Zdravím pánové, Moc se mi líbí Jawa Sadílek a chtěl bych ji koupit, ale nevím, zda bych s ní
mohl jezdit po běžných komunikacích(terén nejezdím). Prý se k ní vydával jen sportovní průkaz, ale v
inzerci byla před nějakou dobou nabízena i s doklady. Je tedy možné ji přihlásit na dopravním
inspektorátu a dostat TP? Chtěl bych se o této Jawě dozvědět více. Neznáte nějaké stránky? [jawa350ohv] 05.03.2009 Přidat odpověď |
| Mám sadílka nemůžu najít výrobní číslo rámu. Bylo tam někde vyražené, nebo tam byl štítek? Mám jen číslo motoru, je stejné s č. rámu??? [vojta] 13.06.2017 |
| Měl bych dotaz:jaký byl důvod,že někde je montováno přední kolo bubnem vlevo a nebo vpravo? [jirka] 22.12.2010 |
| To dole je prototyp, vyráběný 77-78. Byl to předchůdce Tramvaje, podobné motorky jely na 6D 78. Motocykl měl jinak řešený předek rámu (jedna mohutná trubka nahoře, tou vedlo sání, dole pak klasické dvě trubky). Zadní část byla taky jiná, kývačka byla uvnitř rámu a zadní úchyt motoru byl spojený s čepem kývačky. Nálitek na bloku ještě nebyl, to měly až Tramvaje. Konce kývačky pro uchycení osy kola byly kované a zcela jinak řešené něž tradiční provedení Jawy. Taky se zkoušely motory, zřeba půllitr pro Zlocha měl kliku a ojnici z dvěpade (ta klika měla ale zdvih půllitru) - lehounká klika zcela změnila charakteristiku motoru...třebas na akceleračce to byla bomba... Jinak pro normální provoz...no... Já na endurování mám XR400R...raději. Na ní se dá jet i pomalu, na soutěžní Jawě eé... [Zdenalbenal] 22.12.2010 |
| na obrazku je mtc JAWA 510 evropa 1978 [Franta] 13.04.2009 |
| ...hezký,co? [jirka] 12.04.2009 |
| 360 1980 [jirka] 12.04.2009 |
| Na můj dotaz "jawa 350OHV" nereaguje,tudíš je docela problematické dávat další
informace.Jak je z níže uvedených fotek patrné,lišily se ročníky, rámy,převodovky 5 a 6ti
kvalt,přední tlumiče,zadní tlumiče,tabulky,kyvky,výfuky,nádrže...atd.Samozřejmě také vzhledem ke
kubatůrám.A navíc byly rozdíly mezi motocyklem pro reprezentaci,svazarm či prodejním modelem.Když k
tomu připočtu i mojí maličkost,a to tím,že jsem na tomto motocyklu jezdil,ale také neznám vše a
dohledávám informace,tak je další rada velice složitá...Jezdil jsem na jawce 250
r.v.1974,čtyřkanál,otypovaná jen pro jednoho,normální SPZ,v techničáku byly zapsány vyjímky.Při
normální jízdě (ne plný a stálý plyn !) se spotřeba pohybovala kolem 5-6litrů,při ostřejší a v
terénu bylo 10 litrů normální. [jirka] 11.04.2009 |
| 1977 [jirka] 11.04.2009 |
| 1976 [jirka] 11.04.2009 |
| r.v.1977 [jirka] 11.04.2009 |
| .....typoval jsem roky dle předešlého vloženého fota a zde vloženého fota. [jirka] 03.04.2009 |
| Chtěl bych se jen zeptat,jaký je to rok výroby.Typoval bych to na rok kolem1978-80,obsah do 500
(360,380,420?),ale podle rámu a kyvky mi to připadá divný,nebo je to převařený a poskládaný z
několika strojů?Nebo se to takto vyrábělo?Bylo by případně možné přidat několik detailnějších
fotek?Předem dík. [jirka] 03.04.2009 |
| Sadilek neni moto na "normalni" jezdeni. Ma blbou geometrii ramu a moto je dost
neklidny. Trosku se to dalo opravit delsi vidlici (zpravidla tzv. ceska Marzzochi). Definitivni
odstraneni problemu byl prechod na tramvaj :-) [Pája] 10.03.2009 |
| Pokud již není registrovaný(zjistíte jedině po známosti podle VIN- čísla rámu) tak jedině Veteránský
doklady. Pokud je stále registrovaný,tak stačí dohodnout se s tím,na koho to je napsaný,
on nahlásí ztrátu TP,vydají mu doplikát,potom STK,převod na Vás a můžete drandit. [monty] 08.03.2009 |
| A kdybych koupil Sadílka bez papírů, co musím absolvovat, abych dostal nově vydaný TP? [jawa350ohv] 08.03.2009 |
| taky v tom nevidím problém . Mám tramvaj na normálních papírech a vše v pohodě. [honza.m] 07.03.2009 |
| Kdepak - k těmto motorkám byl vydán normální velký technický průkaz,takže jsou schválený pro běžný
provoz. A na závody byla vyjímka,která dovolovala překračovat hluk,nevozit lékárničku,jezdit bez
zpětného zrcátka ,mít SPZ namalovanou na blatníku a podobný věci. Pokud odstraníte předměty
vyjímky(projdete STK),MUSÍ vám Úřad vydat normální Osvědčení (malej techničák) a můžete na silnici.
Měl jsem takhle udělanýho Sadílka 360 někdy v roce 1988,s blinkrama,velikým tlumičem
výfuku,světlem z 634 a dlouhým zadním blatníkem. Byl to tehdy ohromnej boj s DI Brno-venkov,ale
vyhrál jsem a měl nejsilnější motorku v okolí. Ale spotřeba 10 na sto byla normálka! [monty] 05.03.2009 |
| Já ji mám na normálních dokladech,v TP je napsáno soutěžní motocykl,šlo by to ještě vyřešit tak že
sehnat nějakou panelku a zažádat o změnu velikosti kol na 18" a 21" a nebo jezdit s
panelkou na technickou a značku potom přehodit,třeba z modelu 592. [Druzeta] 05.03.2009 |
|
|