MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 313673 příspěvků |7987 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 27 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 29.11.2022 22:43  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

ZETOR 25K - zapojení palubky/žhavení


 ZETOR 25K - zapojení palubky/žhavení
Dobrej všichni rozumní...........Při žhavení zetoru 25k se mě žhavily i dráty vedoucí ke spirále na palubce a tak jsem se rozhodl nějaké ty dráty vyměnit za nové měděné s větším průřezem. Ale ani nevím proč ,zapoměl jsem si popsat kam to vedlo....1 drát vedl od spínačky/klíčku/do páčky žhavení druhý co jsem měnil tak od páčky žhavení ke spirále a třetí zelený co vedl ze svazku tak vedl myslím také ke spirále.A rozpadlo se mě –myslím , že se tomu říká klingerit-prostě izolant-těsnění šroubů držící spirálu. To nevím kde sehnat. Potřeboval bych zapojení kabelů žhavení odkud –kam a to těsnění.Na nic jiného jsem nešahal.Na páčce žhavení jsou 4 kulíky na dráty a vím , že zapojeni byli 3. Jsou tam i pod různými čísly. 19 , 15/54 , 50 , 17 ,DĚKUJI MOC.NYNÍ NEJEZDÍM , PROTOŽE TO NEŽHAVÍ.....    [1servismobilRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  to shema je dobrý ale jsou dva druhy pínačů a pak to podle něho nefunguje u jednoho druhu musí jít kontrolka a svíčky z kontaktu č.17 a u druhého typu z kontaktu č. 19    [navratiljj] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.04.2012
Odpověď  Tak chlapi , díky všem za odkazy či tedy za plány jak to má být zapojené.Na net jsem se dostal až dnes a mezi tím jsem to rozchodil a funguje to s novými kabely super.40 sec žhavení a startuji.Prostě proud se nikde neztrácí a nic "nehoří".Jen si pamatuji , že žhavící páčku se čtyřmi kulíky mám osazenou jen třemi dráty-to bylo určitě i před mým zásahem.Takže ze zvědavosti pakliže bude o weekendu hezky rozeberu palubku a zkontroluji rozdíly.......Díky ještě jednou všem.SUPER SERVER SE SUPER LIDMI , KTEŘÍ OPRAVDU POMOCI CHTĚJÍ!!!!!    [1servismobil] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto je poupravené schéma, takto by to mělo být správně.    [Fanda]   10.04.2012
Odpověď  prostuduj tenhle odkaz nemusí ti to podle tohohle schema fungovat jsou dva druhy spínačú .http://www.veteranforum.c z/index.php?id=11&idk at=130&idtop=146578    [navratiljj] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.04.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  tu je to dobre videt snat sa viznaš a pomože to ulož si to do pc a zveč či vytlač    [Bronťo]   09.04.2012
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006