MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315078 příspěvků |8091 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 36 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 27.9.2023 00:10  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Zdarec chlapi,já dělám spíš do panelek a nevím co to je za motor?Ještě jsem dvě sání neviděl a je to origoš,každý sání je odlitý na jednom kartru.Předem děkuji za každou informaci.Zdena.    [Zdena]   29.02.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Najdete kontakt na motoinzerci a oldtimerovi.    [Zdena]   10.06.2008
Odpověď  Měol bych vážný zájem o tento motor,prosím sdělte mi cenu k jednání na mejlovou adresu modryperak@centrum.cz.Děkuji.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2008
Odpověď  jaká by byla cena??    [tomm]   10.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Zdena]   10.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Zdena]   10.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,tady je teda několik těch fotek.Ještě jednou děkuji za předešlou pomoc.Motor by teď měl šlapat,byl zkompletován a opraven.Nemá moc času,teď už ho prodávám.    [Zdena]   10.06.2008
Odpověď  Ad M. - ta věc není tak jednoduchá,materiálů není až tak mnoho , ale jejich setřídění tak , aby se to dalo publikovat není jednoduché .Podle odezvy , kterou jsem kokretně tady na foru testoval to zase tak hodně lidí nezajímá ,protože se nikdo neozval , že by přispěl nějakými materiály a nebo se na tom chtěl podílet.Zavázat se k něčemu takovému jako jsou cílené informace a publikace není věcí jednoduchou a hlavně pak časově náročnou.Takže zatím na mrtvém bodě,ale snad se to bude hýbat,je to jen a jen na ochotě spolupracovat.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.04.2008
Odpověď  Zdravim.
Jak pokračuješ s tim motorem???? mě pořád hodně zajímá
Tom    [Tomáš]   22.04.2008
Odpověď  Zní to zajímavě a určitě by to zajímalo více lidí včetně mě.    [Honza]   22.03.2008
Odpověď  Zdravim.
Já jsme už rozjel web www.svazarmovskemotocykly.wz.cz kde se snažím nějak tu historii mapovat ale odezva nebyla moc veliká protože každý chce pouze tovární unikát. Takže stránky jsou ted trochu zamarzlé. Hlavně informací taky nejni mnoho.
Ta čz by mě velice zajímala. Ozvěte se mi na email zde.
Díky Tom    [Tomáš]   22.03.2008
Odpověď  To je dobrý nápad,ale už něco začalo pod názvem svazarmovské motorky ale moc se to neujmulo,škoda.Starší generace bude mít možná problém s počítačem a tak třeba já tvrdě bojuji s touto technikou a stále s ní prohrávám.Je třeba si vážit informací starších fáru co dakázali dělat z prdu kuličky jo prostě zlaté ručičky.Co motorka to skvost a někdy supr lidová tvořivost srovnatelná s továrním speciálem.Já např.vlastním CZ 175-předělávka ze 150c- s 5ti kvaltem který se dá bez sebemšího problému a zásahu namontovat do kartru z céčka, přtom jsou kola podstatně širší naž ve tříkvaltu-prostě kouzlo.Snad se někdy probojuji k tomu dát foto na stránky, pokud bude zájam. 968    [968]   22.03.2008
Odpověď  ad modrýperak, stepan Tak, čo dohodli ste sa na spolupráci a dáte dokopy nejaké stránky o športových úpravách menovaných motocyklov?    [M.]   21.03.2008
Odpověď  Snažím se pokud možno nemazat nic. Bohužel mnozí lidé jsou nepoučitelní a tak občas k mazání musím přistoupit i ksyž vím, že každý zásah do diskuse může být vnímán pod rozdílným úhlem. Např. diskusi o soutěžních Jawách jsem smazal celou, protože začala jako inzerát a rozvinula se dále velmi nevhodně. Nejprve jsem dal šanci diskutujícím téma rozvíjet, ale dopadlo to bohužel neslavně.    [webmaster] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2008
Odpověď  webmaster: proč některou diskusi "jen pročistíš" a jinou úplně smažeš !!! viz. nedávno odstraněné téma o motoru na soutěžní kývačky. Že by dvojí metr ?!    [Pavel T.]   06.03.2008
Odpověď  Vážení, musel jsem tuto diskusi trochu pročistit. Proč si myslíte, že v diskusích nechceme žádnou inzerci? Protože by to skončilo vzájemným osočováním a anonymní hlupáci by ukázali svou sílu.    [webmaster] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.03.2008
Odpověď  Podle označení za číslem TK 4 by vše naznačovalo, že motor je z dílny od pana Zavrtálka z Kyjova.    [Pérák ´17]   05.03.2008
Odpověď  AD stepan
Ano souhlasím - -DEJME TEDY NĚCO DO KUPY- jsem i pro ty stránky - piš na mnůj mejl,zcela určitě se domluvíme.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2008
Odpověď  AD m : Žádá databáze vytvořená mnou nikde na webu není.Pokud máte zájem prosím o kontakt modryperak@centrum.cz    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2008
Odpověď  Je to hodně zajímvej motor. Ty fotky zevnitř by mě taky zajímaly, Jaká je tam klika má klasickej průměr a nebo je utočená? jakej průměr mají díry pro ty karburátory?
Před časem se rozjel jedny stránky který se tim zabývají www.svazarmovskemotocykly.wz.cz
Jinak bych měl taky zájem o ten motor. ozvi se mi na email tomlitera@seznam.cz díky Tom    [Tomáš]   04.03.2008
Odpověď  Zdravím,ty fotky rozebraného motoru budou možná až někdy časem.Láká mě se s tím motorem svést,zajímalo by mě jak se ten motor chová.Motor má některé vady na kráse,ale soused se zabívá svařováním hliníku,takže to bude v pohodě.Jěště k tomu prodeji-časem ho asi prodám,já spíš panelky(mám 559,592,361 a v létě si chci koupit 360,na jaře budu prodávat 354 z 1956+pav).Jestli (Zdena) chce,tak může napsat telefon.Já se mu nějak ozvu a zdělí svoji nabídku.Prič půjde asi ale až později.Teď ja čas poděkovat všem lidem,kteří mě pomohly v pátrání po informacích,toto je int.stránka s velkým zájmem lidí.    [Zdena]   04.03.2008
Odpověď  ano,dobrý dotaz,informujte nas jak to bylo.jestli chcete,udelal bych kvalitni internetové stránky,
+co takhle udelat jaký si registr ted zavod moto-jako peraci,kyvačky atd.
historie-jestli by každý něčím přispěl,bylo by toho určitě dost
fotografie atd,sam mam kolem 100 fotek zavod peraku,mam take jednoo amatersky upraveneho v 50 letechte,ktereho ted renovuji.
dale nejake plany na stavby motoru+vykresy,dokumenty.sam toho mam docela dost,urcite kazdy z Vás taky,
-DEJME TEDY NĚCO DO KUPY-
přes noc bych mohl udělat začatek nějake webovky...    [stepan]   04.03.2008
Odpověď  modrýperak: Je možné niekde na webe vidieť databázu Vami zozbieraných informácii o pretekových úpravách Jaw.    [m]   04.03.2008
Odpověď  Velice zajímavý motor,bylo by dobré pokusit se dohledat jeho historii,soudím , že byl zastavěn do silničního závodního motocyklu.Pokud je z okolí Brna není vyloučeno , že se jedná o práci Roberta Janky , který se zabýval úpravami motorů pro péráky a také postavil několik dvoukarburátorových verzí.Pokud bych mohl ještě poprosit bylo by možné fotografii rozložených karterů,z vnitřní i vnější strany ?Rád bych s vaším souhlasem zařadil tyto snímky do své databáze.Děkuji Vám.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě k té minulosti motoru,cca 30km odtud ja Brněnskej okruh,jestli to v tý době vůbec stálo.    [Zdena]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Zdena]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Zdena]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vícezubé kolečko    [Zdena]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bok    [Zdena]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim,přidávám další fotky.Nějaké číslo je u kraje.(na divném místě).Ty sání asi budou odlitý,přechod k žebrům je plynulý.    [Zdena]   03.03.2008
Odpověď  schránka je 2G a je nepatrně obsazena.Prosím o znovu zaslání.Děkuji příjemný den.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2008
Odpověď  Modrý péráku,vyprázdni si schránku na mailu,protože ti nelze poslat mail-stále se vrací a píše že máš plnou schránku.    [vz.]   03.03.2008
Odpověď  Děkuji,fota jsou výborná .Jednoznačně je to motor dvoukárburátorový který se používal při silničních závodech v rámu péráku,později krátce i v kývačce.Podle mých zkušenností to tovární výroba není,neboť v Jawě se tímto problémem p.Borkovec nezajímal.Bylo několik "středisek",v Praze,okolí Liberce,v Brně a Košicích ,kde se pracovalo na těchto motorech v dílnách a jezdci je také jezdili.Stroj,tedy nevím zda je to přesně ten , který je na fotografii níže byl vystaven v NTM při výstavě několik let zpět,myslím že patřil p.Ramnbouskovi.Zde je to provedeno tak že do skříní je vyfrezován prostor do kterého je dodatečně vsazen upravený vstup pro jeden či dva karburátory .Složitější je ovoládání,respektive navázání plynulé při otevírání jednoho karburátoru na druhý. Bylo by možné ještě prosím fotografii s detailem na jednu i druhou půlku skříně jak jsou vstupy plynule vsazeny do původní skříně ? Je to přímo opracovaný odlitek , nebo se jedná o zavaření upraveného kusu do připraveného karteru ?Pokud by bylo možno tedy ty fotografie-děkuji předem.    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2008
Odpověď  zdravim,prosim kdo z vas ma detailni fotky nejakych silnicnich zaviod peraku kdyby mi je poslal na mejl.predem diky    [stepan]   03.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  A další fotka.    [Zdena]   02.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty dvě sání jsou hned kousek za tím spojena v jedno.    [Zdena]   02.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,tady dávám ty foto válce a sání.A neví někdo teda z čeho to je přesně?Tu minulost motoru neznám,já jsem zháněl 353 a kamoš mě nabídnul tady ten.Za dalši info předem děkuji.Na foto jsou dva kanálky sací a dva výfukove.    [Zdena]   02.03.2008
Odpověď  AD Zdena :
mapuji silniční závodní péráky , pokud by bylo možno prosil bych zaslat na moji mejlovou adresu více fotek,možná i detailů k zjištění zda sací kanály - dva jsou odlity přímo v hlavě nebo jsou přišroubovány na jiném odlitku po upravení původního válce.Mejl : modryperak@centrum.cz
Stroj který je na fotografii od Toli nemá tento válec.
Děkuji Vám za fotografie , případně popis kde byl motor instalován,případně+ v jakém závodním stroji , kde jezdil atd.
Přeji hezký den    [modrýpérák] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2008
Odpověď  Zdendo prosímtě kouknise kolik má kanálů dik    [xman]   01.03.2008
Odpověď  Děkuji,ta fotka je supr.Ten motor dostane pečlivou GO.Bohužel nemám origoš hlavu a asi ji jen tak neseženu,ale kdyby jste jí někdo prodal,měl bych radost.A neví někdo,kolik má koníků,počet vyrobených kusů,atd.?    [Zdena]   01.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je ta fotografie o které jsem psal.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji (TOLIMU),je to možná z toho silničaku.Nemá někdo náhodou nějaký fotky,nejlépe pohled na sání.Hledal jsem už hodně dlouho a našel jen jednu fotku.Kdo by měl ještě nějaké informace,budu velice rád.    [Zdena]   01.03.2008
Odpověď  Je to motor ze závodního silničního péráka už jsem něco podobného viděl na fotografii.    [TOLI.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.02.2008
 Přidat odpověď   (42) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006