Prosím o několik rad k tomuto motocyklu.Potřebuji sehnat brýle k tlumičům a nevím jestli jich bylo více druhů a tak nevím ,které mám přesně schánět.Potom by nás zajímal výfuk vedený spodem.Jestli může být a popřípadě ,kde ho schánět.A potom značka TK 7.Dokáže někdo s té značky něco vyčíst? Děkuji ,za jakékoliv informace. [mojmír pruch] 14.12.2015 Přidat odpověď |
| No bola to taká doba. Ja som tam dal fotku len aby mal predstavu ako to má vyzerať. Jasné že ten jeho základ sa dá použiť. [Duri999] 31.03.2019 |
| no však jo- předek je stejnej,a zadek je upravenej, tak jako 90% motorek tehdy- prodloužená zadní vidlice, a upravený držáky na tlumiče. [Monty] 31.03.2019 |
| Ram na 996,997 a 998 vyzerá takto. V prípade záujmu by som ho aj predal. [Duri999] 31.03.2019 |
| čz 997,ale zadek je upravenej na větší zdvih pérování [Monty] 28.03.2019 |
| Zdravím, vedel by mi niekto pomôcť s indentifikácou? Ten rám sa mi nepodobá na žiaden čo som na internete našiel. [JozefŠamaj] 27.03.2019 |
| Taky mám hotovo :) [p.] 11.09.2016 |
| Tak už je hotová.Není to žádná celková renovace.Pouze se vyměnilo vše ,co bylo potřeba. [mojmír pruch] 01.09.2016 |
| prosím o radu je správně pořadí součástek viz obrázek (jsou očíslovány) jde mně o to, aby tam nebyla nějaká podložka navíc či naopak nechyběla jedná se o motor typ 981. [p.] 27.06.2016 |
| Pro Mojmíra Poslal jsem Ti mail Luboš H. [Luboš H.] 10.05.2016 |
| Ano gufero má býti na kraji a mezi ložisky je rozpěrný kroužek o síle cca 4-5mm. Trubky vydlice se musejí vyrovnat co nejlépe pod lisem aby co nejméně házely na brusce. Po té obrousit chrom-tak o 0,15-0,20 po té nanést tvrdochrom (já jsem to dal do Sts Otrokovice cca 1000Kč a po té znova brousit na průměr 35mm. [Petr] 10.05.2016 |
| Dík ,za odpověd.O těch trubkách vím ,ale zkušenější kolegové mě je nedoporučovali,že moc nevydrží.Taky nevím jestli jsou ihned k nasazení a nebo jestli je budu muset nechat obrousit.Ty kluzáky budou totiž taky vyběhaný a tak je potřeba trubky spasovat s těma kluzákama.Mojmír [mojmír pruch] 16.04.2016 |
| Ahoj, nebo je řešení koupit nový trubky kontaktuj pv moto ten je myslím nabízí ještě záleží jestli máš krátký nebo dlouhý duby. Mě by zajímalo množství tlumič oleje? [p.] 15.04.2016 |
| Zdravím a všem děkuji ,za odpovědi. Ted tu máme další problém a to že jsou vydřený trubky předních tlumičů. Zatím co jsem zjištoval ,tak oprava příjde ,od pěti tisíc po deset.A to se nám zdá hodně a tak jestli někdo zná někoho kdo se s tím zabývá ,tak prosím o kontakt.8-10 tisíc mě bylo řečeno ,za komplet opravu.Tvrdochrom + spasování do spodních kluzáků. Dík ,za odpověd Mojmír [mojmír pruch] 15.04.2016 |
| CZ513 a asi aj 514 mali semering medzi ložiskami.len ak ho bude treba vymeniť,tak poliť motor.980a 981majú semering na kraji a medzi ložiskami rozperku. [jumbo] 04.04.2016 |
| Ahoj,jedná se o úpravu za účelem zmenšení objemu pod pístem,větší tlak.obdobně jako se vkládaly podkovy do kliky... [Ondra] 04.04.2016 |
| Dík ,za odpověd.Musel jsem to dat ,tak jak to bylo před tím ,protože to jinak nešlo složit a nepasovalo to.Samozřejmě všechny motory co jsem kdy rozdělal to měli hned z kraje.Ale včera jsem na netu našel pár co to měli stejně jako mi.Kdybych to složil s tím guferem ,tak jak se to logicky nabízí ,tak vznikla mezera mezi prvním ložiskem a segrovkou. Asi 5 mm.Takže by tam musel být nějaký vymezovací kroužek.Jinak tak jak jsem to nafotil,zdá se že tam něco chybí a nebo naopak přebívá? Dík Mojmír [mojmír pruch] 02.04.2016 |
| foto II [p.] 02.04.2016 |
| Ahoj Mojmíre, přidávám foto z mého karteru jedná se teda o 380ccm. Gufero bylo na konci a ne uprostřed. Dělal jsem i čz 175 tuším 477 a tam bylo gufero od kliky, což je proti přírodě. či-li v tvém případě bych to dal, jak jsem to měl já klasicky pod hnací kolo. [p.] 02.04.2016 |
| Dobrý den. Pomalu skládáme motor a vyskytnul se nám problém s uložením levé strany kliky. Gufero bylo uprostřed mezi ložiskama a já myslím ,že by mělo být úplně na kraji ,kvůli výměně. V katalogu na 513,514 to tak je. Přikládám fotografii jak jsme to měli složený,když jsem to rozdělával.Děkuji ,za radu. [mojmír pruch] 01.04.2016 |
| ted zrovna repasuji 380-998 [p.] 11.03.2016 |
| To je pravda,ale výfuk jsem neměl a tak jsem to pořešil takto.Zadní tlumiče možná dáme do původního stavu,ale zatím to necháme takto. [mojmír pruch] 10.03.2016 |
| foto [p.] 10.03.2016 |
| Podle mého názoru máš dle foto předek v pořádku, ale výfuk má být jiný vrchem vedený na pravou stranu malou trubičkou k tlumiči. Uložení zadních tlumičů má být více vzadu cca před napínákama. [p.] 10.03.2016 |
| Tak už to trochu vypadá jako motocykl. [mojmír pruch] 06.03.2016 |
| Podívej se na stránky ec-classic.com tam najdeš vše i inzerci. Stavím z dílů 981 a skoro veškerou inspiraci čerpám z tama [Petr] 14.12.2015 |
|
|