MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307017 příspěvků |7542 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 167 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 29.9.2020 09:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 250 californian


 .. přátelé .. kamarádí .. který odborník dokáže přesně identifikovat tento stroj ... díky za pomoc    [cert.staryRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.03.2015     Přidat odpověď  
Odpověď  Mám, prosím, dotaz k těm, co dovezli californii 250 na 18 kolech, a to jak legalizovali (přihlásili) na provoz v ČR? Moc by mi to pomohlo.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2020
Odpověď  Tak to bude asi origo, jaké máte výrobní čísla, prosím? Stačí napsat jen formát, počet číslic. Děkuji.    [vintera]   23.06.2020
Odpověď  to Vintera: kdysi jsem tu někde psal - mám Califa 250, dovoz z Itálie asi před 10 roky, otevř.sání-16,5k. Dopátral jsem, že je to jeden z posledních vyrobených, vyvezen v poč.roku 1974. Má od nova 18 kola, pravý dekl z 362, nádrž vepředu silentbloky, vzadu normál uchycení natvrdo. Navíc - s 18ˇ palcovými koly i lépe vypadá.    [No name]   22.06.2020
Odpověď  Jak tak sháním díly na californii 250, narazil jsem na jednu čerstvě doveženou, asi z konce výroby. Neměla ale kola 19 palců, ale 18. Je to u 250 vůbec možné?    [vintera]   22.06.2020
Odpověď  Henryk, zmáčkněte na klávesnici vlevo dole tlačítko Ctrl a k tomu několikrát zmáčkněte + vedle číslic. Mělo by se vám to zvětšit. A Ctrl - (mínusem) se zase zmenšuje.
Mě to taky poradily děti.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.08.2019
Odpověď  Před tím ,než se zde bude používat slovo IDIOT, by bylo dobře zamyslet se, zda není problém mezi židlí a klávesnicí ....Většina internetových prohlížečů ma funkci zoom nebo lupa, připadne navstivit svého očního lékaře ....    [x]   31.07.2019
Odpověď  Kterej IDIOT dělal tuhle stránku? To nemohl použít JEŠTĚ MENŠÍ velikost písma, aby bylo úplně hovno vidět?    [Henryk]   31.07.2019
Odpověď  Jenom doplnění. Tento stroj na fotce má 19" kola podle vzorků na pneu.
VB Calify měly 18" kola. Podle mne je to samodomo úprava.    [chlup] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2017
Odpověď  zavolejte mi 777255229    [Miloslav]   24.05.2017
Odpověď  Myslím, že pro odpověď, za jakým účelem vzniklo toto provedení motocyklu, by bylo nejlepší zeptat se majitele, případně toho, kdo jej vytvořil. Jsem přesvědčen, že ve fabrice to nebylo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.05.2015
Odpověď  Archivy našich výrobců vozidel jsou vskutku ve špičkovém stavu. Před časem jsem měl dotaz do Kopřivnice. Odpověď - automobil byl objednán (přesné datum), doručen na prodejnu (př. datum) a prodán (též datum a majitel), jiné informace o vozidle nemáme. Podepsán pan Rosenkrancz. Takže auto mohlo být dvoumístné, čtyřmístné nebo třeba šestimístné, kabrio či limuzína. Takže o kvalitě archivů bych tak trochu pochyboval. Možná ČZ je vyjímkou.    [Aleš]   13.05.2015
Odpověď  Není nic jednoduššího, než aby se majitel obrátil na archiv JAWY a je vše vyřešeno.    [Pavel]   09.05.2015
Odpověď  Stranický úkol - tak tam šoupli... Ježíši na nebi, jak takovou slátaninu někdo může vypustit. Jestli tenhle dělá 20 let veterány a řídí se podle téhle demagogie, no tak to musejí být "výtvory".
Samozřejmě archív měla každá fabrika, JAWU nevyjímaje. Sic nevím, takové detaily, zda je nyní archív dostupný, rozkradený, či v soukromých rukou, ale určitě existoval, protože v roce 1987, jsem ohledně čtyřdobého motoru JAWA, který jsem chtěl pro sebe upravit, byl až v konstrukci n.p. JAWA a tam bylo archiválií, že jsem valil oči.    [J]   09.05.2015
Odpověď  Mirek, Pokud byste byl skutečný odborník, který toho hodně ví tak by z vás nikdy nemohly lézt takové celkem primitivní nesmysly co tady šíříte.    [Jarda]   09.05.2015
Odpověď  [Mirek] - dle čeho tvrdíte že neexistují archivy? Pokud se tedy bavíme obecně, tak archiválií existuje obrovské množství. Jen kolega Vošalík strávil doslova roky v archivu ČZ. To že archivy nemá Jawa jako fabrika neznamená že nejsou v soukromých rukou a podobně,..jako další třeba ÚVMV a podobně,..
Sériová produkce je velice dobře zmapovaná u běžných typů Existuje sice několik,..ehm,..nesrovnalostí, vyždy a všude se najdou. No ale jde jen o prkotiny. U kývaček je jasné dle mě všechno (jen například u roku 1954 mě není jasné u 353/354 na základě jakého klíče ma ta která série takové a makové podsedlové plechy,..).
Mě spíše udivuje že Vy jako odborník z dílny která zrenovoval nejvíce motorek v ČR nevíte co na ktarý typ motorky patří a z jakého období....
Peace!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2015
Odpověď  jak píše Monty,veřejná bezpečnost neměla 250,ale jen 350 Kalify.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.05.2015
Odpověď  milý meela, veterány se živím již více než dvacet let a žádnou dílnou v ČR neprošlo tolik veteránů, jako naší. A tak o tom něco málo i vím. V letech padesátých až sedmdesátých(možná i déle) se dělalo z toho co bylo. Firemní archivy takřka neexistují z té doby, jen vzpomínky bývalých pracovníků. Ano, jezdí spousta zprasenin, to byl přece prototyp, závoďák..., ale dopátrat se originality u sériových vozidel dokáže jen kouzelník. Proč by do toho rámu nemohli dát 250? Když ostatní je stejné? Miluji odborníky, kteří přijdou k vozidlu a už ví - houkačka měla být ferda, řídítka zalomená, u aut rozdělovač franta, volant čtveratý, kontrolky fialové(růžové byly o rok později) atd. Tyto "odborníky" bych nejraději .....    [Mirek]   08.05.2015
Odpověď  Právě kvůli tomuhle nesmyslu jezdí taková hromada bastlů a každý se vymlouvá že dali co bylo na skladě... zase takovej bordel v tom nebyl    [meela]   08.05.2015
Odpověď  Možná v tu dobu soudruhům došly motory 350 a museli splnit stranický úkol na dodávku motocyklů. Tak tam šoupli 250. Logiku v tom nehledejte. Asi bylo třeba splnit úkol a originalita nikoho nezajímala. Pamětníci potvrdí.    [Mirek]   07.05.2015
Odpověď  Můžete napsat typové číslo motoru, rámu a rozměr pneu?    [Jirka]   07.05.2015
Odpověď  Jen tam má asi patří motor 350.
http://www.eurooldtimers.com/temp/stroj_prispevek_ foto_zoom_127.jpg    [Aleš]   01.05.2015
Odpověď  Veřejná bezpečnost neměla NIKDY 250 ccm Kalify,    [monty]   01.05.2015
Odpověď  Může to být Calif VB, barevně a předním světlem to sedí.    [Aleš]   01.05.2015
Odpověď  Domácí výtvor.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.03.2015
 Přidat odpověď   (24) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006