MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316695 příspěvků |8239 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 48 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 21.1.2025 00:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Extremne tuha spojka


 Cau borci, na svoji 362/350 me jde extremne ztuha packa spojky...pokud ji povolim, tak nezabira...lanko mam novy, dobre promazany...a spojkovy poloautomat jde taky dobre
..kde bych mohl nit chybu?

Predpokladam, ze to tak neni z vyroby.

Diky Petr    [Petr]   05.08.2022     Přidat odpověď  
Odpověď  Nové lanko není záruka jistoty. Může drhnout při ohybu nebo v zatížení. Pak je dobré při skládání spojky stříknout mazivo i do hřídele převodovky. Stalo se mi u jedné moto, že tyčka v hřídeli začala rezavět, i přes dostatek oleje v převodovce se mazání do hřídele prostě nedostalo a spojka začala po čase drhnout.    [longr]   17.08.2022
Odpověď  Ještě když jsem opravoval spartaky a podobné, tak na pružiny ventilů motoru se používala jednoduchá měrka jejich únavy, kdy se přes páku pomocí závaží měřilo stlačení pružiny. Občas se stávalo, že některé nové pružiny byly o dost tvrdší, než měly být.
Chtělo by to pohledat původní díly a přeměřit lamely, tyčku...    [Luboš]   07.08.2022
Odpověď  To jsem si taky rikal nez jsem je menil...byli stejne velky, stejny pocet zavitu, stejna tloustka dratu...    [Petr]   06.08.2022
Odpověď  Jestli jste měnil pružiny, tak nejspíš BINGO! Tlustší drát, více závitů atd. Ve výsledku nejdou dostatečně stlačit, při stlačení závit na závit jsou moc dlouhé...    [host] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.08.2022
Odpověď  To jsem si taky rikal, jestli neni jednoduse necoo kousek delsi nez ma byt...pred sezonou jsem menil puzinky i s podlozkama...a pred tim i tycky s kulickou.

Muze me prosim tedy nekdo napsat jakou spravnnou delku ma se mit? Popripade kde bych tuto informaci mohl najit?
Diky    [Petr]   06.08.2022
Odpověď  Když jsme kdysi zcela běžně korkovali lamely, tak vždy před použitím se musely zabrousit na určitou míru tak, aby po složení s plechy bylo dosaženo správného celkového rozměru. Tak se to dělá pořád. V dnešní době replik snad všeho je měření po složení před použitím více než aktuální.
Je potřeba zkontrolovat celkový rozměr složené spojky. Pokud je tyčka, pružiny správné délky, podložky pod kolíčky také, tak jedině lamely a plechy.    [Luboš]   06.08.2022
Odpověď  Mam jeste 559/250 a tam jde naprosto krasne...ale je tam lanko se stelovanim uprostre    [Petr]   05.08.2022
Odpověď  Nn lamely jsou ok...tusim jeste puvodni asi...    [Petr]   05.08.2022
Odpověď  Tak já typuji, nový příliš vysoký lamely. Pružiny se už nemohou více ztlačit. Mě se korkový nevešly do koše. Dodneška se mi tady válej, měl jsem je prodejci hodit na hlavu.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.08.2022
 Přidat odpověď   (9) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006