MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 156 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 27.7.2024 01:59  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  Viděl jsem už hodně ale Jawa 350 Californian předělaná na naftu to jsem ještě neviděl. http://www.youtube.com/watch?v=Trlp6aNDN24    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  někde jsem četl že nejbliží RAL k originál barvě je 3020 Verkehrsrot, teď jsem v jedný reklamce sehnal samolepku ale je malinko světlejší do cihlova.    [pepan]   30.03.2009
Odpověď  Jakou používáte RAL-ku. Mám zbytek origo samolepky z nádrže, ale nemůžu to podle toho stále trefit. Děkuji za info.    [vokac]   28.03.2009
Odpověď  Nebyl by problém to nařezat a prodávat - ale bylo by mně to trapný - prostě si v nějaké reklamce necháte uříznout pásek samolepky a hotovo.    [Monty]   27.03.2009
Odpověď  Díky za odpověď a ty samolepky se daj někde sehnat nebo je to samovýroba z folií na reklami?    [pepan]   27.03.2009
Odpověď  Originál je tam samolepka,dělám to taky tak.    [monty]   26.03.2009
Odpověď  Majitelé Californianů prosím o Vaše zkušenosti s tím červeným pruhem na blatníku a nádrži. Všichni jste to stříkali, nebo jste tam lepili folii?
Moc díky za jaké koliv příspěvky.    [pepan]   26.03.2009
Odpověď  čau lidi, nevíte někdo prosím kde se dá sehnat samolepka červeného pruhu, nebo si to nějak vyrábíte z barevné folie? Dík za radu.    [pepan]   16.03.2009
Odpověď  Tony :
Jiz je to jasne . Pani urcite linkovala nadrze Californianu . Pouze jiz ale neupresnila , ze se tak jednalo jen v pripade nadrzi Californianu I. , II. a III.

V nejvetsim mnozstvi vyrabene Californiany posledni a to IV. generace mely pouze cerveny samolepici pruh prez nadrz bez linkovani .    [Martin Samson]   13.05.2008
Odpověď  To Martin Samson: Mohl bych Tě poprosit o serii foto tvého kalifa, dávám teď jednoho taky do kupy a moc by mě to pomohlo,předem díky.Můj mail:papun-dekl@centrum.cz    [lukáš]   26.01.2008
Odpověď  To Filip. Jaký obrázek máš na mysli.    [Vokac]   19.12.2007
Odpověď  Světlo na uvedeném obrázku je z vývozního typu jawy mustang Golden sport.    [Filip]   18.12.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druha strana , leva cast    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Az budeme moci cestovat v case a zavitame s nasimi Californiany do krasneho obdobi jejich vzniku , nebudeme ztraceni , protoze zde mame peknou dobovou mapku od Benziny ...

... To jen tak virtualne , zadnej strach ...    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2007
Odpověď  Pro garlox. Mělo by to býr stejné s bizonem. Určitě je něco v katalogu náhr. dílů pro bizonsa na Sesa-moto.
http://sesa-moto.cz/page.php?parametr=historie&kde2=kat    [vokáč]   14.05.2007
Odpověď  Ahojte, trochu odbočim ale nevíte jaký jsou ojniční ložiska na Califovi?    [Garlox]   05.05.2007
Odpověď  Samozřejmě, měl jsem na mysli kompletní šroub s okem.    [vokac]   05.05.2007
Odpověď  Šroub by se dal určitě vyrobit v domácích podmínkách, horší to je s objímkou pro upevnění přívodní hadičky.    [Honza]   04.05.2007
Odpověď  To Vokac: zavolejte tomu pánovi, co Vám slíbil hlavy na Califa, má nové orig.víčko s trubičkou na prodej    [A.K.]   04.05.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám foto pro názornost.    [vokac]   04.05.2007
Odpověď  Pánové califáci prosím o radu. Na karburátoru mého califa si předchozí majitel trochu zakutil a chybí mě v něm trubyčka pro přívod oleje a průtokový šroub. Mohl by mě prosím někdo poslat rozměry, materiál této trubyčky a kolik jí kouká ven z hliníkové části. Jak ji zalisovat do hliníkové části a jak hluboko. Nemám možnost si to nikde změřit.
Dá se průtokový šroub koupit, nebo ho musím nechat udělat.
Za všechny rady moc děkuji.    [vokac]   04.05.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  ....čo tak motocykel na drevoplyn?    [M.]   22.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motocykel na naftu, to nie je žiadna bomba, to sa vyrábaale...    [M.]   22.04.2007
Odpověď  Tak tady jsou data opsaná ze štítku k té 361-ničce.Typ 361/00 r.v.1968.čm.034183 č.r.104262,141 kg,18/5000 ot/min.Tady jsou informace udávané výrobcem k tomuto typu:Tento motocykl 361/00 se vyráběl v 5 odchylkách,výhradně pro export do Kanady,Jugoslavie,Mexika a pod,dle spec.požadavků odběratele.Motocykl je vybaven zapalováním ACDC tj.alternátor-usměrňovač-akumulátor.Motocykl se vyráběl do roku 1970.    [jwm]   16.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohled zezadu    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Alternátor JAWA MA 358 12V-35W    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.04.2007
Odpověď  Dostel jsem se ke Gomolově knize o jawě. Asi je tam dost nepřesností, ale dobové fotky jsou pěkné.    [vokač]   12.04.2007
Odpověď  Jasně,já se také mrknu na přesný typ.    [jwm]   11.04.2007
Odpověď  Pro jwm: Tím typem 361 jsem nemyslel sportku, ale typ 361/05 californian III. Sorry za špatné označení. Sportka určitě nemá označení 05.    [vokac] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2007
Odpověď  Motor s alternátorem mám doma také - 250/590. Další jeden náhradní alternátor jsem zakoupil na burze v Brně. V praxi jej ale také odzkoušen nemám. Zkusím jej dnes vyfotit.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.04.2007
Odpověď  For Vokač,Jawu 350/361 s alternátorem a usměrňovačem mám doma ale je to normální sportka na 19-náctkách kolech a podle označení na štítku tuším typ 05 se vyvážela do Yugoslavie,Alžíru,a ještě někam ale to bych se musel přesně podívat do seznamů typů,protože si to už nepamatuji.Alternátory dost zlobily,hlavně při startu a podle servisního experta z Jawy,kterého jsem zpovídal a který toto provedení ve světě zažil to komentoval slovy...Jedno velké neštěstí.Motorku mám ve stavu rozebraném,tak to nemohu posoudit ale jo to určitě zajímavý stroj.    [jwm]   11.04.2007
Odpověď  Myslím monty, že tomu tak není. Co jsem viděl držáky na lucas u califů, tak bylo světl větší než držák. To v tomto případě neplatí. To by mohl potvrdit Martin.    [vokac] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2007
Odpověď  To zadní světlo je podle mého názoru na Kalifu,ale má uřezanou přední nožku .    [MONTY]   10.04.2007
Odpověď  Ahoj Luc !
Nee , ROAD KINGa jsem nikdy nevidel . To v cestovnim provedeni o cem jsem psal byly opravdu klasicke Jawy 350 modely 362 Californian IV. Oilmaster v US verzich . Tzn. s BOSCH svetlometem , se zadnim LUCASem , v cerno-cervenem provedeni s pruhem tak jako ta 250ka dole , ale s cernymi blatniky a s 634kovymi blatniky vepredu .
Domnivam se , ze ROAD KING byl zrejme opravdu asi jen pro Kanadu , protoze zadne dobove zpravy z USA se o nem nezminuji . Take blinkry a padaci ramy zadne Jawy v USA az do pocatku modelu 634 nemely . "Blinkrovalo" se tehdy u Jaw hlavne asi v Kanade .    [Martin Samson]   10.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  jěště jeden pohled    [Vokac]   10.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  To Martin: To bylo vyčerpávající.
To Monty: Tvůj názor je, že na té foto 361 s oilmasterem je stejné víko a čerpadlo jako na 362.
To Honza: Už jsem si tu knihu stahnul, ale moc tam navíc není.
To ALL: Koupil jsem Lukas i držákem, ale nevím na co patří. Calif to není určitě. Prosím o radu.    [Vokac]   10.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  To Martin Samson : K tvé poslední části příspěvku - je pravděpodobné že se jednalo o typ 361 Road king, který měl plechařinu později dávanou na Californiana, odpovídali by tomu i řídítka bez hrazdy.    [Luc]   10.04.2007
Odpověď  Mozna u meho Califa zapomeli ve vyrobe cerveny pruh od vicka dopredu nalepit anebo se minulemu majiteli podarilo jej opatrne strhnout - nevim . Ale je fakt , ze kdyz koukam na dobove materialy tykajici se modelu 362 Californian IV. v US verzi ktere mam , tak na dvou fotografiich lze dobre videt cerveny pruh i od vicka nadrze smerem dopredu . Jsem presvedcen , ze zlate linky podel techto pruhu alespon u US verze nebyly , protoze jsem videl ( sice prez net , ale kvalitni foto ) dost Californianu IV. ve velmi zachovalem stavu a po linkach kolem pruhu ani pamatky . To by me urcite prastilo do oci .

Nalepky CALIFORNIAN a OILMASTER mam presne na puvodnich mistech . I kdyz tam mam repliky , tak slo pri urcitem uhlu pohledu a svetla dobre rozeznat , kde byly puvodni nalepky . Minuly majitel je z neznameho duvodu strhal a slo tez rozeznat skrabanecky po nehtu v rozich samolepek .

Co se tyce US verzi Californianu , tak tyto nemely blinkry asi zadne . V zadnych dobovych letacich a testech Californianu pro USA se blinkry neobjevuji a ani jsem je na zadnych typech Californianu z USA zatim nikdy nevidel .

Videl jsem tez dva velmi zachovale 362 Californiany IV. s par stovkama mil u americkych majitelu a je zajimave , ze u obou uvadeli majitele rok vyroby 1974 a je jeste zajimavejsi , ze jeden byl v cestovnim provedeni tak jako ta 250ka na fotce zde dole - tzn. ze mel vyfuky nezalomene nahoru , ale vedene klasicky dole a riditka bez vystuhy / hrazdy . Ten druhy mel jen ty riditka bez vystuhy / hrazdy , ale vyfuky zalomene . Oba vypadaly naprosto originalne .    [Martin Samson]   10.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotky jsou z Gomolovy knize o Jawě. Je tam i první verze Califu.    [Honza]   09.04.2007
Odpověď  Víka na všechny 350 jsou vždycky stejné.
Ale pozor,na 250 je jiné,a je jiné na model 353 a jiné na model 559,590 a 592.    [MONTY]   08.04.2007
Odpověď  Za povšimnutí u Honzovo foto je i provedení zlatého linkování na zadním blatníku.    [vokáč]   08.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak koukám, že pán nekecal. Vypadá to na verzi pro US - LUCAS+Bosch, sedlo a umístnění klaksonu je jako na foto co jsem našel v toliho materiálech. Myslíš, že je víko motoru totožné s 362. Pán mluvil i o jiném víku a todle vypadá jako z 362. Pěkný úlovek, z jaké je to literatury?    [vokač]   08.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa 350/361 Californian III s Oilmasterem, pravděpodobně prototyp.    [Honza]   07.04.2007
Odpověď  Souhlasím, blikry jsou věc vkusu.    [vokač]   06.04.2007
Odpověď  jwm. S alternátorem by to byl californian II o kterém píše v knize o Jawách Dočkal. ty o nějakém víš?    [Aleš]   06.04.2007
Odpověď  For Vokač,je to otázka vkusu,podle mne tyto blinkry sluší lépe revmaplechům.Foto je tovární dobový plakát.Co se týče typu 360/361,tak vím o motocyklu s alternátorem a usměrňovačem ale o používání oilmasteru u tohoto typu nic nevím.    [jwm]   06.04.2007
Odpověď  Zaslechl jsem od jednoho pána, že se dělal i typ 361 v olmastru, ale jiný než 362. Slyšel o tom někdo    [Vokac]   06.04.2007
Odpověď  Dík za info na tachometr. Asi to nechám na odborníky. Blinkry jsou příšerný, té motorce vůbec nesluší. Přesto je to pěkné foto. Kde jsi ho sehnal.    [vokáč]   06.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Někdo tady dole řešil kdysi blinkry u Kalifornie,tak tady jsou.    [jwm]   06.04.2007
Odpověď   http://www.montyjawa.cz/obchod/tachometry/c054-ramecek-a-sklo-tachometru-prum.-8 0-mm.html

tohle je odkaz na kejvačkovej rámeček    [MONTY]   05.04.2007
Odpověď  no a dá se u tebe Monty koupit jen ten rámeček ?nikde jsem ho na těch tvojich stánkách nenašel dik    [jara]   05.04.2007
Odpověď  Dělám repliky nebo i opravy tachometrů,včetně nových rámečků a stupnic - www.montyjawa.cz tel 777 642 034    [MONTY]   05.04.2007
Odpověď  Sundaval jsem ho na dvou tachometrech. Jednoduše jsem to vespod opatrně "oddloubal" tak aby se to té viditelné části nijak nedotklo. Jako původní už to nebylo ale vypadalo to celkem dobře a když si s tim dáš hodně piplačku třeba to bude hodně dobrý.

Ale nějaký lepší způsob bych taky uvítal.    [Garlox]   05.04.2007
Odpověď  Renovátor tachometrů odkudsi ze Slovenska (Stará Turá či co) jezdí pravidlně na všechny větší burzy do Čech. Kontakt ani reference na něj ale nemám.    [Tom]   05.04.2007
Odpověď  Pánové prosím o radu. Jakým způsobem sumdám a zase nandám chromový rámeček z tachometru aniž bych ho moc nepoškodil? Nebo se tomu někdo věnuje profesionálně?    [vokač]   05.04.2007
Odpověď  Tak správně. Někde jsem viděl nápis calif.. na olejové nádržce zároveň s olejoznakem, někde o něco výš a tak podobně různě proházené. Na mém califu 350 už nic nezbylo. Na 250 je nějaké torzo, ale tam to mohlo být jiné a je tam z obou stran nápis calif...    [vokáč]   28.03.2007
Odpověď  Vokac asi myslel kde přesně, jestli uprostřed nebo níž....
já mam ještě zbytek obtisku Californian původní a na olejovce je vidět přesně místo kde nálepka byla, tak bych to moh někdy vyfotit.

Jo a někde níže jsem psal, že pruh na nádrži mam jenom k víčku ale to jsem nerad kecal, je i za víčkem ke krku řízení.    [Garlox]   28.03.2007
Odpověď  Nálepky by myslím měli být na olejovce Oilmaster a u baterie Californian    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.03.2007
Odpověď  A co téma umístnění samolepek Oilmaster a californian. Každý to má nějak jinak.    [Vokac]   28.03.2007
Odpověď  docela to tu zhoustlo. To snad nebude tak horký.    [Vokac]   24.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já bych to h...o rád pořádně rozmáz a chtěl bych nějaký hmatatelný důkazy.Nezlob se na mě ale to je takový jedna paní povídala.Jako slovo do pranice přidávám fotky nerenovovaného califa.Ale je taky možné že se mýlíme oba a u každého kusu tomu bylo jinak.Tímto bych chtěl vyzvat přispívající aby se aktivně zúčastnily a přidaly své postřehy.Snad se dobereme k nějakému závěru.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.03.2007
Odpověď  No zakazovat někomu komentář je trochu divný, zvášť na fóru.......
na fotkách který posílal Martin S. zmiňované linky nemá, já mam původní lak a taky je tam nemam ale zase se dělalo takový množství modifikací, že třeba na některých byly (třeba v určitém období nebo na nějakých luxusnějších verzích atd.) Určit to jednoznačně asi nedokážem.    [Garlox]   23.03.2007
Odpověď  To Toli: pokud určitě nejsou správně linky uprostřed nádrže, pak víš víc, než starý jawský lidi včetně paní, která nalinkovala tisíce kusů.... prosím bez dalšího komentáře, nebo tady z toho zase vznikne debata o h...ě.....    [tony]   23.03.2007
Odpověď  Může to být správně to nepopírám ale správně rozhodně nejsou ty linky kolem červenýho pruhu.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je správná verze    [tony]   23.03.2007
Odpověď  Ano na to jsem zapoměl.Na kulatém blatníku linky jsou a na hranatém nejsou.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.03.2007
Odpověď  A co přední blatník? Na tom hranatějším co se dávali později určitě linky nejsou ale na tom kulatějším si myslim byli.    [Garlox]   23.03.2007
Odpověď  Vokac: Zlatý linky jsou akorát na zadním blatníku a nádrži.Na nádrži pouze kolem chromů.Červený pruh je 25mm široký a je na předním blatníku a nádrži.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.03.2007
Odpověď  Asi tam kde jej koupil překupník. Na http://www.motousate.it    [Aleš]   23.03.2007
Odpověď  Jak je to se zlatýma linkama? Kde jsou a kde zase nemají být.    [Vokac]   23.03.2007
Odpověď  To je ten muj. Kde jsi sehnal to foto.    [Vokac]   23.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady na tý 250 je taky jen od sedla k víčku.Koukal jsem i do dobových obrázků ale nikde to není zřetelně vidět.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.03.2007
Odpověď  Na foto 250 od aleše co je níže vypadají pruhy že jsou přes celou nádrž.    [Vokac]   23.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám to přez celou nádrž, a vypadá to původní, je to ale 250 ne olmaster.    [Vokac]   23.03.2007
Odpověď  TOLI:
Mam Califa taky z Rakouska a ten pruh tam je taky od víčka k sedlu. Sice už byl asi přelepenej ale tak to asi bude orig.    [Garlox]   22.03.2007
Odpověď  Vokac:
Je omšelý, ale i tak moc hezký.
Ten by šel v pohodě dát na veteránské značky.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2007
Odpověď  Vokaci prosimtě jak vypadá ten pruh přes nádrž?Je přes celou nádrž nebo jen od sedla po víčko?Ptám se na to protože Martin Samson mi posílal fotky svýho kalifa a tam je jen od sedla po víčko tak by mě zajímalo jestli je tomu tak u všech califů.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2007
Odpověď  Tento je z itálie i s doklady. Právě se ho snažím dostat na značky. byl téměř kompletní, ale jak píšeš je dost omšelí.
Postupovat? Nový lak chromy el atd. Motor se zdá být dobrý ten nechám. Je tam najeto asi 12000 tis.    [vokac]   22.03.2007
Odpověď  Odkud je vozí? Dle světla bych soudil někde z Evropy. U jednoho uváděl Itálii.
Jak budeš s tím tvým postupovat? Zdá se býti kompletní, ale dosti omšelý.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Moje 250 od toho samého pána.    [vokac]   22.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty dlouhé tyče jsou prý originál a jsou kvůli brašnám. Je to ta silnější verze č. motoru - 2065 a opravdu z roku 1974 jedná se o poslední kousky. Mám od toho pána califa 250 z roku 1971 a má číslo motoru 690.    [vokac]   22.03.2007
Odpověď  Na tý dvěstepadesátce za 58tkč jsou nějak podezřelý ty dlouhý tyče zadních stupaček.Světla a přední blatník by rokem odpovídaly.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.03.2007
Odpověď  Je to tak, už jsem od toho pána něco kupoval.    [vokac]   22.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Viděli jste ty Calify v inzerci? Za tuto 250 chce 58 tisíc.
Docela mi u ní nesedí rok výroby 1974 a ty rovné doutníky. Co vy na to?
JWM: nejsou to ty z té várky o které jsi psal?    [Aleš]   22.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak znova to foto.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.03.2007
Odpověď  Arny: Na policejního Califa patří tachometr do 140,viz.foto.Jinak pokud potřebuješ poradit ohledně policejního Califa doporučuju Hanze-velmi ochotnej člověk ( http://hanzovistranky.webzdarma.cz/ )

Vokac:Blešák je prostě bleší trh v Praze na kolbence(T-mobile park) je to každej víkend a seženeš tam snad uplně všechno.Většinou tam bývají tak 2-3 prodejci se starými motocykli a díly. ( http://www.blesitrhy.cz/ )    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, nevíte někdo, jaký tachec patří na policejního Califa? Mám na něm tachec do 140, ale nejsem přesvědčený že tam patří. Motorka vypadá nenapadená a kupoval jsem ji od chlápka, co ji měl od policajtů a ten ho neměnil...    [arny]   20.03.2007
Odpověď  co je to za akci. Kdy a kde to je. Nejsem z Prahy.    [vokac]   20.03.2007
Odpověď  Asi před 3týdny jsem koupil califácký rychlopal v Praze na blešáku-pán měl ještě jeden tak bys to mohl zkusit.    [TOLI.]   20.03.2007
Odpověď  Pánové, scháním califácký rychlopal, nezbyl někomu?    [vokac]   20.03.2007
Odpověď  Karburátor 2777 by měl být z byzona.    [vokac]   19.03.2007
Odpověď  To Viki. Z jaké části máš na mysli?    [vokac]   17.03.2007
Odpověď  Díky, kouknu se až v pondělí v práci. Dám určitě zprávu.    [vokac]   17.03.2007
Odpověď  Vse jsem dnes ohledne sani a tlumicu vyfuku nafotil i s rozmery , a ve ctyrech mailech Vam ( TOLI , Garlox , vokac )poslal . Odepiste zda-li doslo vse . S pozdravem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.03.2007
Odpověď  Ta hadice je origo ze zachodoveho splachovace ze 60.-70. let. jiz se neda sehnat leda nekde od instalatera na vesnici.    [viki]   15.03.2007
Odpověď  teď si teda nejsem fakt jistej ale asi jsem se splet a mam taky 2772, omlouvám se. Je možný že 2777 byl na Bizonu ale to si možná zase vymýšlím:-)Jinak kdybych moh poprosit Martina S. když budeš v tom posílání dej do kopie i mě garlox@seznam.cz moc dík.    [Garlox]   15.03.2007
Odpověď  Oprava: Mám karb 2774. Moje mail adresa
patrik.vook@cz-smt.cz    [vokac]   15.03.2007
Odpověď  Záhada s filtrem je vyřešena. Byl jsem u nás v prodejně filtrů. Filtr CA-71PL se už nevyrábí a jeho náhrada dle katalogu FRAM je CA-73PL, který je normálně v prodeji. Já mám karb. 2772. Myslím, že je tam rozdíl pouze v hlavní trysce. Tento typ má hlavní trysku č.98. Na rakouském califu je filtr a airboxu, ale mám lampu bosch a chtěl bych postavit z druhého US verzi tak scháním věškeré info.
Prosím pošli foto těch krátkých tlumičů fotku. Ty špunty by na US verzi opravdu být neměli.

Ty moje horní tlumyče mě přijdou jako nějaký bastl.

Pošli prosím i foto motorky a jejich deteilů, jako trěba zlaté linky červené pruhy. řídítka rukojeti, tacho. atd.

To Garlox: katalog typ karb. 2777 nezmiňuje    [vokac]   15.03.2007
Odpověď  I muj katalog uvadi u filtru FRAM CA-71 PL , ale na ty krabici je opravdu 73 , takze presne nevim o co jde ... . Ale oba filtry jsou uplne stejne a krabice vypada take zcela puvodni 30 let stara, vybledla . Vzhledove se filtry shoduji i s dobovymi fotografiemi Californianu I. a II. . Zitra je zkusim i s tou krabici i s drzakem a hadici detailne nafotit . Mas jej vokaci z Rakouska a vz. filtr mas v telese/airboxu - ze ?

Karburator mam JIKOV 2926 SBDM-2772 ( hl. tryska 118 , voln. tryska 50 )

Dekuji vokaci za foto tlumicu vyfuku , uz je mi tim jasne jak v Jawe vyresili tlumeni silnejsi verze > mam tam totiz jen prave poloviny spodnich vyfukovych tlumicu z Tve fotografie . Proste tam mam jen tu cast od 14,5 cm vpravo a jak uz jsem napsal - drzi na trech prepazkach . "Spunty" v koncech vyusteni vyfuku jsem tam nemel . Z jakeho Califa jsou prosimte ty horni vyf. tlumice ?

Vse co jsem napsal bylo na 99,9% provedeno ve vyrobe . Nikdo nic na mem Califovi neopravoval, nepredelaval . Jen na nem jezdili a odstavili jej po ujeti 950-ti mil , kdyz jim nejel pravy valec . Az ja v lonskem roce pri uvadeni do provozu zjistil , ze fajfka prave svicky byla nepruchozi    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2007
Odpověď  Jasně, na trysky jsem zatím nekoukal ale číslo karbce mam 2926 JIKOV SBDM 2777    [Garlox]   14.03.2007
Odpověď  Jaký máš číslo karburátoru? Rozdíl je poze v použité trysce.    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Vokac:
ty máš tu slabší variantu? Je zvláštní že v orig. dokladech mam psaný 25,5 koní a podle čísla karburátoru je to ten silnější ale filtr mam ten zavřenej. Na vložky vejfuků se zatím podívat nemůžu. jestli možná ten filtr někdo z předešlých majitelů nevyměnil.    [Garlox]   14.03.2007
Odpověď  Filtr fram uvádí katalog CA 71 PL a ne 73 PL. Je to překlep?    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Garlox: určitě se rád se podělím.    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Leopolde to mě nenapadlo, jeto fakt podobný.    [vokac]   14.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Výfukové koncovky z mých califů.    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Dobré info Martine. Nebylo by možno poslat pár detailních foto tohoto držáku filtru včetně vlnovce, v rozebraném stavu a jak je to umístněno pod sedadlem, aby se to dalo podle toho vyrobyt. Nebo rozměrový náčrtek atd.    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Myslím, že motorka jako je Calif by si zde zasloužila vlastní "téma" jako má např bizon nebo 500 ohc. Co vy na to kalifáci.    [vokac]   14.03.2007
Odpověď  Vlnovcová spojka se dá použít z Mustanga,jen je potřeba uříznout myslím 3vlny.Guma je benzínu odolná a je to jako originál    [Leopold]   14.03.2007
Odpověď  To vokac : tak ty vlozky prosim zmer . Zajima me to jen tak pro informaci .
Otevreny filtr mam puvodni FRAM a je velmi zapraseny tim jak motorka 33 let stala . Pri lonskem zprovozneni motorky jsem do ni namontoval novodoby FRAM CA 8141 , ktery je prumerove plus minus stejny , ale je delsi , coz jsem vyresil seriznutim . Az na podzim koncem rijna se mi podarilo sehnat jeden novy orig. FRAM ze starych zasob v puvodni krabici . Ma oznaceni FRAM CA-73 PL , je uplne stejny jako ten puvodni a na krabici je psano pouziti ve vozech FIAT : 600 , 600 D , 600 MULTIPLA .
Z ceho je pouzita ta vlnovcova spojka - nevim , tezko rict ... je mi nejaka povedoma , ale do ceho mohla byt jeste montovana to opravdu nevim .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2007
Odpověď  čau Vokaci,
já mam taky oilmastera z rakouska v původním stavu. Když tak si můžem vyměnit zkušenosti, když bude třeba, i když já jsem zatim neměl moc možnost s ním něco dělat.    [Garlox]   13.03.2007
Odpověď  To Martin:
Zítra můžu poslat foto. Mám jednoho rakouského olmastra před renovací v původním stavu a vložky jsem z něj ještě nevyndaval. Alespoň zjistím co tam vlastně je. Otevřený filtr fram máš původní, nebo je to něčím nahrazeno. Co vlnovcová spojka mezi karb. a filtrem, z čeho je použitá. Můžeš poslat nějaké foto?    [vokac]   13.03.2007
Odpověď  Ahoj Vokaci !
Mam silnejsi verzi 362 Californiana IV. a jeji vlozky tlumicu ve vyfucich jsou dlouhe rovnych 15 cm a ulozene jsou ve trech prepazkach . Zajimalo by me zase jak vypadaji vlozky ve standardni verzi .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2007
Odpověď  Nevíte, jaké jsou změny na vložce výfuku pro silnější verzi oproti standartu.    [vokac]   12.03.2007
Odpověď  Jawa 250 Californian III nebo IV údajně dovezená z Itálie je někde v inzerci na prodej za 37000Kč. Stav nic moc, ale zdá se být kompletní.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2007
Odpověď  Po dvěstěpadesátkách jsem se moc nedíval ale jsou to normální Kalifornie IV.Pamatuji si,že jsem tam také viděl Jawu 350 sport co měla masku z Libeňáka,taky dovezenou ze států,označení supersport SS.Mám zamluven druhý nejhezčí kus Kalifornie z té várky ale jestli budou na prodej ostatní to nevím.Láká mě na tom to,že je to skoro úplně nový stroj,sotva zajetý a má akorát prasklé zadní sklíčko Lukasu ale to je k tomu nové náhradní.Jsou k němu průvodní listy,včetně celních,místo původu/USA/atd.Co mě zatím zrazuje je cena ale asi to překousnu.Ty dvěstěpadesátky kdyžtak taky nafotím.    [jwm]   06.03.2007
Odpověď  Ty 250 jsou jaké verze? Mám pocit, že u nás se žádné nevyskytují. Budou na prodej?    [Aleš]   06.03.2007
Odpověď  Taky rád vzpomínám na Jugoslávskou ulici,sedlo na pětistovku Jawu mě v r.1981 stálo 50kč.Jinak vývozní Kalifornie model USA pokud vím blinkry neměla.Viděl jsem 6ks Kalifornií dovezených nedávno z USA,3ks 250ccm a 3ks 350ccm a žádná blinkry neměla.Zarazil mne jen přední blatník,který sice měl chromované obruče ale tvar měl takový hranatý jako první 634.Kolena mají na šrouby,vpředu Bosch,vzadu Lucas.Řidítka jsou z hrazdou.Zajímavé je,že nejvic mají najeto od 650 do 2700 mil.Krásný zážitek vidět v r.2007 skoro novou nerenovovanou do detailů původní motorku.Až budu mít fotky,dám je sem ať se taky pokocháte.    [jwm]   06.03.2007
Odpověď  Někdy v letech 81/82 jsem vlastnil Bizona 350. Jezdil jsem do Jihlavy a do Brna skoro každý měsíc.Stejně to nepomohlo a tak jsem ho prodal,ale nakoupil jsem si alespoň jiné díly.Jen si pamatuju tu obrovskou kůpu rámů asi na ČZ která byla naházená ve dvoře.Mohla mít tak čtyři metry.    [standa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2007
Odpověď  Možná to tak nevyznělo, ale kdybych já v té době měl peníze na investování, tak jsem to tam vykoupil všechno já :-(
Kdy vlastně ta Mototechna byla uzavřena?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Ahoj, já mam Califa z roku 1973 a přední blatník už mam taky ten hranatější. A dokonce kolena výfuků na takový ty vnitřní matice jako u 634.    [Garlox]   05.03.2007
Odpověď  A zkuste so to postavit obráceně - kdyby to nekoupil nikdo,skončilo by vše ve sběrných surovinách,stejně jako vše ostaní,co zůstalo na Jugoslávské po roce 1990    [MONTY]   05.03.2007
Odpověď  Jó Mototechna v Brně na Jugoslávské....
To byly časy. Olejová čerpadla po 25Kč a byla jich tam celá hromada. Olejové nádržky, světlomety, prostě všehochuť. Nový motor 634 a kde co dalšího. A bylo to tam několik let, než se to vykoupili překupníci. Já byl kolem roku 1990 student a zmohl jsem se tak na nákup jednoho čerpadla.
Ono totiž tou dobou schánělo úplně něco jiného. Například baterie 6V, 4,5 Ah v roce 1990 se ještě prostě nedala sehnat. Kamarádovi se vyplatilo jet pro náhradu - 6V/14Ah až do Nových Zámků.
Kdo tenkrát měl peníze a zkoupil přebytky Mototechen, o které stejně vůbec nebyl zájem, ten z toho žije možná dodnes.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já zatím používám klasickýho československýho žaluda :-D a v sobotu jsem na burze koupil skvělý kožený rukavice vypadají uplně stejně jako vozil můj děda na kejvačce.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Zrcatko je opravdu dosti podobne jako na starych ceskych autech , asi pujde o cs. vyrobu . I ten plast z jeho kloubu vyleza stejne tak jako pamatuji na zrcatku nasi Skody 100 .

Helma je barevne pekna a pruh stejny jako u Califa , jenomze je to moderni SHOEI a tim padem i moooc vnejsimi rozmery velika a tou velikosti nehodici se ke starym motorkam . Bohuzel az pozdeji jsem zjistil , ze Cina vyrabi spousty krasnych a levnejsich retro-prileb , ktere nemaji tak silnou absorpcni vrstvu jako moderni prilby a tudiz maji i vnejsi rozmery shodne s brilbami drive vyrabenymi . Koukni napr. na www.ebay.com > zadej "JP Helmet" anebo "felelshop"    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jinak to tvoje zrcátko vypadá podobmě jako na škodě 100-110 viz foto.Jo a máš super helmu :-)))    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Já mám rok 1970 takže lízátko, 1)bosch a lucas nebo 2)pal takový ten vývozní a vzadu taky pal.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  O lampě bosch si zatím můžu nechat zdát(překupníci za ní chtějí víc než za kolik jsem califa koupil)to si ze svého studentského rozpočtu nemůžu dovolit.Do léta bych chtěl vyjet.Během léta snad vydělám nějakou korunu tak bych jí mohl investovat do Boschky a lucase.Ted mám připraven český Pal stejný jako na 634 a oba dva typy blatníků.Takže nejdřív budu asi jezdit s hranatým blatníkem lampou Pal a zadní taky Pal,a později tam dám lízátko boschku a lucase.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Posilam ti TOLI jeste vice foto mailem .
Jeste o tom zrcatku : prislo mi divne , ze guma rukojeti je pro nasunuti bocniho zrcatka amatersky uriznuta ( jakoby tupym nozem ... ) . Zrcatko samotne neni doplnek vyrobeny v americe , protoze zavit klinovych rozperek v nem je na metricky sroub M8 . Klinove rozperky jsou plastove a svym prumerem pasuji presne do vnitrku riditka . Ze zrcatka se neda vycist o jakeho vyrobce jde . Podle vseho mi pripada , ze zrcatko mohlo jit v bedne uz s motorkou primo z Jawy a dealer jej pak zakaznikovi namontoval ci nenamontoval .

Plast svetlometu mam Bosch , ale primo lampa v nem je am. vyrobek firmy GENERAL ELECTRIC s zarovkou , ktere je nedemontovatelna a je soucasti lampy . Puvodne jsem myslel , ze zde nekdo uz lampu menil , ale prislo mi divne , ze ramecek svetlometu je pekne pochromovan az po prostrihnuti trech aretacnich vylisku , ktere zajistuji lampu proti pootoceni . MONTY mi pozdeji potvrdil , ze v Mototechnackem vyprodeji v Brne na Jugoslavske ulici byla velka hromada levnych lamp GENERAL ELECTRIC jeste mnoho let . Na pozdejsi motorky urcene do ameriky je tedy podle vseho primo v Jawe montovali .
Jen tak jsem se o tom vsem zminil , protoze na vsech ostatnich ( ale pravdepod. starsich ) Californianech , ktere jsem dosud na netu videl byl blatnik zaobleny "lizatko" a lampy svetlometu byly take BOSCH s vymennou zarovkou a vymennym sklem . To jen tak , ze kdyby jsi BOSCH lampu ( anebo "lizatko" blatnik ) napr. nemel nebo nemoh sehnat tak ta GENERAL ELECTRIC je vlastne take original a mozna ji jeste nejaci prekupnici na burzach prodavaji ... .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2007
Odpověď  O tom blatniku jsem se chtel take zminit , ale potom jsem na to zapomnel . Califa mam vyrobeneho 10/1972 a mam tam jiz blatnik hranaty , ktery je myslim shodny s typem montovanym na Jawu 634    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2007
Odpověď  Ještě Martine prosím tě jaký máš vepředu blatník?Z fotek to není moc dobře vidět.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Díky moc Martine.Koukal jsem na to a ještě že jsem se ptal právě tebe protože na fotkách již renovovaných califů to bylo uplně jinak-tedy špatně a já bych ty chyby zopakoval taky nebýt tebe :-)    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2007
Odpověď  Ahoj TOLI !
Uz jsem Ti vse poslal emailem . Podle vseho sly do Ameriky Californiany opravdu bez blinkru . Zrcatko ktere tam mam je podle vseho dodatecne montovany doplnek . S pozdravem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2007
Odpověď  Ted jsem si všimnul že blinkry jsou vlastně uvedeny v katalogu náhradních dílů-jsou to ty panelkový co jsem už uváděl.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.03.2007
Odpověď  Lucase mají na www.motoren.sk bude to asi replika.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.03.2007
Odpověď  Já už těch 7,ř dal ale mám tam jiný tachometr. To ještě musím zjistit kam patří, nyní scháním zadní lukas. Ten by nemusel být takový problém. Doma na kalifu mám taky to světlo z fotky.    [vokac]   02.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám jednu fotku kde je calif určitě z německa a má vepředu boschku a vzadu Pala velkýho(na letácich neckermann to bohužel není vidět). Musím však nouzově stavit z toho co mám.Mám přední světlo Pal s malým tachometrem jako na prvních 634 a zadní normální velký Pal jako na panelkách.Až se však objeví Boschka za rozumnou cenu tak po ní určitě půjdu(zatim se mi nechce dávat 7,5 nebo dokonce 10tisíc za světlo)    [TOLI.]   01.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Blinkry a zrcátka mě moc neberou, takže je tam asi nedám.
Jaká byla verze pro NDR. Taky s boschem a lukasem. Posílám jeden orig americkej. Je někde u pardubic.    [vokac]   01.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  S blinkrama je to tak že v žádných oficiálních materiálech blinkry nejsou-Svět motorů,Neckermann,Supercyccles,letáky American Jawa ltd.Prostě nikde.Ale pokud pak koukáš na obrázky ze současnosti tak všichni califorňani blinkry mají.Já osobně budu dávat blinkry z ryze praktických důvodů-stejně jako zrcátko který se taky nikde nevyskytuje.Barvy zatím nevím ale budu to muset vypátrat-lakování mě čeká velmi brzy.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.03.2007
Odpověď  Stavím US nebo spíš NDR verzi :-) protože mám český papíry,štítek v němčině a barva rámu byla černá a zbytek se nedochoval.Upravit výfuky a dát jiný filtr už je téměř nepodstatná a neviditelná věc.
Pro Vokace:Psal jsem mail Martinovi Samsonovi to je ten ze chicaga kde sehnal originál US califa aby mi oměřil tu šířku pruhů a zjistil ty linky.Ta na obrázku je fakt nějaká divná-samozřejmě patří hrazdy a kryt karbece nee.Díly navíc nemám naopak mi ještě něco schází např. blatníky,držák blinkrů a tlumič řízení.Nevěděl bys o něčem takovém?    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.03.2007
Odpověď  Pro Aleše: Proč US verzi - protože je nejsilnějsí.

Pro Toliho: Taky bych rád znal šířku pruhů, umístnění zlatých linek atd. Znáš odstín barev dle RAL nebo podobně? Měli všechny califi do US blinkry.
Co ta první fotka. Motorka nemá hrazďáky a má kryt přes karburátor?? Máš nějaké díly na prodej?    [vokac]   01.03.2007
Odpověď  Proč stavíš US verzi? Na papíry to tím pádem nepřihlásíš. Nebo se snad u nás dala US verze koupit?    [Aleš]   01.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  ČZ trail s Lucasem vzádu.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  A teď důkazy místo slibů.Světlo bosch s tachometrem Pal v mílích 100mph.(Californian 250)    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2007
Odpověď  Můj předchozí příspěvek je bezpředmětný (asi jsme psaly příspěvky zároveň)omlouvám se.A teď k věci do lampy Bosch se dával tachometr Pal do 160kmh stejný jako na Jawě 500ohc.Do otevřené verze se používal mikrofiltr FRAMM.O uspořádání vložky zatím nic nevím.A zadní světlo Lucas se používalo na většinu vývozních typů na Mustanga,90 Roadster cross,čz477,čz trail a Calif.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2007
Odpověď  Jinak Vokaci klidně se zeptej veřejně když budu vědět tak ti poradím a když ne (leccos mi mohlo uniknout)tak aspoň budu vědět že takový problém existuje a bude se tím zabývat.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  V renovaci se dostávám do fáze přípravy na lakování a potřeboval bych vědět jak široké jsou ty červené pruhy přez nádrž a blatníky a jestli ještě náhodou nejsou přechody barev linkovány.Dělám vývozní USA provedení jako na obrázku akorát s černým rámem.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  28.02.2007
Odpověď  Pro JB: např. použitý tacho do lampy bosch, z čeho se dá použít vzduchový filtr pro silnější verzi, v čem jsou jiné výfuky a vložky uvnitř, kde se ještě použila zadní lampa lucas a pod    [vokac]   28.02.2007
Odpověď  Pravověrný český motorkář by něco takového nemohl udělat.Prostě děs!    [mobo]   28.02.2007
Odpověď  Co potřebuješ vědět?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.02.2007
Odpověď  Kdo mě poradí s americkým provedení Jawa Californin 362. Toli má sice pěkný materiálu na netu, ale mám další zvídavý dotazy. Děkuji za každý kontakt nebo info.    [vokac]   27.02.2007
Odpověď  chce se mi brečet    [skibik]   24.02.2007
Odpověď  Taková škoda takhle skurvit takovou pěnou motorku. Asi neví jakou to má u nás cenu.    [Parkán] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2007
Odpověď  Je tam danej nějakej stabilák bez převodovky ani tam neni kam dát řetěz. To muže být upnutej do svěráku.    [Milan]   21.02.2007
Odpověď  víš co, dát jkejkoli dieselovej agregát do jakýkoli motorky dokáže kde kdo, jen na to musí mít    [WJohnie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2007
 Přidat odpověď   (154) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006