Jak jsem psal v nekterem prizpevku nize, mam moznost koupit Califa, ktery byl dotazen z5 ze
Spanelska. Uprime receno Monty ma pravdu, ze predek byl patrne bouran a poskozene casti
nahrazene, tak ted mi jde o to co vse chybi a jakou, podle vas, ma tento kus max hodnotu (mam
moznost ho koupit za 22000Kc). Co jsem zatim zjistil a vykoukal tak chybi, nebo je jine: Predni
blatnik, riditka, kryt baterky, kryt karburatoru, filtr sani, palivovy kohout. Myslite, ze to
je vse? Viz fota nize.Ja [JESE] 29.01.2010 Přidat odpověď |
| Pro Jirku - diky moc za info, to sedi i s rokem registrace. [JESE] 19.02.2010 |
| Pro info - podle čísla rámu a motoru je to jeden z posledních kousků - výroba 07/1973 [Jiri72] 19.02.2010 |
| Pres inzerci na netu. [JESE] 19.02.2010 |
| mam na tebe otazku?jak si se k takovemu stroji dostal?nejaky typ od nekoho kdo tam treba zije?nebo
si smejdil na netu?shanim co to jde,ale narazim porad na nejaky sroty a to doslovne v hodnotach
kolem 50tis.!!!! [petr] 19.02.2010 |
| JESE: nevím úplně přesně, ale řekl bych, že když je motorka přihlášená v kterékoli zemi EU, jde
přihlásit u nás? Je Porsche homologovaný pro ČR? A přihlásíš ho. A tím, že to přihlásíš na
veteránský, žádný "normální rz" mít nebudeš - jen ty španělský jako takovou raritku v
hodnotě toho papíru, na kterým jsou vytištěný. Jinak s normálníma rz nemusíš řešit nějaké případné
omezení, které u veteránských může přijít, nehledě na pravidelné testace apod. Povinné ručení na tu
Kalifornii pořídíš u ČPP kolem 150-170,-Kč za rok. [vwkafer] 16.02.2010 |
| Nejsem si tak jisty s tou ceskou RZ, nebot tyto hlucne verze nebyly homologovany pro CR, v kazdem
pripade uvidim, stejne spise uprednostnuji veteranske znacky - alepon bych tim nemel prijit o ty
originalni papiry. Jelikoz motorku stejne nebudu mit na bezny provoz tak standartni RZ pozbyva
smyslu, navic ta soucasna buzerace od nochsleda pojistoven CKP, za to nestoji. Ostatne, vubec
nechapu jak nase vlada mohla vlastne dopustit takoveto "legalni okradani" obcanu
pojistovnami. [JESE] 16.02.2010 |
| JESE: takže to tím pádem půjde hodit na naše rz, ne? V tom případě to nemá chybu. [vwkafer] 15.02.2010 |
| Jo, pozaponeul jsem pripomenout, dostal jsme k nemu dokonce spanelsky papiry :), docela mazec. [JESE] 15.02.2010 |
| Ahoj . Gratuluji k zakoupeni Califa . Mrkni na posledni vyrazene dvojcisli na stitku
dynama , bude-li tam napr. vyrazeno 71 , tak je to zrejme cele vyrobeno v r. 1971 .
Vytahni tlumic z vyfuku a bude-li dlouhy kolem 30cm , tak zrejme slo o utlumenou verzi kde byl
kulaty plastovy "airbox" a v nem teprve vzduchovy filtr . Bude-li tlumic v
konci vyfuku dlouhy pouze kolem 15cm , tak slo o otevrenou verzi ( coz odpovida i Tebou uvadenemu
udaji o vykonu z vyr. stitku ) a tim padem to puvodne melo i otevreny vzduchovy filtr FRAM . Mrkni
na dno prave schranky naradi , zda-li to ma na jeho dvou dirkach prisroubovany drzak otevreneho
vzduchoveho filtru anebo zda-li tyto dirky nesou stopy o drivejsich sroubcich a tudiz o vmontovanem
otevrenem sacim filtru . [Martin Samson] 15.02.2010 |
| Tak je doma..., pro vasi informaci, je to puvodne verze s s blatniky v bilem provedeni (misty tam
prosvita vc zlatzch linek), ram cerny a tlumice + vidle v origo cervenem provedeni. Na stitku,
ktery je v anglictine je typ 362, vykon a ot. 28/5250, ram ma cislo 011680, a motor 012865. Rok
vyroby, nevim jestli z lemplovstvi nebo to byl zamer, nebyl vyrazen, pouze je tam predtisteno 197..
Muzete mi tedy sdelit jaky je to r.v., ktery typ vzduchoveho filtru a jaky typ predniho
blatniku (obly s lemy nebo hranaty bez lemu) tam ma v originale byt? Pro Montyho: Riditka
jsou puvodni Jawa, vc. puvodni elektriky. Nekdo jen vymenil ty prepinace za jine. [JESE] 15.02.2010 |
| Víko baterie se tam objeví brzy ,va skladu už leží. [Monty] 04.02.2010 |
| Je dobře žes koupil Califa tu schranku seženeš origo pořad se něco najde na strankach. [Zdeněk] 04.02.2010 |
| Tak jsem ho teda koupil, nakonec byl jeste o dost levnejsi :), uz je na ceste ke me a az dorazi, tak
sem dam vic info. Monty, asi budu potrebovat to viko baterie, ale na strankach, krom vika
naradi, sem ho v nabidce nikde nenasel...??? [JESE] 03.02.2010 |
| Předně vidím co kupuji a ještě se mi nestalo, že by výrobce nenapravil reklamovanou chybu.
Koneckonců repliky nemusí nikdo kupovat. Každý máme i jiné možnosti. [Lada] 01.02.2010 |
| Opravdu dobrá rada. Problém je ty kvalitní repliky sehnat. On pojem kvalita je velice ohebný termín. [JB] 31.01.2010 |
| Dobrá rada JESE. Nakupuj pouze kvalitní repliky. [Lada] 31.01.2010 |
| JOSE za 20tis ho vem dobra cena kryt seženeš blatnik take je dobrej. [Zdeněk] 31.01.2010 |
| Můj názor je ten, že pokud máš možnost jej dovézt za slušné peníze a tedy dovozem cena rapidně
nezroste, tak jde o slušný základ pro renovaci. U ní ale počítej, že tě bude stát minimálně ještě
dvakrát tolik. Ono renovovat Jawu také něco stojí. A to nejen peněz a času, nýbrž i nervů, které ti
jistě způsobí vírobci nekvalitních replikových dílů. [JB] 31.01.2010 |
| Přední brzda tam nepatří. Vzduchový filtr můůžete použít z Panelky,benzínový kohout mně
přijde originál. Víko baterie prodávám jako repliku,plechový. [Monty] 29.01.2010 |
| Karburator a ssani. Diky moc vsem za pripominky. [JESE] 29.01.2010 |
| Druha strana [JESE] 29.01.2010 |
| Byla dvouklicova brzda na kalifek standard, nedo je stit z novejsiho typu? [JESE] 29.01.2010 |
|
|