MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 152 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 27.7.2024 01:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdraví, brouzdal jsem po internetu a nalezl jsem tyto dvě JAWY jenž jsou na prodej v USA. U 350-tky je zajímavé přední světlo a u 250-tky ten dvoupákový motor. 350-tka je v dražbě za 550 USD a 250-tka 750USD.    [Lukáš]   24.10.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Dobrý den, mám doma panelkový litinový válec 250 upravený dle supersporta.
Ještě po tátovi s pístem pro dva kroužky. Má oproti originálu 250/559 hodně velké kanály. Jojo dělali se různé věci.    [Brtníček]   24.10.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hlava    [Jumbo]   30.01.2023
Odpověď  Posadená na 575 , ale je malá na obvod    [Jumbo]   30.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podobná hlava    [Jumbo]   30.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  číslo odlitku.    [Jarek]   30.01.2023
Odpověď  Jarek:máš pravdu,zmiatli ma tie 4rebrá medzi sviečkami a neuvedomil som si ich polohu.ale je pár fotiek,kde je hlava 579 a niektoré si vložil ty.tá hlava nemá náhodou číslo odliatku 20728. 43840?    [Jumbo]   25.01.2023
Odpověď  Jumbo: vážil bych v tomto případě slova. Obě hlavy pasují na válec 579 bez úprav. Vím, jak vypadá hlava 557/553, starší i novější provedení, že má jiné rozteče otvorů vepředu a vzadu. Co dodat... Je toho ještě hodně, co musíš poznat, než pochopíš, co jsi viděl.    [Jarek]   20.01.2023
Odpověď  Jarek:s tými hlavami taraš nezmysly.hlava vľavo je 579,575 a SS 559.vpravo 553 a 557.zmenené sú kompresné priestory pri konkrétnych typoch.    [Jumbo]   20.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  švédová hlava vlevo, super-sportová hlava vpravo.    [Jarek]   20.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   20.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor Super-Sport bude. Jinak rozdíl je i v hlavách. K porovnání přikládám fotky větší hlavy ze Švéda.    [Jarek]   20.01.2023
Odpověď  Tak vypadá jako kodyby prošel 2 odenzívami :D takový dobitý.... Ale asi jako základ dobré.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.01.2023
Odpověď  štítek je originál. Existovaly odchylky/série pro USA, NZ, Evropu, i pro ČSSR. Dá se to poznat z čísla motoru. Tato úprava sání může být originál. Původ tohoto stroje je ze severu Evropy, napsal mi prodejce.    [Jarek]   19.01.2023
Odpověď  no jeden příhoz už tam je :-)    [meela]   19.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...a mám se ještě pokakat nebo je to jasné
(hláška z reklamy na Pampers) a kdo to nevidí ať tam přihodí    [takysportkar]   19.01.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [meela]   19.01.2023
Odpověď  Na aukru je další supersport, ale je na něm pár odlišností, kvůli kterým o něm trochu pochybuji, jaký je váš názor?

https://aukro.cz/jawa-250-559-03-super-sport-rarita-vcetne-platnych-dokladu-7029806244

moje postřehy, ale většina nemusí nic znamenat:
-na štítku je výkon 20 koní a většina údajů je předtištěná, zde v diskuzi jsou z prosince 2015 fotky dvou štítků, oba mají většinu údajů vyraženou a výkon 17
-před číslem motoru je "kytička", ale opět zde níže z července 2017 jsou fotky motoru, ale před číslem mají "hvězdičku"
-výfuky jsou sériové (ty samozřejmě můžou být měněné)
-některé díly na motorce bych přiřadil k ročníkům 64 a mladším (tato má být 63) - spodní brýle, kola, spínačka (to také není problém vyměnit)
-úchyty na číselnou tabulku na spodní masce jsou více vzadu než na ostatních dochovaných supersportech (např opět tady níže z 11/2020, moto z Estonska)
-vzduchový filtr jako na švédovi, na té motorce z Estonska je to také jinak    [meela]   18.01.2023
Odpověď  Ano, chybí válec. Asi si to stejný prodejce po roce a půl rozmyslel a nedal ji do aukce. Počítám, že i klika bude sériová 559, tj. nebude ze Super-sporta. Primár bude asi taky klasický z 559. Hlava je sice 2 svíčková, ale ze švéda 579/03.    [Jarek]   25.05.2022
Odpověď  V popisu se píše "Nabízím repliku v renovaci".Teoreticky se asi dá i replika renovovat ale zní to divně.A pokud chybí jedna ze základních věcí co dělá supersport supersportem a to je válec tak to pak je obyčejná panelka.    [k]   25.05.2022
Odpověď  https://aukro.cz/jawa-250-supersport-7010912686    [Jarek]   25.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  na Aukru opět STEJNÁ replika 559 03 SUPERSPORT, ale s klasickým litinovým válcem 559.    [Jarek]   25.05.2022
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na aukru replika motocyklu 559 03 SUPERSPORT.

https://aukro.cz/jawa-250-559-03-supersport-v-renovaci-od1kc-6982244017    [Jarek]   29.01.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď      [.]   07.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další SS 559 z Nového Zélandu.    [Jarek]   07.12.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..nálezový stav SS 559 z Estonska..    [Jarek]   24.11.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   04.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další..    [Jarek]   04.10.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lehce upravený SS 559 na závodech New Zealand Classic Motorcycle Racing Register..    [Jarek]   04.10.2020
Odpověď  Hlava je 2 svíčka + Al-válec, jen není vidět "dvoupáka z péráka".    [Jarek]   24.09.2020
Odpověď  Nevzpomínám si, že bych to v sobotu na startu 6D ve Slavičíně letos viděl. Ještě prohlídnu dotky.    [Kadel]   23.09.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Byl to SuperSport 590/02 na 6D ve Zlíně? Nebo stavba?

https://www.motomagazin.cz/photos.php?photo=photos/action/2020/6d2020/foto115xx.jpg    [Jarek]   23.09.2020
Odpověď  K fotce SS ve Světě motorů - jde o 20/1963 - http://www.eurooldtimers.com/cze/historie-clanek/1027-svet-motoru-1963-20.html    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2018
Odpověď  Ano, bloky mohly být bez čísla.. Typ čísel raznic je nový. Každopádně mají odfrézované boky, na kterých drží kryt karburátoru.    [Jarek]   23.10.2018
Odpověď  To si úplně nemyslím teda,...Jedině by tam původně číslo nebylo. kartery byly nepoškozené v tom místě borušením, leštěním nebo tak.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2018
Odpověď  číslo motoru se mi zdá nově vyražené..    [Jarek]   19.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  6D 2018    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  tohle    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.09.2018
Odpověď  http://www.jawamania.info/Files/history/204888/0801305917.jpg

Nevíte prosím v kterém čísle Sm to je?

Děkuji    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.09.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  značení náhradního motoru na SS 559.    [Jarek]   25.07.2017
Odpověď  Supersporta nemám.    [Jumbo]   22.07.2017
Odpověď  Jumbo: máš motor z kývačkového nebo panelkového SuperSporta?    [Jarek]   21.07.2017
Odpověď  Na tom čísle vyzerá že každá hviezdička je iná.len pre info ja mám nahr.motor značený NS a nie SN ako je to na tomto Supersporte SSN.    [Jumbo]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor z SS 559 zachycen na inzerci    [Jarek]   21.07.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  SuperSport    [Jarek]   11.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ví někdo, jak je uchycený kryt karburátoru u modelu Super Sport 559/03? Pomocí stejné převlečné matice jako u klasického modelu 559/04 nebo atypické převlečné matice? Katalog ND k SS 559/03 nebo soutěžním motocyklům nikde ke stažení není.

http://jawamania.info/Files/history/204888/559-03a .jpg

Jinak fotka je stažená z dobové reklamy soutěžní Jawy, kde si myslím, že způsob uchycení krytu karburátoru je s modelem SS 559/03 stejný.

http://www.youtube.com/watch?v=WsXmM0fqMfY    [Jarek]   25.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  mohlo být motorů vyrobeno více? rozdil v počtu je cca. 3000ks    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  1    [Jarek]   10.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rám z USA, vydražený v minulosti na Aukru.    [Jarek]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  štítek stroje exportovaného údajně do Estonska.    [Jarek]   19.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ví někdo, kolik bylo vyrobených modelů SS 559/03, SS353/07 a SS 350/573?    [Jarek]   10.11.2015
Odpověď  pekne se nakonec vysplhal    [sim]   10.04.2009
Odpověď  Jawa Super Sport 353/07 je ted na aukru, dokonce s TP    [sim]   31.03.2009
Odpověď  Modrýpérák: pochybuji že by ji někdo dělal, ale dá se sehnat. Na email Ti posílám tel. na někoho,kdo ji možná ještě má k prodeji. Cena je myslím 3000,- . Nechci tady zavdat příčinu k nesmyslným diskusím kdo je kdo, jako je to v jiných tématech.    [Libor L.]   28.01.2008
Odpověď  Nevyrábí někdo tuto kapličku,jak je na té černé Jawě v replice ?    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2008
Odpověď  Nebyl by cas se kouknout na ten filtr? Mohu poskytnout mnou ziskane informace na oplatku    [lojzik]   24.01.2008
Odpověď  Martine, koukněte mi prosím na ten filtr, děkuji    [lojzik]   27.11.2007
Odpověď  Chibička se vloudila zpráva níže patří jinam.    [Vokac]   22.11.2007
Odpověď  Toli pošli mail, pošlu foto držáku světla jak jsem slíbil.    [Vokac]   22.11.2007
Odpověď  Dik za info, jeste by me zajimalo jaky tam byl filtr, na fotografiich nebyl, tak treba zda Vam jej prodejce nedal k motocyklu, nebo pokud neni patrne uchyceni telesa filtru, fotografie by mi to upresnila predem dekuji    [Lojzik]   18.11.2007
Odpověď  Uz jsem konecne zde . Rozmery hlav sroubu jsou 12 mm jak na zadnich tlumicich perovani , tak na drzacich stupacek a to z obou stran . Srouby jsou jiz zkorodovane , ale i presto je znat , ze jde o bezne srouby bez pevnostniho znaceni ( zrejme stejne s klasickou kyvackou ) .    [Martin Samson]   16.11.2007
Odpověď  Dobry den, pane Martine nezapomnel jste na mne? Dovoluji se pripomenout, dekuji.    [Lojzik]   16.11.2007
Odpověď  OK , mrknu na to .Jen chvili strpeni , dostanu se k tomu asi az v utery anebo ve stredu . S pozdravem    [Martin S.]   08.11.2007
Odpověď  Nevadi vsichni jsme z jedne "branze" ne :o) zajimalo by me jake rozmery hlav sroubu jsou vzadu na tlumicich (obe strany) a stupackach, nemohl byste se prosim podivat a zkusit nasadit adekvatni klic nebo promerit, jsou tam oznacene ci hladke hlavy sroubu? Dik za informace    [Lojzik]   08.11.2007
Odpověď  Lojzik : vidim ze mi vykate , zpetne se omlouvam za tykani    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2007
Odpověď  Ahoj Lojziku !
Netusil jsem , ze by se nekdy nejaky SS moh objevit na prodej a navic se mi jej podarilo v te aukci opravdu vyhrat a predevcirem jsem jej i dovez . Vypada dost kompletne . Je na nem opravdu dost zajimavosti a zanedlouho zde dodam foto i popis . S pozdravem    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2007
Odpověď  Stejnou tripade jsem nedavno koupil od jednoho byvalyho policajta co ji mel vyrazenou primo od dopravni policie, cerna, vypada jako sportka, ale ma masku z laureata, motor 361, r.v. 1966, na vnitrni strane kastliku je nalepka s adresou dealera - USA/Brooklyn. Byla urcena na vyvoz, ale potom si ji asi policajti v CSSR nechali...stala jen 11 tisic a je pekne rychla :). Od ty na fotce se lisi jen zadni lampou a tou operkou :))    [Radek]   04.11.2007
Odpověď  Jen ze zvědavosti - jakou cenu může mít samotný "otevřený" motor? Pokud bude komplet včetně alternátoru.    [JzK]   02.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  To Jarek: Po řádném přečtení mého příspěvku zjistíš že se nejedná o žádný sopersport,ale že moto je "pouze dovybaveno" motorem ze supersportu. Není to 559 ani 592.Původem se jedná o typ 353 z roku 1957. Moto mmá do dneška 3 majitele, kteří moto postupně "vylepšovali" k obrazu svému. Také má za sebou 2 havárie. Na motu není tedy skoro nic původního. Foto jsem přidával hlavně kvůli motoru a popis jak se kdysi dalo motor získat.    [Libor L.]   02.11.2007
Odpověď  To Libor L: To je sice možné, že motory supersport se prodávali v mototechnách, ale ta fotografie černé 250 vypadá jako obyčejná 559 s 592 nádrží a kývačkovým sedlem. Chtělo by to foto z druhé strany.    [Jarek]   02.11.2007
Odpověď  Mimochodem ta koroze je zajimave na vsech pokovenych a hlinikovych dilech, ale lakovane kusy vypadaji velice zachovale. Ze by sul pri pouzivani v zimnim obdobi? Byl by to mozna zajimavy dotaz na majitele pri koupi, jak k tomu mohlo dojit, zda nebyl motocykl skladovan v garazi nebo jiz zminene pusobeni soli ci neceho podobneho. Motocykly z jiznich statu USA zase mivaji vysisovane dily, kdyz je majitele nechaji stat delsi cas venku na prudkem slunci, pak takove podminky udelaji sve jak s lakem, tak s plasty ci kozenkou, na severu asi zase dest a snih. Jen me to tak napadlo pri pohledu na tak zachovaly stroj co se tyce originality, ale zaroven plno dilu asi bude muset byt nahrazeno, nebo nechat stroj v puvodnim stavu?    [lojzik]   28.10.2007
Odpověď  S napetim jsem pozoroval kdo koupi toho krasneho puvodniho i kdyz dle fotografii jiz znacne omseleho supersporta a koukam ze mame stesti, je to dlouhodoby prispevatel z USA Martin, tak Martine povezte nam nejake poznatky o motocyklu az jej dopravite k sobe, za cenne informace myslim i za ostatni z tohoto fora predem dekuji    [lojzik]   28.10.2007
Odpověď  Co ten karburator 2928H popisovany v clanku, nevite o nem nekdo? Docela bych jej koupil nebo vymenil.    [sim]   26.10.2007
Odpověď  Jawa 250/353/07 Super-Sport http://www.toli-moto.wz.cz/sportovnijawa.jpg    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motory 250 a 350 tzv. supersport se prodávali jako ND v Mototechnách. Mám to potvrzené z několika zdrojů a jako důkaz přidávám foto jedné 250,která je tímto motorem zakoupeným kdysi v Mototechně dovybavena. Majitel,který tuto přestavbu realizoval,stále moto vlastní.    [Libor L.]   26.10.2007
Odpověď  Verze supersport s motorem 557 v ramu 353 pry zde nebyla nikdy prodana ani nebyla homologovana pro provoz zde, vite nekdo alespon o jednom kuse (puvodni, stavba se asi najde) v republice? Take se delala verze 590SS pokud nekdo mate nebo neco vite ozvete se. Dekuji za info    [sim]   26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pro dokreslení přidávám ještě jednu bílou krasavici. Je to originál z reklamy v časopise Motocycle z roku 1966. Jirka    [Jirka]   26.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jawa Čz to také není, že?
Jinak u té 361 se omlouvám za označení Supersport. Jak jsem pochopil označení Supersport měly motocykly Jawa s jednoválcovými motory 250 a 350 s hliníkovými válci a oddělenou řadící pákou. Označení typů se v průběhu let lišilo.
Typ 361/01 Sport je v letácích označován jako Road Cruiser.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Odpověď  No, ale 361 měly 18 koní, že jo.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě popis    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám další foto    [tonda88] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2007
Odpověď  Ty ceny jsou hodně dobré.Tady u nás by stáli o dost víc. Kdyby to bylo někde v Evropě, tak bych do nich šel.    [Luc]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail, i když díky plexi není nic moc vidět. Jinak stejnou motorku má jeden sběratel u Ledče nad Sázavou.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám fotku americkoexportní 361 z českobudějovického Hošťálkova muzea.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Detail JAWA 250/590/01    [Libor L.]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta 350 je normální provedení na vývoz do USA. Žádný supersport 361/01 neexistoval! A.K. to velice dobře popsal. Přidávám foto 250/590/01,kterou jsem kdysi vlastnil. Ta 250 je opravdu super sport označovaná před číslem motoru SS.    [Libor L.]   25.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  250 je v prospektech označována jako Supersport. Tipuji, že jde o typ 353.07. V tom případě nesedí rok výroby, ale to je docela pravděpodobné. Majitel totiž uvádí, že na štítku je pouze 196 a to na vývozních štítcích skutečně vždy bylo. Číslice roku výroby nebyla ražena. Od roku 1963 byly Supersporty nahrazeny typem 559/03.
U 350 je uváděn rok 1966 a v.č. 100284, čož by odpovídalo typu 361/01 Supersport. Poslední typ před typem Californian.
Za ty prachy, nekupte to.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2007
Odpověď  Ta 250 je určitě 353 s naroubovanym soutěžním motorem,něco podobného jsem koupil ale motor jsem musel vrátit a místo něj jsem dostal 350/360.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.10.2007
Odpověď  Ta třipade není předělaný soutěžák, ale vývozní typ 361/01 pro USA s maskou ze švéda, spínací skříňka na boku světlometu společně s kontrolkou dobíjení, bez kontrolky neutrálu...najdu ještě propag.leták a dám ho sem    [A.K.]   24.10.2007
Odpověď  Teď ještě koukám na tu dvěpade, ten karbec je jen sundanej a na tom krytu položen, takže i válec k tomu motoru patří. Ono by to jak jsem nad tím přemýšlel ani nešlo na to narvat panelkový válec. Takže buď se opravdu jedná o 353.07, nebo někdo vsadil soutěžáckej motor 557.03 do rámu 353.04. Jinak číslo rámu by odpovídalo posledním 353.04 rok 1962.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2007
Odpověď  Ta třistapadesátka je předělanej soutěžák. Dvěapůla je pravděpodobně splácanina, spodek motoru kývačka, je možné že se jedná o jeden z mála supersportů (typ 353.07), čemuž by odpovídala i hlava, ale válec (umístění karburátoru) je již předělané panelkové (559). Rok výroby to není určitě 1966. Neodpovídá tomu ani jedno z výrobních čísel.    [Freddie] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  JWA 250 dle majitele rok výroby 1966, podle mě nereálné. č. motoru 001422, č. rámu 337198.    [Lukáš]   24.10.2007
 Přidat odpověď   (101) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006