MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316199 příspěvků |8190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 120 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexBicykly a jiné bezmotorové str | Diskusní téma 27.7.2024 03:06  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Kyvné vidlice na starém kole


 Posílám foto kola z mé stáje s přídavnou kyvnou vidlicí. Těším se na Vaše přídavná zařízení.    [Vlasta]   29.01.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj
Přidávám snímek bezmufnového kola Premier Werke Eger. Odpružená je přední i zadní vidlice. Pokud by mi k němu mohl napsat více informací, budu rád. Výrobní číslo je 235127.    [ElZetRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.07.2024
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Zdravím, vyřešeno, kdyby se to někomu hodilo přikládám foto potřebných šroubů.    [Marek2628] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vlasto, vím, že je to již historie, ale máte ještě kolo s odpruženou vidlicí? Sháním informace jak byla propojena vidlice s pružením a z žádného katalogu jsem to nevykoukal. Otvor je totiž větší než na klasickou osičku (viz foto). Díky moc za informace či foto a to komukoli.    [Marek2628] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.11.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  tuto získal jiný dražitel...ale také zajímavá    [VlastaŠ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  poslední úlovek ... odpružená kyvná vidlice    [VlastaŠ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Ještě jedna fotka. Vypadá jako univerzál. Dlouhy krk, předpokládám pro možnost upravení na různý stroj.    [Koki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nedávno jsem zakoupil přední vidlici. Nikdy nepoužitá.    [Koki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2010
Odpověď  Znak na es-ku mám,repliku    [Tonda]   22.06.2010
Odpověď  jelikož to bylo kurevsky sradé....    [Hanz_zlin_CB]   22.06.2010
Odpověď  A proč všechna ta odpružená udělátka tak málo vešla v užívání a nejsou moc k vidění ??    [Andrew]   21.06.2010
Odpověď  to jak daval Andrew je zcela jistea zajimave ale cena za jakou to slo na aukru je silena myslim ze tam bylo 14 000.- na to jak je to zreezly na kaši a jeste to bylo polamané....14000.- bych si teda predstavoval kolo v jinem stavu ;)    [Hanz_zlin_CB]   18.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Premier Cheb    [Andrew]   17.06.2010
Odpověď  Nemám....zeptám se? Mám jen Premier, Adler a NSU    [VlastaŠ]   17.06.2010
Odpověď  Vlastoš - nevíš kdo vyrábí ty repliky znaků na blatník? Potřeboval bych esku...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sraz veteranu Telc 8.5.2010    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vidlice s listovym perem z katalogu Machek a spol.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fuchs a spol., Cukmantl, 1930    [HonzaH.]   17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden Brauner (správně má být s jedním "n") - omlouvám se za chybu v předchozím příspěvku    [HonzaH-]   17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Braunner Mikulovice    [HonzaH.]   17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jaňour Praha 1931    [HonzaH.]   17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pár pérování z katalogů: Machek a spol. Praha 1932    [HonzaH.]   17.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  reklamní cedule kola PREMIER    [VlastaŠ]   13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Blatníkový znak PREMIER tmavý je originál světlý je již nový odlitek    [VlastaŠ]   13.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Již jsem sehnal repliku vršku zvonku na kolo Premier, tak ještě kapsičku a sedlo se znakem a dáme se do renovace    [VlastaŠ]   13.06.2010
Odpověď  Dnes jsem obdržel část katalogu..tzn. že to bylo vyráběno sériově....dle mého to sloužilo k pohodlnější jízdě...mít odpružený předek...jmenovalo se to IDEAL a bylo více variant    [Vlasta]   30.01.2010
Odpověď  Vcelku pecka, k čemu tato přídavná vidle sloužila? Jinak pěkné kolo!    [pekacko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2010
Odpověď  funguje to skvele teda pokud nemas unavene tlacne pruziny...    [Hanz]   29.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to na kole PREMIER ...    [Vlasta]   29.01.2010
Odpověď  viděl sem dost starých odpružených vidlic, teda hlavně americké, ale na tohle čumim jak puk..to má fungovat? nebylo by víc fotek?    [Consigliere]   29.01.2010
 Přidat odpověď   (29) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006