MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306979 příspěvků |7541 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 139 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 25.9.2020 23:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

JAWA 250 S353 ISDT


 Poprosím bližšie info o Jawa 250 S353, počet kusov, a ake odlišnosti mali roky 1956/57    [Peter]   23.10.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Oslovte si asi někoho, kdo má kopie knihy prototypů, jakmile cca skončily, asi se začla dělat tato rádoby sériová řada, jinak nevím, či ěnkoho, kd ví jistě kdy se začalo číslovat již klasicky.    [P.]   21.08.2020
Odpověď  To jde těžko říct, ty motory se lišily rok od roku. Motorka na fotce je z roku 1954, na motoru ještě neměla označení 353 ale pouze 250. o žádné dochované jsem neslyšel, takže ani nejde říct jak byl kryt řetězu přidělaný...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.08.2020
Odpověď  A jak by měl vypadat celý motocykl, když má ještě nálitek na pevný kryt řetězu. Takto? http://www.veteranforum.cz/photo.php?photo=photos/2009/1008230219.jpg Případně jaký to bude tak rok?    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2020
Odpověď  Dokonce i kartery, které mají již odfrézovaný držák na kryt řetězu měli ještě válec klasický, výfuky ven s vnější, či i vnitřní matkou a teprve poté cca klasický libeň, takže u těchto by asi měl být cca určitě jeden ze starých, no dle čísla osobně nevím, to by museli uvést jiní.    [P.]   19.08.2020
Odpověď  Ano, to je on.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2020
Odpověď  Není to náhodou ten co se naposledy prodal na aukru, kartery cca pérák, číslo co uvádíte a válec cca klasický libeň.    [P.]   18.08.2020
Odpověď  Nevíte někdo jak to bylo s válci u prvních kusů. Mám blok s výrobním číslem S-353-00000x a hliníkový válec s vnitřními závity na výfuky, který jsem k tomu dostal, má jinou rozteč svorníků a nejde nasadit, vnější průměr vložky na válci i v bloku je 72 mm. Roztečí pasuje sériový válec.    [Mik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2020
Odpověď  Peter,pokud budeš chtít nějaké informace,tak se ozvi na můj majl.    [v38]   29.10.2012
Odpověď  to v 38: mam pripravene originaly, nestihol som nafotit, ale potreboval by som detail bočneho stojanku, vedel by ste mi s tym pomocť? aspon nejaka foto a rozmery by stačili, dik    [Peter]   28.10.2012
Odpověď  Peter,ale výfuky rybiny nebyly nikdy na roce 1956 použity.Ty tam 100% nepatří.    [v38]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor..    [Peter]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  detail nadrže    [Peter]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  druha strana...    [Peter]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto moto tesne po privezení, momentalne ju čistím a konzervujem    [Peter]   28.10.2012
Odpověď  Jestli je to číslo 150, tak to je docela dost nízké. Tenkrát se to dělalo v závodním oddělení a asi by se i našlo v knize kdy byl motor expedován. Maximálně tak v roce 1956, déle určitě ne. Na fotu ještě není původní stojan.    [Michal.]   25.10.2012
Odpověď  foto Jawy je ztiahnute z netu, teraz som doviezol takuto z Polska, foto pridam...    [Peter]   25.10.2012
Odpověď  Je ta JAWA 250 dovezená tuším vloni z Polska a byla v podkrkonoší ?    [v38]   24.10.2012
Odpověď  no on by to klidně mohl být rok výroby 57, přece jenom se typy nedělaly od 1.1. do 31.12., ale začínalo se někdy uprostřed roku. Takže by to klidně mohl být model 56 vyrobený na začátku roku 57. Ale když je to doopravdy rok 56 tak je to jasný :-)    [meela]   24.10.2012
Odpověď  oprava: pomylil som sa je to teda rok 1956    [Peter]   24.10.2012
Odpověď  to meela: mam motocykel s vyr.číslom 000150 , rok 1957, ale ma 16tky kolesa, myslite si že už boli vymenene??    [Peter]   24.10.2012
Odpověď  s těma řidítkama možná kecám, tady na té fotce http://www.veteranforum.c z/photo.php?photo=photos/ 0809200126.jpg ta hrazda je, ale tenhle stroj má i jiné odlišnosti - přední blatník - tyhle motorky se prostě pořád přizpůsobovaly a jinak vypadala motorka z výroby a na konci sezóny, mám i fotku kde už má velký vzduchový filtr...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2012
Odpověď  http://www.veteranforum.c z/photo.php?photo=photos/ 2011/0154951001308220973. jpg

Ne to co máš na fotce je rok 56 - má 16" kola. Chybí mu spodní ochranný rám a měl by mít řidítka bez hrazdy. Posílám fotku jak ta motorka tenkrát vypadala...    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2012
Odpověď  to meela: takže motocykel na foto už mal mať 19 kola?    [Peter]   24.10.2012
Odpověď  Počet kusů - těžko ríct, pár set? Odlišnosti - 57 už má kola 19" a bude mít vzduchový filtr pod sedlem, no a k tomu ještě určitě hromada dalších drobnůstek    [meela]   23.10.2012
 Přidat odpověď   (24) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006