2013 |
| Jeste udelat sedlo, obtahnout CZ na nadrzi a par drobnosti. Martine(Samson)kolik nalit do prednich tlumicu oleje? Jeste jsem nedostal ten email s ofocenym,,Manual,, [marekh22] 21.12.2012 |
| Prace pomalu pokracuje na Cz. Tak snad do konce roku se poradne projedu. [marekh22] 27.11.2012 |
| Martine, diky za info motor cycle world je uz na ceste. [marekh22] 06.11.2012 |
| marekh22 , CZ Trial najdes v techto US motocasopisech : 1/1967 CYCLE WORLD - road test 1/1967 CYCLE - road test 1/1967 MOTORCYCLIST - road test 5/1967 popular HOT RODDING - spise jen takove male pochvalne predstaveni nez test 1/1968 MODERN CYCLE - road test 12/1968 MOTOR CYCLE WORLD - road test ( Tve foto zde nize ) Nejrychleji tyto casopisy asi nakoupis prez www.eBay.com [Martin Samson] 04.11.2012 |
| marekh22> naprosto shodne dela porad mitas (jen 21"), 18" dela Haidenaou (tusim K37) [Pája] 14.10.2012 |
| Podle vlastni zkusenosti dobra nahrada za original Barum pneumatiky je IRC Trial GP-1. Vzorek je prakticky stejny. Delaji tez 21" a tez 19" predni gumy. [marekh22] 06.10.2012 |
| Trošku k té yuki,myslím si,že co byly ty endura s obsahem 200,nebyly vůbec špatné.Měli ji tří kolegové v práci a jsou v pohodě.Dnes se již neováží,PROČ?Ale k triálu,co kdyby čistě hypoteticky se vyrobil se 4taktním jednoválcovým motorem 250-350?Dopředu jen dát případně rozumnou kotoučovku?Kdysi jsem na něm jezdil a vyhovoval mi po všech stránkách (zrovna tak i Sportka).Do práce,na houby,lehčí terén ale i delší cesty-cca 150 km (např.do Liberce,Znojma atd.).Váha byla jen 109kg,a hlavně se na něj dobře nalézalo,mělo to výšku sedla prostě akorát.Dneska jsem starší a mám problém s kyčlem,a na nová endura prostě ze stoje nevylezu,protože sedlo je 1 metr a konec zadního blatníku až v nebíčku.Samozřejmě že se svezu,ale přistavím to někde k pařezu pak jen hop... [jirka] 24.08.2012 |
| To je dobrej nazor, Aspon v te Argentine na ni nezapominaji a urcite ji kupuji protoze je to JAWA a jen jedine JAWA. A jak pises doufejme ze ty penize nejak pouziji na vyrobu nove a dobre JAWA motorky [marekh22] 06.08.2012 |
| Čau chlapi, souhlas se vším co tady píšete. Jsem, ale nakonec rád, že alespoň nějak dává JAWA o sobě vědět - alespoň, že někde žije.Doufám, že na tom něco vydělá a pak konečně vyrobí stroj co tuto jukinu ve světě zastoupí. Přeji ji hodně úspěchu. Je pravda, že jeji nové stroje jsou trochu vlažnější :-), ale neplivejme moc na to co člověk v ČR vyrobí. Prostě je to JAWA - naše jawa. [tom] 06.08.2012 |
| Nemate nekdo original tento dokument, rad bych si ho precetl co se o ni psalo. Kdyztak mi ho poslete na e-mail. Diky [marekh22] 04.08.2012 |
| Just for Fun... [marekh22] 04.08.2012 |
| 475-04-00241 [marekh22] 04.08.2012 |
| Tak ji uz mam doma, zatim je cela zaprasena ale cela. Je to 250 a vyrobni cislo moooc nizke. Casu malo tak az zprovoznim tak bude jak pise dobovy prospekt. Just for fun [marekh22] 04.08.2012 |
| Panove, jaka je asi ted cena teto motorky? Mam ted moznost ji koupit v puvodnim stavu, je to Trial z roku 1966. Diky za odpoved. [marekh22] 28.05.2012 |
| Asi ne, protože ČZ nedává povolení na změnu rozměru kol v TP. A kmbinaci kol 18" vzadu a 19" nebo 21" vepředu nemměla žádná další Zetka. Přerazit čísla samozřejmě ano,ale udělat oficiální přepis v dokladech třeba od modelu 450 asi ne. [monty] 18.11.2011 |
| Asi ne, protože ČZ nedává povolení na změnu rozměru kol v TP. A kmbinaci kol 18" vzadu a 19" nebo 21" vepředu nemměla žádná další Zetka. Přerazit čísla samozřejmě ano,ale udělat oficiální přepis v dokladech třeba od modelu 450 asi ne. [monty] 18.11.2011 |
| Ahoj Chtěl bych se zeptat. Origo doklady na trial 250 se asi težko seženou. Dá se trial přihlásit na jakekoliv jiné papíry z jiného mota? [Petr] 18.11.2011 |
| Je to Martine opravdu jen trubka. Ale Američani si na ni ještě přidávali malý tlumič-váleček. Ten ale podle mého není naší výroby. Ale to ty určitě víš. [Lada] 26.04.2011 |
| Lada : Diky za odpoved . Nebyl jsem si jist , zda-li mi to nebude chybet . Ale asi tedy nebude , tak jsem rad . [Martin Samson] 26.04.2011 |
| Věřím, že A) je pravda. [Lada] 25.04.2011 |
| oldtimer 13 : Mam 250ku Triala z prvnich serii pro USA z roku 1966 a tj. bez hrazdy , s prednim 19" kolem , dvousedlem a zadnimi stupackami . Vyfuk mam na nem bez koncove trubky . V nekterych dobovych materialech z roku 1966 je s trubkou i bez trubky a tak si nejsem jist co vlastne je / neni puvodni a co ta trubka mela za ucel ??? : A hledam duvod jejiho pouziti : jestli jen odvedeni a rozprskavani spalin dal za motorku ? anebo i tlumeni ( jako , ze by v ni mohly byt i prepazky ... ) ? ci lapac jisker ( jak je pozadavkem v nekterych rezervacich ) ? forman : da se to tak rict ( alespon jiste podle toho co jsem dosud zjistil ) [Martin Samson] 25.04.2011 |
| Dobrý den, takže když má trial přední kolo 21" a pohotovostní stojánek tak by měl mít jen tříčtvrteční sedlo a žádné druhé stupačky? [forman] 14.04.2011 |
| ad Martin Samson - tu reklamu znám, ale hrazdičku na řídítkách jsem přehlédl. Já mám rok 1968 ale hrazdu nemám. Našel jsem ještě jedno foto z hrazdou a je to test už z roku 1967. Zajímavé, jestli se tam opravdu dávaly na nové stoje řídítka s hrazdou. [oldtimer13] 10.04.2011 |
| Jen něco málo.Když jsme ho v roce 1969 koupili,tak hlavní stojan vůbec neměl,přední kolo bylo 19,zadní 18.Byl otypován pro dva,proto tam asi byla dlouhá koncovka výfuku.Koncovka byla jen slabostěná pochromovaná trubka bez přepážek,jen na konci byl do ní vložen promačknutý plech,který byl svrtaný s kocovkou a sešroubován šroubkem-je vidět i na fotce.Ten plíšek vypadal,jakoby byl plech kruhového tvaru zmačknutý částečně v třípaknovém sklíčidle,takže vznikla zátka-vanička se třemi vdutými boky po obvodě,kudy proudily spaliny ven.Nevím jak to přesně definovat. [jirka] 10.04.2011 |
| Na fotce je Trial z prvni serie z roku 1966 , u ktereho vyvod vyfuku konci cca 2 cm za krycim plechem . Asi az tedy pozdeji to zacali nastavovat rourkou . [Martin Samson] 09.04.2011 |
| Dekuji za odpoved . Prilozeny letak oznamuje Traila pro sezonu '69 v Americe , tak mi pripada , ze vlastnite prave tento ( riditka s hrazdou , prodlouzeny vyvod vyfuku ) [Martin Samson] 09.04.2011 |
| Blahopřání ke koupi patří mému kamaradovi, který ho koupil. Já už Trial 250 taky mám v podobném stavu a budeme je společně repasovat. On už je to vlastně můj druhý Trial, první jsem koupil v roce 1979 za 3000,- Kč a neprozřetelně jsem se ho zbavil v roce 1985. Druhý jsem pracně sháněl a nakonec koupil v roce 2005 ( viz foto). Teď už se aspoň donutím s ním něco udělat když jsme dva. [oldtimer13] 09.04.2011 |
| Ta koncová trubka je průchozí-volná, ale je přivařená, správně se chytá objímkou ( ta tam je,ale drží menší krycí plech ) Stupačky zadní tam byly, ale někdo je sundal ( stopy na kývačce jsou). Přední kolo 21" nebude originál, zadní ráfek origo - má černý střed a zlaté olinkování [oldtimer13] 09.04.2011 |
| Také blahopřeju. Parádní stav a k němu parádní cena. Nezaváhal bych ani chvilku. [Lada] 09.04.2011 |
| Tak to vypada na US verzi . Protoze tyto US verze mely dvojsedlo se zadnimi stupackami ( najdete tam stopy po uchyceni zadnich stupacek ? ) a 19" predni kolo ( to 21" predni kolo tam asi dodal nekdo pozdeji - s fabriky by to snad nevyslo tak , aby to nebylo mozno postavit na hlavni stojan ) . Pokud je tam hlavni stojan puvodni , tak to bocni stojan ani mit nemuselo ( alespon u meho Triala to tak je ) . Jeste by jsem se rad zeptal na koncovou rouru vyfuku : je to jen pouha roura anebo to ma i nejake tlumici prepazky ? ( protoze u meho Triala uz ta roura ani neni - vyfuk konci s jeho zadnim drzakem / okem draku ) [Martin Samson] 09.04.2011 |
| Teď tam je přední 21", ale podle dokladů TP tam má být 19" ( dvoumístná verze). Hlavní stojan je s 21" krátký, proto to podložení dřevem. Ještě tam chybí boční-pohotovostní stojan. [oldtimer13] 08.04.2011 |
| Jeste mohu doplnit , ze v roce 1968 mohla mit jista serie i tyto riditka s hrazdou . Alespon o tom vypovidaji dobove reklamni fotografie z roku 1968 ... a nektere z nalezenych kusu , tohoto mladsiho rocniku , riditka s hrazdou rovnez mely . [Martin Samson] 08.04.2011 |
| Gratuluji ke koupi a preji mnoho radosti s Trialem . A rad by jsem se zeptal , zda-li je u tohoto Trialu predni kolo 21" anebo 19" ? Dekuji za odpoved . S pozdravem , [Martin Samson] 08.04.2011 |
| Letošní koupě Trialu 250. Nejezdil hodně let, ale kompletní (nepůvodní řídítka), platná SPZ, příznivá cena(25). Rok 1967, původně koupeno v Mototechně Gottwaldov. [Oldtimer13] 08.04.2011 |
| zdravím, viem že sa to tu nehodi,ale ak by niekto potreboval mam peknu rozetu na Triala. [Peter] 29.01.2011 |
| Kontakt na p. Finka tel.606543906. [Jheavy] 20.01.2011 |
| Dakujem za kontakt, ale zatial som nedozvedel nič. Na maili neodpíše, telefon nedvíha :-( [Peter] 19.01.2011 |
| Repliky na Trial dělal p. Finěk z Blatné, ale slyšel jsem, že už s tím skončil. Před 3 roky měl telefon 383 422 781. [eda] 11.01.2011 |
| Dobrý den! Piše sa tu nižšie o replikách výfukov, a iných dielov na Triala. Nemáte prosím Vás kontakt na niekoho kto ich vyrába? [Peter] 06.01.2011 |
| Některé Trialy z roku 1968 měly z výroby normální české klasické přepínače. Viděl jsem takové 2 nové stroje, které se nevyvezly a šli jako služební do KNAP Vrchlabí. I když nový světlomet Aprilia měl v kompletu i přepínač s kabelem. Možná chyběly a tak to nahradili pro tuzemsko. [JURA13] 09.12.2010 |
| Já tedy viděl v poslední době na aukru dva docela šmelce a žádný nebyl pod 1000,- Kč na burze mi dokonce někdo nutil nějaký rozduplý za 1500,- a nechtěl si nechat vymluvit že krom pár dílů to k ničemu není. Osobně nad těmi penězi i když je to tedy darda vážně přemýšlím, jelikož jsem na pěkný zatím nenarazil, a motocykl s neorig přepínačem vypadá jak pěst na oko, ale pokud mi ho nabídnete levněji jak píšete dejme tomu kolem těch 1000,- a je to nepoužitý originál aprilia nebo takový že není třeba chromovat, tak se určitě domluvíme. [jirka] 09.12.2010 |
| Aprilia přepinač je stejný jaký patří na Trial. Bohužel ta cena za kterou je nabízen 2500,- Kč. Za to jsem koupil v Rakousku celý originál světlomet i s tímto přepinačem a dokonce jsem viděl tento přepinač zakoupený v Itálii za 10,- EUR. U nás se bude hůře shánět tak by se za něj dalo dát do 800,- Kč. [JURA13] 08.12.2010 |
| Dobry den, mam dotaz na i-veteranu se objevil k prodeji nepouzity prepinac udajne na Traila. Je to opravdu prepinac ktery na tento motocykl patri? Dekuji za odpoved. [Martin Kubů] 25.11.2010 |
| Díky za fotky,už jsem je ani neočekával.Ať se ti renovace daří.Když budeš mít chuť,dávej sem průběžně.Jirka [Jirka] 21.11.2010 |
| Sedmá fotečka... nepřišel jsem na to jak to vložit najednou. [MH900e] 20.11.2010 |
| Šestá fotečka... [MH900e] 20.11.2010 |
| Pátá fotečka... [MH900e] 20.11.2010 |
| Třetí fotečka... [MH900e] 20.11.2010 |
| Třetí fotečka. [MH900e] 20.11.2010 |
| Druhá fotečka... [MH900e] 20.11.2010 |
| Pro Jirku. Konečně jsem se k Trialu dostal (dělal jsem mezitím jiné moto...) Zde je několk fotografií odstrojeného a opískovaného rámu před renovací. [MH900e] 20.11.2010 |
| ahoj kluci mam doma 250 trial komplet i doklady premislim o jeho prodeji.je komplet akorat seridit
zapalovani a pojede co mislite prodat nebo ne [petr jizni cechy] 26.05.2010 |
| pro MH900e:bylo by možné dát sem pár fotek rámu?Odstrojených jich k vidění moc není.Dík [jirka] 22.04.2010 |
| Prosím o pomoc nevíte čísla barev použitá na triala.A ještě výrobce potahu sedla a krytu vzduchového
filtru.Dekuji za pomoc Martin. [Martin] 18.04.2010 |
| Zdravím Vás. Vlastním téměř kompletního Triala 475.4.01. (zatím před rozebraného a před
renovací).Všiml jsem si zde staršího příspěvku Nikotyna, že zde umístil fotografie repliky
výfukového tlumiče, krytu řetězu a držáku na akumulátor. Tyto 3 věci mi chybí. Nevíte kdo je nabízí
např jako repliku? Nebo alespoň je nějak oměřit, abych je vyrobil podle nákresu? Děkuji Vám za
radu. tel: 603218110 [MH900e] 15.04.2010 |
| Zdravim mival jsem Triala 125 je ale prodanej ale pořad jsou jak 125 tak 175 a 250. [Kmotr] 24.11.2009 |
| www.hfmoto.cz [monty] 22.11.2009 |
| Nemáte někdo prosím kontakt na Martina Hadrávka? Děkuji za odpověď! [Amalka] 21.11.2009 |
| Zdravím nevíte někdo o někom kdo by prodával za rozumnou cenu treba i v nalezovém stavu k renovaci
čz 250 typ 475/04 Trial.Pokud ano prosím kontaktujte mě na e-mail zakb@seznam.cz.Dík Mira. [mira] 01.02.2009 |
| pro Davida-nejsem galvanizér a proto jsem se chtěl něco více dozvědět,proto ti velice děkuji za
odpověď [jirka] 20.11.2008 |
| Pro Jirku-chrom na Zetce je zachovalý především proto,že o něj bylo dobře pečováno,ne proto,že je
pod ním mosaz(ta tam spíš škodí-čti dál)Technologie byla taková,že v číze začali-přesně to nemám
zmapované-cca po roce 1958 používat jako náhradu drahého a za valuty dováženého niklu používat
mosazení,což je v podstatě roztok,ze kterého se v galv.lázni s (měděnými a zinkovými anodami)
vylučuje prostě mosazný povlak.Mosaz se sice proti niklu dobře leští,měla ale pod chromem poněkud
horší vlastnosti a hlavně pokud byl někde chromový povlak někde poškozený nebo slabší(a kdo o tom
něco ví,potvrdí,že každá chromová vrstva má v sobě mikropóry)dostala se pod něj vlhkost a později
kyselý déšť a docházelo k rozkladu zinku z mosazi a´následnému opadání chromu(schválně-kolik
majitelů jednovýfukových Zetek mi dá za pravdu?) na mosaz a pokud na to majitel kašlal,opadala i
mosaz tak,že zbyl jen měděný podklad,který sám o sobě nebyl moc silný,takže nádrže(na těch je to
nejmarkantnější) mají často na pár místech velmi hlubokou bodovou korozi-za tu může i rozdílná
elektronegativita použitých vrstev pokovů.Kdy s tím Zetka skončila jsem přesně nedopátral,ale typy
477 už byly zase na niklu..Zkrátka tudy zase cesta nevedla:-(.K leštění jednotlivých vrstev-to je
samozřejmost,pokud chceš hezký povrch,tak mezivrstvy musíš leštit i dnes,kdy jsou modernější
lázně.Oni tehdy navíc(byla to sériovka,kdy šlo o tisíce kusů,tedy i tuny drahých surovin) měli
lázně,ze kterých díly po pokovení vycházely polomatné a tak je prostě leštili(zelená pasta a hadrák
z tech.tkaniny) a to i poslední vrstvu chromu...Jednak se s tím moc nehrabali-rozhodně ne jako my
dneska:-)(příležitostně se zeptám,kolik času měli na jeden kus) a druhak se tím odstranily případné
nedostatky,které se prostě při pokovování vyrobí..Pokud máš vývozní typ,bude tam pp.silnější vrstva
pokovu než pro tuzemsko(požadoval to Motokov,protože nebylo žádoucí,aby motocykly orezly ještě v
záruce-u nás to tak nevadilo)Kecal bych,kolik mikronů tam bylo,ale někde to když bude třeba
najdu.Těch víc vrstev na sobě,jak uvádíš je buďto nesmysl anebo oprava nějaké chyby ať už z výroby
anebo z pozdější doby,ale spíš to první,normálně se to nedělalo..(Zdroj jsou tovární galvanizéři a
brusiči Jawy a Čz-tedy to,co jsem si zapamatoval z jejich vyprávění,protože je to dost rychle
vymírající druh) Hou,dopsal sem [David.1] 20.11.2008 |
| Jen tak pro zajímavost.Kdysi jsem řešil problém s přechromováním výfuku,protože původní majitel
přivářel oblouček pro šroub elektrodou a poprskal perfektně chrom...to samé bylo u kluzáků u
předního kola.Jinak byl chrom jak víno,včetně ráfků..Motocykl byl jinak používán denně,přitom novým
jawám se olupoval po 2 rokách.V galvanovně mi pak bylo řečeno,že to bylo tím,že základní podklad
nebyla měď,ale mosaz,což jsem viděl i na vlasní oči.Údajně se to tak dělalo jen pro vývozní
kusy,normálně se používala měď.Ale nejsem si už jistý s pořadím vrstev.Pro vývozní bylo prý pořadí
mosaz,nikl,mosaz,nikl,chrom a každá vrstva se leštila.Pro pozdější motocykly byla
měď,nikl,měď,nikl,chrom.Pro tuzemskou výrobu se používala z důvodu ekonomiky měď,nikl,chrom.Což by
asi řešilo brzké reznutí nových dílů.Určitě si ale pamatuji,že podkladové vrstvy byly dvě a že se
dvakrát opakovaly.Mohl by to někdo upřesnit? [Jirka] 03.10.2008 |
| mam na Triala original svetlo , ak by mal niekto zaujem , ozvyte sa mi na mail rider19@centrum.sk [John] 10.09.2008 |
| ještě fotka [3ska] 18.08.2007 |
| Já se taky přidám. Ono když seženeš pěkné kartery s pěknými víky, tak se k nim
budeš určitě chovat jinak, než k omláceným. A tam to bez tvrdého zásahu asi
nepujde. Takže s těmi odsudky trochu uvážlivě pánové. [Honza l] 13.08.2007 |
| Samozřejmě máš Pavle pravdu.Osobně si nevyčíslitelně krát více cením původního
nerenovovaného stroje,kterých mám také několik.Všechny jsem je pořídíl v dobách
dávných za ceny,tenkrát pro mne přijatelné.To je historie.Součastnost je
taková,že již velmi těžce sháníš pěknou původní panelku a když ji seženeš,tak
majitel neví co si za ní má říci.Mnou dodaná fotka motoru měla ukázat pouze to
jak lze motor vyleštit a neřeší žádnou orientaci majitele ani tvůrce.Dávej
prosím pozor na akcích lze potkat překrásnou OHV Jawu ve stříbrné metalíze,Jawu
250 péráka v bílé barve se zlatou linkou,tak ať to s Tebou nesekne.Nikoho
neodsuzuj,někdo má rád holky,někdo vdolky a s tím se budeš muset holt smířit. [jwm] 13.08.2007 |
| Nikotýne , to co tady píšeš o způsobu leštění mototoru je sice pravda, ale v Tvé
první negativní odpovědi na tenhle problém zmiňuješ něco jiného, cituji : ....je
to otázka několika kaček a tak půl hoďky až hoďku času ... Způsob, který si
popsal nyní je na trochu dýl.Mám pocit že z nás děláš tupce. [venca] 23.07.2007 |
| Pro Pavla- s Vaším názorem na renovaci souhlasím,ale proč nerespektovat
přístup,jaký má JWM ? Jsou to jeho motorky,může si je stejně dobře natírat
štětkou,když se mu to líbí.Nás ostatních by se to začalo týkat pouze,pokud by
konkrétní motorka byla Národní kulturní památka,a to tahle Panelka určitě není. [MONTY] 22.07.2007 |
| To jwm :po přečtení Vašeho příspěvku nechápu ,jak vůbec můžete použivat podpis
jawamuzeum : leštit kártry motoru tak, aby měly zrcadlový lesk a odlěštily se
hrany forem po odlití a jiné nerovnosti při výrobě ,mi připadá jako neuvěřitelné
barbarství vůči starým motocyklům.Dnešní trend ,a to i u nás je takový ,že se
cení motocykl v pokud možno původním stavu ,(a když renovace tak citlivá a ne
lesk jako blesk a doplňků jak na vánočním stromečku),ale cení se původní ,o
něčem vypovídající stav tak jak byl motocykl vyroben.Ale jestli leštíte motor
pouze kvůli snadné údržbě ,tak raději přejděte na nové stroje tam nic
nepokazíte. [pavel] 22.07.2007 |
| myslím, že jsi nikotine nalezl rozum a zachránil co se dalo. Já ti odpouštím [Honza l] 21.07.2007 |
| jwm... :-))))))) Jawám zdar! [No name] 20.07.2007 |
| Děkuji za odpověď, Co se týče smyrku a broušení je mě to jasné. Co se týče
filcových kotoučů, tak ty se dají sehnat v takové tloušťce, že se vejdou třeba
mezi žebra? Předpokládám, že je to podobný tvar jako brusných kotoučů.
Určitě se pochlubím. To jsem ani netušil, co se z jednoduchého
dotazu začínajícího renovátora vyklube za bouřlivou diskusi. [vokac] 20.07.2007 |
| Normálně anonymům neodpovídám ale pokud jsi něco o leštění věděl,tak jsi to měl
konkrétně zodpovědět tazateli HNED a nepsat nějaké bláboly o patlání zelené
pasty a po několika hodinách prudění a mít na nikotýna /nevraživé sliny/ o
nějakém výrobním tajemství.Jo a vymysli si nějaký nick a také jiný závěrečný
pozdrav. Jawám zdar je můj.A jak říká nikotýn ne všechno se dá dělat ručně.Na
dobrou náladu a uvolnění je dobré občas přeleštit vlastní bruskou i něco
jiného.Jawám zdar. [jwm] 20.07.2007 |
| Vokac je mi tě tak trochu líto ty myslíš že všechno se dělá ručně kdepak, postup
je asi takovýhle: 1) pokud máš vybrační brusku na suchý zip, tak nevyhazuj
použité a už obroušené kotouče, uděláš si štosík tak 3-4 prošroubuješ je tak aby
jsi měl brusem ven, uprostřed je upneš šroubem který pak zatáhneš do vrtačky a
můžéš zrasit krásně hrubá až silně zoxidovaná místa třeba na hlavě a mezi žebry,
co se týče hrubosti tak raději používej ty co měli hrubost tak přes 120 2)
Pak si koupíš platna o hrobosti 200 až 400 nastřiháš si potřebný kolečka podle
velikosti a hloubky kam se potřebuješ dostat nalepíš je na trvdej papír, prostě
si uděláš oboustraný brusný kolečka o různý hrubosti a velikosti který pak upneš
přes šroub do vrtačky 3) Když už máš všechno decentně vybroušený bez
nějakých velkých rýh tak nastupuje samotný leštění: filcovej kotouč vrtčka a
ruzný barvy past. Začínám hnědou, zelenou, modrou a pak ve finále bílou.
Všechny pasty a filcový kotoučky bez problému koupíš na burze, ale práce je to
nevděčná a jak píše JWM tak není problém ztrávit více jak 14 dní u vrtačky a
leštičky, co se týče kotoučů tak napřed doporučuju filcem bílým, a nakonec
hadrákem Přeju hodně zdarů při práci pak se pochlub [nikotyn] 19.07.2007 |
| To Jawamuzeum: snažil jsem se odpověď maximálně zjednodušit a dotaz zněl, jak se
dostat mezi žebra.... broušení a leštění jak hliníku, tak pod chromy si léta
dělám sám,na vlastní brusce, takže o tom něco vím... poslední dobou tu nějak
pořád ukapávají nevraživé sliny.... Jawám zdar ! [No name] 19.07.2007 |
| Konečně jsem se dočkal odpovědi. Děkuji. Co jsem tedy pochpil, mezi žebra se
dostanu akorát ručně? [vokac] 19.07.2007 |
| No a čím větší trpělivost člověk má,tím lépe je vyleštěno a tím více zvlášť to
platí u hliníku je člověk jako prase špinavý,že ho domaji stě pochválí.Tak do
toho. [jwm] 19.07.2007 |
| Tak to zase ne,pár filců,zelenou pastu a několik hodin práce?To může řící pouze
ten,kdo nikdy nic neleštil.Také záleží na tom,jak si kdo předtavuje leštění.Ono
rozdíl mezi trochu lesklým povrchem,kde jsou viděl stopy po formě,různé
škrábance,prohlubně a mezi motorem co je vyleštěn včetně srovnání povrchu je
rozdíl třeba několika dní práce navíc.Motor se dá olešti malým hadrákem nebo i
filcáčkem, přímo v motocyklu ale to nikdy nebude ono.Nejlepší je motor
vyndat,nejlépe před GO rozebrat bloky,pokud budete leštit na velkém kotouči je
lepší vytočit i svorníky válců a můžete začít.Začíná se nejdříve srovnávat
povrch smirkovým plátnem od 120 hrubosti až do 320 hrubosti.Pomáháme si různými
přípravky,třeba jekor s nalepenou vrstvou smirkového plátna alkaprenem abychom
se dostali například mezi žebra hlavy.Chceme mít vyleštěna přece všechna a
nejenom ty krajní,které jdou nejlépe.Dobře vyleštit motor znamená mít kotoučky
různých průměru a tlouštěk.Na větší plochy se používají ponejprv tzv.lamelové
smirkové kotouče a teprve když je vše bez škrábanců a srovnané nastupuje hadrový
kotouč,který nejlépe okopíruje tvar leštěného předmětu a samozřejmě zelená pasta
ale jsou i jiné podle hrubosti,třeba červená,bílá atd.Důležité je dávat pozor a
brousit a leštit vše tzv. po vodě jinak když kotouč kopne vyrazí Vám blok motoru
z ruky jako prd a může být vyděláno.Kompletní leštění motoru trvá asi 14 dní a
výsledkem je opravdu VŠUDE vyleštěný motor do zrcadlového lesku.Někdo namítne,že
to originál nebylo ale kdo má vyleštěno ví,jak se takový motor lehce udržuje a
proti gustu.......Na zimu stačí nastříkat silikonový olej,po chvíli střít a
motor vydrží lesklý mnoho let. [jwm] 19.07.2007 |
| Niko, stačila jedna věta typu : nastříháš pár slabých filců, uprostřed je
stáhneš delším šroubem (vznikne minihadráček), dáš do vrtačky, napatláš zelenou
pastou a pak se s tím pár hodin prudíš...až tak velké výrobní tajemství to není
a nemusel jsi tu nas...t lidi, který se slušně zeptali.... [No name] 19.07.2007 |
| Každý strůjcem svého štéstí, tak trochu si připadám že sem píchnul do osího
hnízda omlouvám se všem kterých se to dotklo, doufám že má omluva bude přijata,
co se týče okruhu mýho zájmu mých zájmů, tak sem si myslel že najdu někoho s kým
bch si tady popovídal o těch věcech, ale asi ne? Jak koukám tak sem si spíše
udělal touhle cestou nepřátěle a nemusíte se bát přezdívky neměním! [nikotyn] 17.07.2007 |
| Nikotyn se jen vlastně projevil - bohužel. A jestli si myslíš nikotýne, že
ti změna jmena třeba pomůže,tak se pleteš. Všichni tady ví,jaký je okruh tvých
zájmů. [Milan] 17.07.2007 |
| Doteď sympatický Nikotine - ušil sis z ostudy kabát. [Honza l] 17.07.2007 |
| Běžně se do debat tohoto typu nezapojuji, ale tady si myslím nikotýne opravdu
přestřelil. Napsat na diskusní fórum a motocyklech, na kterém navíc sám sháníš
rady od ostatních, že někomu nepomůžeš, proto že je to "výrobní
tajemství" je fakt trochu mimo. [Lukáš] 17.07.2007 |
| Udav se těmi Tvými "nápady" nikotýne. Je to tady o vstřísnosti.
Každý jednou začínal a potřeboval pomoc a proč má někdo objevovat ameriku, když
už ji někdo objevil ? Protože se pan Nikotýn cítí důležitě. Až do teď jsem tě
považoval,podle vložených příspěvků, za docela rozumného člověka. Bohužel až jen
do teď. Mám zato, že za to cos tady teď předvedl, se k tvým příspěvkům odpovědi
zrovna nepohrnou! [venca] 17.07.2007 |
| Pro pana upřímnýho je celekm normální že si každý nechává ty pravý fígle pro
sebe jako je třeba rovnání ďůlků nádrž atd, jestli chceš popíšu ti přesný postup
jak precisně vyleštit hliník ale tohle po mě nechtěj, zkus si přečíst celé forum
kolik sem tady položil otázek a o kolik mi bylo odpovězeno? Když můžu tak rád
poradím, ale fígle na které přijdu sám nerad prosradím... tak uvažuj [nikotyn] 16.07.2007 |
| Nikotyne,je od tebe moc pěkný že po všech taháš rady ,ale když chce někdo něco
po tobě hraješ si na tajnůstkářa. Pozuvažuj o tom!!!!!!!! [Pan Upřímný] 16.07.2007 |
| Tak dík za info nikotyne. [vokač] 16.07.2007 |
| to vokac každý má svý fígle který nerad prozrazuje, v podstatě je otázka
několika kaček a tak půl hodky až hoďku času podle stavu [nikotyn] 16.07.2007 |
| Nikotyne, čím prosímtě leštíš hliník v malích prostorech mezi žebry?? Pošli foto
co na to máš. [vokac] 11.07.2007 |
| trochu detailů [nikotyn] 07.07.2007 |
| tak jsem měl zase chvilku čas, 3ska díky za přidaný foto [nikotyn] 07.07.2007 |
| Tady je jedna fotečka 125 byl na prodej na www.iveteran.cz [3ska] 07.07.2007 |
| TOLI prosím tě, kolik asi tě stály ty výfuky na califa? A máš nějaký kontakt na
toho pána co je dělá? Klidně mi piš i na mail, díky. [Garlox] 22.06.2007 |
| turecký ráfek 18x1,85B [nikotyn] 05.06.2007 |
| pro JB no nějak sem tam tomu nevěnoval pozornost spíše nějakýmu tomu nářadí,
kotoučům brusným a řezným a pak věcem v replice k vidění tam toho bylo docela
dost a taky tam je snad rok o roku více lidí, byl jsem tam s otcem a ten pak
řikal ze sradny že se tam prodává skoro všechno co není doma za potřebí to jen
tak pro zasmátí pro ostatní co jsem slyšel já teda na burze od pár
lidí tam tak že prý klouda dělá ráfky s velkým spožděním a má je prý šišatý,
nevím nemůžu vyvrátit, jinak co se týče pana hadrávka tak nemám nic proti němu,
ted sem slyšel že začel vyrábět výfuky doutníky na Čz za coš sem velmi rád
protože moje maličká sbírka motocyklů čezet se začíná pomalu rozrůstat a sehnat
pěkný výfuk na čz aby se dal použít ještě k chromu je celkem velký problém,
jinak co se týče ráfků jawy jsem s nima vělmi nespokojen radši budu volit turka
zrovna dneska sem si jeden koupil 18" a jsem se zpracováním zdaleka více
spokojen než od jawy příště si je nechám vyrobit u pana hadrávka, jinak zatím
renovacím přeji zdar at je pak na co se koukal a obdivovat:)) snad toho triala
letos dokončím [nikotyn] 05.06.2007 |
| Co se týče ráfků, tak ty jsem teď koupil a nechal vyplést u pana Kloudy. Původně
jsem na dobírku koupil ráfky přímo z Jawy, ale jejich zpracování co se týče
chromu a zpracování sváru bylo takové, že jsem je okamžitě prodal a zvolil
jistotu v podobě p. Kloudy. [Jarek] 04.06.2007 |
| Jaroslav Klouda- www.motorafky.cz [TOLI.] 04.06.2007 |
| Má klouda WWW. nebo nějaký kontakt? [vokáč] 04.06.2007 |
| Pro Milana:Na californiana. [TOLI.] 04.06.2007 |
| TOLI na jaké moto jsou ty výfuky? [Milan] 04.06.2007 |
| To Nikotn. Bylo něco zajímavého k vidění v Chotusicích? Nějak mi ty Chotusice
poslední léta nevycházejí. [JB] 04.06.2007 |
| S doslechu vím že pan Hadrávek dělá nejlepší výfuky a pan Klouda zase nejlepší
ráfky.Originál ráfky jawa jsem viděl v krámku ve Strašnicích a je to něco úplně
jiného-replikový ráfky se krásně lesknou a originály jawa jsou takový matný
jakoby ani ne chromovaný a cena je stejná. [TOLI.] 04.06.2007 |
| dnes jsem byl na burze v Chotusicích a byl tam k vidění tento trial za 55
tis,... chci ze zeptat o koho mám brát ráfky: Hadrávek, Klouda, Jawa,.....
svyrobky od jawy nejem moc spokojený špatná kvalita zpracování, a ostatní nevím
díky za rady nemůžu sehnat ráfek 1,85Bx18 [nikotyn] 02.06.2007 |
| prosím poradtě příští týden chci lakovat:) [nikotyn] 31.05.2007 |
| mohl by mi někdo poradit jak dobře napasovat čep a pouzdra u zadní kyvné
vidlice, děkuji nechci si zníčit rám ani kyvku, nebo jaké máte fígle, rád bych v
domácím prostředí [nikotyn] 30.05.2007 |
| sem neodolal a musím se pochlubit [nikotyn] 11.05.2007 |
| mohl by mi někdo poslatpár fotek triala jak jsou připevněny věci (bzdový spínač,
kryty malého blatníčku, zadní kyvka...) pod koženkou mockrát děkuji [nikotyn] 05.05.2007 |
| Ebay je fajn, ja na nem nakupuju plakaty a prirucky ke starym ceskym motorkam
docela casto..tady je treba jeden plakat americky Jawy z roku 1972, je tam i ten
Trial... [Radek] 25.04.2007 |
| pro J.M pokud jej prosím vlstníte napište mi na email nikotyn.k@seznam.cz děkuji [nikotyn] 24.04.2007 |
| Prosím poraďte jak mám tak krásně olinkovat znak Čz, nemám představu jak to
udělat olepovat izolačkou se mi to nechce a stejně by to bylo krepatý, už brzo
bude triálek hotov:) sice bude problém ho dát na TP [nikotyn] 23.04.2007 |
| mohl by někdo přidat ještě nějaké fotografie děkuji [nikotyn] 21.04.2007 |
| Zdravim jake jsou ceny Trialu puvodni stav s TP Dekuji [J.M.] 19.04.2007 |
| ještě jedna informace z mé strany, at se víc lidí dozví o motocyklu čz trial,
tohle je první verze u které zůstalo jen v malé sérii [nikotyn] 21.01.2007 |
| A když Ebay, tak pro všechny... [Havel] 21.01.2007 |
| TOLI odkud jsi získal tu fotku? mě někdo poslal taky fotku stejný motorky [nikotyn] 20.01.2007 |
| TOlI odkud jsi získal tu fotku? mě někdo poslal taky fotku stejný motorky [nikotyn] 20.01.2007 |
| fotka [TOLI.] 20.01.2007 |
| Ještě stránka s knihy "Černá a bílá" [TOLI.] 20.01.2007 |
| TOLI. všechno moc pěkný nejhezčí je ten barevný obrázek, škoda že takový
reklamní věci se daj sehnat jenom za vodou a tady skoro nic není k mání, díky [nikotyn] 20.01.2007 |
| Just for fun. [TOLI.] 20.01.2007 |
| Do blondes have more fun? [TOLI.] 20.01.2007 |
| Tady dávám pár obrázků.Všechny jsem našel na ebay.com nebo ebay.de když jsem
hledal nějaký matriály o californianovy.Sice nic moc kvalita ale aspon něco. [TOLI.] 20.01.2007 |
| TOLI. mohl bych tě poprosit o zaslání lepších reklamních obrázků co jsi
přiložil? Mohl bych poskytnout jiné, díky nikotyn.k@seznam.cz [nikotyn] 20.01.2007 |
| Já bych to viděl tak že každý se zabývá a rozumí tomu co má,jelikož příliš čz
trialů v čechách není tak asi lidi nemají zkušenosti a proto nikdo nepíše.Jaw je
všude dost(relativně)tak tomu hodně lidí rozumí a pak se tu dohadujou o
prkotinkách :-)Přeji hodně štestí při získávání informací. [TOLI.] 18.01.2007 |
| Je tu vůbec někdo kdo je "zapálenější" do značky Čz nebo tu ovládáte
jenom jawu?:) [nikotyn] 17.01.2007 |
| u triala je to stejný jako u motoru 455 lišící se jenom převodovkou a to stupněm
1 a 2 [nikotyn] 08.01.2007 |
| Když to tak vidím tak mě napadá, jak je tam uložené kolečko na sekundární
převod? Mám doma totiž 455 a to je uložený na 1 ložisku a pak mám ještě motor z
485 a tam už je uloženo na 2 ložiscích. Jak je to u trialu? [Martin S] 08.01.2007 |
| Jde to vyleštit ale je to časové náročný, tenkej filcáček a spoustu času,
leštící pasty [nikotyn] 07.01.2007 |
| Cim si leštil tú hlavu? [Marcel] 07.01.2007 |
| motor mám hotov:) [nikotyn] 06.01.2007 |
| Oldo máte nějakej prospekt či něco podobného trial se převážně vyvážel do kanady
a USA a motor měl jinou převodovku 1 a 2 původ nákladní rykša čz, rám byl v
zadní části vyztužen, a kola byla bud to 21 pro sportovní nádech nebo 19 když
bylo prpvední pro dvacestující a vzdádu byla 18, měl širší řidítka bez hrazdy,
světlo aprilie, ale dopátral jsem že první modely z roku 64 měli snad ještě z
150 jinačí než bylo aprilie, výfuk krabice buďto prodložen koncovkou záleželo
zase na to jestli byl i spolujezdec, koženkvý kryt na airbuxu, a stupačky pro
spolujezdce byli na kyvce, a samozřjmě byli jinačí blatníky a menší nádrž [nikotyn] 26.12.2006 |
| Tyto motocykly pod označením Trial se hlavně exportovaly do zahraničí, USA a
podobně. Na našem trhu se taky objevilo omezené množství. Nebyl to motocykl pro
sportovní účely, ani enduro ani šlapačky /trial/. Motor byl sériový pouze výfuk
odlišný. Kosmetické úpravy podvozku. Olda. [Olda] 26.12.2006 |
| myslím tohle pneu aby mělo podobný dezén, tuším že je to vzorek S22 mitas vyrábí
jenom 21 a 18 a já potřebuji 3X19, co jsem koukal na Heidenau tak sem na nic moc
nenarazil třeba sem koukal na jinej odkaz, kdyby někdo měl odkaz na výrbce gum,
byl bychvelice rád [nikotyn] 26.12.2006 |
| A hledal si třeba pneu značky Heidenau ? Ty dělají různé gumy,lidi to dost
dávají na péráky.Možná by se dal sehnat i terénní vzorek. [TOLI.] 24.12.2006 |
| jací výrobci pneu v dnešní době vyrábějí tento rozměr 3x19" terenní dezén
za přijatelnou cenu slyšel jsem něco o čínských výrobců jako je Duro a Cheng
Shing, máte s tím někdo zkušenosti co se kvality a ceny týče, děkuji [nikotyn] 18.12.2006 |
| pro Radovana Raicha kdyby se ti podřilo něco více najít v starých světech motorů
byl bych moc rád, mám akorád tenhle článek z SM, za každý info díky všem [nikotyn] 15.12.2006 |
| Ted sem ti to nikotyn o tom Trailu v MotoXpress chtel rict. Ja uz to cislo mam
doma, taky mam to ČMN, a mozna bych nasel i neco ve své sbírce starých Světů
Motorů.... [Radovan Raich] 15.12.2006 |
| Jo, jde to. Mně před časem udělali ohromnou radost článkem o bizonovi, tak jsem
si to předplatil. [Petr Kropáček ml.] 14.12.2006 |
| pro Petr Kropáček už sem si ten časopis koupil a tuhle na budrze jsem koupil
všechny čísla je celkem dobrej, jinak byl i článek o trialovi v čmn 5. srpen
2005, díky [nikotyn] 14.12.2006 |
| Nazdar nikotyne. Jestli někde narazíš na časopis MotoXpress, tak ho kup. Je tam
taková karta s Trialem, něco jako byly dříve ve Světě motorů. Není to žádnej
zázrak, ale Ty očividně sbíráš úplně všechno, co s touhle motorkou souvisí. Tak
abys věděl:-) Je to číslo 9- zima 2006/07, na titulce je H-D Sportster. [Petr Kropáček ml.] 14.12.2006 |
| dneska mi přišla tato fotky mailem bylo to foceno na: POLI Veterán jízda
Studénka, jestli jste to někdo měl možnost vyfotit prosil bych o foto děkuji [nikotyn] 01.12.2006 |
| Libor L. díky snad se mi něco podaří sehnat nebo najít, přinejhorším se kouknu
na některou siláš zda tam není zachový [nikotyn] 30.11.2006 |
| Tady je odkaz na jednu prodejnu, kde by ti s pneu mohli pomoct: www.motolive.cz
.Je ale lepší osobní jednání. [Libor L.] 29.11.2006 |
| Dá se sehnat u prodejců pneu,ale musíš shánět podobný typ vzorku s originálem a
nekoukat na výrobce. Rozměr 3x19 ja docela problém, ale něco se nechá
najít.Řeším ten samý problém na libeňáka, tam je rozměr 3,50 - 3,75 x 19. [Libor L.] 29.11.2006 |
| dá se ještě někde sehnat toto kolo 3x19 terenní dezén, nikde sem ho u prodejců
neviděl ale na veteránech sem viděl nový [nikotyn] 28.11.2006 |
| tak doufám že se se mnou o další foto a informace poděíte budu moc rád když se
mi někdo ozve že o něčem ví [nikotyn.k@seznam.cz] 18.11.2006 |
| další [nikotyn] 18.11.2006 |
| prosím přidávejt se fota trialů co kde na netu uvidíte díky:) [nikotyn] 17.11.2006 |
| přidávám foto věci v replikách, fakt nikdo o trialovi nic nevíte?? [nikotyn] 30.10.2006 |
| Petr Kropáček ml. díky moc co všechno musím udělat aby se mi to podařilo zatím
nejsem v žádným veteránklubu, díky za každou radu jaká se naskytne, přidávam
foto motoru není nikterak zázračně vyleštěn [nikotyn] 27.10.2006 |
| No a číslo rámu je jenom na štítku? Na veteránské to půjde, stejně 90%
renovovaných motorek má štítek nově vyrobený- je to tak malá věc, že není
problém ji nahradit. [Petr Kropáček ml.] 25.10.2006 |
| nikomu se nepodařilo nic zjistit? [nikotyn] 24.10.2006 |
| jak to dostat na TP abych mohl normálně jezdit po silnici? šlo by to na
veteránské papíry až budu po renovaci ale bohužel k tomu není štítek, poraďte
někdo díky, pochybuje že se miněkde podaří sehnat přepsatelné TP [nikotyn] 30.09.2006 |
| Ale vždyt to není 513,ale starší model 997,jen s předníí vidlicí z 513,zadní
vidlice je domácí výroba,rám upravenej na větší zdvih zadního pérování. [MONTY] 28.09.2006 |
| chtel bych zjistit vice informaci o motocyklu ČZ 250 typ 513cross
,zhanim druhe teleskopy(zadni). dekuji predem [barny 005] 28.09.2006 |
| pro JzK něco o tom určtě budu psát ale zatím mám málo podkladů a nechci napsat
nějakou hovadinu, nemůžu o tom vůbec nic sehnat, ale můžeš se tak koncem zimy
podivat na hotovýho zatím jsem u motoru, leštim ho je komplet po generálce,
kdyby jsi někde našel nějakej článek o něm dej vědět byl bych nesmírně rád [nikotyn] 26.09.2006 |
| A nexceš o tom napsat nějaký sournější článek na motomagazin? [JzK] 25.09.2006 |
| vyleštěný hliník [nikotyn] 23.09.2006 |
| takto by mohl vypadat z jara jestli to půjde všechno hladce [nikotyn] 19.09.2006 |
|
|