MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316318 příspěvků |8202 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 91 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 17.9.2024 11:18  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Jawa 250 sport s motorem S553


 Zdravím Pánové , Prosím vás o radu . Je možný aby se vyráběla sportka 250 s libenackým motorem ? Nemám zatím foto ale budu se snažit popsat . Klasická sportka 250 v ní motor libenák . kaplička ze švéda hrazdové řidítka kola 19, má to bezbateriové zapalování ,je v takové tmavě modré barvě , štítek v angličtině . Motorka vypadá že je spíše po starší renovaci. . Pracuji totiž v něměcku jako karosář a majitel firmy mi motorku nabízí k prodeji . Opravdu se mi to zamlouvá ! Když jsem se ptal šéfa kde k tomu přišel tak mi odpověděl že mi k tomu nic moc nepoví že motorku zakoupil s nějakým auto karavanem . Chtěl bych se jen ujistit zda se nejedná o nějakou předělávku .Doklady k tomu nejsou žádné jo a ještě na štítku kde má být uveden typ tak je prázdné okénko jen teda na motoru vyraženo S553 -a vinko na rámu jsem v běžném místě vin nenašel .Děkuji za objasnění .Václav.    [vasek5]   12.03.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Teoreticky je mi jasné co potřebuji, ale konkrétně bych to potřeboval vědět přesně. Ty tedy tvrdíš že hřídele z péracké 250-tky budou rozměrově pasovat do panelkového motoru?    [takysportkar]   11.06.2023
Odpověď  v zasade potrebujes vsetko ako ma perak 250 - cize radiaciu, startovaciu hriadel, startovaci segment, pruzinu, podlozku(podlozky), ploche tesnenie (plocha gumicka) medzi startovaciu hriadel a viko. Plus samozrejme radicku a nakopavacku.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2023
Odpověď  Když zde vidím fotku od M.Štyndla, jak je to se předěláním na dvoupákové řazení u panelky 559. Dělal to už někdo? Je k tomu potřeba dokoupit jen ty dvě hřídele a startovací půlměsíc s pružinou lze použít z jednopákového, nebo je potřeba ještě nějaká změna?    [takysportkar]   09.06.2023
Odpověď  Martin, toto je bez problémov, mám to v Perackom 18 motore aj v 354. Akurát trocha obrusit 2 naliatky na sroby vika (aby tam vošla reťaz). Rozhodne tú úpravu odporúčam, rovnako ako aj prevodovku z 634 ;)    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Zobrazit dokumentOdpověď  Nevím jestli to nebylo později řešené jinak, ale na motoru co mám muselo být upravené levé víko. To se tedy týká 250, jak to je u 350 netuším    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Odpověď  Mělo by to jít, do tohoto motoru 250/S553 jsem pokusně (k ověření pro případ nouze) nasazoval spojku sestavu primáru pérák/kyvka 250 a sedělo to.
Ještě bych měl jeden dotaz - kamarád mě požádal(až budu mít čas) o GO motoru 354/03 rok 1956, krácenou převodovku 634 má už objednanou a jelikož ta kyvka má i sajdkáru Velorex 560 tak bych tam také chtěl upřednostnit spojku s duplexem. Je možné na tento motor použít sestavu primáru z 350/634?    [Martin Štindl]   07.06.2023
Odpověď  Asi by to mělo jít, ale musí se upravit spojkové víko motoru    [meela]   07.06.2023
Odpověď  Zaujímavé info pre mňa - predpokladám že je to celé (kôš 634 plus špeciálne kolečko a reťaz) použiteľné aj do štandardnej J250 (Perak-kyvacka-panelka)?
Už som uvažoval ako tam dostať dvojitú reťaz a 634 spojku    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2023
Odpověď  meela: dík za info, stránky eTovaru jsou zase funkční. Spojka 634 je tedy použitelná s nutností zakoupit i to řetězové kolečko.    [Martin Štindl]   05.06.2023
Odpověď  Ahoj, libeňák by měl mít jiný primární převod než 634, primární kolečko má 24 zubů, u 634 je 29 zubů. Navíc nejde kombinovat koš 634 s kolečkem 553, protože oba stroje používají jiný rozměr řetězu. Etovar měl v nabídce primární kolečko na libeňáka s modulem zubů dle 634, kdysi jsem ho sháněl. Ale podle stránek nejsou skladem...
https://etovar.eu/cs/jawa-libenak/2192-edgoz353asa35ii.html    [meela]   05.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj. Chci se optat jestli lze do motoru 250/553 použít spojku z typu 634(duplex). Na stránkách eTovar.cz bylo u dílů pro Liběňák uvedena právě spojka z J634 jenže v tuto chvíli jsou stránky nedostupné. Mám na opravu motor 250tky"švéda" a chtěl bych použít právě mladší spojku která vychází ze spolehlivější spojky panelky.    [Martin ŠtindlRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2023
Odpověď  Ta motorka v odkazu byla kdysi moje. Motor v ní byl ale sportkovej 590, souhlasilo to i s TP.

Motorku určitě kup, cena je sice dost, ale pokud je v ní opravdu motor 553, tak neváhej. A je jedno zda je původní nebo složenina.    [Libor L.]   18.12.2014
Odpověď  590-supersport na 19"kolech byl pouze na vývoz.V čr se asi žádná nedochovala.Jednu takovou právě dělám. Foto bude brzo na rajčenet jawamoto v uživatelích.    [J.J.]   16.12.2014
Odpověď  No jsem s toho jelen :D . Má stát nějakých 1000 euro budu se snažit smlouvat :) . díky všem za informace . Asi je to nějak předělaný ale i tak se mi to líbí a přece si jí domu dovezu .    [vasek5]   13.03.2014
Odpověď  Pokud je za rozumnou cenu, tak ji kup.    [walthers]   13.03.2014
Odpověď  Sportka s Libeňáckým motorem je nepravděpodobná. Sportky začaly být vyráběny v roce 1964 (představeny byly v roce 1963) a v té době se do terénních motocyklů montovaly motory 579. Ostatně tak vznikl i model Jawa 250 typ 590/02 Super Sport, který vznikl ze sportky a motoru 579. Chtělo by to ten motocykl vidět.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.03.2014
Odpověď  http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=69591    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2014
Odpověď  Joo,v kmížce myslím o californiích jsou i s popisem,byli myslím na vývoz?.
http://www.motomagazin.cz/index.php?action=supersp ort&menu=0&pos=stav    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2014
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006