MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316695 příspěvků |8239 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 21.1.2025 00:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 250-997


 Prosím o několik rad k tomuto motocyklu.Potřebuji sehnat brýle k tlumičům a nevím jestli jich bylo více druhů a tak nevím ,které mám přesně schánět.Potom by nás zajímal výfuk vedený spodem.Jestli může být a popřípadě ,kde ho schánět.A potom značka TK 7.Dokáže někdo s té značky něco vyčíst? Děkuji ,za jakékoliv informace.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2015     Přidat odpověď  
Odpověď  No bola to taká doba.
Ja som tam dal fotku len aby mal predstavu ako to má vyzerať.
Jasné že ten jeho základ sa dá použiť.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
Odpověď  no však jo- předek je stejnej,a zadek je upravenej, tak jako 90% motorek tehdy- prodloužená zadní vidlice, a upravený držáky na tlumiče.    [Monty]   31.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ram na 996,997 a 998 vyzerá takto.
V prípade záujmu by som ho aj predal.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.03.2019
Odpověď  čz 997,ale zadek je upravenej na větší zdvih pérování    [Monty]   28.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, vedel by mi niekto pomôcť s indentifikácou? Ten rám sa mi nepodobá na žiaden čo som na internete našiel.    [JozefŠamajRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky mám hotovo :)    [p.]   11.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už je hotová.Není to žádná celková renovace.Pouze se vyměnilo vše ,co bylo potřeba.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.09.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  prosím o radu je správně pořadí součástek viz obrázek (jsou očíslovány) jde mně o to, aby tam nebyla nějaká podložka navíc či naopak nechyběla jedná se o motor typ 981.    [p.]   27.06.2016
Odpověď  Pro Mojmíra
Poslal jsem Ti mail
Luboš H.    [Luboš H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.05.2016
Odpověď  Ano gufero má býti na kraji a mezi ložisky je rozpěrný kroužek o síle cca 4-5mm. Trubky vydlice se musejí vyrovnat co nejlépe pod lisem aby co nejméně házely na brusce. Po té obrousit chrom-tak o 0,15-0,20 po té nanést tvrdochrom (já jsem to dal do Sts Otrokovice cca 1000Kč a po té znova brousit na průměr 35mm.    [Petr]   10.05.2016
Odpověď  Dík ,za odpověd.O těch trubkách vím ,ale zkušenější kolegové mě je nedoporučovali,že moc nevydrží.Taky nevím jestli jsou ihned k nasazení a nebo jestli je budu muset nechat obrousit.Ty kluzáky budou totiž taky vyběhaný a tak je potřeba trubky spasovat s těma kluzákama.Mojmír    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.04.2016
Odpověď  Ahoj, nebo je řešení koupit nový trubky kontaktuj pv moto ten je myslím nabízí ještě záleží jestli máš krátký nebo dlouhý duby. Mě by zajímalo množství tlumič oleje?    [p.]   15.04.2016
Odpověď  Zdravím a všem děkuji ,za odpovědi.
Ted tu máme další problém a to že jsou vydřený trubky předních tlumičů. Zatím co jsem zjištoval ,tak oprava příjde ,od pěti tisíc po deset.A to se nám zdá hodně a tak jestli někdo zná někoho kdo se s tím zabývá ,tak prosím o kontakt.8-10 tisíc mě bylo řečeno ,za komplet opravu.Tvrdochrom + spasování do spodních kluzáků.
Dík ,za odpověd
Mojmír    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.04.2016
Odpověď  CZ513 a asi aj 514 mali semering medzi ložiskami.len ak ho bude treba vymeniť,tak poliť motor.980a 981majú semering na kraji a medzi ložiskami rozperku.    [jumbo]   04.04.2016
Odpověď  Ahoj,jedná se o úpravu za účelem zmenšení objemu pod pístem,větší tlak.obdobně jako se vkládaly podkovy do kliky...    [Ondra]   04.04.2016
Odpověď  Dík ,za odpověd.Musel jsem to dat ,tak jak to bylo před tím ,protože to jinak nešlo složit a nepasovalo to.Samozřejmě všechny motory co jsem kdy rozdělal to měli hned z kraje.Ale včera jsem na netu našel pár co to měli stejně jako mi.Kdybych to složil s tím guferem ,tak jak se to logicky nabízí ,tak vznikla mezera mezi prvním ložiskem a segrovkou. Asi 5 mm.Takže by tam musel být nějaký vymezovací kroužek.Jinak tak jak jsem to nafotil,zdá se že tam něco chybí a nebo naopak přebívá? Dík Mojmír    [mojmír pruch]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto II    [p.]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj Mojmíre, přidávám foto z mého karteru jedná se teda o 380ccm. Gufero bylo na konci a ne uprostřed. Dělal jsem i čz 175 tuším 477 a tam bylo gufero od kliky, což je proti přírodě. či-li v tvém případě bych to dal, jak jsem to měl já klasicky pod hnací kolo.    [p.]   02.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.04.2016
Odpověď  Dobrý den.
Pomalu skládáme motor a vyskytnul se nám problém s uložením levé strany kliky. Gufero bylo uprostřed mezi ložiskama a já myslím ,že by mělo být úplně na kraji ,kvůli výměně. V katalogu na 513,514 to tak je. Přikládám fotografii jak jsme to měli složený,když jsem to rozdělával.Děkuji ,za radu.    [mojmír pruch]   01.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  ted zrovna repasuji 380-998    [p.]   11.03.2016
Odpověď  To je pravda,ale výfuk jsem neměl a tak jsem to pořešil takto.Zadní tlumiče možná dáme do původního stavu,ale zatím to necháme takto.    [mojmír pruch]   10.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto    [p.]   10.03.2016
Odpověď  Podle mého názoru máš dle foto předek v pořádku, ale výfuk má být jiný vrchem vedený na pravou stranu malou trubičkou k tlumiči. Uložení zadních tlumičů má být více vzadu cca před napínákama.    [p.]   10.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už to trochu vypadá jako motocykl.    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Odpověď  Podívej se na stránky ec-classic.com tam najdeš vše i inzerci. Stavím z dílů 981 a skoro veškerou inspiraci čerpám z tama    [Petr]   14.12.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [mojmír pruchRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.12.2015
 Přidat odpověď   (28) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006