| Brý víkend přátelé vintage bycicles :0) dovolím si tu maličko oživit ospalé vlákno u MASu... Před několika dny, jsem si pořídil toto *šlapadlo*. A při omytí od ***** po původním majiteli, sem se rozhodl dle stavu pro kompletní renovaci... tudíž ve volném dní šmirgl a drbání drbání a drbání... pri kterém padne za vlast mnoho úsilí doutníků a tabáku v *lulce* :0D Ale,žene mě kupředu vize vdechnutí nového života tomuto zajímavému a hezkému stroji... Bohužel, ale narážím na menší nedostatky ve stylu dovarování naprasklych spojů, jiného sedla a sedlovky, či zajimavého blatníků u kterého ani nevím, jestli je původní... Ale i třeba ve shánění znaku.... Tak se na Vás obracím s prosbou... A tou, že kdyby se tu čirou náhodou objevila hodná duše, které by do této problematiky byla zasvěcenejši více jak já... Tak aby se ozvala a daly hlavy dohromady :0) zajisté nebudete škodni... Moc děkují A ať Vám Vaše stroje dělají jen radost... [Lobber] 04.06.2017 |
| Článek v podnikovém časopisu KOVOSVIT Sezimovo Ústí [VlastaŠ] 30.10.2015 |
| MAS 2 [VlastaŠ] 30.10.2015 |
| jezdíme...já i žena...já si turistický,neboli cyklistický komplet nechal ušít podle knížky o modě z r.1931,žena si pořídila sukně aby to v kombinaci se síťkou vyniklo [turecek73] 16.02.2014 |
| Když jsme u té módy. Jezdíte někdo v dobovém oblečení? Co já se nasháněl kalhotů zvaných "pumpky" to bylo nemožné sehnat. Už jsem si je chtěl nechat ušít a když už jsem to pomalu řešil, tak je čistě náhodou, aniž by to věděla, že je sháním, vytáhla ze skříně babička, ještě po dědovi :-)) [martin S.] 14.02.2014 |
| mimochodem...když zmiňujete toho hasiče...něco,resp.někoho konkrétního mi to připomíná!!co říkáte?já osobně si někdy vezmu černé kalhoty,šrafovanou blůzu,kastrůlek na hlavu a je ze mě nosič kufrů z nádraží z 1.republiky... [turecek73] 14.02.2014 |
| K tomuto závěru musí sám člověk dospět. Pokud je to začátečník, bude rád za rezavé kolo a doplní ho věcmi, které postupně sežene...nejdříve si udělá kolo, pak motorku a pak se dá třeba i do auta. Pokud už vyspěje, tak shání kolo kompletně vybavené, protože skládání z různých věcí různých kol je další otázkou...skládat či neskládat (prodražuje se to poštovným a předěláváním) Pokud jsou na to peníze, tak je renovace o to dražší, že člověk investuje do kvalitnějších barev, linek, chromu/niklu, doplňky. Peníze to stejně nevrátí...je to drahá renovace a hlavně pak člověk zjistí, že to kolo ztratí "duševno". Nelepší stav je, když se sežene kolo v původním moc pěkném stavu, je jich málo, ale jsou a dle mého mají vždy svou cenu....a k tomu všemu se pak snažím kolo doplnit o různé věci - kožená taštička, kabelka, kufřík, batoh, smaltovaná konvička, prut na ryby, kominické doplňky...prostě kdysi se snad jezdilo jenom na kole a tedy kdejaký řemeslník měl na kole i různá udělátka. Tedy jsou známa např. kola brusičů, hasičů, myslivců, kominíků, prodejců, hudebníků, fotografů, vojáků, .... A zde by bylo dobré vytvořit téma "jízdní kola se zaměřením na doplňky". Vždyť je krásné, když na setkání přátel historické cyklistiky přijede hasič (využil bílých plátěných montérek pro zedníky, dal knoflíky, vzal opasek a přilbu a má uděláno..., myslivec-zelená kamizola, klobouček,...kominík - černé montérky, bílý čepeček, štětku do komína a úsměv....prostě dáváme radost lidem, když takto jezdíme. [VlastaŠ] 12.02.2014 |
| To už je 2 roky staré téma, asi už to nebude aktuální, ale tím jak jsi psal o ceně před a po renovaci jsi ve mě otevřel otázku, kterou si už dlouho pokládám. Kolo před renovací se dá koupit za pár stovek (myšleno kolo všeobecně, neupínám se přímo na MAS) to je vcelku známá informace. Ale zajímá mě, jestli kolo po renovaci, která vyjde okolo 15tis tuto prodejní hodnotu opravdu má???? To, že renovace tyto peníze stojí je jedna věc, ale koupí ho pak za tu cenu někdo? U motorek je vždy renovace dražší jak prodejní cena a u kol je to asi také tak. Já osobně bych za kolo po renovaci 15tis nedal ani 10tis. vím, že to tolik stojí, ale po něčí cizí renovaci by pro mě tu cenu nemělo a bohužel vídám i dlouho se opakující inzeráty na zrenovované kola i za 5 tis a stejně nic. začínám mít pocit, že kolo po renovaci ztrácí zájem u kupců a stává se neprodejné.myslím, že u kol se renovací značně snižuje hodnota a to více jak u motorek, kde si i po renovaci drží jakousi cenu a zájem o to je kupovat. Co myslíte. otázka na tělo. koupili by jste si kolo po renovaci za cenu okolo 15 tis, čili za cenu renovace? [martin S.] 11.02.2014 |
| to je složitá odpověď!jde o to,jestli v nálezovém stavu,nebo po renovaci...to se nedá takhle odpovědět... [turecek73] 11.02.2014 |
| reklama, ale i hezké kolo do sbírky [VlastaŠ] 09.02.2014 |
| janek:otazkou je, co povazovat za original zadni stred (zadni naboj). Kdysi tu uz probehla diskuze na tema zadni naboje MAS (jejich ruzna provedeni), ale podle meho nazoru ne vsechna kola MAS musi mit i zadni naboj MAS. Pokud je na kole naboj F&S s rokem odpovidajicim roku vyroby kola, nemusi to nutne znamenat, ze to neni original a klidne bych to tak nechal. Co se tyce koupe, tak je to problem. Naboje se velice sporadicky objevuji na Aukru, ale stav vetsinou nic moc a ceny celkem vysoke... P.S.:klidne pridej i fotky kola [Kubik] 15.04.2012 |
| Zdravím všechny s kolom MAS.Koupil jsem toto kolo a po přečtení Vašich diskusí jsem zjistil,že nemám originál zadní střed.Prosím neměl by někdo tip,kde bych jej koupil? [janek] 12.04.2012 |
| Doporučuji stříknout odrezovačem, či brzdovjou, či čímkoli, co vleze do spojů .. Co se týká matky, která drží l. kliku (ne šlapku, Martine, záměna názvů může být matoucí ..) na ose, ne vždy má levý závit, jak píše Kubík, je tř. zkoušet .. Pokud dojde na sklepávání klik z osy kladivem, měl by se přípravek (dřevěný hranol, kulatina, průbojník) střídavě opírat na protilehlých stranách převodníku, resp. kliky, co nejblíže osy, aby nedocházelo k bočním příčným tlakům, ale jen axiálnímu .. Kladivo raději velké .. a než na schodech, je lépe kolo (rám na kolech) opřít o dřevěná futra .. [jirka.novak@soukroma.cz] 08.03.2012 |
| Ver tomu, ze takhle pekelne to nekdy muze drzet na 4hranu i bez svaru (vlastni zkusenost)...Cim kliku stahujes? Mas na to original stahovak na kliky nebo nejakej tripackovej stahovak? Hlavne ktera klika nejde? Predpokladam leva. Nejjednodusi je polozit kolo na pravou stranu klikou pres "vnitrni roh"-treba schody, co nejsou ode zdi ke zdi. Jeden clovek si stoupne na zadni stavbu a hlavovou trubku, aby ram neposkakoval a 2. clovek za osazeni pro upevneni talire srazi nejakou Al tyckou pravou kliku. Pak vyndas osu spolecne s nasazenou levou klikou, kterou uz vymlatis z osy ve sveraku... Pokud mas original stahovak, tak by to melo jit i bez tohodle divadla, ale uz jsem v klikach zazil i z fabriky nedoriznuty zavity. Navic nektere kliky maji zavit tak "melky", ze se stahovak neudrzi a vytrhne se z kliky ven... [Kubik] 08.03.2012 |
| Tak jsem to šel zmovu zkusit povolit a matku jsem za cenu jejího rozlomení povolil, ale ze čtyřhranu to zaboha nejde. Ono to je už dost zatuhlé a nemohu to sundat ani za cenu zničení. Stahovák je naplej, že ještě milimetr otočit, tak praskne a když už bohužel došlo vzteky i na kladivo kak ani to. On to snad někdo zavařil z jedné strany kde to povoluji zevnitř a zdruhé je zavařená klika, takže jiná možnost není:-( [martin S.] 07.03.2012 |
| A=?, prumer B=?, C=? Diky [Kubik] 07.03.2012 |
| Tak ted nevim, jestli se chapeme. Me zajimaji predevsim rozmery OSY, klidne te z jineho kola, o ktere si psal v dnesnim 1.prispevku-pokud je teda z kola Bata (MAS). Jinak toto kolo (se sipkami) neni moje, tohle bylo kdysi na Aukru, moje je to zelene, na kterem je fotka domecku osy (nemam zadnou osu ani kliky). Jeste pro jistotu, ne ze bych z tebe chtel delat blbce, ale vis, ze leva klika ma levy zavit, ze jo? [Kubik] 07.03.2012 |
| Jen tipuju, ale možná se tím kolečkem se zelenou šipkou také jen zakontruje ten vroubkovaný prstenec. Asi to bude pokrokovější řešení s tím samým systémem jednostranného štelování, akorát ho udělali přístupnější. To se však jen domnívám.Nejsem zaměřen přímo na kola,nějak se po nich nepídím, jen je zachranuji z kovošrotu, když už tam zajdu za kámošem na kafe, tak si většinou nějaké odvezu. [martin S.] 07.03.2012 |
| Na tom druhém kole to není. Tam se to bez sundání kliky nedá nijak štelovat. Tady na té MAS to už je vymakanější. Tím vroubkovaným prstencem co na ni ukazuje červená šipka jdou ve středu dotahovat ložiska. to mi šlo pootočit až do momentu kdy se to opřelo o šlapku. A ten druhý nevím, jak jsem psal nepovolil jsem tu matku na klice, takže nevím.Mohu oměřit jen to co jde z venku vidět pokud ti to nějak pomůže, ale když máš to kolo ze kterého jsi vložil fotku, tak ti asi moc nepomůžu. Mohu změřit to samé co vidíš na svém kole také [martin S.] 07.03.2012 |
| Díky moc za info. Muzes mi jeste zmerit zakladni rozmery? Celkova delka, prumer "valcove casti" a vnitrni vzdalenost 4hranu(mysleno delka te vnitrni valcove casti). A jeste na tom druhem kole bylo to oznacene zelenou a cervenou sipkou? Pokud ano co to je a jaky to ma ucel? Diky. [Kubik] 07.03.2012 |
| Všechno něco sdružuje, Odborná Skola žáky, Občanský Svaz Občany atd. .. ( hlavne to, proboha Vas prosim, uz dal nepitvejte v diskuzi na tema kol M.A.S, je to absolutne nepodstatné.. (ale jasno muší bejt, kdyby na chleba nebylo, velebnosti .. :-))) .. [J] 16.02.2012 |
| Kdyz o.s. neco sdzruzuje, tak to bude asi Obcanske Sdruzeni, hlavne to proboha Vas prosim uz dal nepitvejte v diskuzi na tema kol M.A.S je to absolutne nepodstatny... [Kubik] 15.02.2012 |
| Pokud se má jednat o Obchodní společnost, pak snad o V.O.S., ale O. S. jsem neviděl, ani neslyšel nikde oficiálně uvádět (krom mnou níže uvedených některých významů ..) .. v každém příp. kdo to má čuchat, nejde o běžně používaný a už vůbec ne frekventovaný výraz, zejména ne mezi veteránisty .. [J] 15.02.2012 |
| O. S.? Operační systém .. ? Okresní správa ..? Ostravské silnice ..? Ochrana osob ..? Obchodí svaz ..? Oblast seniorů ..? ........................... [J] 15.02.2012 |
| Honzo, děkuji za rozšíření obzoru. Dnes je MAS - místní akční skupina - což je O.S. sdružující zájmy obcí, měst, mikroregionů v návaznosti na spolupráci veřejného a soukromého sektoru. To ale nemá s histor. bicykly nic společného, snad jenom rozvoj cyklostezek a cykloturistiky. Tonny [Tonny] 15.02.2012 |
| Tonny: Dovolím si opravit jen drobnost: MAS - Moravské a Slovenské Strojírny Zlín (do 1939) nebo Moravské akciové strojírny Zlín, pobočný závod Sezimovo Ústí (od 1939), dnes Kovosvit. Zdroj: http://www.kpsoft.eu/_tec hinfo/00162/Kovosvit.pdf strana 2. Obráběči vědí, že staré "MASky", to byl pojem! (a nové snad ještě jsou, to už nevím...) [HonzaH.] 15.02.2012 |
| Zdravím, mám za to, že štítek MAS(lidově Baťovka) - Moravskoslezská akcionářská strojírna se dával pouze na dvojštanglovku - v barevných mutacích černé, červené, modré a zelené. Štítek Baťa přísluší standardním bicyklům. Co se týká tloušťky proužku na blatnících, tak ta je dána profilem samotného blatníku(cca 1cm). Zlaté linkování na nich je subtilním olemováním a přechodem mezi barvou blatníku a páskem. Tonny [Tonny] 15.02.2012 |
| Ahoj dávali se na kola MAS jen Štítky MAS,nebo i BAŤA? Nebo to bylo jedno?-jeden takový se prodal na aukru za neuvěřitelných 690,- + 50,- poštovné.....Nevíte prosím někdo tloušťku toho proužku na blatníku,popř.rozteč linek? Děkuji [Pepa K] 15.02.2012 |
| Tak jsem našel to číslo na mém M.A.S. je to 21179. Zítra se snad dostanu na to rozebrání středu [martin S.] 14.02.2012 |
| Zdravím všechny, ještě něco málo k MAS a její renovaci. Protože se o bicykly docela zajímám někdy jako fanda, jindy jako fanatik, je pro mne vždy výzvou objevený "poklad" uchovat pro další generace. První fáze je velké dilema. Jakou zvolit formu. Zda jít cestou konzervace, či úplnou renovací. Obvykle to nějak člověk intuitivně cítí. Konzervujme tehdy, když známe historii - rodný list bicyklu - je zachovalý - s původními díly(nálezový stav). Druhá varianta nastupuje když máte k dispozici jen zajímavé torzo u kterého jen stěží dokážeme identifikovat jeho úplnou původní podobu. Pak nastává trpělivá "badatelská, vědecká, a špionážní" práce. Zde se musíme dostat ke kořenům - výstavy, původní materiály - katalogy výrobců, knihy, ilustrace, fotky, internet, kamarádi a samozřejmě veterán-bicykl srazy. A hlavně se dívat kolem sebe! V době moderní komunikace se nám dříve nebo později sehnat ty správné informace podaří. Když už víte co chcete, tak se stáváte návštěvníky sběrných dvorů, aukčních portálů, kontejnerů, pročítáte inzeráty a hojně navštěvujete naše starší spoluobčany a jejich schátralá obydlí s vidinou parádního úlovku. Pak se radujete z nalezeného rezavého zvonku(stejně nebude pasovat na průměr řidítek) jako malé dítě. Je to docela zábavné. Důležité je abychom dokázali bicykl nově sestavit tak, aby jednotlivé díly k sobě dobově pasovaly - aby nevznikl paskvil. K tomu velmi napomůže výborný sofistikovaný prvorepublikový systém našich předků. Téměř každé malé město mělo firmu, která se zabývala montáží a prodejem bicyklů(proto ta celá nádherná škála štítků, talířů, variant..).Jen u nás v UH byli tři. Všichni ovšem zdaleka nebyli výrobci. Na přání zákazníka ze své nabídky(katalogu) kolo sestavili. V chromu, niklu, s linkováním takovým, či jiným, ve standardní výbavě nebo za příplatek...barva, rámy, díly, mufny, náby, niple, zvonky, blatníky, světla, lampy, zámky, dynama, středy,...to tvořily z drtivé většiny subdodávky. Proto na stejné značce kola mohou být úplně jiné blatníky, odrazky nebo linkování. Naopak u jiných značek(výrobců) mohou být díly zase shodné(torpeda apod.). Když to vše budeme respektovat a systém pochopíme, nemusíme se renovace bát. Vše se dá i dnes opatřit(i poslední matička), aby výsledek vypadal jako původní originál. Jen to stojí nemalé úsilí a také nějakou tu korunu. Ale na druhou stranu pocit, že Fénix vstává z popela..a to svezeníčko.. Obě dvě varianty jsou dle mého rovnocenné, ovšem konzervace je mnohonásobně levnější. Sbírejme, renovujme, konzervujme, zachraňujme a šťastnou jízdu!!!!Tonny [Tonny] 14.02.2012 |
| V "Technickom popise jízdního kpla MAS" sa píše o farbe toto : blatníky a ráfiky - čierny smalt so zeleným pásikom a zlatou ozdobou, rám je čierno smaltovaný a zdobený zlatýni linkami. Ale naproti tomu na tomto ráme asi čierna farba nebola. [Milan Ježík] 14.02.2012 |
| Jo presne to jsem mel namysli :o) Blatniky si myslim, ze bez prolisu jsou v poradku, s prolisem si spis myslim, ze patri az na ten "novejsi" model MASky. Cislo je na sedlove trubce-te kratke nad sedlovou mufnou do ktere strkas sedlovku umistene vlevo (po smeru jizdy). Velikost cisel je oproti jinym kolum dost mala takze se snadno prehlidne, ja ho taky dloho hledal. [Kubik] 14.02.2012 |
| Jo, jestli myslíš tou brzdou, takové to kolečko v rámu u krku co dotahuje tuhost při zatáčení, tak to tam nemám.Fakt oříšek to nějak nazvat :-)) a také nemám ty prolisy na blatníku kolem té zelené čáry jako je vidět na tom zrenovovaném kole níže. Blatníky mám hladké a na konci falc a číslo ti klidně řeknu celé, akorát nevím kde ho hledat. Nikde jsem žádné nenašel :-( [martin S.] 14.02.2012 |
| No a kdyz se to cely rozebere, tak zustane ram s miskama, ktery jsou bud naletovany v domecku osy, nebo tam drzi opravdu fest. Podle talire mas to starsi (a castejsi) provedeni. Jake mas cislo ramu (staci radove) a predpokladam, ze NEMAS brzdu rizeni, nebo jak to nazvat, je to tak? [Kubik] 14.02.2012 |
| No to o tom stredu se to rika a pravda to asi bude, muj osobni tip je osa o vetsim prumeru a obe misky naklepavaci+jsou tam nejake zvlastni matky - asi na serizovani vule. Kliky jsou klasicky na 4hranu, nejsou to 2 pulmesicky ale matka se zarezem, pracuje se s tim defacto jako se sroubem-ta drazka je zarez na "tlusty sroubovak" (idealne nabrousit si na to klic-sroubovak z kusu plochace), jak vypadalo original naradi k tomu urcene nevim. Dal bych fotku ty matky po vysroubovani ale nejsem doma a v PC zadnou nemam... Pak kliky z osy stahnes stahovakem (ktery nemas), nebo je stluces kladivem pres nejaky Al trn. Mas z leve strany tyto matky (nebo jakesi distancni podlozky)? [Kubik] 14.02.2012 |
| Rozebrané to nemám, ale mohu to zkusit rozebrat a nafotit. Ten střed z baťovky je prý jiný a nezaměnitelný s jinými koly? Pokud teda příjdu sám na to jak to rozmontovat.Zajištění klik není ani matkou, ani klínkem, ale jakoby dvěma půlměsíčky okolo nějaké osky? jestli se to vůbec dá rozebrat bez nějakého spešl stahováku? [martin S.] 14.02.2012 |
| Naprosto obecne kdyz neresim vyrobce byla i kola modra, treba: http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=127&idtop=109699 stejne tak cervena, zelena, stribrna ale i dalsi barvy. Pokud delas motorky tak bych to prirovnal k Jawam, drtiva vetsina byla cervena ale byly i jine barvy. U kol navic plati, ze barevna (necerna) byla vetsinou "lepsi" kola (zavodky, balonova kola atd.) Jeste ke kolu MAS: nemas foto rozebrane osy a sundanych klik, potreboval bych vedet, jak je to cele udelane a co kde ma byt... [Kubik] 14.02.2012 |
| Kubiku, to kolo MAS co jsi psal, že je zelené nebo odraz podlahy a blesku, bych řekl, že je černé se zeleným pruhem na blatníku. Toto provedení mám také, je to sice jen torzo bez kol, ale je černé a má ty zelené pruhy na blatníku, tak jak na tvé fotce. Jinak s tou černou jsem tu otázku myslel tak všeobecně. Jako že se nějaké jiné barvy než černé asi moc nepoužívali. Nebo přesněji, že černá byla asi ve velké převaze. Já teda dělám motorky, ale do kolařiny už jsem párkrát také zabloudil a nějaké to kolečko si pro radost udělal a zachránil před kovošrotem a právě teď jsem dokončil kolo stadion, které tuto sobotu předávám jako svatební dar nevěstě a ta si ho přála v modré.Tak je modré :-) Vypadá pěkně, ale ta modrá a jiné barvy mi nějak k těm kolům nejdou.Tak by mě zajímalo, zda byly i kola v jiné než černé. Myslím ty s pákovýma brzdama( asi předvál. záležitost) Kola za komunismu a dál už měla všelijaké barvy to už si i pamatuji :-)Ten stadion byl při mém zachraňováni v kovošrotu také modrý, ale asi už přetřený. Nebo byly i modré? [martin S.] 13.02.2012 |
| Modry stitek (existuje i zeleny a mozna dalsi). Zatim nepotvrzena domenka je, ze barva linek na rafku a blatniku odpovida barve "pozadi" stitku... Tento konkretne je soucasti kola prodaneho minuly (nebo predminuly?) tyden na Aukru... [Kubik] 13.02.2012 |
| Zelene s bilymi linkami, nebo odraz podlahy a prepaleno bleskem? Par let zpet prodano na aukru... [Kubik] 13.02.2012 |
| damska verze-stazeno kdysi davno z altesrad.net (jeste nebyla nutna registrace)-fotka je dost zmensena, ale barva vypada original. [Kubik] 13.02.2012 |
| Tonny: tohle bylo par let z5 na Aukru. Ani nevim jestli se prodalo. Jsi prodejce, nebo kupujici? V popisu byl rok 36, coz je blbost. Bylo by nejake podrobnejsi info o kole? Je renovovane 100%dle originalu? martin S.: moc original zachovalych exemplaru kol M.A.S se nevidi. 100% byla cerna s chromovanou mufnou rizeni. Original je i tez verze s bilou predni casti (mufna+prostor pod stitkem)-viz foto nize. Pak mam spoustu fotek z internetu, tam je tezko posoudit co original je a co ne, treba damske provedeni v kremove barve-na foto vypada originalne. Pak lze obcas narazit i na chromovanou korunku vidlice, to si ale nejsem jist, jestli ji mela opravdu vsechna kola - viz fotky od Tonnyho [Kubik] 13.02.2012 |
| Tony-moc hezké.každá takováto renovace zaslouží obdiv-jelikož je to moc práce.když nebudu brát nádrž,je skoro jedno dělat malou motorku,nebo kolo..... [Pepa K.] 13.02.2012 |
| Já bych řekl, že snad většina předvál. kol byla černá? nebo byla i jiná barva?Třeba ta modrá s červenými mufnami jak je psáno níže mi nepřijde původní? [martin S.] 13.02.2012 |
| Ještě další foto [Tonny] 13.02.2012 |
| MAS po komletní renovaci [Tonny] 13.02.2012 |
| Něco z mé zahrádky.... [Tonny] 13.02.2012 |
| Super paráda moc děkuji!!! kolostadion@seznam.cz [Pepa K.] 12.02.2012 |
| to Pepa K.: napiš mi svůj email, neco ti pošlu. [R] 12.02.2012 |
| Ahoj prosím nemáte někdo zdokumentované barevná provedení a linky na pánském kole MAS? Třeba fotky i renovovaných kol.Mám dvě ale obě totální lišáky s chtěl bych je renovovvat.díky [Pepa K.] 12.02.2012 |
| No když nad tim tak přemýšlim, tak asi máš pravdu, že bude lepší dát novej lak na celý kolo, s tou metalízou sem to řekl asi nešikovně, neni to úplně metalíza, ale trochu mi jí to připomíná, ale myslim, že to původní lak je, pod tou barvou žádná jiná neni, je vidět, že je to továrně stříknuté a to linkování, je zcela profesionální práce, žádný samodoma., tak nevim, kybych tedy dával nový lak, až seženu zbytek dílů, tak bych se chtěl alespoň držet původního vzhledu. večer sem přidám foto toho zbytku laku. [R] 11.02.2012 |
| No myslím, že s konzervací si nemusíš lámat hlavu.Jestli se jedná o dvoutrubkový M.A.S, tak metalíza určitě není původní barva. V tu dobu metalíza nebyla :-)A ta kombinace barev a kompletnost je také divoká. To si raděj kup toho M.A.S od michaeli [fakta] 10.02.2012 |
| nevěděl by náhodou někdo, kde se dá v praze nechat udělat komaxitovej nástřik? nechával sem si jednou dělat nástřik někde v Horoměřicích tušim, ale nedopadlo to moc dobře, lak byl samá bublinka, pořídil sem si M.A.S. a jak to tak už bývá je nekompletní, ráfky nepůvodní, blatníky, a vidlice taky, rám má zhruba těch 70 procent původního laku a linkování, tak sem se rozhodl, že je čas si taky něco zakonzervovat a né hned celé komplet zrenovovat, ikdyž v tomto případě si nejsem úplně jistý zda je tento kus na zakonzervování vhodný, když polovina dílů je nepůvodních :) ale přesto se o to pokusim, půjde o částečnou renovaci se zakonzervováním původních, dílů. barva kola je docela zajímavá je to sv. modrá metalíza a linkování je bílé, mufny a spoje jsou červené. docela pěkné. taky sem chtěl někoho poprosit, zda by nemněl na prodej zadní nábu značenou M.A.S a štítek? a jaké sedlo bylo na tomto kole? [R] 10.02.2012 |
| To vam nepomuzu ja se v tom vubec nevyznam :-) [Michaela] 09.02.2012 |
| Jéé Kardašova Řečice?! Tak to jsme sousedé :-) a mám odsud svůj nejcenější kousek. Jen se mi nepodařilo sehnat štítek nebo zvonek žádného tamního dobového opraváře nebo prodejce :-( [Hynek] 09.02.2012 |
| Nechci ho davat na aukro.. no tak s tou 10itkou taky nepocitam, jenom kdyby nahodou.. ale tak treba se nekdo najde :-) zatim vedou 4 [Michaela] 18.01.2012 |
| Proč se vyhíbáš tomu, dát to na aukro? Tady není bazar!A jak už jsem ti psal, víc z toho nevycucáš.Žádný extra poklad to není. [;-)] 17.01.2012 |
| To je zatím nejvyšší nabídka [Michaela] 17.01.2012 |
| Nooo pěkně. Vytáhneš z nás cenu a pak to tu nebídneš za víc než doporučené maximum.Vy ženské!!! [:-((] 17.01.2012 |
| Kdo da vic nez 4000 napiste na email [Michaela] 17.01.2012 |
| Sám bych to lépe nenapsal .. :-) [jirka.novak@soukroma.cz] 14.01.2012 |
| Psalas že zítra přijde kupec a teď žes nikoho nevolala??? Jinak já toto MAS pánské, ale bez kol koupil za 1000kč. Jen někdo předtím vzal obě kola.Takže asi nečekej že na tom nějak moc zbohatneš, novou LCD televizi si za to určitě nekoupíš.Takhle komplet asi tak max. 3000kč Ale jistě jsou lidé co toto kolo chtějí a dají třeba více. Když nechceš prodat za 100kč na aukru tak ho dej třeba od 3000kč a uvidíš. Když se neprodá tak slevníš na příští aukci.Nejjednodužší způsob. [;-)] 14.01.2012 |
| Ahoj před rokem jsem koupil dámské MAS kopletní jen úplně rezavé dal jsem 800Kč. [míra] 14.01.2012 |
| Ja nechci vubec kolo prodavat nez zjistim jeho cenu.. nespecham na to a zatim jsem kupce nezavolala, dle meho nazoru je nesmysl neco prodat kdyz nevim kolik by to mohlo stat, to kolo je dost stare a v dobrem stavu tak myslim ze cena by mohla byt dobra.. potrebuji poradit, ne dat kolo na aukro a prodat ho treba jenom za 100..... Prikladam foto pro lepsi posouzeni [Michaela] 14.01.2012 |
| Jednoduše kupce odvolej, kolo dej na Aukro, řekni to kupci a je to .. prodáváš to kvůli penězům, tak se snaž vydělat co nejvíc, jako všichni (i ti, co to popírají :-)) .. Jinak řečeno: napřed si máš zjistit cenu a pak kolo nabízet a ne brečet, že Ti nikdo neporadí, když je kupec za dveřmi .. (Se divím, že nikdo se neozval, že bazar je jinde .. :-D .. vidí ženskou a jsou z ní paf ..) (a přitom to je její manžel .. :-DD) [jirka.novak@soukroma.cz] 14.01.2012 |
| Lidi poradte nekdo pls dik [Michaela] 13.01.2012 |
| Ne zitra se na nej ma nekdo prijit kouknout a mozna koupit tak chci vedet kolik za nej mam chtit [Michaela] 13.01.2012 |
| To nejlépe zjistíš, když ho dáš na aukro od korunky. Stejně po té co zde zjistíš cenu, tak ho tam dáš.Z jiného důvodu zde cenu nikdo nezjišťuje. [;-)] 13.01.2012 |
| A jaka by tedy mohla byt priblizne cena? Kolo je v dobrem stavu, neposkozene, je to panske kolo. [Michaela] 13.01.2012 |
| Myslím, že bez nějaké bližší znalosti stavu toho kola se na takovou otázku nedá dost dobře odpovědět. [Michal14] 13.01.2012 |
| Levnými, reklamními koly MAS zahltil Baťa Moravu. Rám byl řešen příliš odvážně, takže moc nevydržely. Proto se jich moc nedochovalo v neponičeném stavu a od toho se odvíjí i jejich cena. Dámské provedení je velmi elegantní a řekl bych,že i sběratelsky vzácnější.Páské bylo pohodlné pro svůj prodložený rám. [Kutil] 13.01.2012 |
|
|