MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306114 příspěvků |7497 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 70 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 2.7.2020 10:55  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Californian na ebay


 Tento pěkný kousek šel za 500 dolarů.    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  inzerát už vymazaný.. http://motorky.bazos.cz/inzerat/68402027/2x-1973-J awa-Californian-0-mil-nikdy-nevidela-slunce.php    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   30.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  na bazoši na chvilku vydržel inzerát s 2x novou Jawou Californian v bedně.    [Jarek]   30.11.2016
Odpověď  Není problém 6t.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.11.2011
Odpověď  podle mě tak do 4000kč    [karel.v]   21.11.2011
Odpověď  prosím o radu jakou muže mit cenu motor 362 bez prave hlavy a praveho vyka zapalovani ? diky za info mam možnost koupit    [pavel ]   13.11.2011
Odpověď  Zdar,podle me ta cena celkem primerena.Ja jsem shanel horko tezko doklady na jawu 350/361 a dal jsem za ne nakonec 11000 Kc.A byl jsem rad,ze jsem je jeste sehnal.A myslim,ze uz jich moc nebude.A na kalifornii bych to videl obdobne.Takze byt tebou,tak bych nevahal asel do toho.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2011
Odpověď  Zdar,měl bych možnost koupit na Kalifa doklady na 350 ,asi už naposlední verzi ,cena je podle mě dost vysoká a chápu,že jich moc není .Cena je 10 000kč,co vy na to?Popř., kdybych je nevzal,tak je můžu dohodit někomu!    [Pilník.]   30.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  jen upřesnění k řídítkům - ta na fotce martina nejsou origo... fabrika montovala stejný rozměr jako řídítka s hrazdou, ovšem bez hrazdy... přiložené foto je sice N.Zéland, ale řídítka identická...    [No name]   27.02.2011
Odpověď  v zadu byl nosic a blinkry v nem,rok myslim 1972    [martin101]   27.02.2011
Odpověď  martine 101 ,to vypadá ,že kompletní světlo máme stejný a blinkry Saker,máš je i vzádu?Co je to za rok?    [Pilník]   26.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  riditka dovoz francie    [martin101]   26.02.2011
Odpověď  Díky Monty ,dám na tvoji radu ,kdykoliv je tam můžu prdnout na zpátek .    [Pilník.]   25.02.2011
Odpověď  64 jsou řídítka z kejvačky- ve Franci se tak kalify prodávaly , z legislativních důvodů.

Hrazdáky bývají široký 73 -80 cm,podle verze. Mně vyhovují na cestovní motorce 75.    [Monty]   25.02.2011
Odpověď  Změřte mě je prosím ,někdo ty řidítka s hrazdou na kalifa ,jestli to mám řešit! Od heftu k heftu. Dík.    [Pilník]   25.02.2011
Odpověď  Chtěl bych se zeptat na řidítka . Na mém stroji jsou řidítka bez hrazdy a měří zhruba 64cm o co jsou širší řidítka z hrazdou? Moc mě nepadly do ruky při projíždce.Dík za info.    [Pilník.]   24.02.2011
Odpověď  Monty : vlastne ano , na to nemuze byt zadne meritko    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2011
Odpověď  Samozřejmě výfuky.

Stejný jako na 361 jistě není, hranatý válce mají jiný kanály - bude (domnívám se) stejný s Bizonem .

Přesný číselný přepočet mezi DIN a SAE neexistuje - jde o jiné metodiky měření,a je to potřeba prostě změřit tak i tak.

a navíc - otázka je, jesti těch 28hp motor opravdu dosáhne.    [Monty]   16.02.2011
Odpověď  Monty :
Se mi zda , ze jsem to kdysi prepocitaval a 28 k SAE dela 25,5 k DIN ... ,
ale nechci tu polemizovat nad malichernostmi , nemam ted v hlave kolik je 1 kun v SAE vuci 1 koni v DIN ... . Mozna DIN ( Csn ) je jeste jine ( treti ) mereni vykonu ... nevim .

Myslis tedy , ze casovani rozvodu kanalu je u 362 opravdu stejne jako u 361 ?
Ja se domnival , ze na tom v Jawe opravdu zapracovali a je to jine ( ostrejsi ) kdyz to o tom snad oficialne napsali , ale jist si nejsem ...

Jeste dodam , ze ma i otevrenejsi vyfuky a podle US casopisu doporucen i "Premium" benzin .
Udivilo me trochu , ze Navod k obsluze byl pro 362 dodavan ten stejny jako pro predchozi modely 590 / 360 a to znamena i ty stejne predstihy 3,2-3,5 mm pro tristapadesatku 362 . Ale funguje to tak velmi dobre .

To krasne "vystreleni" se mi na ni take libi - "modernejsi a sportovnejsi" nez u predchozich typu , ale i nez u nadchazejiciho ( "dalnikoveji nastaveneho typu" ) 634 . Ostrejsi motor spolecne s nizkym sedlem a sirokymi riditky je i velmi zabavny a zajimavy ( na tehdejsi Jawu ) pri vyjizdce s ostrejsim krouhanim zatacek .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2011
Odpověď  Martin - výkon 28 hp je podle americké normy SAE - podel DIN(Čsn) má VÝKON 23 k.s.

Časování je stejné, jen snížené hlavy a otevřené sání (větší trysky) - jede to ale fakt znatelně víc,a navíc někde kolem 3500 otáček to krásně"vystřelí" - teda samozřejmě úměrně Jawě,není to Honda CBR 600 RR.    [Monty]   16.02.2011
Odpověď  Jak ej to spřihlášením motorek ze zahraničí? Myslím třeba konkrétně Califa. Viděl jsem s německýma, holandskýma a jinýma papírama,..Jde to?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2011
Odpověď  mam otzku pro znalce,v sm jsem cetl clanek o poslednim modelu IV 362 kde pisou o vykonu 28k.zde se pise:podstatneho zvyseni vykonu proti modelu 361 o 7k bylo dosazeno zmenou casovani rozvodu.???    [martin101]   03.01.2011
Odpověď  Nasaď rotor :o)    [Beat]   16.12.2010
Odpověď  Čau Pilníku, nadaď rotor a vem za to nahoru dolů. Musí to být bez vůle. Pokud tam vůle je ta to je na výměnu ložiska. teda dá se s tím fungovat- nebezpečí je, že pokud je vůle moc velká, prohobluje se ti rotor nebo stator    [Beat]   16.12.2010
Odpověď  Jo,je to Jawa ,ale pořádný stroj ,v tom věnci je větší vůle po směru točení kliky asi tak 1,5mm a na výšku 1mm. v tomhle jsem chtěl poradit a ještě záleží na místě ,jak s ním otočím.    [Pilník.]   12.12.2010
Odpověď  No je to jenom Jawa    [Petr]   12.12.2010
Odpověď  Ale i tak jeto velka vule je tam kuličkove ložisko a to je pevne nove zatim bych to asi nechal a časem udělal go možna to bude trochu hlučnějši to poznaš mato sva leta motor po go je šepot květin.    [Kracik]   11.12.2010
Odpověď  Asi jsem to špatně napsal,je to věnec,co je v kleci.    [Pilník]   11.12.2010
Odpověď  Pouze klec se hýbe!!Koukal jsem na jiný ložiska a ty mají klece s minimální vůlí? Tak,je to divný!!Chtěl jsem jenom preventívně vyměnit simerinky a řetězy s lamelama.A to, bych nechtěl,dělat go motoru.    [Pilník.]   11.12.2010
Odpověď  Tak to je dost velka vule určitě přijde puleni a zalepeni do karteru nevim ale asi jo.    [Kracik]   11.12.2010
Odpověď  Prosba o radu .Pustil jsem ,že vyměním simerinky na Kalifu.Na pravé straně pod dynamem ,jsem vyndal simerink a zarazilo mě po vyčištění hadrem,že je dost volná klec ložiska je to normální ,aby se hýbala aspoň ,tak 3 mm? Děkuji předem .    [Pilník]   11.12.2010
Odpověď  Díky JB. ,budu na vás myslet,až se trošku oteplí a trochu ho přeleštím,abych s tím nedělal moc ostudu.    [Pilník]   05.12.2010
Odpověď  Čerpadlo se sundavat nemusí. Údržbu snad také by nemělo potřebovat. Ale jeho funkčnost bych určitě prověřil.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.12.2010
Odpověď  Nejsofistikovanější návod udělal Ústav pro výzkum motorových vozidel Praha, 1972 a nalezneš jej zde: http://www.motomagazin.cz /index.php?action=califor nian&menu=21&pos= oilmaster    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.12.2010
Odpověď  Čau Pilníku, tak ty už si děláš Vánoce teďka ! :o) Bavil jsem se s Ladičem a asi máme i čerpadlo. Já se ti kouknu po tom víčku jak jsme se bavili. Je moc pěkná, tak ať nám to všem to jezdí! :o)    [Beat]   05.12.2010
Odpověď  Zeptám se na zprovoznění oilmastru,když x let stála.Potřebuje čerpadlo ,nějakou tu údržbu? Sežene se nějaký ten dodatek ,aspoň okopírovaný na burze ?Chci se podívat na spojku a řetěz ,musí se sundal čerpadlo?Děkuji předem za info.    [Pilník]   05.12.2010
Odpověď  Ahoj Honzo ,
Ja jen kdyz videl kolik se tady toho v reakci na Pajovu poznamku napsalo , tak jsem citil potrebu se take vyjadrit .
A Pilnikovi preji mnoho radosti s jeho novym Californianem .
S pozdravem ,    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,musím se pochlubit.V neděli jsem si přivezl Californiana přivezenýho z Francie před pěti lety do Čech.S tímto strojem jsem nováčkem,ale hodně informací se dozvím ,zde od vás odborníků! Po vyčištění ventilu a výměně hadičky s filtrem se nastartovala jako za mlada.Má 20 000km a nikdy nebyla půlená.Má zvuk jako zvon,jde krásně za plynem ,až jsem se divil,jak dlouho stála.Už jsme sehnaly od Montyho chybějící víčko karbce na přímaz motoru. Má přední kolo z duralu a dvouklíč,parabola ,tam moc nesedí je tam z nějakého auta.Řidítka nemají hrazdu.Moc jsem jí chtěl,zamiloval jsem se do ní a to taky vděčím kamarádům ,který mě s ní pomahají .Na fotce je o dost hezčí ,ale co chci po 38 let starý motorce. Má nějaký ,ten šrám z vojny,ale spíš jsem viděl jenom překopaný bastardy ,jak zde píše te!! Takže, asi dost krásných Kalifů je za hranicema.    [Pilník] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2010
Odpověď  Martine, vůbec se nemusíš obhajovat. Materiály a informace, které sem dáváš jsou samozřejmě cenné pro každého, kdo má o naše motorky opravdový zájem. A patří ti dík.    [Honza l]   26.11.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  ... a po precteni navic jeste potesi zjisteni , ze se ta Jawa tehdy i v tomto max. konkurencnim prostredi libila snad ve vsech smerech ... motor , brzdy , kvalita lakovani a zpracovani ...    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Ja tuto diskusi znovudobjevil az ted , tak jsem rad Vlado , ze jsi me tehdy dohledal .

Jeste jsem se dival zde na zacatek , ale nikdo se zde z americanu Pajo nepotentovava ... .
Ja jen vyslovil nadseni nad tim videt v provozu vzacnejsi Jawu . Jawu , kterou delali nasi otcove a dedove a kterou oni samotni vetsinou jiz ani nikdy neosedlali . Jawu , ktera jeste ( relativne... ) dosahovala ( ci mela dosahovat ) na stroje konkurencni .

Jsou ve starych materialech i nejake zpravy o cs. motocyklech v SSSR ( ale jsou to opravdu ty nejjednodussi a nezajimave stroje ) , kde jde spise jen o popis vykonu jejich jezdcu nez motorek samotnych . A o konkurencnim prostredi a moznosti srovnani samozrejme uz vubec nemluve . Navic je z techto clanku znat problem jejich fotografu , kteri maji velikou praci s tim , aby v pozadi tech nasich velmi strohych Jaw ( a jejich jezdcu v teplakovkach ) nebyla ke vsemu jeste jen ta skareda trava a blato .
Kdyz uz tedy objetuji nejaky cas pro zkoumani cs. motoveteranu , tak samozrejme jako prvni zvolim materialy z jejich nejkonkurencnejsiho prostredi , ktere me navic obohacuji o moznost videni a srovnani s celou moderni svetovou produkci a na materialy ze SSSR uz se ani casu a chute pak nedostava .
Prave me napr. nadchl test 350ky "Peraka" ( viz. foto ) z roku 1950 i s jeho fotografiemi ... jak si to na nem policista pekne klopi na hezke asfaltce v horskych zatackach nad Los Angeles ...    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.11.2010
Odpověď  Pre Martin Samson: Možeš mi prosím ťa napísat email na adresu polliter@pobox.sk    [Vlado]   14.07.2010
Odpověď  Úšpěšný export není obecný termín, ale jasně definovatelná kategorie. Je všeobecně známo, že úspěchy exportu do USA v zač. 70. let byly podporovány sportovními úspěchy (další doklad úspěšného konkurenčního boje), což nikdo nezpochybní. Vše ostatní jsou jen nepodložené spekulace.    [Honza l]   12.05.2010
Odpověď  Úspěšný export je velmi obecný termín. Je otázkou, zda export do zámoří přinesl kýžené ekonomické výsledky, nebo šlo jen o nafouklou bublinu. Jisté je, že zejména terénní speciály zpočátku Jawa a zejména na přelomu 60. a 70. let ČZ měly v zámoří dobrý zvuk. Tento segment však byl velice omezený a také podrobený neúprosné tvrdé konkurenci.
Mezi sériovými motocykly šlo více méně jen o pouhé paběrkování. Je třeba si ovšem uvědomit, že v případě prodeje na západ šlo zejména o zisk deviz a tak na zisku obecně nemuselo až tak záležet.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.05.2010
Odpověď  Neodpostím si doplnění příspěvku pana JB: Marnému konkurenčnímu boji (od poloviny 70. let) předcházel úspěšný konkurenční boj, čehož důkazem byl rostoucí export. O něm čtu raděj já.    [Honza l]   11.05.2010
Odpověď  Asi proto, že málo kdo umí Azbuku. Dále také proto, že do SSSR a podobných spřátelených zemích se nevyvážely špičkové výrobky, nýbrž většinou jen ty nejobyčejnější. Možná by bylo zajímavé si přečíst, co musela vydržet chudák nějaká kývačka kdesi na Kavkaze, ale já si radši přečtu jak naše motocykly sváděly marný konkurenční boj a že i tak se vždy našli lidé fandící slabšímu.
Na USA ať si má názor každý jaký chce, ale kolik je asi dalších zemí, ve kterých se i o druhořadé motorky dokázali majitelé postarat tak, že je lze nalézt bez zbastlení ve stavu, o kterém se nám zde ani nesní?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.05.2010
Odpověď  Máš pravdu Pájo. Proč sem někdo nedá podobné materiály třeba z nějakých ruských webovek.    [Honza l]   10.05.2010
Odpověď  Vy se z těch američanů asi poserete.    [pája]   10.05.2010
Odpověď  A zde je primo konkretni kousek za behu
http://www.youtube.com/watch#!v=pg-FjkNjBxU&feature=related

A zde jsem objevil peknou nahravku Californianka jak si hezky upaluje a vykuruje v CR
http://www.youtube.com/watch#!v=j6j9aT1iVv0&feature=related    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.04.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další californian na ebay..    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2010
Odpověď  Výjmečně musím souhlasit s JB a to doslova. Je dobře, že ses vyjádřil i ty Martine jako zdá se největší místní znalec tohoto prostředí. Kdo tomu chce rozumět, myslím rozumí.    [Honza l]   19.03.2010
Odpověď  Dnesni Americane maji nejvice v podvedomi jako dobre az nejlepsi motokrosove Cezety sve doby 60-tych/70-tych let ( o duvodech se samozrejme nemusim rozepisovat ) .

A tyhlety jejich civilni verze braly jako jejich levnou alternativu pro ucelova pouziti ( casto pro manzelku , pro zacinajiciho syna ... ) pro ktera jim vyhovovala , a je jiste , ze nekomu mene a nekomu naopak vice . Komu nevyhovovaly , tak samozrejme sahnul po stroji z mohutne nabidky od konkurence .

Ale pripada mi , ze je az tolik neodsuzovali - proste to brali jako levnejsi a dobrou alternativu , ktera si sve misto na trhu nasla .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2010
Odpověď  Já se těma značkama živím! A hlavně nejsem Američan.

Český motorky se mně líbí,Calif a Bizon hodně líbí, a na závodácích prostě ujíždím.

Italjeta jsem přitáhnul právě proto,že to je napůl česká motorka, stejně tak třeba Monarka s motorem ČZ 125.

Velmi toužím po belgickým SOCOVEL s motorem z Péráka 250,upozornění odměním!    [monty]   18.03.2010
Odpověď  I ceny v USA jsou mnohdy značné. Samozřejmě, že cena je dáno poptávkou, ale ve veliké zemi, jako je USA platí také pravidlo dostupnosti. Pokud prodávající požaduje odvoz a nachází se v odlehlé lokalitě, tak zájem kupujících a cena dramaticky klesají. Pokud však prodávající je ochoten sám zaslat, tak zejména zájemci z Čech cenu dramaticky navýší. V Americe obecně není veliký zájem o malé kubatury a taktéž o nekompletní motocykly málo známých značek, na které nelze snadno sehnat díly. U nás jsme zvyklý zrenovovat každý šrot za cenu použití mnoha replikových dílů. Tak se v Americe nerenovuje. Nedávno se prodávalo motokrosové ESO 500 a to byste koukali na tu cenu. Inu není československý motocykl jako československý motocykl.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  18.03.2010
Odpověď  Monty ItalJeta pořídil právě kvuli tomu motoru. Mimo naši kotlinu je Californian opravdu poměrně nezajímavá pšukavka a tomu odpovídá i jeho cena.    [JzK]   18.03.2010
Odpověď  Já si netroufnu spekulovat JzK, ale neČech může mít stejné pohnutky jako např. Monty, když pořizuje Italjeta se zastaralým kývačkovým motorem.    [Honza l]   18.03.2010
Odpověď  Honzo L - a co je na té motorce pro neČecha zajímavé? Je to jen z nouze oškubaná kývačka, co se svého času tvářila jak moderní motorka. OHC je sice přeceňovaná motorka, ale je ve všech ohledech výrazně zajímavější.    [JzK]   18.03.2010
Odpověď  To nemá s bolševikama nic společnýho Monty. Samozřejmě dvoutakt nebute tak zajímavý jako 4t, taky stav nic moc (pro Američana), samozřejmě že zvuk značky dost kulhá za třeba anglickými a taky obecně jsou tam motorky (všechny) mnohem levnější, než u nás. Jinak na ebay již byla řada československých motorek, které si majitel považoval natolik, že je dodnes přechovával takřka v obýváku (zdůzazňuji -přesto že byly bolševické) a prodávaly se téměř nové. Něco takového u nás nevídané. Nedavno se tam dražil dvoulauf CZ-cenu už si nepamatuji, ale hodně přes 200tis. Kč.
Já se Monty docela divím, že při tvých názorech se s těmito značkami vůbec zahazuješ.    [Honza l]   18.03.2010
Odpověď  Jarek - a proč asi?
Protože v USA o bolševický motorky zase až takovej zájem není,nemyslíš?

Je to zákon nabídky a poptávky - u nás je každej chce,tak cena vylezla,s 500 OHC je to ještě úměrně horší.    [monty]   18.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  škoda, že se nedají motorky v takovém stavu a za takovou cenu koupit tady.    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 9    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 8    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 7    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 6    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 5    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 4    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Jarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2010
 Přidat odpověď   (76) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006