MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313343 příspěvků |7963 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 26 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexHistorie výrobců automobilů, m | Diskusní téma 2.10.2022 12:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Skúsim. Nevíte náhodou nekto více o tomhle motocyklu. Je to vudčí motocykl k cyklistickým závodum. Byl vyroben někdy po roce 1910 a je vystavěnej na hradě Kámen mislím že pod názvem OTTO ?    [DoDo.]   22.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  OTTO nie je názov motocykla, ale motora, tieto motory objemu 2300 ccm sa na začiatku 20 storočia používali pri stavbe vodiacich motocyklov od rôznych firiem z ktorých nie všetky sa venovali výrobe motocyklov a nemali mená. V 60-tych rokoch sa vraj v Československu postavilo 20 kusov motocyklov určených na MS v dráhovej cyklistike s motormi HD. Nemáte niekto náhodou fotky alebo nejaké informácie o nich.    [M.]   08.04.2008
Odpověď  Já si trošku přidám. Pamatuji se, že v šedesátých letech min. st. se po celé republice na betonových oválných drahách konávaly cyklistické závody za motorovými vodiči, které byly velice oblíbené a třeba zrovna v Pardubicích se jezdily i za umělého osvětlení. Jako vodiče se používaly nejprve 150 ČZ, ty ale byly nespolehlivé a proto byly používány 350 Jawy pérák. Později se ukázalo, že ani tyto stroje několik jízd na 100 kol nevydrží a tak se prováděly úpravy různých starých motorů, dvouválcových. Nejčastěji to byly motory zn. Indian, ale i jiné. Proto si myslím, že tato fotografie pochází z této doby a není vůbec z počátku století. Možná by se v Pardubicích našel někdo, kdo úpravu prováděl. To ale vůbec neznamená, že tato úprava není z jiného města. V Pcích , vím určitě, že se používaly Indiáni.    [Svoboda Jaroslav]   06.04.2008
Odpověď  Je to sice už několik let co jsem na hradě Kámen byl ale pokud si vzpomínám, průvodce hovořil něco v tom smyslu, že to byla domácí výroba.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2008
Odpověď  LaK to asi nieje. ALe vyzera skutocne drsne :)    [ghostrider]   30.01.2008
Odpověď  Ja si nemyslím,že to je LaK( v knihe od Marčíka je zobrazený LaK a vypadá inak) a v múzeu je pred nim nápis OTTO, výrobca neznámy a rok (asi) 1899.Vodiace motocykle ešte vyrábal aj Bedřich Merfait s Prahy, ale aj tie sú iné.    [M.]   06.04.2007
Odpověď  Měl by to být LAURIN KLEMENT.    [LS]   22.03.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto.    [DoDo.]   22.02.2007
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006