 Zdarec chlapi,já dělám spíš do panelek a nevím co to je za motor?Ještě jsem dvě sání neviděl a je to
origoš,každý sání je odlitý na jednom kartru.Předem děkuji za každou informaci.Zdena. [Zdena] 29.02.2008 Přidat odpověď |
| Najdete kontakt na motoinzerci a oldtimerovi. [Zdena] 10.06.2008 |
| Měol bych vážný zájem o tento motor,prosím sdělte mi cenu k jednání na mejlovou adresu
modryperak@centrum.cz.Děkuji. [modrýpérák] 10.06.2008 |
| jaká by byla cena?? [tomm] 10.06.2008 |
|  . [Zdena] 10.06.2008 |
|  . [Zdena] 10.06.2008 |
|  Zdravím,tady je teda několik těch fotek.Ještě jednou děkuji za předešlou pomoc.Motor by teď měl
šlapat,byl zkompletován a opraven.Nemá moc času,teď už ho prodávám. [Zdena] 10.06.2008 |
| Ad M. - ta věc není tak jednoduchá,materiálů není až tak mnoho , ale jejich setřídění tak , aby se
to dalo publikovat není jednoduché .Podle odezvy , kterou jsem kokretně tady na foru testoval to
zase tak hodně lidí nezajímá ,protože se nikdo neozval , že by přispěl nějakými materiály a nebo se
na tom chtěl podílet.Zavázat se k něčemu takovému jako jsou cílené informace a publikace není věcí
jednoduchou a hlavně pak časově náročnou.Takže zatím na mrtvém bodě,ale snad se to bude hýbat,je to
jen a jen na ochotě spolupracovat. [modrýpérák] 23.04.2008 |
| Zdravim. Jak pokračuješ s tim motorem???? mě pořád hodně zajímá Tom [Tomáš] 22.04.2008 |
| Zní to zajímavě a určitě by to zajímalo více lidí včetně mě. [Honza] 22.03.2008 |
| Zdravim. Já jsme už rozjel web www.svazarmovskemotocykly.wz.cz kde se snažím nějak tu historii
mapovat ale odezva nebyla moc veliká protože každý chce pouze tovární unikát. Takže stránky jsou ted
trochu zamarzlé. Hlavně informací taky nejni mnoho. Ta čz by mě velice zajímala. Ozvěte se mi
na email zde. Díky Tom [Tomáš] 22.03.2008 |
| To je dobrý nápad,ale už něco začalo pod názvem svazarmovské motorky ale moc se to
neujmulo,škoda.Starší generace bude mít možná problém s počítačem a tak třeba já tvrdě bojuji s
touto technikou a stále s ní prohrávám.Je třeba si vážit informací starších fáru co dakázali dělat z
prdu kuličky jo prostě zlaté ručičky.Co motorka to skvost a někdy supr lidová tvořivost srovnatelná
s továrním speciálem.Já např.vlastním CZ 175-předělávka ze 150c- s 5ti kvaltem který se dá bez
sebemšího problému a zásahu namontovat do kartru z céčka, přtom jsou kola podstatně širší naž ve
tříkvaltu-prostě kouzlo.Snad se někdy probojuji k tomu dát foto na stránky, pokud bude zájam. 968 [968] 22.03.2008 |
| ad modrýperak, stepan Tak, čo dohodli ste sa na spolupráci a dáte dokopy nejaké stránky o športových
úpravách menovaných motocyklov? [M.] 21.03.2008 |
| Snažím se pokud možno nemazat nic. Bohužel mnozí lidé jsou nepoučitelní a tak občas k mazání musím
přistoupit i ksyž vím, že každý zásah do diskuse může být vnímán pod rozdílným úhlem. Např. diskusi
o soutěžních Jawách jsem smazal celou, protože začala jako inzerát a rozvinula se dále velmi
nevhodně. Nejprve jsem dal šanci diskutujícím téma rozvíjet, ale dopadlo to bohužel neslavně. [webmaster] 06.03.2008 |
| webmaster: proč některou diskusi "jen pročistíš" a jinou úplně smažeš !!! viz. nedávno
odstraněné téma o motoru na soutěžní kývačky. Že by dvojí metr ?! [Pavel T.] 06.03.2008 |
| Vážení, musel jsem tuto diskusi trochu pročistit. Proč si myslíte, že v diskusích nechceme žádnou
inzerci? Protože by to skončilo vzájemným osočováním a anonymní hlupáci by ukázali svou sílu. [webmaster] 06.03.2008 |
| Podle označení za číslem TK 4 by vše naznačovalo, že motor je z dílny od pana Zavrtálka z Kyjova. [Pérák ´17] 05.03.2008 |
| AD stepan Ano souhlasím - -DEJME TEDY NĚCO DO KUPY- jsem i pro ty stránky - piš na mnůj
mejl,zcela určitě se domluvíme. [modrýpérák] 05.03.2008 |
| AD m : Žádá databáze vytvořená mnou nikde na webu není.Pokud máte zájem prosím o kontakt
modryperak@centrum.cz [modrýpérák] 05.03.2008 |
| Je to hodně zajímvej motor. Ty fotky zevnitř by mě taky zajímaly, Jaká je tam klika má klasickej
průměr a nebo je utočená? jakej průměr mají díry pro ty karburátory? Před časem se rozjel jedny
stránky který se tim zabývají www.svazarmovskemotocykly.wz.cz Jinak bych měl taky zájem o ten
motor. ozvi se mi na email tomlitera@seznam.cz díky Tom [Tomáš] 04.03.2008 |
| Zdravím,ty fotky rozebraného motoru budou možná až někdy časem.Láká mě se s tím motorem
svést,zajímalo by mě jak se ten motor chová.Motor má některé vady na kráse,ale soused se zabívá
svařováním hliníku,takže to bude v pohodě.Jěště k tomu prodeji-časem ho asi prodám,já spíš
panelky(mám 559,592,361 a v létě si chci koupit 360,na jaře budu prodávat 354 z 1956+pav).Jestli
(Zdena) chce,tak může napsat telefon.Já se mu nějak ozvu a zdělí svoji nabídku.Prič půjde asi ale až
později.Teď ja čas poděkovat všem lidem,kteří mě pomohly v pátrání po informacích,toto je
int.stránka s velkým zájmem lidí. [Zdena] 04.03.2008 |
| ano,dobrý dotaz,informujte nas jak to bylo.jestli chcete,udelal bych kvalitni internetové stránky,
+co takhle udelat jaký si registr ted zavod moto-jako peraci,kyvačky atd. historie-jestli
by každý něčím přispěl,bylo by toho určitě dost fotografie atd,sam mam kolem 100 fotek zavod
peraku,mam take jednoo amatersky upraveneho v 50 letechte,ktereho ted renovuji. dale nejake
plany na stavby motoru+vykresy,dokumenty.sam toho mam docela dost,urcite kazdy z Vás taky,
-DEJME TEDY NĚCO DO KUPY- přes noc bych mohl udělat začatek nějake webovky... [stepan] 04.03.2008 |
| modrýperak: Je možné niekde na webe vidieť databázu Vami zozbieraných informácii o pretekových
úpravách Jaw. [m] 04.03.2008 |
| Velice zajímavý motor,bylo by dobré pokusit se dohledat jeho historii,soudím , že byl zastavěn do
silničního závodního motocyklu.Pokud je z okolí Brna není vyloučeno , že se jedná o práci Roberta
Janky , který se zabýval úpravami motorů pro péráky a také postavil několik dvoukarburátorových
verzí.Pokud bych mohl ještě poprosit bylo by možné fotografii rozložených karterů,z vnitřní i vnější
strany ?Rád bych s vaším souhlasem zařadil tyto snímky do své databáze.Děkuji Vám. [modrýpérák] 04.03.2008 |
|  A ještě k té minulosti motoru,cca 30km odtud ja Brněnskej okruh,jestli to v tý době vůbec stálo. [Zdena] 03.03.2008 |
|  . [Zdena] 03.03.2008 |
|  . [Zdena] 03.03.2008 |
|  Vícezubé kolečko [Zdena] 03.03.2008 |
|  Bok [Zdena] 03.03.2008 |
|  Zdravim,přidávám další fotky.Nějaké číslo je u kraje.(na divném místě).Ty sání asi budou
odlitý,přechod k žebrům je plynulý. [Zdena] 03.03.2008 |
| schránka je 2G a je nepatrně obsazena.Prosím o znovu zaslání.Děkuji příjemný den. [modrýpérák] 03.03.2008 |
| Modrý péráku,vyprázdni si schránku na mailu,protože ti nelze poslat mail-stále se vrací a píše že
máš plnou schránku. [vz.] 03.03.2008 |
| Děkuji,fota jsou výborná .Jednoznačně je to motor dvoukárburátorový který se používal při silničních
závodech v rámu péráku,později krátce i v kývačce.Podle mých zkušenností to tovární výroba
není,neboť v Jawě se tímto problémem p.Borkovec nezajímal.Bylo několik "středisek",v
Praze,okolí Liberce,v Brně a Košicích ,kde se pracovalo na těchto motorech v dílnách a jezdci je
také jezdili.Stroj,tedy nevím zda je to přesně ten , který je na fotografii níže byl vystaven v NTM
při výstavě několik let zpět,myslím že patřil p.Ramnbouskovi.Zde je to provedeno tak že do skříní je
vyfrezován prostor do kterého je dodatečně vsazen upravený vstup pro jeden či dva karburátory
.Složitější je ovoládání,respektive navázání plynulé při otevírání jednoho karburátoru na druhý.
Bylo by možné ještě prosím fotografii s detailem na jednu i druhou půlku skříně jak jsou vstupy
plynule vsazeny do původní skříně ? Je to přímo opracovaný odlitek , nebo se jedná o zavaření
upraveného kusu do připraveného karteru ?Pokud by bylo možno tedy ty fotografie-děkuji předem. [modrýpérák] 03.03.2008 |
| zdravim,prosim kdo z vas ma detailni fotky nejakych silnicnich zaviod peraku kdyby mi je poslal na
mejl.predem diky [stepan] 03.03.2008 |
|  A další fotka. [Zdena] 02.03.2008 |
|  Ty dvě sání jsou hned kousek za tím spojena v jedno. [Zdena] 02.03.2008 |
|  Zdravím,tady dávám ty foto válce a sání.A neví někdo teda z čeho to je přesně?Tu minulost motoru
neznám,já jsem zháněl 353 a kamoš mě nabídnul tady ten.Za dalši info předem děkuji.Na foto jsou dva
kanálky sací a dva výfukove. [Zdena] 02.03.2008 |
| AD Zdena : mapuji silniční závodní péráky , pokud by bylo možno prosil bych zaslat na moji
mejlovou adresu více fotek,možná i detailů k zjištění zda sací kanály - dva jsou odlity přímo v
hlavě nebo jsou přišroubovány na jiném odlitku po upravení původního válce.Mejl :
modryperak@centrum.cz Stroj který je na fotografii od Toli nemá tento válec. Děkuji Vám
za fotografie , případně popis kde byl motor instalován,případně+ v jakém závodním stroji , kde
jezdil atd. Přeji hezký den [modrýpérák] 01.03.2008 |
| Zdendo prosímtě kouknise kolik má kanálů dik [xman] 01.03.2008 |
| Děkuji,ta fotka je supr.Ten motor dostane pečlivou GO.Bohužel nemám origoš hlavu a asi ji jen tak
neseženu,ale kdyby jste jí někdo prodal,měl bych radost.A neví někdo,kolik má koníků,počet
vyrobených kusů,atd.? [Zdena] 01.03.2008 |
|  Tady je ta fotografie o které jsem psal. [TOLI.] 01.03.2008 |
|  Děkuji (TOLIMU),je to možná z toho silničaku.Nemá někdo náhodou nějaký fotky,nejlépe pohled na
sání.Hledal jsem už hodně dlouho a našel jen jednu fotku.Kdo by měl ještě nějaké informace,budu
velice rád. [Zdena] 01.03.2008 |
| Je to motor ze závodního silničního péráka už jsem něco podobného viděl na fotografii. [TOLI.] 29.02.2008 |
|
|