MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316558 příspěvků |8219 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 44 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 7.12.2024 00:24  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Sadílek


 Zdravím pánové,
Moc se mi líbí Jawa Sadílek a chtěl bych ji koupit, ale nevím, zda bych s ní mohl jezdit po běžných komunikacích(terén nejezdím). Prý se k ní vydával jen sportovní průkaz, ale v inzerci byla před nějakou dobou nabízena i s doklady. Je tedy možné ji přihlásit na dopravním inspektorátu a dostat TP?
Chtěl bych se o této Jawě dozvědět více. Neznáte nějaké stránky?    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Mám sadílka nemůžu najít výrobní číslo rámu. Bylo tam někde vyražené, nebo tam byl štítek? Mám jen číslo motoru, je stejné s č. rámu???    [vojta]   13.06.2017
Odpověď  Měl bych dotaz:jaký byl důvod,že někde je montováno přední kolo bubnem vlevo a nebo vpravo?    [jirka]   22.12.2010
Odpověď  To dole je prototyp, vyráběný 77-78. Byl to předchůdce Tramvaje, podobné motorky jely na 6D 78.
Motocykl měl jinak řešený předek rámu (jedna mohutná trubka nahoře, tou vedlo sání, dole pak klasické dvě trubky). Zadní část byla taky jiná, kývačka byla uvnitř rámu a zadní úchyt motoru byl spojený s čepem kývačky. Nálitek na bloku ještě nebyl, to měly až Tramvaje.
Konce kývačky pro uchycení osy kola byly kované a zcela jinak řešené něž tradiční provedení Jawy.
Taky se zkoušely motory, zřeba půllitr pro Zlocha měl kliku a ojnici z dvěpade (ta klika měla ale zdvih půllitru) - lehounká klika zcela změnila charakteristiku motoru...třebas na akceleračce to byla bomba...
Jinak pro normální provoz...no...
Já na endurování mám XR400R...raději. Na ní se dá jet i pomalu, na soutěžní Jawě eé...    [Zdenalbenal] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2010
Odpověď  na obrazku je mtc JAWA 510 evropa 1978    [Franta]   13.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...hezký,co?    [jirka]   12.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  360 1980    [jirka]   12.04.2009
Odpověď  Na můj dotaz "jawa 350OHV" nereaguje,tudíš je docela problematické dávat další informace.Jak je z níže uvedených fotek patrné,lišily se ročníky, rámy,převodovky 5 a 6ti kvalt,přední tlumiče,zadní tlumiče,tabulky,kyvky,výfuky,nádrže...atd.Samozřejmě také vzhledem ke kubatůrám.A navíc byly rozdíly mezi motocyklem pro reprezentaci,svazarm či prodejním modelem.Když k tomu připočtu i mojí maličkost,a to tím,že jsem na tomto motocyklu jezdil,ale také neznám vše a dohledávám informace,tak je další rada velice složitá...Jezdil jsem na jawce 250 r.v.1974,čtyřkanál,otypovaná jen pro jednoho,normální SPZ,v techničáku byly zapsány vyjímky.Při normální jízdě (ne plný a stálý plyn !) se spotřeba pohybovala kolem 5-6litrů,při ostřejší a v terénu bylo 10 litrů normální.    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  1977    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  1976    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  r.v.1977    [jirka]   11.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....typoval jsem roky dle předešlého vloženého fota a zde vloženého fota.    [jirka]   03.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chtěl bych se jen zeptat,jaký je to rok výroby.Typoval bych to na rok kolem1978-80,obsah do 500 (360,380,420?),ale podle rámu a kyvky mi to připadá divný,nebo je to převařený a poskládaný z několika strojů?Nebo se to takto vyrábělo?Bylo by případně možné přidat několik detailnějších fotek?Předem dík.    [jirka]   03.04.2009
Odpověď  Sadilek neni moto na "normalni" jezdeni. Ma blbou geometrii ramu a moto je dost neklidny. Trosku se to dalo opravit delsi vidlici (zpravidla tzv. ceska Marzzochi). Definitivni odstraneni problemu byl prechod na tramvaj :-)    [Pája]   10.03.2009
Odpověď  Pokud již není registrovaný(zjistíte jedině po známosti podle VIN- čísla rámu) tak jedině Veteránský doklady.

Pokud je stále registrovaný,tak stačí dohodnout se s tím,na koho to je napsaný, on nahlásí ztrátu TP,vydají mu doplikát,potom STK,převod na Vás a můžete drandit.    [monty]   08.03.2009
Odpověď  A kdybych koupil Sadílka bez papírů, co musím absolvovat, abych dostal nově vydaný TP?    [jawa350ohv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.03.2009
Odpověď  taky v tom nevidím problém . Mám tramvaj na normálních papírech a vše v pohodě.    [honza.m] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2009
Odpověď  Kdepak - k těmto motorkám byl vydán normální velký technický průkaz,takže jsou schválený pro běžný provoz. A na závody byla vyjímka,která dovolovala překračovat hluk,nevozit lékárničku,jezdit bez zpětného zrcátka ,mít SPZ namalovanou na blatníku a podobný věci.
Pokud odstraníte předměty vyjímky(projdete STK),MUSÍ vám Úřad vydat normální Osvědčení (malej techničák) a můžete na silnici.
Měl jsem takhle udělanýho Sadílka 360 někdy v roce 1988,s blinkrama,velikým tlumičem výfuku,světlem z 634 a dlouhým zadním blatníkem. Byl to tehdy ohromnej boj s DI Brno-venkov,ale vyhrál jsem a měl nejsilnější motorku v okolí.
Ale spotřeba 10 na sto byla normálka!    [monty]   05.03.2009
Odpověď  Já ji mám na normálních dokladech,v TP je napsáno soutěžní motocykl,šlo by to ještě vyřešit tak že sehnat nějakou panelku a zažádat o změnu velikosti kol na 18" a 21" a nebo jezdit s panelkou na technickou a značku potom přehodit,třeba z modelu 592.    [Druzeta] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.03.2009
 Přidat odpověď   (18) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006