MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316329 příspěvků |8203 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 19.9.2024 01:56  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 350 Kalif


 Jak jsem psal v nekterem prizpevku nize, mam moznost koupit Califa, ktery byl dotazen z5 ze Spanelska.
Uprime receno Monty ma pravdu, ze predek byl patrne bouran a poskozene casti nahrazene, tak ted mi jde o to co vse chybi a jakou, podle vas, ma tento kus max hodnotu (mam moznost ho koupit za 22000Kc). Co jsem zatim zjistil a vykoukal tak chybi, nebo je jine:
Predni blatnik, riditka, kryt baterky, kryt karburatoru, filtr sani, palivovy kohout.
Myslite, ze to je vse? Viz fota nize.Ja    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Pro Jirku - diky moc za info, to sedi i s rokem registrace.    [JESE]   19.02.2010
Odpověď  Pro info - podle čísla rámu a motoru je to jeden z posledních kousků - výroba 07/1973    [Jiri72]   19.02.2010
Odpověď  Pres inzerci na netu.    [JESE]   19.02.2010
Odpověď  mam na tebe otazku?jak si se k takovemu stroji dostal?nejaky typ od nekoho kdo tam treba zije?nebo si smejdil na netu?shanim co to jde,ale narazim porad na nejaky sroty a to doslovne v hodnotach kolem 50tis.!!!!    [petr]   19.02.2010
Odpověď  JESE: nevím úplně přesně, ale řekl bych, že když je motorka přihlášená v kterékoli zemi EU, jde přihlásit u nás? Je Porsche homologovaný pro ČR? A přihlásíš ho. A tím, že to přihlásíš na veteránský, žádný "normální rz" mít nebudeš - jen ty španělský jako takovou raritku v hodnotě toho papíru, na kterým jsou vytištěný. Jinak s normálníma rz nemusíš řešit nějaké případné omezení, které u veteránských může přijít, nehledě na pravidelné testace apod. Povinné ručení na tu Kalifornii pořídíš u ČPP kolem 150-170,-Kč za rok.    [vwkafer]   16.02.2010
Odpověď  Nejsem si tak jisty s tou ceskou RZ, nebot tyto hlucne verze nebyly homologovany pro CR, v kazdem pripade uvidim, stejne spise uprednostnuji veteranske znacky - alepon bych tim nemel prijit o ty originalni papiry. Jelikoz motorku stejne nebudu mit na bezny provoz tak standartni RZ pozbyva smyslu, navic ta soucasna buzerace od nochsleda pojistoven CKP, za to nestoji.
Ostatne, vubec nechapu jak nase vlada mohla vlastne dopustit takoveto "legalni okradani" obcanu pojistovnami.    [JESE]   16.02.2010
Odpověď  JESE: takže to tím pádem půjde hodit na naše rz, ne? V tom případě to nemá chybu.    [vwkafer]   15.02.2010
Odpověď  Jo, pozaponeul jsem pripomenout, dostal jsme k nemu dokonce spanelsky papiry :), docela mazec.    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2010
Odpověď  Ahoj . Gratuluji k zakoupeni Califa .

Mrkni na posledni vyrazene dvojcisli na stitku dynama , bude-li tam napr. vyrazeno 71 , tak je to zrejme cele vyrobeno v r. 1971 .

Vytahni tlumic z vyfuku a bude-li dlouhy kolem 30cm , tak zrejme slo o utlumenou verzi kde byl kulaty plastovy "airbox" a v nem teprve vzduchovy filtr .

Bude-li tlumic v konci vyfuku dlouhy pouze kolem 15cm , tak slo o otevrenou verzi ( coz odpovida i Tebou uvadenemu udaji o vykonu z vyr. stitku ) a tim padem to puvodne melo i otevreny vzduchovy filtr FRAM . Mrkni na dno prave schranky naradi , zda-li to ma na jeho dvou dirkach prisroubovany drzak otevreneho vzduchoveho filtru anebo zda-li tyto dirky nesou stopy o drivejsich sroubcich a tudiz o vmontovanem otevrenem sacim filtru .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2010
Odpověď  Tak je doma..., pro vasi informaci, je to puvodne verze s s blatniky v bilem provedeni (misty tam prosvita vc zlatzch linek), ram cerny a tlumice + vidle v origo cervenem provedeni.
Na stitku, ktery je v anglictine je typ 362, vykon a ot. 28/5250, ram ma cislo 011680, a motor 012865. Rok vyroby, nevim jestli z lemplovstvi nebo to byl zamer, nebyl vyrazen, pouze je tam predtisteno 197..
Muzete mi tedy sdelit jaky je to r.v., ktery typ vzduchoveho filtru a jaky typ predniho blatniku (obly s lemy nebo hranaty bez lemu) tam ma v originale byt?

Pro Montyho: Riditka jsou puvodni Jawa, vc. puvodni elektriky. Nekdo jen vymenil ty prepinace za jine.    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2010
Odpověď  Víko baterie se tam objeví brzy ,va skladu už leží.    [Monty]   04.02.2010
Odpověď  Je dobře žes koupil Califa tu schranku seženeš origo pořad se něco najde na strankach.    [Zdeněk]   04.02.2010
Odpověď  Tak jsem ho teda koupil, nakonec byl jeste o dost levnejsi :), uz je na ceste ke me a az dorazi, tak sem dam vic info.
Monty, asi budu potrebovat to viko baterie, ale na strankach, krom vika naradi, sem ho v nabidce nikde nenasel...???    [JESERegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2010
Odpověď  Předně vidím co kupuji a ještě se mi nestalo, že by výrobce nenapravil reklamovanou chybu. Koneckonců repliky nemusí nikdo kupovat. Každý máme i jiné možnosti.    [Lada]   01.02.2010
Odpověď  Opravdu dobrá rada. Problém je ty kvalitní repliky sehnat. On pojem kvalita je velice ohebný termín.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.01.2010
Odpověď  Dobrá rada JESE. Nakupuj pouze kvalitní repliky.    [Lada]   31.01.2010
Odpověď  JOSE za 20tis ho vem dobra cena kryt seženeš blatnik take je dobrej.    [Zdeněk]   31.01.2010
Odpověď  Můj názor je ten, že pokud máš možnost jej dovézt za slušné peníze a tedy dovozem cena rapidně nezroste, tak jde o slušný základ pro renovaci. U ní ale počítej, že tě bude stát minimálně ještě dvakrát tolik. Ono renovovat Jawu také něco stojí. A to nejen peněz a času, nýbrž i nervů, které ti jistě způsobí vírobci nekvalitních replikových dílů.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.01.2010
Odpověď  Přední brzda tam nepatří.

Vzduchový filtr můůžete použít z Panelky,benzínový kohout mně přijde originál.

Víko baterie prodávám jako repliku,plechový.    [Monty]   29.01.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  kohout    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Karburator a ssani. Diky moc vsem za pripominky.    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Druha strana    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Svetlo    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Byla dvouklicova brzda na kalifek standard, nedo je stit z novejsiho typu?    [JESE] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
 Přidat odpověď   (24) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006