MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316329 příspěvků |8203 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 188 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexBicykly a jiné bezmotorové str | Diskusní téma 19.9.2024 03:29  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Dürkopp


 Včera jsem si přivezl toto kolo, šel jsem pro něj 8 km lesem v pantoflích, zpátky na něm :-) Vypadá celkem zachovale, doplňky jsou taky Dürkopp. Já chci nějak zvýraznit původní barvu a potlačit rez, prý je na to dobrá nafta?    [SVSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Jsou to přesně tyto pláště sobi, dneska už se ale s bílým bokem nevyrábějí v této velikosti. Jedině sehnat staré, jako se to povedlo mě, na stříkání barvou bych moc nevěřil, preci jen ten plášť dost pracuje a barva by podle mě moc dlouho nevydržela.    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.04.2010
Odpověď  Nerekl bych ze ty plaste jsou falcove soudim podle vzorku (sobi)kdysi sem mel podobne kolo,
podle internetu se podobné plašte dají koupit jen bohužel nejsou běloboké jedíně že by se střikly bilou barvou , což asi není dobrý nápad :(
ješte myslim že to byl rozměr 622-47 28x1,75 V16 Sobi a podle toho by měly jit dohledat na netu.    [petruna] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2010
Odpověď  Řetez seženeš, ale ty pláště jsou falcové? A dají se normálně koupit? V případě obou kladných odpovědí, neřekl by jsi kde?    [Koki]   25.04.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Nakonec jsem tedy kolo drobátko přeleštil tempem a výsledek je docela ucházející. Ale hlavně se mi povedo sehnat novou bělobokou pneumatiku 28" a kolo vypadá poněkud luxusněji. Škoda že je to pro většinu lidí jenom nějaká stará ukrajina a diví se na čem to jedu, bohužel to málokdo ocení, ale když se sveze, tak se diví jak lehce a pohodlně se na tom jede. Ještě je potřeba vyměnit řetěz, je normálně k sehnání? Přijde mi takový subtilnější než dnes běžné řetězy.    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2010
Odpověď  No nevim nevim s tym olejem...Stejně ho nevytřeš uplně dokonale což vede k nadměrnému ulpívání nečistot v oněch místech, navíc hrozí znečištění často nedělního oblečení... Spíš na čištění a oživení bych to viděl s olejem, který je navíc rozličných složení a značek. Tentký olejový film zřejmě nebude dostatečně trvanlivou ochranou rezavých míst, starých barevných a lakových vrstev...    [pekacko]   13.12.2009
Odpověď  ono to stačí čas od času napatlat olejem a pak před jízdou usušit hadrem, to kolo nezhnije zas tak rychle, a kde je chrom tak tam leštěnkou    [Consigliere] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2009
Odpověď  Hoj, Kerotix koupíš už hotový - v tubě, nanáším štětcem na nahřátý povrch. Však uplně ideální samozřejmě taky není. Včelí vosk je měkký a kýženou tvrdost směsi nedodá ani damara. Kerotix je vlastně "lak" na obrazy. Jde celkem pěkně rozleštit a pro střídmější využívání kola stačí.
Pracuje tady někdo s jinými, tvrdšími vosky (Ciranova, Kreidezeit, mikrokrystalické...) neb pryskyřicemi (Paraloid, Solakryl...)?    [pekacko]   13.12.2009
Odpověď  Honzo (ale klidně i kdokoliv jiný), prosím, když mám rezavé místo na rámu (chci zachovat linky a barvu), tak mám to místo buď přejet (pod vodou) šmirglem, případně houbou (s tou asi taky pod vodou), nechat uschnout a pak rozleštit Tempem? A když mám řidítka taky spíš rezavá, než nachromovaná, tak asi ten samý postup, že? A to Tempo po nanesení zatuhne nebo se mi to při prvním mokrém provozu (nepředpokládám, že kolo budu nechávat na dešti, ale co kdyby) smyje a budu tento postup opakovat?
Pekačko, to ty tři věci smícháš a nanášíš? A čím? Houbou, štětcem, stříkáním? Možná se ptám blbě, ale nechtěl bych to pokazit :o)
Díky všem za jakékoliv reakce :o)    [čikoláry] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.12.2009
Odpověď  Hoj, mě se na čištění rzi, ostatně i barevných lakovaných povrchů osvědčila ocelová vlna různé jemnosti, od čtyřnulky (nejjemnější) po 1. Takto lze prý čistit i nasucho,lepší je ale vatu vlhčit v petroleji či ředidle. Před konzervací povrchu je důležité rezavá vyčištěná místa pořádně vysušit - slunko neb horkovzduška. Nerozlešťuji - leštěnka ulpívá právě v prorezivělých místech či jiných prohlubních a rýžkách, musí se opět vymývat. Konzervuji tentkým (!) filmem směsi včelího vosku, damary a terpentýnu (Kerotix, Umton Děčín). Ať se dílo daří!    [pekacko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2009
Odpověď  Fakt epesní bicykl.V jakým stavu máš ložiska na šlapáku.Není na škodu vystříkat všechny ložiska čističem brzd ve spreji.Je to prakticky technický benzín.Původní maziva bejvaj žluklí a vyprchaný.Tím pádem všemožné nečistoty zůstanou uvnitř a dělaj větší rotyku na drahách ložisek.No a potom znova namazat.    [pavel+]   18.08.2009
Odpověď  Tam kde je chrom tak ho vylešti Silichromem tak jak psal Hanz_zlin_CB, rez vem jemným smirkem pod vodou ale pozor jen ty rezavé fleky ne barvu, třeba na řidíka bych vzal možná i brusnou houbu - taky jemnou no a na rozleštění laku si kup Tempo, to kolo pujde ještě pěkně rozzářit :-), po naftě by ti akorát smrdělo...    [HONZA]   18.08.2009
Odpověď  ahoj to je pekné kolo, původní tudíž žádná renovace jen rezebrat vylestit - treba silichromem a je to krasavec.    [Hanz_zlin_CB]   18.08.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  A nějaký obrázek s nápisem na blatníku, to jsem ještě nevyluštil    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Dvoupákový nosič    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Nevím jestli jsou původní šlapky, myslím že ne    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Když se jede, tak není vidět rez ale krásné linky    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  znáček    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  řidítka jsou ale dost rezavá    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit dokumentOdpověď  Kapsička s nářadím    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na náboji je rok 38    [SVS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2009
 Přidat odpověď   (20) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006