MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311465 příspěvků |7810 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 16 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 27.11.2021 04:27  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Vyliti nadrze ?


 Cau borci,

Potreboval bych radu ohledne nadrze....
Cca pred mesicem me zacal zlehoulinka kapat benzin u zadnich drzaku na califovi...1 kapka po cca 30 sec....byl jsem s tim u kamose a napatlal me na to nejaky lepidlo co to melo udrzet,ale bohuzel se to po cca 100km znovu ozvalo...poradi me nekdo co s tim ted? Koukal jsem na vylevani nadrze kaucukem...muj problem je v tom,ze nadrz mam po chromu uz i nalakovanou...
Uvitam jakoukoliv radu nebo typ jak to spravit..dekuju moc    [Fanous]   12.04.2021     Přidat odpověď  
Odpověď  Ano je to tak, dírky a to i dost velké to spolehlivě utěsní, ale praskliny jsou problém. Dělal jsem si sám již asi 20 nádrží. Je to dost pracné, ale doporučený postup určitě dodržuj. S jednou dávkou - tou nejmenší (520 ml), uděláš v pohodě 3 nádrže. Já to dělám tak, že si připravím 3 nádrže a věnuji tomu celý víkend. První den je postupně vyčistím odmašťovací lázní a odrezovačem, pak je přes noc nechám vysušit nad konvektorem a druhý den je postupně vylévám. Požadovanou teplotu odmašťovací a odrezovací lázně udržuji pomocí ponorného vařiče - koupil jsem ho na webu asi za 50 Kč. Jinak první nádrže jsem dělal tak před 15-ti lety a stále spolehlivě drží. Vždy kupuji chemii u vintage-replica.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2021
Odpověď  Pokud je tam někde jen mikrodírka, tak to kaučuk chytne. Pokud je tam trhlinka, tak to poteče za chvíli zas. To se musí zaletovat.    [longr]   27.05.2021
Odpověď  Ano sám.A ani sa veľmi nedivím tej cene za prácu.Musel som kôli tomu zohnať veľký PB varič z vývarovne,PB bombu a reduktor tlaku.Veľký hrniec-treba ohriať dva krát množstvo chémie podľa veľkosti nádrže na pomerne vysokú teplotu.Teplomer,zátky na uzatvorenie nádrže.Celú nádrž zaigelitovať.Pri dodržaní všetkých postupov je to práce jak na kostole s každou nádržou.Tak na pol dňa.    [Joski]   13.04.2021
Odpověď  A delal jsi to sam? Koukal jsdm na web...a leckdo si to uctuje 9kolo 3000...to se me moc nechce    [Fanous]   13.04.2021
Odpověď  Riešil som podobný problém na panelke-slizenie benzínu sa ako na potvoru prejavilo až dlhšie po skončení renovácie.Kaučuk to bez problémov utesnil.Len pozor na šmejdy,robím len s tým "kaučukom"čo predvádzajú páni roky na Motortechne.Čo sa chrómu týka ten vôbec ničomu nevadí,ale je s tým viac práce.Vždy celú nachromovanú nádrž zabalím do pevného igelitu a okolie nalievacieho hrdla a benzínového kohúta poriadne utesním lepiacou páskou,tiež plastovou.    [Joski]   12.04.2021
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006