MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306967 příspěvků |7538 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 131 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 24.9.2020 14:54  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím všechny a žádám o pomoc
Před pár dny jsem si koupil motorku čz 125 476. Majitel mi tvrdil že to je 476.01 což je ale blbost. Všechno má jako exportní verze a i štítek je ve francouzštine (nebo aspoň myslím). Jenže tohle je trošku jiný než klasická exportka. Moje má hranatý přední světlo s úchytama který víc odkrývaj vidlice, řídítka a podobný odchylky. Moje m duralový ráfky, ale t nevim kam se dávaly. Lak není původní. Myslel bych si, že to jsou nějak zbacaný díly, ale našel jsem jednu fotku kde je něco co se tomu podbá(tu hodim níže). Může to bejt nějak ovlivněný rokem výroby? (Je to 1975)
Rád bych si ji dal do co nejpůvodnějšího stavu a tak kdybyste mi pomohli s tím, co je pro mě záhada a řekli mi jak to vlastně vypadalo, jaký se vyráběly baryvný kombinace a jiný info, budu vám moc vděčnej. Nebo řekne mi někdo co tovůbec mám?
předem moc a moc díky    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Wlken: Nějaké tovární fotky jsou též v Katalogu motocyklů ČZ.    [Honza Vošalík]   22.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Wlken]   22.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, už jsem tu kdysi psal, taky mám 476.3, postupně se ji snažím dát do přesného originálu, fotky hledám hlavně na francouzských stránkách,kde se tenhle typ hlavně vyvážel, aspoň ten můj exemplář má z výroby francouzské blinkry Saker, ale těžko říct jestli je mají všechny 476.3 nebo jenom ty exportované do Francie: http://193.164.196.30/images/450/450402091476442.j pg    [Wlken]   22.10.2014
Odpověď  Vyměnit rám , přední vidlice , blatník , držáky na světlo ... To by musela bejt velká sleva .    [Lukáš V.]   14.10.2014
Odpověď  Stopro bourany, pokud by prodavajici pripadnemu zajemci slevil, tak jsem jeste na jare videl nekde na netu nove ramy za pekny peniz a prehodit.    [Pája]   14.10.2014
Odpověď  Jo , ta je bouraná na 100% .    [Lukáš V.]   14.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chtěl bych se zeptat na tento motocykl http://www.i-veteran.cz/inzerce/moto/_foto.php?m=0 000403446

Text : Prodám motocykl ČZ 125-476-3.R.v.1975. Vývozní verze pro západ.Evropu. Kulatá nádrž, hliníkové ráfky, vysoká úzká řídítka. Francouzsky psaný výrobní štítek. Kompletní, velmi pěkný původní stav Čísla motoru a rámu se shodují. Bez dokladů. Cena 19000.


Mě to přijde bourané na předek, Vám ne? Zdá se mi to jakoby ehm, scuknuté "do sebe". Jinak je stav hezký, ale ohnutý rám je docela opruz.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2014
Odpověď  Víc fotek z exportních skladů by nebylo?    [Jarek]   24.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco pro Jarka. V této podobě šly na vývoz do USA. Foto je z expedičního skladu.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.11.2013
Odpověď  A ještě doplnění - 477.7.54 (tedy konkrétně odchylka 54) byla pouze pro Mototechnu. Tedy pro prodej v Československu.    [Honza Vošalík]   23.11.2013
Odpověď  Kolik se vyrobilo 477.7.54 je těžko dohledatelné, výrobní evidence se nedochovala (nebo o ní nevím). Jediná informace co by šla dohledat je kolik bylo 477 v roce 1976, ale to by zahrnovalo i všechny ostatní odchylky 477.7 a 477.5. Provedení 477.0 a 477.1 se v tom roce zcela jistě již nevyráběla.    [Honza Vošalík]   23.11.2013
Odpověď  Těhlech "levnejch" harlejek bylo podstatně víc. (levný píšu v uvozovkách, protože na tuzemskym trhu byly určitě dražší než klasický sportky (jo, daly se koupit i u nás, nešly všechny ven), ale zase ty použitý díly jako buben, ráfky, bez oilmástra atd) Zajímavá je jejich nádrž z úzkým hrdlem.
Ale potkal jsem jich pár na srzech a na silnici v týhle podivný červenooranžový a když je naleštná, tak je moc hezká.    [polopost]   22.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2.    [Jarek]   20.11.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám fotku mojí 477.7.54, po prvním majiteli, s doklady, rok /1976/. Vše originál, štítek český. Dokáže mi někdo říct kolik ks bylo v tomto provedení vyrobeno a ve kterých letech? Díky.    [Jarek]   20.11.2013
Odpověď  ORIGINÁL TRAIL NA PRODEJ. http://motorky.bazos.cz/inzerat/27390820/CZ-175-TR AIL.php    [R]   12.09.2013
Odpověď  175 bylo vždycky víc.
většnou jsem pak rád, že mám 125. :)
dneska zvláště lidi co mají traily 125ccm si libují.    [polopost]   29.08.2013
Odpověď  Není škoda dělat druhovýrobu samolepek, když existují originály? Doma jich mám přes 100 kousků...    [Honza Vošalík]   14.06.2013
Odpověď  Jo no, jsem se nechal unáhlit, jasný že jako řada je to tuctovka. Takže promiň :-)

Jinak ceny za ty samolepky viz níže, vychází na 50kč za kus, ale to v předpokladu, že bude dostatek zájemnců, čím víc jich uděláme, tím budou levnější na kusu,takže kdo by měl zájem (pište mi na petr_stefan@centrum.cz) jsou dělané podle originálu na stejný materiál a podobnou technologií, takže věrnost s originálem vysoká.    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2013
Odpověď  Když jsem psal Petře o tuctovosti tak proto, že jsem měl samozřejmě na mysli celou řadu 477. V rámci této řady jsou určitě modely netuctové. Z dnešního pohledu je to ale pořád jedna motorka, která se liší pouze výbavou.    [Honza l]   14.06.2013
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  O tuctovosti těchto motorek bych pochyboval, dělaly se něco přes rok a skoro celá produkce šla ven. Většina lidí nemá ani ponětí, že takovéto motorky vůbec existovaly a mají je jen za výtvor kutilství. Uvidíme s čím se Honza vytasí, pátrá po tom už dlouho :-)
jinak druhovýroba "175" samolepek na 477 export, budou v prodeji, cena je v jednání. Stejně tak "chromové" lišty pod ně. Posilube se myslím už sehnat dá, ale "oil injection" budu muset dovyrobit    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.06.2013
Odpověď  Ty americké verze s předním světlem s kapličkou jsou 477.2. Pak existovala ještě druhá americká verze (zřejmě dosti vzácná) s předním přístojovým panelem jako 477.5.

A ještě odbočím: Nedá se obecně říci, že všechny 477.7 měly vysoká řidítka - to se lišilo dle odchylky. Odchylka určená pro Mototechnu je měla.

Každopádně základní přehled provedení 477 je u mně na webu.    [Honza Vošalík]   12.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Něco podobného, ani ne před měsícem, se prodalo na aukru snad za 1200 kč, docela pěkná cena.    [Pavel]   12.06.2013
Odpověď  Bylo by pánové jistě záslužné popsat tuto modelovou řadu. Ze sberatelského hlediska jsou to motorky takříkajíc tuctové-vyrobilo se jich spousta. Ve své době přišly s neotřelým designem a byly velmi oblíbené. Věřím, že jejich čas ještě přijde.    [Honza l]   12.06.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady jeste s tim kridlem nad CZ, samozdrejme jina motorka nez ty dve fotky predtim    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Tusim ze typ byl 477.05 ale neberte to na 100%    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Dve takove CZ 477 jeste snad lezi zapomenute v Nevadske pousti asi 70 mil na sever od Las Vegas. Obe byli tusim za 250USD.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2013
Odpověď  Hele tak to musíme dát nějak dokupy, ty už po tom pátráš koukám dlouho, já se sice nevyjadřuju moc přesvědčivě ale od tý doby co jsem si pořídil svojí první harlejku, tak po informacích pasu jak divej, jestli znáš Honzu Vošalíka, tak s ním na tom taky pomalu pracujem. Tady jsou komplet fotky tý z Netvořic ( http://www.uschovna.cz/zasilka/N0V4672X7EFAM86H-7C 7 ), mimo jiné má i ten tvůj tachec, a jestli tohle není trojka, tak v tom mám už dokonalej guláš a nebo informace na čezetmanii kecaj :-) je pravda, že má vyšší řidítka, ale určitě nižší než třeba 477/7, z těch dvou co mám, má dokonce každá trochu jinak vysoký, takže babo raď, co se kam kdy dávalo.
Jedna moje harlejka byla původně zeleno zelená a druhá petrolejová (obě typ 477/7 s papíry) ale v nepůvodním stavu, poslední co jsem posílal by měla být teda 477/5 oranžová, bohužel rám a motor z 477 z roku 69 a taky napadená kutilem. Nevím co s ní, rád bych jí dal do původního stavu, protože se mi líbí, ale nemám rám ani papíry, musel bych k tomu použít jednu co už mám. Mám asi smůlu na kusy, ale je mi líto je těm lidem nechávat, když nevědí co s tím :-)    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2013
Odpověď  ještě zvláštnost které jsem si všiml. A občas je na vztek (nesehnatelná a nebo od překupníků co nevědí co si za to říct) Sháním to už dlouho a třeba jen na díly, ale...
trojky (nebo alespoň 476.3) měly tachometr z traila. Nebo alespoň natuty stejný ciferník jako trailové tachometry. To znamená jednoduchý černý ciferník s nahatou bílou ručičkou (bez toho plastového krytu jako mají tuzemské stroje) s bílými číslicemi stupňovanými po 20, jen tam je červená 50 (je tam díky tomu 20, 50, 80 100, 140, 160)    [polopost]   10.06.2013
Odpověď  Jinak v jednobarevném provedení se exporty dělaly.
A byly moc hezký. Byly oranžové (ty jsou často k vidění), ale dělaly se i sytě červené, kanárkově žluté (ty se mi líbí) a tady už jednou zmińované, celkem málo vídané "petrolejově" modrozelené. Ale ještě nikdy jsem takovou motorku neviděl ve třetí serii. Klidně bych vsadil, že trojky se takhle nedělaly a byly jen zeleno-zelené a nebo hnědo-žluté. Ono ve trojce jich ani moc nevyrobili, takže by nějaká barevná rozmanitost byla i nelogická.    [polopost]   10.06.2013
Odpověď  Tak v muzeu v Ntvořicích jsem byl. jel jsem tam jen kvůli tomuhle kousku, protože jsem se někde na netu dozvěděl, že to je trojka. Konkrétně z týhle motorky jsem si tam přeměřoval linky a rozměry světlých ploch laku na nádrži a blatnících jak to má vůbec vypadat.
Ale nejedná se o trojku, nýbrž o pětku (nebo sedmičku? teď si nejsem jist) pro anglii. Ale trojka to není určitě.
Na první pohled je to patrný z vysokejch řídítek pár jiných detailů. Matně si vzpomínám, že možná měla i zadní světlo lucas, ale možná kecám a pletu si to zase s jinou motorkou v jiném muzeu. Praktický se zdá hezký a zajímavý chromovaný nosič, který, pokud se nepletu, byl jako volitelná výbava.
Teď mě trošku mrzí, že jsem na tyhle stroje téměř na pět let zanevřel a pozapomněl jsem konkrétní díly na kterém typu z kterého roku. Tenkrát jsem neznal nikoho dalšího (a bohužel ještě ani neznám) kdo by studoval tyhle exporty nějak do hloubky. Když do toho člověk pronikne, tak je to moc zajímavý. Ty rozdílnosti mezi seriemi mě prostě baví. Moje hrozná blbost že jsem si svoje poznatky tehdá nzezapisoval. Dodneska by to stálo za hlubší pátrání a dala by se sestavit celkem slušná brožura toho co se dělalo v jaké kombinaci dílů atd.
Nejdená se o bastly typu "co ve fabrice bylo to tam dali" nebo "kamarád ve fabrice to někomu stavěl na přání z toho co bylo", to jsou kecy.
Všechny motorky v dané serii, ve stejném roce pro vývoz do konkrétní země byly stejné (většinou byly akorát 2 barevné varianty, v tom se lišily)
Zajímavé byly třeba motorky pro vývoz do belgie. Měly typické vývozní díly v kombinaci s hranatou nádrží.    [polopost]   10.06.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Ahoj, to že tam má být kulatá nádrž s velkou zátkou to sedí, tu mám k tomu, kulaté světlo je možné, protože všechny plechy mají původní barvu oranžovou, jen světlo bylo původně zelené (známá světle/tmavě zelená kombinace), to že by se ale 477/3 nedělala v oranžové ani v jiné jednobarevné mě překvapilo, že by se dělaly jen ve dvoubarevných kombinacích jako máš třeba ty nebo mnou zmiňovaná? V muzeu v netvořicích mají taky 477/3 v hnědo/krémové kombinaci, ale s nádrží s logem bez "šípu" jako mám já (viz foto)    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2013
Odpověď  Ahoj Petře.
Mám takové tušení, že by na tvé 477.3 měla být taky kulatá nádrž (s větším hrdlem)
Co se barvy týče.... je to zvláštní, "trojku" jsem oranžové neviděl a ani se mi nikde nepodařilo zjistit, že se dělaly. Jak jsi přišel na to že má být oranžová?
V oranžové se dělaly jiné serie, ovšem s užším hrdlem kulaté nádrže a kulatým světlem    [polopost]   07.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nedávno jsem pořídil také 477/3, která byla původně v oranžovém laku, mě by moc zajímalo v jaké barvě se v tomto případě dělal hrnec světla? Nemůžu nikde dohledat použitelnou fotku jednobarevného laku s hranatým světlem. Díky    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2013
Odpověď  Hrazda je hrazda,ta prostě padne do ruky,je to asi zvyk, na panelce je mi to nepříjemné,ale na 470 prostě paráda    [matt]   22.11.2012
Odpověď  Tak to je jedna z fotek, kterou jsem už od M.S. viděl a ještě jsem asi neviděl nikdy lepší.
Ještě k řidítkům: když jsem si koupil mojí první 477, tak měla řidítka s hrazdou, časem jsem je nahradil originálem, ale s hrazdou se mi jezdilo nejlíp.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.11.2012
Odpověď  Já si nemyslím, že je to dost peněz. Je to sice vcelku tuctová motorka, ale v super stavu (a mě se líbí). Jedna už se před nedávnem prodávala, dokonce originál zapakovaná v přepravním boxu. Cenu si nepamatuji-možná Martin. Pro srovnání..    [Honza l]   14.11.2012
Odpověď  Martin Samson-
Ja uz jednu 477ku doma mam takze jen tak brouzdim po webu a divam se na dobobe fotky a kdyz nekdo prodava tak se mrknu na stav a sem tam jsou ty rovny riditka... Jak uz jsem psal predtim delali to snad uz tenkrat kdyz nekdo nechtel ty vyssi riditka. Ja jsem ty moje riditka taky vymenil za ty co mi lepe sedi do ruk a nikdy netvrim ze jsou original. To pak za tricet let az ji prodam tak mladi budou discutovat a rikat prodejce rikal ze to jsou origo. Vsak vis jak to myslim.
Jo a chce za ni dost penez to je pravda, ale to je dobre aspon ceny 477 modelu jdou nahoru a to je pro nas dobe.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  marekh22 :
chce za ni moc , proto take jiste tenhle inzerat vidim inzerovan jiz minimalne potreti . Jde stale dokola o tu stejnou 477 s rovnymi riditky , tak bacha a nenechat se zmast .

pecin :
neni problem ... rad dodam pekne fotky . Ale nejakym konkurentem , tak to prosim pro nikoho nejsem . Prikladam asi tu nejpeknejsi , kterou s 476/7 mam    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.11.2012
Odpověď  Rád bych ale ani jedna moje harlejka není tak zajímavá (ani typem, ani stavem) abych si dovolil jimi zaplňovat tyto stránky....ale jednou jednu z nich udělám tak jak má být, až zjistím všechny všechny náležitosti :-) .... zatím je k vidění na těch facebookových stránkách viz odkaz níže    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2012
Odpověď  Ta číza na F.by byla dobrá akorát na renovaci, sundat neorigo díly a supr základ.
Nejlepší fotky s 477 může přidat Martin Samson, nebo ho chce někdo trumfnout?    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.11.2012
Odpověď  4 myslel P.Š. dobře, PROTOŽE /5 OIL mělo. Rovné řidítka budou asi místní úprava prodejce, proč ne. Calif do Francie měl také nízké řidítka, ostatní země s hrazdou.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.11.2012
Odpověď  mám rád exluzivitu, ale u tohoto jsem zastáncem, že nic takovýho ČZ nedělala, je ale pravděpodobné že úpravu mohl provést na vlastní triko místní prodejce, koneckonců by to nebylo nic neobvyklého například u škodovek si dealeři nechali vyrábět různé díly pro větší atraktivitu (poklice, spoilery atd.    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  -Martin Samson, Zase celkem zajimave k tem riditkam. http://bringatrailer.com/ 2011/04/25/never-titled-1 9-mile-1975-jawa-cz175/
jak prodejce pise: The seller states that it is in preserved original condition after being stored in a heated environment its entire life. Ze by opravdu prece jenom par vyslo s rovnyma riditkama???    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2012
Odpověď  Je fakt, že nejvíc je těch 5 a 7. Potkávat se dají jak v inzercích, tak na silnicích i ve sbírkách. 5 a 7 byly taky určeny na vývoz do anglie a anglicky mluvících zemí.
Velmi zajímavá byla serie na export do Belgie. Nejsem si 100% jist číslem (4 možná?) ale kombinovala jisté exportní (a trailové) díly s hranatou nádrží.
Když jsme u dílů po dlouhé době se mi podařilo zjistit, že tachometr který je původně na 3. serii a který se mi nepodařilo potkat na jiné 476/7 pochází z traila. Měli by být stejné i rozměry, ale má jinak vypadající číselník. Jednoduchá bílá ručička s bílými čísly (jen červenou "50")    [polopost]   11.11.2012
Odpověď  to: pecin - vím že podtypy 4 a 7 posilube neměly, taky si byly nejvíce podobné, a hrozně mě těší, že nebyly určeny jen pro český trh, ale jak tedy vysvětlit, že jako jediné mají český štítek a v inzercích narazíš převážně na ně?
Jinak jsem na Facebooku založil skupinu kde bych rád aby jsme hromadili a objasňovali si všechny informace ohledně našich 476/477 (odstíny barev, export, technické specifikace)....samozřejmě chápu, že né všichni mají v oblibě tuto sociální síť (ani já nejsem její nadšený uživatel) ale co se týče organizace informací nabízí poměrně snadno dostupné pro všechny uživatele. Samozřejmě se budeme bavit i tady pokud Vám to vyhovuje.... tady je link a budu rád když se někdo přidá, zatím jsem sám ... https://www.facebook.com/groups/3 75453605873959/ ... mějte se pardálové    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2012
Odpověď  476,477/7 neměli nikdy posilube, to bylo na /5 a jen pro tuzemský trh také nebyli.    [pecin]   11.11.2012
Odpověď  Zdravím, také jsem trochu pátral po tom jaké to mám vlastně motorky v garáži, jediné slušnější roztřídění je na čezetmanii a ani tam nejsou všechny.
Co jsem tak vypozoroval, tak podtyp 476-477/7 měl být jako jediný určen pro náš trh. Mám dvě od tohoto podtypu a ani jediná nemá posilube, kartery v černé barvě a hlavně mají český štítek. I když pravda u té nejmladší (rok 1976, výrobní číslo 1450, barva petrolejová) první majitel tvrdil, že šlo o vrácenou objednávku z Anglie, takže ještě zjistím jak to bylo u té starší (rok 1975, výrobní číslo 930, barva hnědá-krémová) abych vám tu netvrdil kraviny, i když je to zvláštní proč zrovna tento podtyp se od ostatních tolik lišil a proč jsou v inzercích převážně, spíše pouze zástupci tohoto podtypu.
Jinak díky za tuhle diskuzi, konečně něco kde se člověk dozví trochu víc. Zdá se, že jsme narazili na další záhadu ze Strakonic :-)    [Petr Štefan] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2012
Odpověď  Ovladani svetel a klaksonu se da na pravou stranu k plynu. Srouby pasuji uplne stejne a nemusis ani nastavovat ty kable, delka je uplne v pohode. Prece jenom ten palec na pravy ruce pouzivas mene k troubeni nez slozite hledat polohu (vypnuto) mezi blinkrama.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2012
Odpověď  Ovlání blinkru na levé straně s rovnými řidítky je velmi zajímavé, kde je ale ovládání světel a tlaksonu? Nádrž s okřídleným logem je z triala, její tvar a rozměr je stejný. Zajímavá by byla, kdyby měla malé víčko nádrže.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.08.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Ja jsem ty riditka vyresil takhle: je tam hned lepsi posezeni a uhel riditek je vyresen lepe takze me desne neboli zapesti po ujeti 50-60 mil coz s original riditkama se rict nedalo. Motorku pouzivam casto a bez problemu.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Ohledne tech rovnych riditek na CZ 477: Gary a pak aji Bertus v Californii mi potvrdili ze ty riditka NEJSOU original. Ty original jsou na fotce.
Ovladac na blinkry taky neni original, ale byl prave vymenovan z duvodu velmi spatne vyreseneho ovladani blinkru na prave strane.
Riditka se pry uz ale menili uz tenkrat (ne vsichni samozdrejme) pry ty original nemeli moc v oblibe ti co si ty motorky nechali dele.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2012
Odpověď  Ahoj Marku ,
Ano , ja jsem z Chicaga .
Pripada mi to spise jako shoda nahod ( s obema CZ 477 z ruznych koutu USA a s "Cafe Racer" riditky ) a jasny pohled na zdejsi dnesni trend , takto upravovat jakekoliv levne a zachovale "old school" motocykly ( napr. nedavno jsem ve zdejsi inzerci objevil skoro nejeteho Sears-PUCH 250cc z roku 1967 a byl zcela stejne "napaden" rovnymi riditky ... ) .
Ale se stoprocentni jistotou si to tvrdit nedovoluji a pokud by to opravdu potvrdil i Gary , tak by to mohlo byt velice zajimave ... . Jinak u Garyho jsem se pred par lety zastavil i osobne a je videt , ze to tehdy opravdu delal . A poslouchat mezi jeho reci i veci kolem sem dovazenych cs. motorek je velice zajimave .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.07.2012
Odpověď  marekh22: Tak to by určitě stálo za to zjistit. Pokud se to potvrdí, byla by to zase další verze. Ještě mi příjde zajímavé použití dílů jako jednoklíčová brzda vepředu, která se na exporty na západ moc nedávaly a nádrž s okřídleným logem. Zajímavé. Jaké je typové označení? 477.3 to nebude. Je to nějaká odvozenina 477.5 nebo uplně samostatná řada?    [polopost]   18.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na foto je uplne jina motorka nez jsem pridal predtim a tez ma rovne riditka..(Martin Samson)- Martine, samozdrejme diky za fotky a prispevky.
Momentalne cekan na potvrzeni od Gary (jestli bydlis taky v USA tak ho budes znat-WESTCOAST MOTORCYCLE na Floride- Gary byl nejvetsi dovozce CZ motorek na west coast. Poslal jsem mu fotky, takze budeme mit informace od verohodneho cloveka a ne od hospodskeho stolu kde jsou ti chytri znalci...
A co se tyce (polopost) jak psal:tam boli dokonca specialne riaditka ktore boli este vyssie a sirsie je NESMYSL. A to jako tam byli delsi kable na spojku a predni brzdu specialne delane na USA trh??? Mam doma 1974 Cz model 477 a mnel jsem tam ty vyssi riditka ktere jsou na prospektu od Martina a muzu ti rict ze ty kable jsou uz tak dost natahle.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  (polopost)- Rad bych poradil kolem te barvy, ale tady do USA se zadna v modre snad ani nedovezla. Volal jsem Westcoast Motorcycles ktery tady dovazel snad kazdy Cezety co se na USA trh dodavali ale zadna rada. Jen ze se snad prodavali v Anglii nejaky cas.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2012
Odpověď  pre marekh22 : netreba verit vsetkemu co napisu do inzeratov !! toto by cz nevyrobila , a do ameriky uz vobec nie. tam boli dokonca specialne riaditka ktore boli este vyssie a sirsie ako na nasich cz . je to vidiet na martinovom pridanom letaku v lavo hore. to je zaklad tejto motorky co mas odfotenu.    [vittorio]   16.07.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Myslim , ze tohle rovne riditko i ovladac vypadaji moooc pekne na to aby tam byly od roku 1974 . Spise tedy myslim , ze pujde o novodobou upravu nejakeho Americana tihnouciho ke stylu "Cafe Racer" . A take mi pripada , ze tenhleten ovladac je videt v te spouste novodobych replik drivejsich anglickych prepinacu LUCAS apod. .

Videl jsem v americke inzerci snad uz stovku techto cestovnich CZ 476,477 Sport z roku 1974 . A tak by me u tohoto rocniku vyvozni serie VELICE zajimalo , zda-li se vubec nekdy v inzerci objevi i shodne designovana CZ 482 Trail ( viz. foto letaku ) z roku 1974 ?

S pozdravem ,    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  ovladani blinkru 1974 CZ 477 model s rovnyma riditkama.    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Od roku 1974 tez Cezeta davala na 477 rovnejsi riditka. Bylo tam udelane tez lepsi ovladani blinkru (na leve strane)    [marekh22] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.07.2012
Odpověď  Dobrý večer
Neznáte někdo prosím odstín té modré barvy,co se používala na 477?Díval jsem se do vzorníku RAL a moc podobná mi tedy žádná nepřišla    [kettenkrad]   02.07.2012
Odpověď  k těm 12ks údajně člo o staženou objednávku do francie. Ale zase to bylo že "známýho kamarád, kterej dělal kdysi v ČZ povídal"    [polopost]   03.06.2012
Odpověď  Po opravdu dlouhé době jsem se sem dostal. Jsem rád, že téma ještě trošku žije.
Motocykl se mnou ujel kolem 6500km v provozu a od té doby stojí a čeká na dodělání detailů a další investice. narazil jsem na zdánlivé prkotiny, které se ale nakonec ukazují jako fatální. Například že je naprosto nemožné sehnat spínač brzdového světla. Ten kulatý na ose brzdové páky. Také originálně montovaný tachometr je z traila, který je na první pohled jiný, než u klasické 476. O blinkrech Saker ani nemluvím.
Tím žádám, kdyby někdo měl možnost, nebo nějaký díl navíc, nechť se mi ozve, udělal by mi neuvěřitelnou radost.

matt: Zajímalo by mě, odkud ten pán to číslo 8122ks zjistil. Protože jak sám píšeš, když jsem jsem si v roce ´09 psal při mém pátrání s lidmi z archívu ČZ, tak také mi bylo tvrzeno, že se nikdy nevyráběl typ 476.3. Pokaždé mi odpovídal jiný "odborník a znalec" a pokaždé jsem se dozvěděl něco úplně jiného. Většinou to bylo, kolik se vyrobilo "exportek" a že exportky prostě měly kulaté světlo a vysoká řídítka šly i na západ. takže informační hodnota vysoká.
Někdo mi i tvrdil, že údajně 476.3 bylo vyrobeno, nebo v celém ČSR zůstalo 12 kusů. Bylo by opravdu zajímavé najít co nejvíc majitelů těchto elegantních strojů    [polopost]   03.06.2012
Odpověď  Chtěl bych se zeptat, nemá někdo více informací o typu 476.3?Ať pátrám, jak pátrám,
tak to vypadá podle dostupných podkladů a informací, že se vůbec nevyráběl?    [matt]   28.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě pohled shora    [tis40] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro Petra, poslal jsem ti na email pár fotek - detailů nádrže ještě před tím než jsem nechal udělalt lak. Jsou ve slušném rozlišení, tak se z nich dá lecos dovodit - v poměru ke stutečnosti - dopočítat. Dám je i sem, ale vzhledem možným 100kB, to asi nebude k ničemu.    [tis40Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2011
Odpověď  pro Tis 40, chtěl jsem tě požádat o radu ohledně pruhu na nádrži, nemáš nějakej nákres kde přesně má na nádrži být, potřebuju to vyměřit, děkuji Petr K    [Petr]   26.12.2010
Odpověď  Z Anglie není, jezdila od narození jako služební moto u radiokomunikací. A jako mlaďas jsem měl v roce 1984 ve stejném provedení, ale černou ČZ125/476, taky jako služební.    [tis40]   12.11.2010
Odpověď  To neni ta z Anglie, tu mám já a prochází lechkou renovací, poté jí nafotím a dodám fotky.    [Petr]   09.11.2010
Odpověď  Nebyla náhodou dovezena z Anglie?Podobná byla totiž dost dlouho několikrát v inzerci, tuším že byla někde v Pardubickém kraji...    [matt]   14.10.2010
Odpověď  tis40, máš to moc pěkné, jen bych ještě vybarvil znaky ČZ na nádrži    [Libor L.]   14.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ještě z druhé strany    [tis40] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A musím se pochlubit, už je hotovo, rejpalové mi jistě odpustí zrcátka, neorigi šrouby - imbusy atd..    [tis40Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2010
Odpověď  Je to typ 477/5 nebo 477/7 podle toho jestli má posilube (477/5) nebo ne (477/7). Většinou pro export, ale pár se jich prodalo i v ČSSR. Vypadá originálně a zachovale.    [tis40] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2010
Odpověď  Podle fotky se zdá, že všechno na motorce je OK a zdá se být i v docela slušném stavu. Pokud měla platné doklady, je cena, dá se říct, vcelku přijatelná i když je trochu vyšší.

Pokud budeš shánět ňáké moto dál, tak jsou v cenách vélké rozdíly a ceny se pohybují kus od kusu a podle modelu.    [Libor L.]   11.05.2010
Odpověď  Díky moc za info Libore. Přemýšlel jsem o tom, že si udělám radost, motorku žádnou nemám, ale chtěl bych si nějakou starší českou zachovalou pořídit. Váhal jsem ale moc dlouho, motorka je už fuč :-/ Ještě by mě zajímalo, jestli cena 15 000Kč byla odpovídající, trh nějak systematicky nesleduji a takovouhle jsem za tu krátkou dobu, co se rozhlížím, neviděl.    [guest]   10.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to ČZ 175/477 v exportním provedení. Přikládám dobový prospekt.    [Libor L.]   10.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím o radu, mám možnost koupit motocykl ČZ, zatím mám jen přiloženou fotografii. Lze podle ní identifikovat jaký to typ? Děkuji.    [guest]   06.05.2010
Odpověď  Kolik je nás zde tedy majitelů tohoto typu?    [matt]   28.09.2009
Odpověď  Tak se mi povedlo sehnat informace o ČZ 476.3. podle pána který mi je poskytl se jedná o provedení EVROPA, a mělo jich být vyrobeno 8122ks v roce 1975    [matt]   26.09.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [matt]   19.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj kolegové, taktoto jsem sehnal minulý týden    [matt]   19.07.2009
Odpověď  Já na ni mám blinkry zn.PAL, tedˇzrovna řeším problém se sedlem.Ta má jej neměla, pasuje na ni sedlo ze 478?    [matt]   17.07.2009
Odpověď  6e by další majitel 476.3 ?:-) já tu svoji postupně dávám do kupy a na netu jsem našel snad jedinou fotku té francozské varianty,má i ty blinkry Saker,co na ni mám já,tady je:
http://www.jawamania.info/Files/moto/221191/125-476.JPG
Takhle by to mělo nejspíš vypadat:-)    [wlken]   16.07.2009
Odpověď  jinak mám poloposte též typ .3.    [matt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2009
Odpověď  dnes jsem si přivezl ČZ 125 , a má podobné znaky jako je popisuje polopost.Jak mi vyjde čas , pošlu fotky.Na štítku je r.v.1975, a číslo rámu je 001312. Samotného by mě zajímalo , co to je za typ.Jinak na ni schází sedlo, vím že zde není inzerce, ale kdyby jej někdo měl,rád jej vyměním za nové replikové sedlo(lavici) na kývačku    [matt]   15.07.2009
Odpověď  Moto je v původním stavu, jak se v ČSSR prodávala v roce 1977,typ 477/7, kromě předního pláště a celého zadního kola. Za pozornost stojí přední blinkry, zřejmě v ČeZetě v den motáže měli jen zadní, tak je "fikli" klidně i dopředu. Barva petrolejová, karter černý, bez posilube, přední brzda dvouklíč.    [tis40] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2009
Odpověď  Libor L.: Většina, né-li všechny exportní provedení těchto motocyklů měly černě lakované kartery.    [polopost]   06.01.2009
Odpověď  Jen takový postřeh - na všech zde umístěných prospektech jsou kartery v černé barvě.    [Libor L.]   02.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  a ta žlutá    [polopost]   02.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Walken: Co se barev týče, bylo jich ještě víc. A co se volby dílů týče, tvé tvrzení není pravda. Ano, je sice možno vidět pár kousků "na přání", ale zbytek byl relativně ustálený. Ono jde o to, jaký (pod)typ to je (477/476.3, 477/476.5, 477/476.7,...), do které země byly namířeny a pak který rok výroby. A v seriích, které se lišily těmito podmínkami, už byly motocykly stené. Lze docela pěkně určit, jak vypadaly stroje kterého typu, když šly tam a tam v který rok.

Jinak k barvám. Naskenoval jsem ještě nějaké letáky pro Anglii, které mám doma. Krom zmiňované červené i téměř kanárkově žluté.    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Walken: Co se barev týče, bylo jich ještě víc. A co se volby dílů týče, tvé tvrzení není pravda. Ano, je sice možno vidět pár kousků "na přání", ale zbytek byl relativně ustálený. Ono jde o to, jaký (pod)typ to je (477/476.3, 477/476.5, 477/476.7,...), do které země byly namířeny a pak který rok výroby. A v seriích, které se lišily těmito podmínkami, už byly motocykly stené. Lze docela pěkně určit, jak vypadaly stroje kterého typu, když šly tam a tam v který rok.

Jinak k barvám. Naskenoval jsem ještě nějaké letáky pro Anglii, které mám doma. Krom zmiňované červené i téměř kanárkově žluté.    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Libor L. :
Ahoj , tohleto barevne provedeni je uvedeno i v jedne z reklamnich brozur pro zakazniky v GB .
Nechci nic rikat , ale tohleto krasne nachove cervene provedeni u CZ 125/175 je jiste okrasou kterekoliv garaze kde se vyskytne ...    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.01.2009
Odpověď  A ještě perlička-ve filmu Vítr v kapse jezdí a posléze se zabije Sagvan Tofi na exportní číze,která je ale zřejmě po tuningu-má na přední vidlici vnější pružiny,černý lak,ty vysoké řídítka a velmi zvláštní výfuk,v první půlce rovný a v druhé půlce lehce zdvižený nahoru..a solidně tam s ní řádí:-)    [wlken]   23.12.2008
Odpověď  podle mě se dělaly tyto kombinace: béžovo-hnědá,světle-tmavě zelená a pak jednobarevné: zelená,oranžová a petrolejová..ale myslím že ve volbě blinkrů,řídítek,přístrojovek a samolepek byla úplná anarchie:-)    [wlken]   23.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Že by další možné barevné provedení ?    [Libor L.]   23.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto dobového prospektu    [Libor L.]   23.12.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj všem, jen na doplnění, barva mé ČZ175, 477/7, r.v. 1976, před renovací. Co se týče použitých dílů - v ČeZetě dost exportních motocyklů montovali na přání zákazníka - místního prodejce. Výsledkem pak byli různí hybridi.    [tis40Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2008
Odpověď  Ahoj,mám nachlup stejnou 125/476,i stejnou barevnou kombinaci,koupil jsem ji už před sedmi lety,chvilku jsem na ni jezdil,ale ted ji budu konečně dávat do kupy,podařilo se mi zkontaktovat původního majitele a slíbil mi že se podívá po fotkách,když ji měl novou. Štítek mám ve francouzštině a číslo rámu začíná 476.3.,mám na ni kulaté světlo a tu černou přístrojovku,ale půvopdní majitel mi sdělil že tam patří to hranaté světlo co vidím i u tebe,takže to asi bude pravda..Mám na ni blinkry značky Saker,prý origo..vyfotil bych ji,ale momentálně je na milion kusů..ale jak získám ty fotky jak byla nová tak se určitě podělím:-)    [wlken]   29.11.2008
Odpověď  Je moooc krásná.S největší pravděpodobností mám ten samí stroj nebo spíš do podobného stavu upravenou čízu(momentálně rozebranou).Měl bych dotaz.Sehnal jsem k ní TP z 476 v provedení oranž. nádrž šedé blatníky černý rám.V TP je psaná černá barva,co mě zajímá je to jestli i takto vývozně lakovaný stroj jako je na foto má psanou v TP černou barvu podle rámu nebo se to řeší v% barvy na moto.Jako třeba tady hnědá nebo zelená atd.diky moc za pomoc    [jeeenik]   19.11.2008
Odpověď  Klobouk dolů. Tvá první renovace vypadá velice slušně, až ji dotáhneš do konce, tak zní bude velice krásný stroj. Až bude hotovo dej sem pár fotek.    [Libor L.]   17.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak po pár měsících přihazuji fotky, jak vypadá teď.
Díky tomu, že se za otvoem na kohoutek na olejové nádrži objevil zbyteček tmavě hnědeého laku, bylo jasno. Lak, který tam je nyní, by měl být originálpřímoz fabriky. Vím, ještě je na ní co dělat a taky že na ní stále prcuji, ale takhle vypadá nyní.
Je to moje první renovace.    [polopost]   15.11.2008
Odpověď  neznáte někdo čísla barevné kombinace na zelenou ČZ z tohoto obrázku ( http://veteranforum.cz/photos/0802055812x.jpg ) ? potřeboval bych to vědět, protože na ČZ 250.471 mám stejnou barvu    [radar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...a další doplnění o potvrzení petrolejové barvy dobovým letákem (půjčeno z jiného dotazu od jawasystem)    [Libor L.]   10.11.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ... a druhá strana.    [Libor L.]   25.09.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Níže jsem se zmiňoval o petrolejové barvě. Objevil jsem foto motorky s touto barvou, tak ho sem dávám na doplnění. Jen na ní chybí proužky na nádrži, ale ty by měli být stejné jako na černobílém dobovém prospektu.    [Libor L.]   25.09.2008
Odpověď  pro Libor L.: Ano děkuju. Nejspíš máš pravdu. Ta žlutá zespod olejový nádrže je buď základovka,nebo prostě zbytek tý žlutý. ale jinak u kohoutku nádržky jsem našel kousíček (cca 3x1,5cm jinak si s tim opravdu dal tu práci a zbrousil to až na kov) kde je ta hnědá barva. Takže to opravdu asi nejspíš bude to provedeníjako na fotce od Martina Samsona. Budu se snažit odhalovat případný útržky barvy pod nynějším lakem, ale obávám se že užnic nenajdu. Ale mám celkem jasno, že byla žluto-hnědá. A tak mě napadá... neznáte někdo číslo barevných odstínů?    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2008
Odpověď  Ta tvoje barva vypadá stejně jako je na fotkách od Martina Samsona - ta žluto hnědá. Foto které ti zanechal sim na jiné diskusi je foto Traila a toho ty nemáš. Odstín by ale mohl být stejný. Zkus ještě pohledat zbytky barvy někde v nepřístupných místech,záhybech atd. Plechy kolem kastlíku mají být určitě v barvě, jen záleží k jaké barevné kombinaci se doparcuješ. Mužeš udělat dvoubarevnou žluto-hnědou kombinaci čemuž by napovídal i zbytek žluté, ale tomu zase neodpovídá přední světlo.Problém je, že celožlutá motorka se pravděpodobně nedělala(krom Traila). A když se podíváš znovu na prospekt, tak i z té staré fotky je jasné že je sice motorka jednobarevná,ale není žlutá.Jedině po barvě a provedení pátrat dál a kde se dá.    [Libor L.]   29.05.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Barva motorky to podle mě bude, protože zbytky této barvy jsou všude, kde to ten člověk nezbrousil(resp. kam se nedostal).
N fóru: "Motocykly Jawa 634, Jawa 90, ČZ 476/477 a mladší" mi Sim dal fotku jako odpověď, jenže je hoodně špatně vditelná. Navíc jsem sundal olejovou bandasku a ejhle, na to autor předchozího laku zapoměl. (viz foto)
Teď už jen detail, jestli mají být ty podsedadový plechy kolem kastlíku černý, nbo taky v barvě....    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2008
Odpověď  U většiny Jaw a Číz se vnitřky kastlíků a svělet stříkaly jinými barvami než zbytek motorky, takže to zřejmě nebude ta barva motorky.    [Honza_Kývačkář]   10.05.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem po dlouhem snažení zjistit původní podobu laku zjistil, že původní majitel si dal tu práci a veškerejlak co tam byl zbrousil až na kov, takže jsem se neměl čeho chytnout.
Ale nešel jsem místečko(a) kde lak je. Jedná se o vnitřek kastlíku baterky (viz. foto), a barevná "mlha" uvnitř světometu a u otvorů nádrží.
Jen mi připadá děsně zvláštní protože to vypadá jako "bizoňácká" žlutá. A 476 nebo 477 v takový barvě jsem nikdy neviděl. Neví někdo jak to má vypadat? Nebylo to dvojbarevné, nebo to bylo jednobarevné a černobílý linky?    [polopost]   10.05.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Celni strana letaku pro francouzske zakazniky    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neni zac , ja to psal pouze v te souvislosti , ze podle toho francouzskeho letaku ( viz. foto ) se svetlomet Tveho stroje se strojem urcenym do Francie shoduje .
A take v te souvislosti , ze pokud je Tvuj stroj z roku 1975 , tak je mozne ze i u stroju urcenych na vyvoz do Francie / Belgie se v roce 1974 preslo na kulate nadrze stejne tak jako tomu bylo s cestovnimi Cezetami urcenymy do Severni Ameriky .
Proto si tedy myslim , ze Tva CZ muze byt , az na ten lak , originalni .    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2008
Odpověď  Martin Samson: Děkuju moc, ale verzi pro ameriku znám docela dobře. Na internetu jich sou hromady fotek. Zjistil jsem že ta moje nemusí být zrovna vývozní typ do Francie, ale nejspíš je to vývoz do Belgie.
Ještě bych rád věděl, jestli se verze pro Bel, nebo Fr lišily v barevnejch verzích od těch do USA, nebo jestli to byly stejný barevný kombinace laku.
Kdybys někde prosím našel ty francouzské brožury, nešlo by je nascanovat vložit je sem, prosím?    [polopost] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2008
Odpověď  Ještě doplním, měli také jinou přední vidlici.    [Libor L.]   05.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  V roce 1974 bylo do Severni Ameriky bylo vyvezeno vetsi mnozstvi Cezet 476/477 vetsinou tohoto barevneho provedeni jako je na prilozene fotografii . V porovnani s nasimi verzemi se lisi vyssimi riditky a kulatou nadrzi ( orientace spise na klasiku nez na modernu ), oddelenym mazanim cernymy kartery a cernym valcem , malym svetlometem Aprilia , zadni lampou a blinkry Lucas . Nemely duralove rafky jako typy vyvazene do GB . Obcas se v Americe na prodej jeste objevi a je zajimave , ze u vsech prodejci pisi r.v. 1974 .
Mam brozuru JAWA-CZ pro francouzske zakazniky , ktera je asi z r. 1972 a tam jsou Cezety se stejnymy svetlomety jako u te Tve , ale se starsimy hranatymy nadrzemy . Je mozne , ze pozdeji sly opravdu do Francie tyto typy s nadrzemy kulatymy . Preji mnoho zdaru s renovaci !    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě v barvě.    [Libor L.]   05.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další, ale s oilmastrem.    [Libor L.]   05.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady máš další foto    [Libor L.]   05.02.2008
Odpověď  polopost: bohužel nic jiného nemám k dispozici. Směrodatná je pro Tebe ta fotka z prospektu. Myslím, že nic jiného, než co je vidět na té dobové fotce, nebylo na motu jinak. Důležité je že máš přední vidlici i s brejlema a se světlem a duralové ráfky. Chybí Ti blinkry, ale to není problém, jen se budou muset udělat držáky a spodní misky blinkrů. Ty blinkry jsou stejné jako na staré Octávie a Felície. Na každé burze jich je docela dost. Jediné s čím byc mohl eventuelně pomoct je odstín té petrolejové barvy - do dneška ji vidím před sebou. Chtělo by to mít v ruce dnešní vzorník barev. V barvě byli blatníky,nádrž,kastlíky a plechy okolo nich. Ostatní ,včetně předního světla, držáku zadního světla je černé. Přední vidlice byla vyleštěna. Ale to vše je i patrno z prospektu.    [Libor L.]   31.01.2008
Odpověď  pro Libor L.: Moc děkuju, psal jsem všade možně a nikdo si s tim nevěděl moc rady. Z fabriky čz mi nejdřív psalo několik lidí, každej něco jinýho a nakonec mi napsali že to nejspíš bud dílo domácího "tunera", ale jistí si nejsou. Na čem se shodli bylo to, že francouzský štítek neznamená vývoz do francie, ale do Belgie. Nemáš více informací k tomuto motocyklu? třeba fotografie, nebo i jiné vzpomínky? Moc by mi to pomohlo    [polopostRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2008
Odpověď  No je hodně pravděpodobné,skoro na 100%, že vlastníš to co je na tom prospektu. Jako kluk si pamatuji, že u nás soused na něčem takovém jezdil.Pamatuji si to hlavně kvůli barvě,která se mi tenkrát moc líbila.Mělo to petrolejovou barvu s černo-bílým pruhem, stejně jako na prospektu.A ten pruh byl i na předním a zadním blatníku po hranách - je to nepatrně vidět i předním na prospektu.Zmiňuješ, že nemáš původní barvu.Zkus ji tedy opatrně odstranit a zjistit co je pod ní. Možná najdeš původní barvu i spruhy. Pokud ano, vše si pořádně zdokumentuj - odstín a šíři,velikost a umístšní pruhů. Duralové ráfky na tento stroj patří.Blinkry jsou stejné jako na Traila.
Myslím že máš velice zajímavý stroj.    [Libor L.]   27.01.2008
Odpověď  Tak jsem psal do čz a.s. a prý to je (podle výrobního čísla) typ čz 476.3
O tomhle typu nemůžu najít vůbec, ale vůbec nic...    [polopost] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ta jediná fotka snad stejný motorky co jsem našel, kterou jsem sliboval výše    [polopost] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě další foto    [polopost] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2008
 Přidat odpověď   (131) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006