 Ahoj příznivci Z25,postavil jsem za ťapika káru s hydraulickou sklápěčkou.Řešil
jsem zvedání.Staří fachmani mi radili,že mám koncovku napojit na zaslepený vývod
čerpadla na skříni hydrauliky.Jenže při sklápěni se musí nejdříve zvednout šavle
a pak teprve jde tlak do heveru vleku.Páka se s tebou pere a nemá to sílu.Další
nevýhoda je,že musíš páku držet jinak ti korba pádá.Vyřešil jsem to celé
přidaným rozvaděčem a čerpadlem z Liazky.Teď to zvedne fůru písku na volnoběh!Je
mi ale divný jak to měli dříve udělaný? Měli valníky slápěný mechanicky
klikou?Nebo mám čerpadlo vyběhaný? [Josef K] 05.02.2007 Přidat odpověď |
| To by zaujimalo vjacerich kde ho maš umiestnene od čoho ho pohanaš ake je uchtenie či saje olej ze skrine hydrauliky alebo maš zvlašt nadrž? prosim daš nejake fotky a popis aj sem? [palo] 14.04.2013 |
| Dobrý den velice se mi líbí váš dtraktor máte ho krásně udělany, odhledně tej hydrauliky, já jsme si sehnal čerpadlo ze zetora 7211 nebo ono u těhle typů jsou čerpadla dost podobná, na hydraulické skříni jak bával vávod na řemenici tak tam jsem si udělal přírubu a mezispojku a našrouboval jsem tam toto čerpadlo dnes tímto čerpadle moháním nejen pístnice u vozů ale mám na traktoru i hydromotory a vše je plně funkční toť rada ode mě kydy vás to zajalo kontaktujte mě na email v34@seznam.cz [vasek] 14.04.2013 |
|  podívejte se na mé stránky http://traktorzetor.wbs.cz/ pokusil jsem se vytvořit schéma tak jak jsem
to zapojil. Funguje to tak spolehlivě. [Josef K.] 05.03.2010 |
| Zdravím. Chtěl jsem se zeptat jestli byste mi neposlal detailnější foto té Vaší dodělávané
hydrauliky. Nemáte nějakou fotku toho udělaného vývodu bez toho pomocného čerpadla jak byla pouze v
té zaslepce. Moc dík. Vojta Bořil. tel. 723 956 067 borilvojta@centrum.cz [Vojta Bořil] 05.03.2010 |
| prosim vas zehnal sem agregat na virobu elektriki je to motor slavija potreboval bi sem pomoc se
zapojenim elektrickeho obvodu teho dinama bili tam stare kable a bivali majitel to všetko chcel
prerabjat a zakresleni plan stratil bil to rok virobi kolem 1966. DEKUJU [erik] 04.02.2010 |
|  VIN najdeš jak je páka spínače náhonů, tak na tom nálitku(hraně) skříně převodovky. [hudyx] 11.12.2009 |
| ahoj chlapci mame doma zetor 25A ale mame taky problem že nemožme najst vyrobne čislo poradili by
ste mi ????? [martin] 11.12.2009 |
| Chlapi jakákoli doma dělaná nemá na silnici co dělat.Leda by byla udělaná za bolševiků, a prošla
otipováním, já mám takhle vozík za OA,jasně že s spz.Za traktor dát doma dělanou jde, ale musí
projít komplet testama ,brzdový zkoušky, komplet projektová dokumentace,+......A to už je pak mužete
vyrábět na kšeft, jako ve fabrice.To co se týče vleků.Rozdíl je pak u tažených nebo polonesených
strojů jako rozmetadla, nakladače,horaly fekály.Ty mají mít jenom tecnický prukaz, taková ružová
karta velikosti malého tp,a musí být zaplacené poviné ručení.Některá mají i spz, záleží na výrobci,
a max. konstrukční rychlosti mam pocit že do 20 nebo 25 km to značku mít nemusí.Kdyby to bylo s
kárama tak jednoduchý tak bych nedal 140 tisíc za 3tunku návěs na hnuj. [megabeda] 21.06.2009 |
| Přesně tak, záleží to na policajtech. A ty se jak známo řídí zákonem. Zákon č. 56/2001 Sb. v
§38 říká: provozovatel vozidla nesmí provozovat na PK vozidlo, které: a) je technicky
nezpůsobilé k provozu b) není registrováno v reg. sil.vozidel v ČR nebo v reg. jiného státu
c) není opatřeno registrační značkou d) není sjednáno pojištění odp. z provozu vozidla
e) nemá platné osvědčení o TK (STK a SME) f) nemá identifikační údaje v souladu s údaji
uvedenými v registru vozidel dále §37 téhož zákona upravuje technickou nezpůsobilost k
provozu [Josef K.] 21.06.2009 |
| To není pravda,tam záleží na policajtech, jak to ohodnotí.Ručení je jenom polehčující
okolnost.Kamarád má zkušenosti.Byl rád, že to pořídil za 1000kč pokuta [P.S.] 21.06.2009 |
| Přibyslavská nebo Bardějovská plošina je také homologovaná a jezdí bez SPZ.Mám ji jen registrovanou
(něco jako malý TP) a platím 100kč povinné ručení za rok [P.S.] 21.06.2009 |
| i doma dělaná kára de provozovat legálně na silnici stačí když je pojištěná [pavel] 21.06.2009 |
| Paj 1V je homologován pro provoz i bez SPZ.Psal jsem to viz níže.Já ho sháněl bez SPZ a na úřadě mi
řekl, že nemusí mít SPZ. [P.S.] 21.06.2009 |
| Na pozemních komunikacích lze legálně provozovat je vozidla, která jsou pro provoz na PK schálená a
technicky způsobilá. Tzn. Mají RZ, platnou TK a jsou pojištěna. [Josef K:] 21.06.2009 |
| Jde to provozovat legálně i bez SPZ. [P.S.] 21.06.2009 |
|  Mám jen takovej "hloupej" dotaz, na co takový vozík PAJ používáte, já mám dvoukolku
domácí výroby bez papírů, ale jak jsem sehnal valník, tak ji používám minimálně, natož za ni dát 10
tis., o něco dráž by se dala sehnat 3,5 tunka. [Martin Kursa] 21.06.2009 |
| 5-8 za PAJ 1 je opravdu solidní cena,ovšem bez papírů.Ve voj. výprodejích je to tak od 12
nahoru,samozřejmě bez papírů.Ono jich s papírama moc nebude ale 25 bych teda taky nedal.Já koupil
cisternu a udělám na tom podvozku sklopku ale techničák taky nemám. [Širda] 21.06.2009 |
| Majitel se asi uhodil do hlavy.Cena 5000-8000kč je solidní.Nebo koupit s nádrží a tu sundat. [P.S.] 20.06.2009 |
| Tady kámoš má na paj vleku udělanou korbu, sklápěcí a je to perfekt [Jiri S] 13.04.2009 |
|  tady je [slava] 13.04.2009 |
|  dobry.. potrebujem schemu v elektine na zetor 4011 mozem poprosit vas o foto vopred dakujem ak neco
tak mozem ties poradit alebo poslem [jaroslav] 13.04.2009 |
| Mám spoustu fotek z domácí výroby sklopky na podvozku PAJ-1.Bohužel nemám souhlas majitele fotek na
jejich zveřejnění.Už 1/2 roku mi slibuje nějaké rozměry sklopky a zatím nic. [P.S.] 08.01.2009 |
|  takhle vypadal [P.S.] 08.01.2009 |
|  Ahoj,já jsem sháněl ten přívěs s SPZ(nevěděl jsem,že ho zaevidují bez SPZ)a když jsem ho byl
přepsat,tak mi technik na úřadě řekl,že mi ho za 100kč zaevidují jako přívěs bez SPZ.Ušetřil bych za
STK.Trochu jsem upravil závěs. [P.S.] 08.01.2009 |
| Pokud to budeš předělávat třeba na sklopku , nepotřebuješ zrovna ten valníček PAJ-1. Naprosto shodný
podvozek tj. Oj, šasí, náprava, kola, blatníky, brzdy, vzduchojem, mají např. podvozky pod
kompresor, svářečku, el. agregát, a pod. Já koupil zánovní dva kusy v Zemtechu za 3.000,-K. V obou
byl původně el. agregát s motorem Zetor 3001, ale ten šel do prodeje samozřejmě zvlášť. Zjevně to
nikdy nikam nejelo. I tyhle podvozky mají orig. štítek a nikdy neměly SPZ. Dá se zaplatit povinné
ručení na VIN jako přívěs za traktor bez SPZ. Alespoň já to tak mám. [bobes] 08.01.2009 |
| Pro Pavla-dvoukolka PAJ-1 se vyráběla jako valník,já taky uvažuji o zakoupení a úpravu na sklopku za
Z25.Jinak vojenská čísla jsou k ničemu a vlastně by se na prodaných vozidlech z armády už neměla
vyskytovat.Pokud je zapomněli sundat tak se hodí jenom jako výzdoba do dílny.Možná by to šlo
postavit na čísla nějakého zrušeného vleku třeba za osobák,nevím. [Širda] 08.01.2009 |
| Dobrý den, dovolil jsem si stáhnout Vámi poskytnuté fotografie namontované přídavné hydrauliky na
Zetro 25. Řeším něco podobného - jen s tím rozdílem, že bych rád za svého kulťase nainstaloval
hydraulické rameno na tříbodový závěs - nicméně otázkou zůstává jak přivést tlak z čerpadla do
ramene. Patrně to vyřeším jako Vy - jen bych se v této věci rád zeptal jaký rozvaděč jste přesně
použil. Rameno má jen dva možné pohyby - nahoru a dolů. Jako sklápěčka. Za každou radu budu velmi
vděčný. S pozdravem a poděkováním, Tomáš Brabec tel: 774124359 [Tomáš Brabec] 07.01.2009 |
| Ahoj Zetoráci,dočetl jsem se,že někteří z vás mají zkušenosti s GO motoru Z25K.Ctěl bych vědět
jestli při výměně vložek a pístů musím nechat přebrousit i kliku.Byla by to 2 Go. První byla někdy v
70 letech.Motor neklepe jenom fouká.Díky za odpovědi. [Pavel] 24.03.2008 |
| Ahoj Tome, tak to jsem rád, že je ťapík v dobrých rukách. Nový majitel na mne pusobil dobrým
dojmem. Těším mne, že jsem se nemýlil. [Josef K] 23.03.2008 |
| Zdravíčko Zetoráci 25,ten ,,Přívěs valníkový PAJ 1V´´ byl vyráběn i sklápěcí?Pan Zahajskej ho má na
obrázku.Jak je to z vojenskou SPZ,když přijdu na dopravní odbor s těmito čísly?Jsem ze Sušice a
někde poblíž bych rád viděl ty úpravy na sklápění.Může se mi někdo ozvat?Díky za odpovědi [Pavel] 23.03.2008 |
| Ahoj Pepo, dnes jsem viděl Tvého Ťapíka, neboj stojí v suchu a v teple, u nového majitele mu
bude dobře, na práci má jiné stroje, pětadvácu si bude rozmazlovat, navíc toho pána dlouho znám,
jeden čas mi dělal i šéfa, tak Ti můžu říct, že je traktor v dobrých rukách, navíc mám kousek od
baráku další pěknej kousek pro inspiraci. Zdravím, [Tom Z.] 21.03.2008 |
| To Josef: Tak to je obrovská škoda, s tím místem, klidně bych ti nějaké zapůjčil, ale nejbližší
stání mám v Kostomlatech... [jirik] 17.03.2008 |
| Tak to je blbí ja radči s notama,protože bez not mám uš zetora.Ale dík. [pavel komzak] 16.03.2008 |
| Ahoj, soused mi minulý týden nabízel 3011 v dobrém stavu za 30tis, asi bez not, nevím. Bavili jsme
se o stabilákách a pětadvácách. On sám má 30tku na práci a ještě jeden velký, asi 7245, nebo tak
něco. [RJ592] 16.03.2008 |
|  Ahoj Josef tak tos koupil dobře, a prodals ješte líp,podle co sem čet v inzerátu.Taky schánim nákou
třicítku ale zatim nic moc,bud to je bez papíru nebo je to prodany.Doufám,že se něco naskytne a že
něco koupím.Kdybyste někdo o něčem vědel 2011-3511 tak napište.Dík. [pavel komzak] 16.03.2008 |
| Ty blatníky jsou až od 4011. Na třicítce jsou menší. Jdou tam sice čtyřicítkové dát, ale nevypadá to
hezky. Já je tam mám a po 20ti letech jsem našel zrezivělé origo a budeme je renovovat. Díky
inzerátům jsem sehnal i origo zadní světla a blinkny. [Arad] 15.03.2008 |
| Blatníky na kulatou boudu Z 30-5511 za 1.700 bez DPH mají i v Dražicích u Tábora, je to první
vesnice za Táborem na výpadovce na Písek, tel. 381 239 150, fax 381 239 019. Mají ještě laminátovou
střechu na malou kulatou boudu za ca 1.400,-Kč. Velmi levné pneu, sice indické výroby( licence
Barumu) , ale skoro za půlku než český Barum. Dobré jednání a ceny. Když vezmu náš Pekas , který mám
u baráku vyplatí se mi dojet do Dražic a ještě ušetřím. Supr jednání. Dobré ceny jsou i v Klatovech
tam jsem kupoval přední blatníky, ale tam nevím telefon. Je to polská výroba původně na Ursus 4011. [Bobes] 14.03.2008 |
| Asi raději ne, ale je to opravdu hodně. [Josef K] 14.03.2008 |
| prezradis cenu jozef?...:-)) [tony] 14.03.2008 |
| To Jiřik, misto opravdu nemám. Dnes si 25tku odvezl nový majitel. Bude mi fakt 25tka chybět.
Takovou, už nikdy mít nebudu. Ale byl to férový chlap a tak mě těší, že bude v dobrých rukách.
Myslím, že bude spokojený. Já spokojený jsem, zaplatil opravdu královsky. I když prodej byl trochu
vypjatý a už jsem z toho měl nervy v kýblu. Ozval se mi totiž další člověk a nabízel více. No, už je
pryč. Třeba jednou budu litovat, že jsem prodal. [Josef K] 14.03.2008 |
| Taky bych chtěl poprosit o kontakt na ty blatníky. [Josef K] 14.03.2008 |
| To: ARAD Máš, prosím tě kontakt do tého Monichova Hradišťa. Byl bych moc vděčen. Díky moc [Veselda] 13.03.2008 |
| Nové zadní blatníky prodávají v Mnichově Hradišti. Pár za 4000,- i s DPH, což je 1681,- za kus bez
DPH. To si myslím, že je super cena a hlavně, že to je. [Arad] 13.03.2008 |
| To Arad,originál je to je pravda, ale spousty věcí je tam potřeba udělat. Např. technická byla
propadlá, nebrzdilo to (dával jsem nové brzdové válce),brzdy na vlek nefunkční,přední pneu KO,olej v
motoru černý jak bota, blatníky potřeba vzadu vyvařit atd. atd., dost věcí už jsem odstranil, ale
nejlepší je vše zozebrat a postupně projít a povyměnovat.Má vlastní zkušenost. jo najeto má 3006
mth, což je samo osobě podle příručky vhodné na GO. Ale když ho poctivě udělám, tak mě přežije! [Josef K] 13.03.2008 |
| Tak koukám Josefe K, že jsi ten šťastný, co koupil tu 5511 někde z Mělníka. Je to opravdu originál a
je to voňavka. Byla asi za 66tis. a s papírama. Přesně takovou měli u nás v JZD. To je velice dobrý
kup, na ten stav. Akorát mě trochu překvapuje, že budeš dělat hned generálku. Já jsem četl, že by to
mělo být zachovalé, někde od armády a nemusí to mít moc najeto. Je to vidět i na pohled, je tam vše
na svém místě. A to se málokdy po tolika letech vidí. [Arad] 13.03.2008 |
| Jedna 25ka navíc, to nemůže být takový problém. Nebo tě omezuje místo? To by byla škoda, když děláš
takové komplexní opravy. [jirik] 13.03.2008 |
| Kolegové, na 25tky jsem nezanevřel, mám je rád! Ale nemůžu mít všechno. S tou kapotou Michale, tak
ta je originál hranatá. Tento traktor je celý originál, původní motor, všechna čísla sedí atp. Jsem
druhý majitel. Časem samozřejmě půjde do GO a do origo barev. To zas bude mordýřina. Ale, už se
těším. Vemu to zas z gruntu. [Josef K] 13.03.2008 |
| Koukal jsem na něj na tvých www, hezký stroj, snad by to chtělo kulatou masku a zachovat tu pouštní
barvu na motoru. A přidat jednu radlici na pluh, aby se tak neflákal :-) [Zahajskej] 13.03.2008 |
| To už jsi Josefe 25ky zavrhnul? [jirik] 13.03.2008 |
| V pátek odpoledne jde ťapík do světa, bude se mi po něm stýskat... [Josef K] 13.03.2008 |
|  Michale, už mám tu plečku doma:-) [Josef K] 13.03.2008 |
| Takže Josef budeš kupovat zas nějakou plečku, kterou budeš předělávat na Zetor 25? Obdivuji tvůj
elán. [Zahajskej] 12.03.2008 |
|  V současnosti mám na traktoru jen přidaný rozvaděč. Tlakový olej je vyveden ze zátky čerpadla na
levém boku skříně (zátka je mezi dvěmi hlavami šroubů, které drží čerpadlo), odtud do přidaného
rozvaděče, z rozvaděče je tlak veden do rychlospojky, odpad je veden do zátky na čelní straně hydr.
skříně. Jsou tedy vytvořeny dva samostatné hydr. okruhy s jedním čerpadlem. Jeden je na ramena
hydr., ovládaný pákou na boku sedačky. Druhý na sklápění, ovládaný přidaným rozvaděčem. Postup při
zvedání vleku: páka ovl. ramen hydr. se dá do mezipolohy neutrál a zvedání (tím se uzavře tento
okruh) a ovládáš př. rozvaděč. [Josef K] 12.03.2008 |
|  Původně jsem měl hydrauliku na vlek řešenou přidaným čerpadlem.Viz foto,když si to uložíš do
počítače jde to zvětšit.jsou tam popisky. [Josef K] 12.03.2008 |
| Jirko,s tou čumendou to asi nepůjde, našel se štědrý kupec a asi prodám. Ale fotek mám dost,zkusím
ti to popsat. [Josef K] 12.03.2008 |
| Ahoj Josefe K., mohl bys mi podrobněji popsat to přidaný čerpadlo, odkud máš udělaný sání o přepad
oleje? Případně mohl bys mi říct odkud jsi, že bych třeba zajel na čumendu. Díky [Jirka] 10.03.2008 |
| Ahoj. O ty fotky štípačky bychměl taky zájem, jestli mohu poprosit. Díky (jiri.soucek@seznam.cz) [Jiří] 04.03.2008 |
|  tak ještě nějaké foto pro inspiraci [Foxer] 04.03.2008 |
| Zdar ten štípač je fakt pěkný! Nemohl by si sem dát více fotek? Ať načerpám inspiraci! Taky bych
chtěl něco vymyslet! Dík [Nojmik] 04.03.2008 |
| Používám horizontální taženou štípačku poháněnou náhonovou hřídelí a přídavným hyd. čerpadlem.
Výhodou tohoto řešení je, že při práci běží traktor v podstatě na volnoběh. [jirik] 02.03.2008 |
| Jo a ještě: ten tlak podle manaálu je 75 atm. Já používám na tom štípači pístové čerpadlo a tlak mám
250 atm. [Foxer] 02.03.2008 |
|  Pokud budeš chtět dělal jsem si štípač na dřevo asi před půl rokem, není nesený na hydraulice ani
poháněný od hydrauliky. To nesení jsem musel vyřešit narychlo po svém a pohon mám zatím na
elektřinu, ale chystám to časem na vývoďák. Tady je nějaké foto. Pokud budeš Stando nebo někdo jiný
chtět tak ti víc fotek pošlu na e-mail. [Foxer] 02.03.2008 |
| Ahoj zetoráci, jsem také majitelem 25A (na SPZ) Chci si vyrobit nesenou štípačku na dřevo na mého
Zetora.Ale nevím jaký výstupní tlak v barech je z bočního vývodu na hydraulice a jest-li bude
stačit.Můžete mi někdo poradit? Děkuji. [Stanislav Ch.] 02.03.2008 |
| Tak to je fajn,já jsem z druhýho konce okresu,cca 25km.Můžete poslat mailem telefon,já bych cinknul
a domluvíme se(davemistr@atlas.cz)Díky D. [David] 19.02.2008 |
| To jsi mi připoměl, když jsem loni vezl domů po ose 7011; asi ve třech obcích mi ukazovaly ty
měřiče:"vaše rychlost 25km/h. [jirik] 19.02.2008 |
| Kára je na podvozku PAJ 1, na tomto podvozku se dělalo kde co, polní kuchyně, čističky kanalizace,
elektrocentrály, to co mám já atd. Jen pro zajímavost, maximální rychlost povolená pro tento
vlek je 75km, ale cedulku mám jen 25km, ta 75 sklízela jen posměch. [Zahajskej] 19.02.2008 |
| nejsem si jistej ale na tydle podvozky se staveli centraly a komresory [dany] 18.02.2008 |
| To byl supr kauf! [jirik] 18.02.2008 |
| Káru jsem už koupil s papírama, za dva tisíce cca před čtyřmi roky. Ptal jsem se prodejce, co za ni
chce a on mi řekl, co dáš to dáš, tak jsem mu dal dva litry a zaplatil převod plus STK. Nevypadala
tak jak vypadá, je po opravě sajten, sundal jsem mraky nesmyslů jako háčky, ouška, podpěrný nohy
atd, udělal elektriku a dal lak. Ještě mě čeká udělat druhé patro sajten. Byly k tomu i oblouky na
plachtu, ale ty sem vyhodil. Údajně to byla kára za Š706 autobus takzvaný erťák. Ještě by to chtělo
udělat GO vzduchu, ale zatím to funguje. Rozvaděč je možno zkouknout, jsem ze Zahájí na
mělnicku. Chtěl jsem přidat ještě foto, ale vrátil jsem se z práce až za tmy a traktor stojí na
dvoře pod plachtou, tak snad jindy. [Zahajskej] 18.02.2008 |
| Také zdravím zahajského Michala. Jozef píše,že máš tu káru s papíry; vypadá jako vojenský přívěs za
V3S, jak jsi to dostal na čísla? [jirik] 18.02.2008 |
| Zdravím Zahajskej, je možný se domluvit a skouknout ten rozvaděč z blízka, v reálu.? [David] 18.02.2008 |
| Ahoj Michale,není opravdu zač. Máš pravdu už tu tvuj stroj byl. Je to krasavec. Super je, že
máš tu karu na papírech. [Josef K] 18.02.2008 |
| Teď už mám i okna vlevo, ješte jednou díky Josefovi K. Včera jsem dával novou střechu, ta stará se
rozsypala a dneska sedačky na blatníky. Další foto rozvaděče až zítra. [Zahajskej] 17.02.2008 |
|  Tady je můj stroj, už tu jednou byl. [Zahajskej] 17.02.2008 |
| To Zahajskej: ty máš orig."rozvaděč pro ovládání dalších pracovních válců", jestli to
půjde dej sem víc fotek. [jirik] 17.02.2008 |
| To je super,originál je originál.Přidej foto celého stroje... [Josef K] 17.02.2008 |
|  Opraušuju trochu toto téma. Jeden origoš rozvaděč na svém traktoru mám. [Zahajskej] 17.02.2008 |
| Ďakujem za odpoveď. Som ti na fóre nový, tak mi prepáčte. Vyhľadávanie mi to nenašlo, tak som si
nevedel dať rady. Teraz prechádzam príspevky Z25 porade, aby som sa zdokonalil v tejto problematike.
Je to tu super, len tak ďalej. (PS: Snažím sa. V jednom príspevku som našiel že
"8l" tak díky za aj 8,5) [Peto Z 25 A] 25.11.2007 |
| Není ale nad jednoduchou odpověď-do hydrauliky se vejde 8,5l oleje. [Petr] 25.11.2007 |
| Vážený kolego,toto téma tu už bylo tolikrát probíráno! S trochou snahy se dozvíš odpověd na všechny
tvoje otázky. [Josef K] 25.11.2007 |
| Zdravím všetkých priaznivcov Z25. Moja otázočka k tejto téme je koľko litrov oleja ide do
hydrauliky? diki [Peto] 25.11.2007 |
| dobry den moh bystemiposlat podrobnejsi foto na cerpadlo ke sklapeni vlecky [tomecek lukas] 10.07.2007 |
| 3.5t bržďený [pepah4] 21.05.2007 |
|  25-ka to je retrotraktor. 5tunka z hory to strach jechat, navet z pneumatickim
brzdam. Napln oleja hydrauliku jest 8,5 litra. Zdravim
http://zetor25.webgarden.cz/zetor-25a [Felek] 17.04.2007 |
| Podle mě se může stát akorát to, že se vytlačí simering kolem náhonu když tam
dám více oleje. Když sklápím 5titunku tak ta potřebuje odhadem tak 15 litrů
oleje a to v zetoru asi neni ani newim jaká je olejová náplň hydrauliky [milan] 16.04.2007 |
| Jo dobrě. stejně na senoseč je ještě čas a zasetý už je [Jakub Šimek] 12.04.2007 |
| Jakube dneska jsem mluvil s tvým tátou, pumpu vám pošlu v pátek,dřív to prostě
nešlo, tak příští týden ji budete mít... [Radek] 11.04.2007 |
| Když budou ramena dole, tak přidat asi můžeš, ale jen tak ze srandy tam ta měrka
nebude, určitě věděli proč udělat zrovna takovou hladinu.. [Radek] 11.04.2007 |
| Ale vždyť já jí tahám jenom vyjímečně ani jí nevlastním ta je jezedácká a když
potřebuju jen popojet vezmu i devítitunu mám ještě 7745 a za tim to tahám. Jenže
sem měl zapřeženej nakladač a házel sem si dřevo na korbu a tahal to na 3. Když
je funkční vzduch neni se čeho bát. Jenom když tam naleju ten olej jestli se
třeba nevytlačí simering kolen náhonu??! [milan] 11.04.2007 |
| Moje řeč,za 25 stačí kárka,nebo malý valníček.Já když naložím na kárku 20q
uhlí,tak musím stále řadit ,co teprve pětitunka,to už jede na 1-2,a z kopce bych
se s tim bál. Kárka je pro něj akorát,netrpí traktor,a není třeba se bát
převržení. [komenda] 11.04.2007 |
| Ahoj,podle me je fakt nerozum davat za 25 petitunu.Za 25 pouzivame bud
dvoukolovou karu,nebo klasickou 3,5t.Ta je za to tak akorat.A uz kdyz se nalozi
3,5t valnik drevem,tak s tim brzdime provoz.Jen cuchne ke kopci a hned
podrazovat,v pulce kopce zase podrazovat.Takze pak jedes kopec na trojku.
Nedovedu si predstavit, jak by to vypadalo s petitunou.Na 5t to chce fakt
silnejsi traktor. [Tekiti] 11.04.2007 |
| Já si taky myslím, že týrat 25 je zbytečné. Je stavěná na menší náklady. Ona to
sice uveze ale je to týrání... [Jakub Šimek] 11.04.2007 |
| Milane když tam dáš víc, určitě nic nezkazíš... Ale proč to pořád řešíš,když
chceš tahat takový náklady tak proč si nekoupíš alespon 3011 ??? [Radek] 10.04.2007 |
| ahoj zetoráci dočetl sem se o zaslepeném vývodu na který jde zapojit
rychlospojka na sklápění vleku. Podle měrky mám oleje akorát a když připojím
pětitunu a chci jí sklopit vysunou se dva díly teleskopické pístnice a pak dojde
olej. Páka se mnou nepere a vše je ok. Chci se jenom zeptat šlo by dát oleje do
hydrauliky více, než je na měrce?? Jaké by mohli být následky z tohoto kroku? [milan] 10.04.2007 |
| Ahoj Lubo. Opravdu pneu o rozměru 11,2-24 je asi o 10 cm nižší než původní pneu
o rozměru 11,25-24. Jak jsem vyrozuměl, tak už se ty původní 11,25 asi nedělají.
Teďka je možnost si tam dát ty 11,2 (nižší) nebo ty krystalácký 12,4-24 a ty
jsou podobné(asi o trošku větší, širší) jako původní... Na fotce je znát těch
10 cm výšky.... Kdyžtak mě chlapi doplňte... [Jakub Šimek] 10.04.2007 |
| Ahoj jakube, pozeram, ze si menil zadne pneu, caka ma to iste, ale uplne nahodou
som zistil, ze povodny rozmer 11,25x24 sa zmenil na 11,2x24 co ale nie je
problem, gumy su zhruba 10cm nizsie a to uz je problôem. 12,4x24 na lavej strane
a 11,25x24 je na pravej strane na fotke ? Tam vyzera, ze vyska takmer pasuje. Je
to tak ? Dakujem [Lubo] 10.04.2007 |
| Jednou jsem se jel podivat na Supra, ten pán ho prodával za 25000,tedˇho maj v
zemtechu za 38000. [kuliferda] 09.04.2007 |
| Na tom zemtechu jsou dobrý překupníci,to jsem koukal ;-) [Radek] 09.04.2007 |
| Tome tak ted jsi na to kápnul uplně přesně, rozuměj h.... ale cenu uměji střelit
uplně bleskovou rychlostí, a neznaji hranice!! [Radek] 09.04.2007 |
| Ahoj kolegové, já mám takovou zkušenost s "odborníky" na
náhradní díly na pětadvácu: Potřeboval jsem páčku dekomprese, tu co je na přední
části motoru, a ten moula ji hledal vzadu mezi šavlemi s chytrým výrazem ve
tváři, ale obdivuhodně rychle a s neuvěřitelnou přesností ji dokázal náležitě
ocenit.....Ono stačí mrknout na www.zemtech.cz a musí nám být jasné zač je toho
loket. Přeji hezkou pomlázku, [Tom] 09.04.2007 |
| Přesně bohužel je to tak... Prostě se dá na tom hezky zbohatnout......... [Jakub Šimek] 09.04.2007 |
| Jakube to samý je i z autama,když to kolikrát vidim.... zlatokopů je všude
habaděj... Já jak blbec se s tim vždycky dělám,všechno poctivě a pak mám ještě
obavy aby něco neselhalo... [Radek] 08.04.2007 |
| moje řeč tome. Nabarvějí karoserii a motor je skoro po smrti... A víte, kdy se
nejlépe takovým lidem traktory prodávájí???? No když jsou teploty kolem nuly a
olej je hustý a není tolik vidět kde všude chčije... Po povrchu to utřou a pak
honem s tím pryč [Jakub Šimek] 08.04.2007 |
| Hlavně noví majitelé koupí "traktor po GO", ale neví, co je vevnitř. [Tomáš Dvořák] 08.04.2007 |
| Jinak přeji všem Zetorářům hezké Velikonoce... [Jakub Šimek] 08.04.2007 |
| To Vám věřím!!!! Tech šmelinářů máme i u nás plno... Koupí traktor za určítý
peníze, udělají na něm generálku lakem a pak ho prodají o polovinu dráž.. Ale
víte, jak se na tom dá zbohatnout??? Hlavně poláci kupovali
"osmdesátky" Prodáte pár traktorů a máte při nejhorším 300 tis v
kapse... Jo jo, ten chudák co si to koupí netuší že ten traktor pochází od
jiného majitele a že ty co mu to prodávají ho sehnali za levněji... [Jakub Šimek] 08.04.2007 |
| Dneska jsem se byl podívat na burze v Zákupech a samá veteš k ničemu na který
chce každej zbohatnout.. Za dynamo na Z 25 chtěl jeden 1500,- a za tlakoměr
400,- samej zlatokop.. [Radek] 07.04.2007 |
|  Na jednom kole je nova pneu 12,4/24 a na pravé je stará sjetá 11,2/24. NA fotce
je vidět také výškový rozdíl pneumatik.... [Jakub Šimek] 06.04.2007 |
|  foto: [Jakub Šimek] 06.04.2007 |
| My jsme dali na 25 přední pneumatiky z krystalu a vypadá to nějak takto: [Jakub Šimek] 06.04.2007 |
| Ahoj, takové pláště jsem měl na Z25 taky, byly ze starého ruského kombajnu SK-4.
Prima práce při obouvání, patka široká-plášť tvrdý. Když si na to vzpomenu bolej
mě ruce ještě dnes. [Petr] 04.04.2007 |
|  Jo, jen si hrajte s nebrzdenym privesem. U manzelky ve vesnici to takhle zabilo
kluka ve velkym traktoru - jel pro pisek, nezapojil si brzy, valnik ho otocil a
prevratil. Ja i kdyz jedu s dvoukolakem(vetsim), tak jedine s brzdama. Jinac
cerpadlo je po pretesneni(stejne me hydraulika-ramena- nedrzi a neni na nich
100% vykon-nejspis spatny valec), bez rozvadece. Valnik byl sice hodne
nalozen,ale suchym drevem - byt to syrove,jako tento vikend, ci pisek, tak nevim
jak by to zdvihalo. Loukote jsou original, pneu maji rozmer 14.9-24.Rozmerove
snad spise patri na 30citku. Zaber je s nima paradni(jeste jsem nezapadl-snad
jen pri pluhovani,kdyz si sedl na bricho), jen na silnici je znat vetsi odpor. [JohnyR] 04.04.2007 |
| Chlapi to se máte čím chlubit že taháte nabržděný vleky... Kamarád takhle přišel
o tátu.. Naložená 5 tuna mu z kopce rozhodila sedmdesátku,dostal smyk,vlek ho
převrátil a narazil na strom.. Vždyt stačí jen malá nesouměrnost brzd... [Radek] 03.04.2007 |
| johny to opravdu sklopí 7 tunu valník s originálním čarpadlem bez rozvaděče?? To
jsi machr a z čeho tam máš ty kola zadní? [milan] 03.04.2007 |
| Mám malotraktor z Tatry 805,je asi tak velkej jak tékáčko.Jednou jsem potřeboval
uklidit devítitunu,než bych se dočkal velkýho traktoru,radši jsem ho zapřihl a
odvezl sám.Copak traktůrek to celkem zvládl ale dozadu jsem nic neviděl,musel
jsem si vždycky stoupnout. [standa] 03.04.2007 |
|  Jo tak to moje KÁČKO táhlo aji 12 tunu bez vzduchu a to ještˇe jsem se s tím
musel rozjet do velkého kopca, sice hrabal a stavěl se na zadní ale nakonec to
rozhýbal [MB] 03.04.2007 |
|  Jednou jsem jel pro drevo s 5, nebo 7 tunou. Bez vzduchu bych si to nikdy
netroufl! Samotna jizda docela sla, vlek byl docela citit a kdyz jsme ho
nafutrovali drevem a ja jsem mel prejet rozbahnene pole do mirneho kopce...
Jeste ze mam nove pneu! Doma jsem ten valnik sklapel a v pohode ho to zvedlo -
sice asi jen na 80%, dal to neslo, neb nejspise dosel olej. [JohnyR] 03.04.2007 |
| Já mám dvoukolák obyčejnej bez skápěčky a pučuju si jzdácký. Táhnul sem i
9vítitunu a bez vzduchu (ten mi nefunguje) Jednou sem si troufnul i na horal,
ale to už nikdy zkoušet nebudu. Kamarád říkal, že to vypadalo jako kdyby jel ten
horal sám! [milan] 03.04.2007 |
| Milane spojený to není, olej je jen ve skříni hydrauliky.. Pětituna má docela
velkej mailer to nevím jestli ti zvedne, možná prázdnej,ale netrápil bych to..
Když chceš tahat takovej vlek,kup si radši větší traktor.. [Radek] 02.04.2007 |
| na káčku je olejová náplň spojená s převodovou?? [milan] 02.04.2007 |
| neví někdo kolik to tak může vytlačit oleje?? Sklopí to i pětitunku?? [milan] 29.03.2007 |
| Já mám na svém Káčku rozvaděč takovej, jakej Lubo přiložil na schématu z
příručky. Páku hydrauliky si přepnu do polohy na sklápění valníku a tímto
rozvaděčem potom zvedám valník. Je lepší mít ramena nahoře, rychleji to tlačí. [Zahajskej] 20.02.2007 |
| Copak dořešený to bylo,ale nebyla to standart výbava,jen na zvláštní
obědnání(stejně jako jištěnej třetí bod).Proto to pořádně nikdo nezná,jen s
katalogů a příruček(ne ze všech).A doobědnat už to asi nepujde.....,ale třeba se
ještě někde,někdy,nějaky kousek najde.D. [David] 20.02.2007 |
| Zdravím, sklápění u z25 asi nebylo moc dořešené, když to nikdo neviděl. Pár lidí
to zná akorát z obrázků a katalogů.Holt i dobrý stroj má své mouchy. [Béďa] 19.02.2007 |
| Zdravím Vás pánové. Rád bych se také zapojil do diskuse,na téma sklápění na
tapiku.Jak má být propojený rozváděč vnějšího okruhu hydrauliky je jasný(a není
to ani nic složitého).ALE!!!!!!Máte někdo z Vás ten originální rozváděč?Já po
něm pátrám už dost dlouho,ale pořád marně!D. [David] 19.02.2007 |
| Chlapi,nafotím hydrauliku,a zkusím stručně popsat,jak se zvedá valník,aniž byse
šavle také zvedali. [Tomáš Zelený] 19.02.2007 |
| driv pouzivali triapultuny ktere se vysipali klikou coz treba pri silazovani
stalo zato ja delam v zd a z vipraveni od chlapu to znam [fred] 18.02.2007 |
| Ahoj Martin, dik za objasnenie, asi si tu jediny, ktory ma vo vuklapani
jasno. Ja som sice na nete nasiel obrazok, ze taky rozvadzac sa robil, ale chyba
mi ta montazna prirucka ako urcite viacerym, nemohol by si sem prosim opisat o
tom viac pripadne oskenovat neaku tu stranku z prirucky ? dakujem [Lubo] 17.02.2007 |
| Vyklápění a zetor 25, to je věčný řešení problémů. V té době byly valníky s
mechanickými hevery a tudíž na kliku, dvoukolky se dělaly překlápěcí, avšak
existoval přídavný rozvaděš, který se přišrouboval na zadní stěnu
hydrauliky(každý zetor tam má na to díry pro štefty) musel se přerušit okruh od
čerpadla k hlavnímu válci a tlakový olej vyvést do rozvaděže, tudíž zde byla
druhá páka, kterou se tlak přepouštšl buď do hlav. válce a nebo do vedlejších
válců. Musíme všek drát v potaz, že toto hydr. zařízení je první od Zetoru
a tak má nějaké takovéto drobné chyby. Vše je důkladně popsáno v montážní
příručce. [Martin Kursa] 16.02.2007 |
| Ahoj. koukal jsem kamarádovi do TP o váze vleku ani čárka. V chytrý knížce mám
kapitolu, kde testovali co Z25 utáhne. Od bran přes pluh,konče vlekem. Není to
asi směrodatný-používali vlek o vaze 1850kg s nákladem 5000kg. To by pětadváca
mohla zvládnout. [Petr] 15.02.2007 |
| U mého sadaře v TP je taky 980 kg a to je málo. Chtěl jsem zjistit jak je to u A
a K. Chci totiž domontovat vzuchotlaké zařízení a zapsat ho do TP. [Tomáš] 12.02.2007 |
| Souhlasím. [Josef] 11.02.2007 |
| Ahoj, tažná síla a váha vleku je rozdíl. V TP u sadaře mám největší hmotnost
přívěsu 980kg. [Petr] 11.02.2007 |
|  Na výrobním šťítku je uvedena tažná síla 1200kg [Josef] 10.02.2007 |
|  Šťítek na palubce říká toto. [Josef] 10.02.2007 |
| V TP mám zapsáno Počet míst 1+1+1,o váze přívěsu tu nic psáno není. [fialka] 10.02.2007 |
| V techničáku je jedna osoba, ale ty váhy si nepamatuju.. Kdyžtak to zítra
najdu.. [Radek] 10.02.2007 |
| Ahoj Zetoráci. Nevíte někdo jak těžký může zetor 25 a,k tahat přívěs? Bržděný a
nebržděný. A kolik má v TP zapsáno osob? [Tomáš] 10.02.2007 |
|  a toto je stranka z katalogu k Zetoru 25, rok vydania 1959 [Lubo] 08.02.2007 |
|  Ahoj, tuto fotku som nasiel na neakom polskom fore, cize urcite existoval
vonkajsi rozvadzac, ci bol urceny na vyklapanie alebo na vidly neviem. Nikdy som
to nevidel na vlastne oci. Je to zapojene tak ako my mame zapojeny externy
rozvadzac (samozrejme nie original ale z niecoho) Vyklapame s tym 5t vlecku aj
ked je fakt, ze vacsinou nie je nalozena pieskom, kamenom a pod, ale len neake
drevo, odpad, zelina, takze 5t to snad nikdy nevyklapalo. [Lubo] 08.02.2007 |
| Ahoj, rozvaděč dávali kvůli vidlím na nakládku hnoje. byla to konstrukce na
předku traktoru. Kvůli valníkům nevím,myslím si že v té době byly ješte na
kliku-třeba se pletu. [Petr] 07.02.2007 |
| Tomáši je divný že se s Tebou paka nepere,bacha na to,abys nepřišel o víko!!
Jinak ty váhy takový opravdu zvedne. Já mám na Káčko vidle do ramen a naložím je
tak, že potom zvednu traktor vepředu za spojovačku jednou rukou ;-) Myslim že i
v jedný knížce je docela ukázka že i originál tam dávali přídavný rozvaděč... [Radek] 07.02.2007 |
|  Ahoj chlapi,nez jsem přidal čerpadlo z Lízy,měl jsem okruh zapojený jako
Lubo.Vypadalo to lépe,ale moc to nezvedlo.Měřil jsem tlak na výstupu z
čerpadla,ukázalo to 3bary(odpovídalo by to váze,kterou uvádíte).Nechtěl jsem
přidávat na redukčáku.Bál jsem se,aby něco neprdlo.Víte sami jak se scháněj věci
na tyhle starý prdlavky.Takhle klouzne řemen a nic se nestane.Tlak dává 10barů a
zvedne cokoliv. Mám taky péráka 250 a koukal jsem na forum,nadavají si tam do
debilů a hovad.Jsem rád,že tady jsou lidi slušný!Žádný učený z nebe nespadl a
jde jen o rady a poznatky,tak proč si nadávat. Trakťákům zdar! [Josef K] 07.02.2007 |
| Ahoj,doplním informaci Luba-hydraulika při 75at zvedá u ramen 760mm dlouhých
820kg. A u ramen 880mm dlouhých 715kg. Informace z knihy údržba a opravy
traktorů z 1962. [Petr] 07.02.2007 |
| Ahoj 25kaři. Ta hydraulika mi funguje úplně stejně jak popisuje Josef. Snad s
tím rozdílem, že se se mnou páka nepere a když mám zvednutou korbu vleku tak mi
páka drží,než zmáčknu spojku. O tom systému s rozvaděčem jsme s bráchou
uvažovali, ale zatím nebyl čas.Z fotky bude inspirace,dík. Taky jsem čet že je
zvedací síla 700 kg ale nevím kde. [Tomáš] 06.02.2007 |
| Ahoj, mame vyvedeny tlak oleja do dalsieho rozvadzaca, na nom je rychlospojka,
prepad je spraveny do velkej zatky na spodu hydrauliky. Staci aby sa tocilo
cerpadlo s packou na zdvihanie ramien hydrauliky ani nepohneme a dvihame na
pridanom rozvadzaci. Tlak z cerpadla ide priamo bez zdvihania ramien, tie sa ani
nepohnu. Tiez som videl rychlospojku namontovanu priamo na vyvode tlaku
oleja a vyklapal tym, ze zapol a vypol cerpadlo. Cital som, ze na ramenach
hydrauliky sa da dvihat az 700kg, nie 280kg ale aka je pravda neviem... [Lubo] 06.02.2007 |
| Ahoj Tomáši,většinou,když něco sklápíš(dozadu)např.písek.Tak zajedeš na
misto,zvedneš korbu a popojedeš dopředu.Když jsem to měl zapojený jako ty na
čerpadlo z hydrauliky,tak jsem posunul páku dozadu-zvedli se šavle-pak teprve
šla korba(protože,ale ma pístnice vypínání,tak ti mechanismus tlačí páku zpět do
polohy 0) a když jsem chtěl popojet dopředu zmačkneš spojku a čerpadlo se
vypne(hydraulika klesá).Jak to teda funguje tobě? [Josef K] 05.02.2007 |
| Taky by mě to zajímalo, jak to tam vlastně funguje. Má to přeci na skříni
hydrauliky, tak kde je čerpadlo, otvor se závitem, tak by se tam měla dát
našroubovat rychlospojka a když se zapne náhon, tak přeci pracuje i čerpadlo a
mělo by to tam valit normálně olej do tý rychlospojky. A snad to na páce
hydrauliky nezívisí, tou se přeci pouští kapalina do zvedacího válce zařízení.
Nevim, jak to opravdu v praxi funguje, ale taky by mě to zajímalo.. My jsme na
traktoru měli hydrauliku vymontovanou a minulý týden jsme zvedací mechanizmus
sehnali, tzak ho tam teď budeme montovat. A kolik vlastně může hydraulika
zvednout? [Jakub Šimek] 05.02.2007 |
| Nevím,jak jsi to zkoušel,ale mě to chodí pěkně.3tuny to zvedá na
volnoběh.Zvedací poloha je mezi zvedáním šavlí a aretací. [Tomáš Zelený] 05.02.2007 |
|  Foto [Josef K] 05.02.2007 |
| Vlek+möj bývalý kulťas [Josef K] 05.02.2007 |
|
|