Včera jsem si přivezl toto kolo, šel jsem pro něj 8 km lesem v pantoflích, zpátky na něm :-) Vypadá
celkem zachovale, doplňky jsou taky Dürkopp. Já chci nějak zvýraznit původní barvu a potlačit rez,
prý je na to dobrá nafta? [SVS] 18.08.2009 Přidat odpověď |
| Jsou to přesně tyto pláště sobi, dneska už se ale s bílým bokem nevyrábějí v této velikosti. Jedině
sehnat staré, jako se to povedlo mě, na stříkání barvou bych moc nevěřil, preci jen ten plášť dost
pracuje a barva by podle mě moc dlouho nevydržela. [SVS] 26.04.2010 |
| Nerekl bych ze ty plaste jsou falcove soudim podle vzorku (sobi)kdysi sem mel podobne kolo,
podle internetu se podobné plašte dají koupit jen bohužel nejsou běloboké jedíně že by se střikly
bilou barvou , což asi není dobrý nápad :( ješte myslim že to byl rozměr 622-47 28x1,75 V16
Sobi a podle toho by měly jit dohledat na netu. [petruna] 25.04.2010 |
| Řetez seženeš, ale ty pláště jsou falcové? A dají se normálně koupit? V případě obou kladných
odpovědí, neřekl by jsi kde? [Koki] 25.04.2010 |
| Nakonec jsem tedy kolo drobátko přeleštil tempem a výsledek je docela ucházející. Ale hlavně se mi
povedo sehnat novou bělobokou pneumatiku 28" a kolo vypadá poněkud luxusněji. Škoda že je to
pro většinu lidí jenom nějaká stará ukrajina a diví se na čem to jedu, bohužel to málokdo ocení, ale
když se sveze, tak se diví jak lehce a pohodlně se na tom jede. Ještě je potřeba vyměnit řetěz, je
normálně k sehnání? Přijde mi takový subtilnější než dnes běžné řetězy. [SVS] 25.04.2010 |
| No nevim nevim s tym olejem...Stejně ho nevytřeš uplně dokonale což vede k nadměrnému ulpívání
nečistot v oněch místech, navíc hrozí znečištění často nedělního oblečení... Spíš na čištění a
oživení bych to viděl s olejem, který je navíc rozličných složení a značek. Tentký olejový film
zřejmě nebude dostatečně trvanlivou ochranou rezavých míst, starých barevných a lakových vrstev... [pekacko] 13.12.2009 |
| ono to stačí čas od času napatlat olejem a pak před jízdou usušit hadrem, to kolo nezhnije zas tak
rychle, a kde je chrom tak tam leštěnkou [Consigliere] 13.12.2009 |
| Hoj, Kerotix koupíš už hotový - v tubě, nanáším štětcem na nahřátý povrch. Však uplně ideální
samozřejmě taky není. Včelí vosk je měkký a kýženou tvrdost směsi nedodá ani damara. Kerotix je
vlastně "lak" na obrazy. Jde celkem pěkně rozleštit a pro střídmější využívání kola
stačí. Pracuje tady někdo s jinými, tvrdšími vosky (Ciranova, Kreidezeit, mikrokrystalické...)
neb pryskyřicemi (Paraloid, Solakryl...)? [pekacko] 13.12.2009 |
| Honzo (ale klidně i kdokoliv jiný), prosím, když mám rezavé místo na rámu (chci zachovat linky a
barvu), tak mám to místo buď přejet (pod vodou) šmirglem, případně houbou (s tou asi taky pod
vodou), nechat uschnout a pak rozleštit Tempem? A když mám řidítka taky spíš rezavá, než
nachromovaná, tak asi ten samý postup, že? A to Tempo po nanesení zatuhne nebo se mi to při prvním
mokrém provozu (nepředpokládám, že kolo budu nechávat na dešti, ale co kdyby) smyje a budu tento
postup opakovat? Pekačko, to ty tři věci smícháš a nanášíš? A čím? Houbou, štětcem, stříkáním?
Možná se ptám blbě, ale nechtěl bych to pokazit :o) Díky všem za jakékoliv reakce :o) [čikoláry] 13.12.2009 |
| Hoj, mě se na čištění rzi, ostatně i barevných lakovaných povrchů osvědčila ocelová vlna různé
jemnosti, od čtyřnulky (nejjemnější) po 1. Takto lze prý čistit i nasucho,lepší je ale vatu vlhčit v
petroleji či ředidle. Před konzervací povrchu je důležité rezavá vyčištěná místa pořádně vysušit -
slunko neb horkovzduška. Nerozlešťuji - leštěnka ulpívá právě v prorezivělých místech či jiných
prohlubních a rýžkách, musí se opět vymývat. Konzervuji tentkým (!) filmem směsi včelího vosku,
damary a terpentýnu (Kerotix, Umton Děčín). Ať se dílo daří! [pekacko] 19.08.2009 |
| Fakt epesní bicykl.V jakým stavu máš ložiska na šlapáku.Není na škodu vystříkat všechny ložiska
čističem brzd ve spreji.Je to prakticky technický benzín.Původní maziva bejvaj žluklí a
vyprchaný.Tím pádem všemožné nečistoty zůstanou uvnitř a dělaj větší rotyku na drahách ložisek.No a
potom znova namazat. [pavel+] 18.08.2009 |
| Tam kde je chrom tak ho vylešti Silichromem tak jak psal Hanz_zlin_CB, rez vem jemným smirkem pod
vodou ale pozor jen ty rezavé fleky ne barvu, třeba na řidíka bych vzal možná i brusnou houbu - taky
jemnou no a na rozleštění laku si kup Tempo, to kolo pujde ještě pěkně rozzářit :-), po naftě by ti
akorát smrdělo... [HONZA] 18.08.2009 |
| ahoj to je pekné kolo, původní tudíž žádná renovace jen rezebrat vylestit - treba silichromem a je
to krasavec. [Hanz_zlin_CB] 18.08.2009 |
| A nějaký obrázek s nápisem na blatníku, to jsem ještě nevyluštil [SVS] 18.08.2009 |
| Dvoupákový nosič [SVS] 18.08.2009 |
| Nevím jestli jsou původní šlapky, myslím že ne [SVS] 18.08.2009 |
| Když se jede, tak není vidět rez ale krásné linky [SVS] 18.08.2009 |
| řidítka jsou ale dost rezavá [SVS] 18.08.2009 |
| Kapsička s nářadím [SVS] 18.08.2009 |
| Na náboji je rok 38 [SVS] 18.08.2009 |
|
|