Ještě bych rád otevřel znovu téma Zetor 15, se souhlasem majitele zveřejňuji
fotky jeho traktůrku. [Tom Ziemba] 19.04.2007 Přidat odpověď |
| Sháním doklady na supra50. Pomóc [ADINA] 09.09.2016 |
| Takových nás je!!! Díky za info. Skvělý příspěvek do DISKUSNÍHO, nikoli inzertního fóra. [Milan] 06.01.2015 |
| Dobrý den, mám zájem o Z-15 [Josef Brož] 06.01.2015 |
| Ahoj jardo, mel bych sedacku na zetor 15 jen lavurek volej 776317582Jen [JEN] 03.08.2011 |
| A druhej: [standa] 27.07.2011 |
| Dám sem fotku: [standa] 27.07.2011 |
| o ty blatniky bych mel zajem,foto s cenou muzete poslat na email. zetor25a@email.cz dekuji [lukas havelka] 27.07.2011 |
| Ahoj kamarádi. Mám dva dotazy,možná by se spíš hodily do inzerce ale já bych chtěl radu ohledně ceny tak to písnu sem aby bylo jasný že nejsem překupník. Kamarád mi v dobré víře dovezl blatníky a že prý na Z 15,bohužel to jsou ne na 15 ale na Z 25.Mají po obvodu dírky asi pro nějakej přídavnej blatníček ale jinak jsou to krásný lízátka. Druhej dotaz je od pána který má už dlouho odstavený Z 25 K a teď se rozhodl že by ho prodal.Přišel za mnou a prej kolik si má říct?? Musím přiznat že to přišel za tím pravým,nemám tušení a ani neznám pořádně stav? Jaké je tak cenové rozpětí (rozumné) za ty věci? Fotky bych dal zítra pokud mně nenadáte že to sem nepatří. [standa] 25.07.2011 |
| dobry den neprodal by někdo sedačku na zetor15 [Jarda] 30.11.2010 |
| Schanim chlapi srouby co drzej zavaži na suprovi 50,jestli se nekomu doma nevalej. [karel] 17.10.2010 |
| Kolega shání závaží na zetora 15! Severní střední čechy. Děkuji. [Vlaďka] 24.09.2010 |
| dát mu rám tak je bez chyby [Ondřej] 28.02.2010 |
| svetla komin sem daval novej a cerpadlo jinak vsechno origos.CHlapi nezlobila vam negdy ta koska na
sklapeni do ramen de tlak dobre a do richlospojky malo. [karel] 28.02.2010 |
| Ten komín je asi nová replika.Taky mi tady zbyla po tom Supru co je níž na fotkách. [Standa] 25.02.2010 |
| Světla a komín vyměníš za 20 minut. [bobes] 25.02.2010 |
| Už na prvni pohled svetla ,vyfuk moc origo nebudou [jan] 25.02.2010 |
| Pěknej kousek, ale ty světla bych řekl, že origo nejsou! :-) [Nojmik] 25.02.2010 |
| Pěknej Supr! Vše orig., nic bastleného ani vyvařovaného. [bobes] 25.02.2010 |
| nazdar supraci chtel bich vam ukazat sviho supra sem taky blazen to techto masin. [karel] 24.02.2010 |
| ahojte chlapci potreboval bisom chladic na supra kupil som dalsieho za 400eur prevodovka jetam ako
nova ale motor zadrety a chibuje mi chladic chcemto s pojazdnit neporadite zatial caute Emil [Emil] 16.03.2009 |
| Dal jsem tam počítadlo motohodin z Tatry,vadila mně tam ta prázdná díra. [standa] 01.03.2009 |
| Pětatřicítka měla samostatnej tachometr,rozměrově shodnej s ostatníma
budíkama(manometr,teploměr,ampermetr).Pohon byl od levého předního kola,pokud se nepletu...Bude se
asi špatně shánět.My taky už měli přístrojovku se sdruženým přístrojem,předělávalo se to asi
běžně,často... [David] 26.02.2009 |
| Asi máš pravdu já tam ten přístroj vůbec neměl, vím že na padesátce je sdružený přístroj a tak
trochu jsem předpokládal že něco podobného je i u pětatřicítky. [mirek] 25.02.2009 |
| Pětatřicítka měla otáčkoměr.?Já myslim že měla jenom tachometr. [David] 25.02.2009 |
| Super je krásný traktor, mám doma míchanici zetoru 50 super a 35 zoufale sháním otáčkoměr na 35 a
původní originální trubkové kovové rozvody paliva a vzduchu na tento traktor. Další problém je
sehnat šrouby na uchycení závaží na super 50, kdyby aspoň někde existoval výkres toho šroubu aby se
dal vyrobit ve větší sérii, myslím že zájemců by bylo určitě dost. [mirek] 24.02.2009 |
| Koukám na supra, má stejná světla a držáky světel jako pětadvacítka? [RJ592] 22.02.2009 |
| Pekný Super. To vedla, to je čo za traktor? [Janci] 22.02.2009 |
| Ahojte chlapi konecne somsa tunak dopracoval.Tiez som milovnikom zetoru super 50.jetu vela toho
zaujimaveho o suproch. [Emil] 22.02.2009 |
| Ahoj stando mel bych zajem o ten zbytek traktoru .Posli mi na tebe kontakt na me meil ,
radek.volprecht@seznam.cz [radek volprecht] 17.02.2009 |
| Zbyl mi tu necelý traktor nechce se mi dávat to šrotu,pokud by jste někdo měl zájem tak se
ozvěte-klidně to uděláme na váhu. [standa] 01.02.2009 |
| Doklady na Supra mám dávno doma, tímto Standovi ještě jednou děkuji. [tomm] 31.01.2009 |
| ty doklady na supra 50 by mne zajímaly [Mareko] 31.01.2009 |
| Ahoj Stando, co bys chtěl za doklady? My máme Supry dva a doklady ani jedny....... [tomm] 23.12.2008 |
| Tady kousek níž mám fotku vypínacího ložiska popiš přesněji prosím co potřebuješ.Jinak bych se chtěl
zeptat jestli by někdo z vás mněl zájem o doklady na ZETOR 50 SUPER jsou v pořádku ale já dva supry
nepotřebuju a druhého bohužel dohromady už nedám.Přeji hezké svátky a šťasný nový rok. [standa] 23.12.2008 |
| shani spojkovou lamelu na zetor 35 super a celej ten drzak vypinaciho loziska nevite z ceho by to
mohlo pasovat [Hubinka] 22.12.2008 |
| sháním blatníky na zetor 25 k. kdo by o něčem věděl byl bych rád za jakou koliv informaci. dejte mi
prosím info na 723 362 848. stačí mi sms. já zavolám. předem díky. jirka. [jirka] 17.12.2008 |
| ahoj tady RADOVAN z Radlavic u Přerova.Před 5lety jsem vyženil Z-15,ktereho jsem zrenovoval a jezdím
s ním,kdy je potřeba.Avšak celou tu dobu schaním na něj zadní pneu rozměr 9,00-22.Ty puvodní jsou už
hodně popraskané a steřelé.Chtěl,bych už však šipovytý tvar.Máteli někdo za dobrou cenu,nabídněte
prosím tel.604579855 [RADOVAN] 09.10.2008 |
| Už jsem na to asi přišel-musím měřit mimo toho límce.Těsnění sedí taky mimo takže dík jožine a jdu
to zkoušet. [standa] 05.10.2008 |
| Jožine já to vyleštil drátěným kartáčem na fričce,umyl u benzinu a stejně to dělá neplechu.Na vložce
je takový lem na dosedací ploše pro hlavu a ten je tam jakoby navíc ale je původní protože na něm
jsou značky a čísla z výroby. [standa] 04.10.2008 |
| Stando to same sem mel i ja na motoru u Z25 a presah 0,03 az 0,06 je spravny udaj staci kdyz
odjehlis jemnim pilnikem vlozky jak dosedaci spodni tak i vrchni a vicisti na bloku vrchni dosedaci
plochu a spodni plochu kde tesni gumicky osmirkluj jemnym smirkl papirem vse az budes myt hotove
sesat vlozky bez gumicek premer rozmer nad blokem vykompenzuj rozmer pak nasat gumicky na vlozky
potri gumicky vazelinou a potri zaroven i tesnici plochu bloku pak naraz vlozky a mas hotovo [jozin] 04.10.2008 |
| Ahoj,po nějaké době se zas hlásím o radu.Dělám o motoru toho druhýho Supra a mám takový problém:v
dílenské příručce je psáno že přesah vložek nad blok má být 0,03 až 0,05 mm.Když vložím čisté vložky
bez vym.podložek do bloku tak mají přesah 0,5 až 0,6 mm-podotýkám že to jsou ty samé vložky které
jsem vydělal z toho bloku,vydělávám je jen kvůli výměně O kroužků.Přitom tam podložky byly.Může
někdo poradit prosím ?? [standa] 04.10.2008 |
| Funkce je popsaná tady: (je to ale v angličtině) title=Odkaz target=_blank>http://en.wikipedia.org/wiki/Hot_bulb_engine
K traktoru je info tady: http://en.wikipedia.org/wiki/Lanz_Bulldog Ve
zkratce to hlavní(co mi angličtina stačila- znalí Aj mě prosím nekamenujte): Motor s
výparníkem (žárovou hlavou) sdílí své základní rozvržení s téměř všemi dalšími spalovacími motory ,
v tom, že má píst uvnitř válece spojený k setrvačníku přes ojnici a klikovou hřídel . Tok plynů skrz
motor je řízen ventily. Většina motorů operuje se standardním 4 taktním cyklem (upozorňuji, že Lantz
Bulldog je 2 taktní Diesel. To „semi- diesel“ znamená že jezdí na vše, tedy různý druhy olejů, atd.
:o)Píšou tu,že jezdil na: palivový olej podobný současné naftě, zemní plyn ,petrolej ,parafin
,surová nafta ,rostlinný olej ,kreozot a dokonce v některých případech i na uhelný prach. Prý s tím
jezdili i na vyjetý motorový olej. Tak a tady se hádejte co nalejt do veterána :o)
Hlavním rysem motoru oproti jiným spalovacím motorům je výparník (žárová hlava ). Jeho komora je
obvykle vsazena do bloku motoru a napojena na hlavní válec úzkým otevřením. Před začátkem je studený
motor zahříván zevně pájecí lampou nebo pomaluhořícím knotem (na pozdějších modelech se užívalo
elektrického nebo pyrotechnického topení). Čas Předehřevu závisel na konstrukci motoru, užitém
tepelném zdroji a teplotě okolí- ale obecně šlo o 2- 5 minut pro největší motory v mírném podnebí,
nebo půl hodiny v podmínkách v krajně s nízkou teplotou nebo když byl motor zvláště velký. Motor je
pak startován obvykle ručně, někdy stlačeným vzduchem nebo elektromotorem.Vzduch je do válce nasáván
skrz sací ventil, jakmile jde píst dolů ( takt sání motoru). Během stéto doby, je palivo rozprášeno
do žárové hlavy mechanickým čerpadlem skrz trysku. Díky činosti trysky a tepla výparníku (žárové
hlavy), se palivo okamžitě odpařuje. Vzduch ve válci je pak pak tlačen do horní části válce pístem
jdoucím do horní úvratě ( kompresní zdvih), přes kanál až do výparníku (žárové hlavy), kde je dále
stlačován a proto se stoupá i jeho teplota. Vypařené palivo se mísí se stlačeným vzduchem a zapaluje
se díky teplu stlačeného vzduchu. Teplo ohřívá výparník (žářovou hlavu) a tím udržuje její teplotu
jako na začátku. Výsledný tlak tlačí píst dolů ( pracovní zdvih). Akce pístu je převedena na pohyb
rotační klikovou hřídelí a na setrvačník. Setrvačník akumuluje energii, z niž část je užívana pro
obrátku motoru během tří taktů které jsou „mrtvé“ . Píst jde opět nahoru a skrz výfukový ventil
tlačí spaliny ven. ( výfukový zdvih). Cyklus pak začíná znovu. [Beat] 26.08.2008 |
| stando, to je přesně ono o čem jsem mluvil, nestihl vyškubnout volant. Co tam dělá ten plamen
- to je předchůdce žhavení? Zatápí pod kotlem :D [hudyx] 26.08.2008 |
| Stando, o L-B kolují mnohé historky, ten traktor je všeho schopný, a zrovna ty dvě věci, co jsi
zmiňoval, tak jsou na 100% pravdivé. V tahu to potřebuje trochu více otáček, a volant se opravdu
musí vytáhnout co nejrychleji, rád láme ruce. [Tomáš Dvořák] 26.08.2008 |
| Ahoj když jsem někdy v roce osmdesát dělal autoškolu tak nám jeden starší instruktor vyprávěl že se
u Lansbuldoka jako kluk pletl a že když se startoval tak byla hlavní starost vyškubnout volant ve
chvíli když motor chytl.Pokud se to prý nestihlo tak utýct a čekat až ulítne a kam dopadne.Taky
říkal že jelikož klapat jen tak pomalu tak se stávalo že když něco táhl do kopce a hodně to nechal
dotáhnout tak se motor zhoupl a rozběhl se naopak.Nebudu se hádat že je vše pravda -víte jací jsou
instruktoři vypravěči:):) [standa] 26.08.2008 |
| Divil jsem se, jak muzou nastarotvat desetilitrovy jednovalec volantem. Prosel jsem anglickou
wikipedii a pokud jsem to dobre pochopil, tak maji semi-diesel (tzv. hotbulb) motory. Kompresni
pomer je treba jen 3:1. Vyhoda je, ze muzou jet temer na cokoliv [Venca H] 26.08.2008 |
| S tým obsahom je to pravda, majú 10335 ccm, a niektoré aj 12760 ccm, ved ten pist je ako gibel:D. [Janci] 26.08.2008 |
| To se ani nedivím..však všichni kdo to tam startujou se toho bojí jak čert kříže :o) Nejsem si
jistej na 100% ale někde jsem luštil, že ten motor má obsah 10 litrů a jako stroj jezdící ve válce
dokázal jet na různá paliva :o) [Beat] 26.08.2008 |
| Když už jsme u toho volantu, tak mi říkal jeden chlap, co jeho soused má v garáži Lanze Buldoga. Tak
prý, když jednou startoval mu tam zůstala ruka ve volantu-zlámaný zápěstí + volant vylítl do stropu
a rozmlátil se na 20 kousků :D. Tak ho teď shání... [hudyx] 26.08.2008 |
| Díky za odpovědi.. Zatím váhám a furt přemejšlím jestli Z 15 nebo Z 25. Traktory na práci mám, takže
tohle by bylo vyloženě pro radost. Zetor 15 se mi moc líbí, je to takovej mrňous, ale už vypadá jako
traktor. Jen nevim co bych s ním dělal- na poli mám všechny stroje na silnější traktor, a aby mi
stál doma tak to ne. No, a s pětadvacítkou už jde přeci jen něco dělat.. nebo se mýlím? Jo,a
druhým kritériem bude cena.. Ted vím o čtyřech traktorech Z 15- nejlevnější je za 25tis, pak to je
za 43 a 45tis, a poslední je za 65tis (ten má i lištu). Pětadvacítku pořídím cca. od 15 -35tis.
(jsou i dražší já vím), ale tohle mi přijdě normální cena.A když pětadvacítku, tak káčko.. [Beat] 25.08.2008 |
| Ahoj nevím kolik váží celej ale když jsme shodili setrvák tak se zatřásla celá dílna a to bylo tak z
deseti centimetrů -má prej asi stošedesát kilo.Kdybys něco na Z 15 potřeboval tak sem písni něco
tady zbylo. [standa] 25.08.2008 |
| zetor 15 včetně závaží kol váží 1400kg [david] 25.08.2008 |
| Kolik Váží Z 15? Přemýšlím o jeho koupi a taky nad tím jak ho odvést, abych nepolámal dvouosák.. :o) [Beat] 25.08.2008 |
| Martine chvála mně těší ale kus práce ještě čeká světla sháním ale čistá zatím mám jen
poloslepá:)ale pochlubím se sehnal jsem držák světla origo výklopnej kterej se odklápí kvůli řemenu
a kapotu která nemá upravenou díru na výfuk a taky mám z netu novej výfuk smaltovanej krásnej.Ale
nějak to se mnou vázne a tu šablonu neumím udělat ale bylo by to hezčí to vím. [standa] 24.08.2008 |
| Doopravdy kus dobré práce, ale dovolím si ohodnotit pár neoriginálních detailů: přední světla,
předčistič vzduchu a hadice ke vzdušníku. Na kapotu bych samolepky nedával, lepší je to
nastříkat a ručně olinkovat, samolepka není originál. [Martin Kursa] 24.08.2008 |
| Stačily by mi fotky tak ze všech stran, detaily nemusíš. A pokud na to budeš dávat nálepky, tak mi
to prosím nafoť až s nimi. Díky. [Tomáš Dvořák] 24.08.2008 |
| Blatníky možná zatím seberu z toho druhýho:)ale až zas budu mít čas teď jsem se pustil do něj ,teda
zatím do motoru.Jinak ten je sice původnější ale podstatně víc "vybydlenej":).Přední
kolo má vůli v řízení skoro deset cm,všechno rezatý a kusy plechu třeba na blatníkách jsou
pryč.Jinak fotky pošlu napiš co chceš.Ještě by porkoukl kdybych mněl samolepky na kapotě. [standa] 23.08.2008 |
| Stando, vypadá hodně dobře, snad by to jen chtělo originál kulaté blatníky dopředu. Mohl by jsi mi
prosím poslat více fotek na mail? Díky. [Tomáš Dvořák] 23.08.2008 |
| Tak jsem jakž takž dodělal prvního Supra takže sem dám fotku aby bylo co hodnotit:) [standa] 22.08.2008 |
| Ahoj pustil jsem se do toho mýho dravce ale nastal problém je mrazem trhlej blok a jsou špatné hlavy
hlavně co se týče ventylů.Nemáte někdo prosím informaci jaké a z čeho se tam hodí ventyly a hlavně
vodítka ventylů popřípadě pružiny.Děkuji. [standa] 11.08.2008 |
| Ahoj Stando, díky za odpověď, fotky můžeš poslat na můj e-mail. Tom [Tom] 20.06.2008 |
| Ahoj Tome omlouvám se za dlouhou odmlku ale už to snad půjde.Včera jsem koupil foťák a dneska jsem
volal na ty pláště pokud to dopadne tak budou tak za tisícovku oba,jen je ještě zajedu vyfotit.Jinak
Supr už je v kovošrotě vlastně oba ,naštěstí jsem z nich stihl nějaké díly zachránit.Jak to půjde
tak sem dám ty fotky. [standa] 19.06.2008 |
| Ahoj děkuju za rady.Pokusím se je nafotit pro Toma až tam pojedu pro zadní kolo ze Supra.To už je
druhej Supr v okolí co jde do šrotu jestli to takhle bude pokračovat tak nebude nic na náhradní
díly,a že jsem jich teď potřeboval!!Ale všechno nemůžu dotáhnout dom leda že bych si otevřel
vrakoviště traktorů (to by mně bavilo). [standa] 07.05.2008 |
| Ahoj Stando, pokud by ty pláště 6,00-20 byly takové jak píšeš, a oba stejné, tak bych měl
zájem. Cenu bych odhadoval tak na 1000,- za kus podle toho v jakém by byly stavu. [Tom Z.] 07.05.2008 |
| 6,00-20 se dávali na traktor Škoda 30 [PUPIK] 07.05.2008 |
| Ahoj Stando, pláště 6,50-20 s podelnýma drážkama Ti mohu nabídnout. Sundával jsem je a dával naopak
šípáky. Máš-li zájem napiš na mildanachod@centrum.cz. Pláště 6,00-20 se dávali na potahové vozy
VP2,5. [milda] 07.05.2008 |
| Ahoj potřebuju poradit,mám možnost koupit nejeté přední pláště 6,00-20.Rozdíl je v tom rozměru,na
Supra se dávají 6,50-20,láká mně že to jsou původní pláště Barum Tractor s podélnýma vodícíma
drážkama,sice jsou mírně popraskané ale ještě by se na nich dalo jezdit.Nebo nevíte na který traktor
se dával rozměr 6,00-20,třeba by se to někomu hodilo.Mám zjistit cenu a mohu si pro ně
přijet,poraďte jestli by se daly používat a kolik mám navrhnout.Jinak už dávám Supra do kupy tak
pošlu fotky Dík a Ahoj [standa] 06.05.2008 |
| sem se vejdu sotva sám [standa] 28.02.2008 |
| tohohle dravca jsem si koupil:)) [standa] 28.02.2008 |
| sedačka [standa] 28.02.2008 |
| blatník 2 [standa] 28.02.2008 |
| blatník [standa] 28.02.2008 |
| Ahoj tak to vemu popořadě:jakmile nabiju baterky do foťáku tak sem dám fotky -dneska jsem tam zašel
a blatníky a sedačku jsem vyfotil,Petře ozvu se nebo když jseš registrovaný tak můžeš ťuknout na to
íčko za mým jménem a máš tam jak mejl tak telefon a blatníky teda koupím já nevěděl jestli mně
nezůstanou ležet doma už se tak tak vejdu do dílny.Jardo podívám se jestli nemám lepší fotku ale
každopádně na řemenici jak mám já musíš mít celej zadek až po zvon a spojku je to ZETOR 35
SUPER-nemá redukce.Jinak spodní závěs potřebuju UŽ zase protože jsem si koupil dalšího supra
tentokrát 50 na papírech dneska jsem ho přepisoval.Pro Tomáše bohužel žádné výkresy nemám zatím jsem
nesehnal ani žádné fotky po panu Mikschovi který konstruoval traktory Zetor po válce-mám je pouze
slíbeny od jeho dcery a vnuka nechci na ně naléhat a vídáme se zřídka. [standa] 28.02.2008 |
| jo a Email je Rysanek.Tomas&seznam.cz Nashledanou Tomáš [Tomáš] 28.02.2008 |
| Dobrý den taky máme doma Zetor 15 je po renovovací motoru i převodovky. Jede nádherně, poraďte mi
prosím kde sehnat TECHNICKÉ VÝKRESY NA ZETOR 15? jestli vůbec nějaké byly. Jestliže je máte tak mi
je pošlete na E-mail. Mockrát díky Tomáš [Tomáš] 28.02.2008 |
| Dobrý den Stando viděl jem že máš na supru boční řemenici,mam supra35,ale řemenice tam není,není tam
ani vývodena hřídel.Můžeš mi poslat fotky z detailu řemenice a kde je vyvedena hřídel.Kdybys o
nějaké věděl tak jednu schánim. Potřebuješ ješte ten spodní závěs? [jarda] 28.02.2008 |
| Ahoj,jsem od jihlavy a ty blatníky bych bral,nemám tam original blatníky a tak mi tam nepasuje
bouda,ozvi se prosim na imeil henzlpetr@seznam.cz nebo na tel.608021742 [petr1] 28.02.2008 |
| Tak to je škoda já jsem od Liberce! To mám trochu z ruky! Blatníky by se mi hodili! [Nojmik] 27.02.2008 |
| Ahoj jsem od Žďáru nad Sázavou [standa] 27.02.2008 |
| Zdar Stando o blatníky i sedačku bych měl zájem odkud jsi? [Nojmik] 27.02.2008 |
| Ahoj kluci,mám možnost koupit hranaté blatníky na zetor 25.Já je teda nepotřebuju ale kdyby jste
někdo měl zájem tak napište a taky napište za kolik.Nechci pro sebe nic ale musím nabídnout alespoň
nějakou sumu.nevím jestli by bylo reálné tak kolem pěti korun za kilo.má k tomu i nějakou sedačku
ale tu jsem neviděl.Dostal jsem se k tomu až teď odpoledne a potřeboval bych to zítra vědět a
spáchat. [standa] 27.02.2008 |
| tak kde máš ty fotky??? [Zdenek] 30.01.2008 |
| Dobrý den Stando.Váš Zetor 15 je krásný muzejní kousek.Gregorovi [Petr Gregor] 31.12.2007 |
| Ahoj tak jsem to nevydržel a když se mi naskytla možnost-koupil jsem v sobotu dalšího Supra 50.Fotky
dodám až je upravím,pokud se zadaří. [standa] 13.12.2007 |
| Stando ten Supr by vypadal mnohem líp s kulatýma blatníkama.Hlavně když má kulatý blatníky vzadu. [Zdeněk] 07.12.2007 |
| Dík za info, ale nějak to nejde stáhnout. Můžeš mi to prosím poslat mailem? dík moc. [Tomáš Dvořák] 23.11.2007 |
| Existuje k tomuto typu více informací? [Tomáš Dvořák] 22.11.2007 |
| Ahoj ten je hezkej-trochu připomíná Ursusa čumákem,dveře má jak Major škoda že to je jen
prototyp.Snad seženu taky nějakou fotku musím se připomenout. [standa] 21.11.2007 |
| Zdravim zetoráky,přikládám zde foto prototypu Zetor T56. [michalprav] 21.11.2007 |
| Ahoj jezdí k nám na chalupu manželé a otec té paní dělal v Zetoru ve vývoji.Prý dělal i na Supru
poprosil jsem ji o nějaké fotky nebo něco se vztahem k tomuto traktoru tak jsem zvědav [standa] 20.11.2007 |
| Já mám jak super 35, super 42, tak 50 super. Pětatřicítka má suchou klikovku, zadek pětikvalt
bez redukce, jednoduchá spojka. Dvaačtyřicítka má motor jako 50, ale zadek pětikvalt s redukcí,
spojka jednoduchá, nebo dvojitá.(jedná se o "mezityp", takže na něm byly prováděny změny
od pětatřicítky k padesátce) Tyto traktory jsou dobře vidět na firemním videu "Tractor is
Zetor". Padesátka je čtyřkvalt, dvoukotoučová spojka, motor s klasickým mazáním.
Zetor super 60 - prý měl modernizovaný motor, zadek stejný jako v padesátky, pokud o tomto typu má
někdo jakoukoli informaci, tak ji zde prosím zveřejněte. [Martin Kursa] 18.11.2007 |
| Myslím že se na Z 35 montovaly redukce na přání zákazníka oficiálně. [Širda] 15.11.2007 |
| Ještě tu spojku... [standa] 15.11.2007 |
| Ahoj skusím sem dát fotku-je to ve stavu v jakém jsem to koupil. [standa] 15.11.2007 |
| Ahoj Slávo určitě je to pětikvalt-kontroloval jsem to podle své 35 (mám v ní motor z 50).pozná se to
podle ozubeného kola u stálého převodu-padesátka nemá na řazení čtyřky ozubené kolo ale má přesuvný
prstýnek.Alespoň tak je to kreslené v katalogu ND.Taky řadící tyčky jsou se zářezy na pětikvalt. [standa] 15.11.2007 |
| urcite to ma pet kvaltu? nema jenom ctyri a redukci?protoze pak by to byla 50 ane 35 s dvojitou
spojkou a s redukci jsem 35 nevidel ale mozne je vse kdyz das 35 motor na zadek 50 tak snizis
rychlost protoze 50 ma vyssi otacky motoru kdyz opacne tak mas zavodaka hodne zdaru slava [slava] 15.11.2007 |
| Ahoj Slávo já jsem sehnal celej zadek na Supra 35 ale je to asi z novějšího protože má pět kvaltů a
redukci.To se mně líbí ale bohužel vlivem třicetiletého uskladnění jsou rezaté spojkové hřídele a
ten zvon po kterém chodí spojkové ložisko.Taky je to dělaný na dvojitou spojku ke které mi chybí
setrvačník.Asi budu muset koupit ještě jeden traktor na náhradní díly-o jednom vím. [standa] 15.11.2007 |
| jeste ti jednou pisu to zavazi se da namontovat i bez tech stredovych ruzic jen musis mit ty special
srouby jak onich pise ichomik daji se udelat na soustruhu jinak ty stredy mam taky volny kdybys mel
zajem zbyly mi po supru kteryho uz nemam ale zbyl mi obrazek tak ho posilam [slava] 15.11.2007 |
| ahoj stando ja jsem mel tu samou zavadu s tim zubem a protoze jsem nemel jiny kolo na vymenu tak
jsem ho navaril alktrodama na nastrojovou ocel a vybrousil karboflekskou jde to celkem snadno
protoze kdy mas pulku tak se je ceho chytit pri tom brouseni kdyz jsem to rozebiral po nekolika
letech tak to bylo netknuty ato supra vubec nesetrim slava [slava] 15.11.2007 |
| Setrvák ani to ostatní bohužel nebude. [Zdeněk] 15.11.2007 |
| Večer se zeptám kamoša třeba něco bude mít,když tak dám vědět. [Zdeněk] 05.11.2007 |
| Ahoj děkuju ale závěs už mám.Teď bojuju s diferákem a převodovkou.Začal jsem s
brzdama a už jsem se dostal až k motoru,pořád něco co potřebuje opravit.Vidličku
jsem sehnal spolu s celým zadkem jenže je to pětikvalt s redukcí a to mně
láká,redukce se hodí.Jenomže zase potřebuju setrvák na dvojitou spojku a
spojkové hřídele. [standa] 17.10.2007 |
| JAK scháníš ten spodní závěs na supra tak tady je kontakt 606270983 [ondrej 3545] 11.10.2007 |
| Ahoj vím že tady mení inzerce ale nutně potřebuji sehnat řadicí vidličku.Jedná
se o vidličku pro řazení čtvrtého a pátého převodového stupně u "35"
Supru.Moje byla svařována a praskla vedle sváru.Prosím pokud by jste ji někdo
mohl prodat dejte vědět na tel.736 452 322 moc děkuji. [standa] 28.09.2007 |
| Ahoj kluci tak jsem se pustil do opravy mastných brzd na Supru.Při tom jsem
zjistil že diferák a koncový převod potřebují nová ložiska,na pravém kole
koncového převodu je ulomená polovina jednoho zubu a určitě ještě něco najdu.Ale
to jen tak ,jen jsem se chtěl zeptat jestli je nutný to kolo měnit nebo si
myslíte že to vydrží. [standa] 26.09.2007 |
| Ještě přístrojovka-když tak poraďte co kde má být. [standa] 28.08.2007 |
| Vedle ale je to pro Zdeňka. [standa] 28.08.2007 |
| Ahoj dal jsem se do opravy brzd a tak posílám fotku. [standa] 28.08.2007 |
| Ahoj kluci moc děkuji za Vaše odpovědi.Ty články na Agrovebu jsou dobrý -dík.Až
posháním budíky tak se do toho dám,nejhorší bude asi teploměr.Podle mně by
budíky mněli být bílé.A ten tachometr na 35 bude asi taky špek. [standa] 17.08.2007 |
| Přístrojovka Z35S: Přístrojová deska má namontovány kontrolní přístroje a
páčky ve dvou řadách. V horní řadě jsou od levé strany umístěny: kontrolní
žárovka dálkových světel – modrá, kontrolní žárovka dobíjení – červená, spínací
skříňka se čtyřmi polohami, přepínač ukazatelů směru, spínač žhavení, hlídač
žhavení (kontrolní odpor) a zásuvka pro montážní lampu. V dolní řadě jsou:
rychloměr s počitadlem kilometrů, tlakoměr oleje (0 – 1569 kPa (0 – 16 atp)),
teploměr chladící vody (40 – 120 C), ampérmetr (±20 A) a tlakoměr
vzduchu (0 – 1569 kPa (0 – 16 atp)). [ichomik] 16.08.2007 |
| Přístrojová deska má namontovány kontrolní přístroje a páčky ve dvou. V horní
řadě je od levé strany umístěno: spínací skříňka se čtyřmi polohami, tlakoměr
oleje (0 – 1569 kPa (0 – 16 atp)), ampérmetr (±20 A, na přání) a tlačítko
spouštěče. V dolní řadě jsou: sdružený panelový přístroj, zásuvka, teploměr
chladící vody (40 – 120 C), přepínač ukazatelů směru a tlakoměr
vzduchu (0 – 1569 kPa (0 – 16 atp)). Sdružený panelový přístroj obsahuje počítač
motohodin (1 motohodina je 100 000 otáček klikového hřídele), otáčkoměr (0 –
2300 min-1), kontrolní žárovky nabíjení, volná kontrolka, dálkových světel a
směrových světel. Převzato z:
http://www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp?pid=2&cid=10111 a
http://www.agroweb.cz/projekt/clanek.asp?pid=2&cid=10087 [ichomik] 16.08.2007 |
| Prístrojovka je rovnaká u oboch, 50 má v ľavo veľký okrúchly združený prístroj,
kt. obsahuje otáčkomer a rýchlomer. Moja 35 vľavo nemá nič, ani dieru. Na
špeciálne prianie sa do 35 montovali tachometre, ktoré boli poháňané od lavého
predného kolesa. Rozdiely medzi z 35 a 50 super: Z35S: menovité otáčky
1500 výkon motora 42 konských síl vstrekovací tlak 135 at
predvstrik 34 stupňov mazanie motora so suchou kľukovou
skriňou chladenie s núteným obehom spotreba paliva
zaťaženého traktora 7 l/h Z50S: menovité otáčky 1650 výkon
motora 50 konských síl vstrekovací tlak 145 at predvstrik
17 stupňov mazanie motora s mokrou kľukovou skriňou
chladenie pretlakové Neskor pridám fotografie mojho krásavca.
spotreba paliva zaťaženého traktora 9 l/h [Marek SK] 15.08.2007 |
| Ahoj já se ptal hlavně proto že mi předchozí majitel dal k traktoru spoustu
různých věcí a mezi taky tři hlavy.Motor v traktoru je padesátka a zadek je
pětatřicítka takže pětikvalt.Chtěl jsem jen vědět jestli se liší ty hlavy.A taky
bych měl rád v pořádku tu palubovku [standa] 14.08.2007 |
| Nevím jestli jsou stejné, ale na Z50S několik hlav doma mám, jestli potřebuješ
tak sem dej vědět. [ichomik] 14.08.2007 |
| A samozrejme, že mám aj Super 35, má však jednu zvláštnosť. Prevodovka a tým
pádom celý zadok je z 50 Super. Čiže 4 stupňová prevodovka, redukcie atď. [Marek SK] 14.08.2007 |
| Zdravím. Ja mám doma príručku na Zetor Super 35 a v nej sa uvádza na každý valec
jedna hlava, t.j. štyri hlavy. [Marek SK] 14.08.2007 |
| Ahoj, jestli mám správné informace, tak 35 měla hlavu ze 2 částí a 50 pro každý
válec zvlášť. [marek k.] 13.08.2007 |
| Ahoj ještě bych měl prosbu,nemohl by někdo z vás nafotit orginál přístrojovku
Zetoru 35 SUPER.Já tam mám tachometr z motorky,manometr z IFY a podobný
špeky.Hlavně mi jde o budík vlevo dole asi otáčkoměr nebo podobně.Taky nevím
jestli se liší hlavy válců mezi 35-50 Suprem.Předem dík. [standa] 13.08.2007 |
| Ahoj ty růžice potřebuju dej vědět na tel.736 462 322.Dík.Kdyby někdo věděl o
těch šroubech byl bych povděčen. [standa] 08.08.2007 |
| a ještě popis k předchozímu obrázku [ichomik] 08.08.2007 |
| tady máš popis k tomu závaží, ty růžice co mám jsou asi na 4ks závaží (takže na
8ks obě) [ichomik] 08.08.2007 |
| Čau Stando, ty ružice na upevnění závaží na Supra mám doma na prodej tak jestli
chceš...., ale ještě budeš potřebovat spešl matky a ty teda nemám. Jsem z
Vyškova. [ichomik] 08.08.2007 |
| Omlouvám se potřebuji to k tomu Supru jak je dole na fotce.Dík. [standa] 07.08.2007 |
| Ahoj chtěl bych se poptat jestli nemá někdo z vás ty růžice do zadního
kola.Sehnal jsem závaží ale nemám je na co uchytit.Pokud by je někdo mohl
nabídnout byl bych moc rád.Děkuji. [standa] 07.08.2007 |
| druhá.. [standa] 17.07.2007 |
| Ahoj posílám fotky toho uchycení rámu. [standa] 17.07.2007 |
| Ahoj na obou stranách jsou na nohavicch navlečeny takové
"traverzy",k nim jsou přišroubovány konce trubek.Až se vrátí dcera z
dovolené tak to zkusím nafotit. [standa] 30.06.2007 |
| Jak je chycen ten rám k bloku a vzadu? Š lo by to nafotit.Dík Zdeněk [Zdeněk] 27.06.2007 |
| Ahoj potřeboval bych prosím poradit nebo pomoct.Koupil jsem Supra,je to takový
kříženec.Původně pracoval v lese takže má lesácký rám.bohužel za ta léta přišel
o spodní závěs,který nutně potřebuji.Nevíte někdo o možnosti zda by se dal
použít závěs z něčeho jiného nebo nemáte tu pásovinu na prodej. [standa] 21.05.2007 |
| ještě jedna [standa] 10.05.2007 |
| Ahoj přidám ještě pár fotek pro Pupika [standa] 10.05.2007 |
| Ahoj ta naše sedačka je také mnohem menší než má Tomáš.Bohužel jsem to fotil
nahonem protože to chceme prodávat a tak jsem nenafotil detail.Jinak jsemse
chtěl pozeptat jakou má tenhle traktor asi cenu,motor je po go,všechny ložiska
jsou nové.Pro zajímavost ložisko do regulátoru otáček pro radiálně-axiální styk
stojí zhruba 800,-Kč a má průměr tak 40 mm. [standa] 23.04.2007 |
| Děkuji za ta fota sedačky.Právě děláme 15 a není tam sedačka.Tak hledám ja to
bylo dělané.U provedení když je pod tu sedačku vložená ta pružina a je nasazena
na tom čepu je ta sedačka podle mě moc vepředu a nedá se na tom jezdit.Když jsme
to meřily tak aby se dalo sedět a šlapat na pedály měl by být začátek lavoru nad
tím čepem.Pružina by musela být úplně na konci rychlostky.Budu rád za názory a
zkušenosti.Děkuji [PUPIK] 23.04.2007 |
| Vidím, že to je jedna z prvních patnáctek, které byly, protože ty další již
neměly pružinu v držáku sedačky, ale pod ní. Viz foto. [Tomáš Dvořák] 21.04.2007 |
| Ahoj ten traktor je můj s bráchou.Neumím upravovat fotky na požadovanou velikost
a tak jsem požádal Toma o službičku,tímto mu děkuji.Teď se pokusím o vložení
fotky sám snad to vyjde. [standa] 20.04.2007 |
| Pěkné, nebyl by detail té sedačky prosím?Zajímalo by jak je upevněná. [PUPIK] 20.04.2007 |
| a ještě jedna.. [Tom] 19.04.2007 |
|
|