MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307724 příspěvků |7578 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 42 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 28.11.2020 23:49  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Renovácia traktora Zetor 25A


 Zdravím všetkých. Zakúpil som traktor Zetor 25A v žalostnom a nepojazdnom stave. Teraz sa postupne púšťam do rozoberania a opráv, aby som tentom stroj zachránil. Postupne sem budem pridávať fotografie a za akúkoľvek radu, pripomienku prípadne pomoc budem vdačný, nakoľko budem potrebovať pozhánat ešte nejaké drobnosti.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  Addull: Zdravím, můžete mi napsat na email (v informacích)? Váš jsem nikde nenašel. Děkuji    [OndraaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2020
Odpověď  Nadhera to tak lastnit ...    [ales]   25.02.2016
Odpověď  no přišroubuješ na to čerpadlo a celé to dáš na stolici. jak bys tam chtěl jinak čerpadlo bez vlastní vačky dát    [asdfg]   25.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto som našiel pri upratovaní. Slúži to na nastavenie čerpadla Zetor 25. Videli ste to niekto v praxi ako sa s tým pracuje?    [Abdull] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2016
Odpověď  Slava, natočil pri -14°C, ale s podporou ohna v saní(letná nafta). Respektíve
sme nechceli trápiť štartér...
Doma mi chytil zachvilku bez žhavenia.Bolo nad nulou. Čakám na hrubý filter a vložku do palivového filtra.
Dúfam, že zanesený filter a zavzdušňovanie palivového potrubia boli príčinou samovoľného zrýchlenia otáčok motora (rovnako aj dusenia motora).
Ono v nedeľu za 1-2 hodiny toho veľa neurobím, hlavne keď som úplný začiatočník. (tak aj dopadla kúpa).    [Jano Orech]   08.02.2016
Odpověď  nechapu proc chces orivat letlampou když se chlubis ze ho natocis i bez zhaveni tam co kape olej je doraz regulacni tyce ma tam byt přes to gumova krytka    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2016
Odpověď  Ešte sa chcem opýtať, či je nejaký problém keby som
pri štartovaní ohrieval nasávaný vzduch cez gumennú manžetu
z letlampou.    [Jano Orech]   08.02.2016
Odpověď  Včera som rozobral palivový filter,vybral kovový košík obalený textilnou pryžou.
Bol tam riadny humus. Odpojil hadičku z nádrže. Prepadová hadička je 3x spájaná.
Chcem dať novú. Ešte chcem zhodiť nádrž, prečistiť ju.Chcem dorobiť uzavierací kohútik z nádrže.
Na ľavom boku vstrekovacieho čerpadla je kúsok nejakej rúrky s plombou, cez ktorú kvapká olej? malo by to takto byť?    [Jano OrechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.02.2016
Odpověď  když se starter roztočí, ale nezabere, cívkou to na 100% neni. pokud je u toho točení slyšet pazvuky, budou vydrbané zuby. pokud jen vrčí, je problém ve volnověžce    [asdfg]   02.02.2016
Odpověď  taky může prokluzovat volnoběžka ve startéru    [a]   02.02.2016
Odpověď  U startéru odrbaný pastorek, případně věnec setrvačníku.    [Roman]   02.02.2016
Odpověď  U startéru asi cívka. Vyndat ven, vyčistit, zkouknout, promazat. Mohou být i náběhy na pastorku okousané, takže se mu nechce do věnce, nebo na věnci okousáno ozubení. Ale asi to bude tou cívkou. Kontakty taky vyčistit, namazat.    [Zahajskej]   02.02.2016
Odpověď  Včera som jazdil na mojej Z25tke v takom stave ako som ju kúpil.
Bezproblémov natočil aj bez žhavenia. Traktor šiel tak 2 minuty a
potom zdochol, t.j. špinavý filter. Filter nie je originál, tak
ho vymením.Hadičky od paliva sú spájané viacej krát...
Po odvzdušnení som motor natočil zase a motor najpr dusil, potom "strieľal" do výfuku.
Tak som šiel daľšie 2 minúty späť do garáže.
Ešte jedna vec, ked štartujem, nie vždy padne ozubenie štartéra na
súkolie zotrvačníka naprvý krát a štartér len "zahučí". Počítam
že to bude treba časom "vylepšiť".
Ináč som nemusel ani do fitka, ked som musel traktor odlačiť z cesty nabok.
Ale páči sa mi jednoduchosť.    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2016
Odpověď  Vlečka je přece od toho, aby se nakládala a to obvykle na váhu vyšší než má traktor. Takže hledat co nejlehčí vlečku nemá smysl, je potřeba v zájmu vlastní bezpečnosti pořídit vlečku bržděnou, nejlíp vzduchem. No a samozřejmě mít kompletní vzduchový systém na traktoru, na fotkách vidím že chybí...    [Širda]   21.01.2016
Odpověď  aha tak to jsem zase chytřejší ted už vím ze natáčecí hřídel je přední klikovka prostě člověk se musí učit celý život    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2016
Odpověď  f, klukovka je tyčka čo trčí dopredu a ktorou sa natáča motor ručne. pod chladičom pre prerezaná napoly
Výmenu tesnenia mi doporučil vymeniť pôvodný majiteľ, neviem prečo.
Traktor som kúpil v nedeľu, štartovali sme ho celé doobedie(zamrzla nafta),
ked som ho doviezol domov, 5min som sa vozil a potom som musel isť preč.
Takže som traktor videl chvilku(chodim na týždnovky).
Problém je ten, že neviem aký typ oleja je v motore, nevedel to ani pôvodný majiteľ
(ktosi mu to menil), rovnako prevodový.
Dám ten typ, čo nerozpúšťa karbon, rovnako do prevodovky hustejší.
V zime jazdiť nebudem.
Moj sen je mať traktor ako z výroby, ale to sa možno zmení. Chcel som si opravovať veci na ubytovni, je tu dielna.
Ešte hľadám vlečku, chcem aby bola čo najľahšia, bojím sa aby ma nepotlačila,
kamaratovi tak traktor zabil pribuznych.    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2016
Odpověď  Pokud si ho při -14 nastartoval, nešahej do toho. Pokud říkáš, že je vše suché, převodovka hučí, tak jak má, nešehaj do toho dvojnásob. Umýt, vyměnit náplně, udělat kabátek a jezdit.    [Zahajskej]   21.01.2016
Odpověď  Jano, dobrá rada: jestli to funguje jak má, tak na to nešahej - co si pomůžeš? Věnuješ tomu hodně času a peněz a výsledek je, že pravděpodobně dostaneš, co už teď máš... Spíš bych jen oddekloval motor a převodovku po vypuštění oleje a zkouknul a ošahal, jestli je vše v pořádku a pak bych až uvažoval o rozborce - sborce...    [Fanda]   20.01.2016
Odpověď  nepochopil jsem toto f. vymeniť prednú kľukovku (je rozrezaná napoly, neviem prečo) a za dalsi po 15 letech je potřeba vymenit tesneni pod hlavou ? ja se drzim zasady co není rozbite to neopravuju    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadné koleso ešte poslúži.    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Hrôza    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalšie    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalšie foto    [Jano Orech] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
stal som sa majiteľom Zetor 25A, ževraj ročník 1956. Bol som poňho v nedeľu, traktor stál rok. Pri -14°C bola zamrznutá nafta. 3Hodiny sme postupne rozmrazovali naftu.
Traktor potom chytil zachvíľku.
Treba opraviť:
a. predná náprava lieta - zohnal som inú v lepšom stave
b. chcem vymeniť volant s riadením, tento je dorábaný na menšiu výšku
c. na strednej prírube je kúsok odlomený, je to len optická vada, aj tak to chcem vymeniť
d. vymeniť všetky olejové náplne (motor, prevodovka, hydraulika)
e. rozobrať a prečistiť brzdy, všetky filtre, všetko
f. vymeniť prednú kľukovku (je rozrezaná napoly, neviem prečo)
g. chcem vymeniť celú kabeláž aj ked netreba (vyzerá to škaredo)
h. daľší rok bude treba vymeniť tesnenie pod hlavou (staré má okolo 15rokov)
i. ostatné drobnosti nejdem menovať, chcem vymeniť všetko čo nie je originálne
Moja otázka znie:
chcel by som urobiť komplet repas celého traktora, pokiaľ ide motor ako má,prevodovka hučí ako má, motor a všetky časti sú suché, má zmysel všetko rozoberať?
Pôvodný majiteľ ma od toho odrádzal, vraj je problém to poskladať späť.
Mne sa to ako laikovi zdá jednoduché, myslíte že to zvládnem?
Všetko by som dával robiť firmám a dielňam, doma by som to len skladal.
Budget okolo 2tis.euro.
Poradte. Jano Orech    [Jano OrechRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2016
Odpověď  Mají ji i na motochecku ale zdá se mi jiná než je tato    [Honza]   08.07.2014
Odpověď  Já mám jen obrázky z jednoho starého inzerátu pro ilustraci jak to vypadalo, ale dečku nemám.    [Tomáš B.]   08.07.2014
Odpověď  Aj by bola ta decka na predaj?    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [Tomáš B.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Tomáš B.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tahle dečka tam patřila    [Tomáš B.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pridavam foto traktora so spodnym vyfukom.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2014
Odpověď  Na maske mam aj tie prichytky na decku ktora sa davala zvonka masky.Skoda ze chyba a zaluzia    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2014
Odpověď  i s termostaten musela bát roleta. jezdilo se s vodou, né fridexem, v mraze to v chladiči průvanem od vrtule stihlo zamrznout dřív, než termostat otevřel    [asdfg]   20.06.2014
Odpověď  Ano po zavedení termostatu odpadly žalůzie - termostat reguluje teplotu sám.Ale v zimě to nestačí,tak byla zavedná koženková dečka na masku.A potom další úprava - roleta přímo na chladič ovládaná lankem,tím pádem odpadly příchytky na masce.Změn bylo hodně,a ne jenom u chlazení..    [David]   20.06.2014
Odpověď  Modely s termostatem roletku naměli. K čemu by to bylo termostat v kombinaci s roletkou? Roletka byla u starších modelů bez termostatu a řidič si teplotu řídil jejím stahováním. U typu s termostatem se teplota řídila sama díky tomu termostatu. Ještě byli typy s turnikety na masce, kam se dávala přes masku koženková dečka. Zřejmě na zimu.    [Tomáš B.]   20.06.2014
Odpověď  Mate niekto tu zaluziu?Pomohlo by aspon nejake foto.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2014
Odpověď  taky si to tak myslim    [tomas]   19.06.2014
Odpověď  Roleta byla,ale až podstatně dýl - už s termostatem.První modely bez termostatu měli želůžky v masce před chladičem,ovládaný právě tímhle kolečkem skrz nádrž.Roleta klasicky lanovodem - řetízkem po boku nádrže...    [David]   18.06.2014
Odpověď  a TU ROLETKU S TIM PLECHEM CO JI DRZEL PRED CHLADICEM JESTE MÁŠ?    [pepan]   18.06.2014
Odpověď  Ne žaluzie, ale roletka tam byla!    [Tomáš B.]   18.06.2014
Odpověď  Ne roletka,ale žaluzije.    [David]   18.06.2014
Odpověď  Je to ze staršího typu pětadvacítky bez termostatu, kde byla před chladičem roletka a tím kolečkem se přes lanko vytahovala a stahovala.    [Tomáš B.]   18.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Viete niekto na co sluzi to kolecko na nadrzi?    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dakujem ten sedak neviem z coho je ale Skody 30 mam dve a sedacky maju mensie. Momentalne som rozhadzal riadenie a zistil som ze mam vydratu tuto hriadel ktora je ulozena v excentrickom puzdre    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2014
Odpověď  Ahoj zdravim te pekna prace... divam se ze sedak uz nekdo menil je to bud zetor 15 nebo skoda 30    [martas]   16.06.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak hruška je uspešne vymedzená. Otáča sa s ľahkým odporom a na tanierové kolo mala malu vôľu. Tu je foto traktora už v pojazdnom stave po skúšobnej jazde.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2014
Odpověď  Mám starší typ, stačí sundat přírubu u hrušky, ubrat vymezovací podložky a tím vůli zmenšit? Nebo je přesně daná vzdálenost hrušky od osy diferáku a musí se vymezovat i někde z druhé strany?    [David ]   04.03.2014
Odpověď  Co já vím,tak dva - tenhle má dvě kuželíková ložiska u pastorku a válečkové ložisko na konci.Starší provedení mělo dvě kuželíkové na celé hřídeli hrušky,tech už asi moc nebude..    [David]   27.02.2014
Odpověď  To bylo víc typů uložení hrušky?    [Honza]   27.02.2014
Odpověď  Jestli máš hrušku uloženou na dvou kuželíkových ložiskách,tak jí musíš vymontovat - i s domečkem těch ložisek.Mezi těma ložiskama jsou rozpěrný kroužek a ocelové vymezovací podložky.Tak to musíš rozlisovat,zkusmo ubrat jednu vymezovací podložku a venku slisovat do hromady - s kolem redukce a dotahnout tou maticí,která se zajišťuje pérem.Matice se dotahuje na pevno a hruška se musí otáčet s lehkým odporem a bez vůle.Až tohle trefíš,tak to teprve namontovat zpět do skříně - ta matice s pérem jde fakt bezvadně chytit,dotahnou a zajistit..!Pozor pod osazením toho domečku ložisek jsou vymezovačky na záběr hrušky,tak ty namontovat jak byly.!    [David]   24.02.2014
Odpověď  Nevie nikto ako tu hrusku vymedzit?    [Martin]   24.02.2014
Odpověď  Ten škodovácký znak to je zvláštní že ho tam dali protože ty díly lily asi na více místech už jsem viděl se znaky třineckých železáren já osobně mám nad kontrolním šroubem Z a z pravé strany 2 jinak nikde nic neni jen vilitá čísla pod bednou baterky nad nohavicí z levé strany    [Hanz]   21.02.2014
Odpověď  Potrebujem poradit ako spravne vymedzit volu na hruske    [Martin]   19.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Este som zabudol na prevodovke som nasiel Skodovacky znak :)    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jasne uz som sa pokusil aj o start kedze bez vody tak len asi na 30 sekund, predvstrek je nastaveny spravne ale musim este doladit davku paliva. Teraz som sa pustil do zadnej casti pretoze mi tam nieco doslova skrecalo.S prevodovky som vypustil len 5litrov lekvaru ktory tiekol asi dve hodiny.Musim vystelovat hrusku lebo na volu asi 5mm je tam na nej nejaka matica zaistena pruznym dratom a chcem sa spytat aky je tam zavit do ktorej strany ju mam tocit.Prave teraz som dal dolu portaly musim ich pretesnit a vymenit loziska.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2014
Odpověď  Už jsi ho startoval?    [Mira]   19.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak motor som uz spojil s prevodovkou namontoval hlavu, este potrebujem zhavice a skusim nastartovat    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2014
Odpověď  Ci tam budes mat vrtanie 104 alebo 106 urcite to na vykone nespoznas a ani na zvuku. A co sa tyka "odpalenia klukovky" vobec by som sa nebal ked su v poriadku hlavne loziska. V tej dobe na.materiale nesetrili a vsetko je v tom motore naddimenzovane. A co sa tyka cerpadla pokial je nastavene spravne ani by som sa ho nechytal.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2014
Odpověď  Taky už jsem přemýšlel zda by bylo znát na výkonu když by se daly válce např.106 ale nevím protože jeden traktorák mi říkal že by radši ubral na čerpadle kdyby měl válce 106 aby neodpálil kliku. Já si myslím že do III. broušení kliky by to nemuselo vadit ale já jsem říkal kdybych někdy dělal motor tak si nechám vyrobit abnormální vložky 104 ve vanepu a musí my to vydržet alespoň půl století s tím když se tam dá olej ADSIII    [HonzaK]   02.02.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pri osadzani piestu som hladal nejaku znacku na pieste a aj cital v knizke ci ma mat piest nejaku orientaciu ale nic som nenasiel.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zohnal som aj vybrusove piesty 105,5mm s kruzkami a capmi    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tu volu som vymedil, podlozil som to a teraz je to fajn. Dnes som osadil valce po vybruse    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2014
Odpověď  pre Martinko vola cca 3 mm na vacke dopredu a dozadu blbnut to bude budu ti kolisat otačky tak ako keby si mal vulu v regulatore či tahlach k čerpadlu určite to vymedz bud nove puzdro v skrini regulatora alebo ho vylisuj a nezi puzdro a skrinku daj podožku a nalisuj to spet.    [Bronto] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2014
Odpověď  Ak su tesnenia z papiera (pekne si to povystrihoval) ale ci to ma cenu tolko sa s tym hrat ked kupis hotove... tesnenie na sani a trubke na vodu co srobujes na hlavu ale z papiera moc dlhu zivotnost mat nebudu, pouziva sa tam klingerit    [Peter]   30.01.2014
Odpověď  Blbnut to moc nebude, pre svoj klud ale vyrazam bronzove puzdro z hlinikoveho obalu regulatora a bud dam stocit nove alebo ho podlozim a je po voli.    [Peter]   30.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak kazdy sa snazi urobit co najviac za co najmenej ale niekde sa setrit neda. Dnes som si vystrihoval tesnenia na motor. Moze mi ale niekto povedat ci je vola cca 3 mm na vacke normalna posuva sa dopredu a dozadu,nebude to blbnut regulator?    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2014
Odpověď  Tak at se pochlubí - co ,jak , kde dělal a za kolik    [js]   29.01.2014
Odpověď  Honzo, tobě stačí renovace za pár šestáků, to ti nikdo nebere, ale sem chodí nejvíc lidé, pro které jsou tyto staré stroje koníčkem a koníčky jsou prostě ve většině případů drahé. Tak se na nás nezlob, že své peníze investujeme do svých strojů a chceme se někdy i pochlubit. O tom to tady nakonec je.    [Mýša]   29.01.2014
Odpověď  Kdyby jste viděli mojí renovaci za pár šestáků a taky to stačí.    [Honza]   29.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lahky zotrvacnik.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2014
Odpověď  Jaký to má setrvák těžký typ nebo lehký?    [Mira]   27.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Uz je vonku aj klukovka. Mam otazku v bloku mam volnu vackovu hriadel pouva sa o cca 3mm treba tuto volu nejako vymedzit? Mebude tato vola vplyvat aj na regulator otacok?    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2014
Odpověď  Ahoj ozval som sa ti cez mail    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2014
Odpověď  pro martinka prosim odkud jsi    [dastin5Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pekna praca dynamo jak nove, ja som zabrusil nove ventily a dal som zrovnat hlavu valcov.Nakolko zacalo u nas velmi mrznut (-11°C) a dielnu nemam vykurovanu praca sa spomaly :(    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna :-D    [Jaromír]   25.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Martinko :-D
Tak jsem zrepasoval dynamo, ložiska, srovnámí kolektoru,oprava svorky na el.a lak Jarda    [Jaromír]   25.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor vymontovany,zotrvacnik stiahnuty ked bude vonku klukovka bude sa cistit od hrdze a karbonu ktoreho je tam velke mnozstvo    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2014
Odpověď  Z25    [Petr]   23.01.2014
Odpověď  Ivo a nevies z coho je ten pravy?    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2014
Odpověď  ten levý    [Ivo Z25A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes som si vsimol ze mam kazdy naboj predneho kola iny.Ktory je spravny?Tiez mi chybaju sroby a matice    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebol som prihlaseny a nevlozilo mi foto do textu tak pripajam dodatocne    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2014
Odpověď  Zatial co som povoloval sroby isli vsetky velmi dobre jedine v prednej naprave ako je ta trubkova vyztuha tam sa mi zalomili 3 zo 4roch .Tie som odvrtal a zavit poopravil zavitnikom M12. Uz som rozhadzal aj prednu napravu ta dostane novy stredovy cap a vsetky nove klzne loziska.Loziska v nabojoch som len vycistil a dal novy mazaci tuk.
Jardo to moje dynamo nieje povodne a tiez je KO. Aspon drziak dynama mam spravny.    [Martin]   22.01.2014
Odpověď  Martinko,moc tě zdravím. Přeju ti aby se ti to podařilo vše dát do původního stavu, fandím takovým lidem kteří zachraňují tak krásné stroje. Letos jdu zase na S.T.K s mojim Z25A, zase ho budu mzuset připravit aby byl fešák :-D, letos má 60 let, teť jsem rozebral dynamo a tak jsem zjistil že je v dezolátním stavu a ještě rezavé ve vnitř. Mám čas,tak bude zase jak nové. Držím ti palce aby se ti to opravdu podařilo Jarda S.    [Jaromír]   21.01.2014
Odpověď  No to je teda pěkné, já jsem před nedávnem koupil taky jednu 25-tku A, jezdila taky na vodu takže pravidelně vypouštěná, tak to tam asi taky bude vypadat. Ta moje se zdá být kompletní a jezdí, takže rozhodně budu mít snad méně práce, ale i tak jí vidím dost u sebe. Měl bych jeden dotaz jak jdou povolovat šrouby? závity drží? nikde jsem takto starý stroj neopravoval a ze šroubů mám docela strah, aby jsem nemusel moc opravovat, na druhou stranu na traktorech jsou dost velké průměry, tak se to o něco lépe opravuje. Já plánuju opravy až na jaro až to budu moc strčit do garáže místo auta, nemám tam topení a v 5 stupních se mi to dělat nechce.    [Jirka]   21.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ešte čo som vytriasol s trubky. Taktiež boli uplne zapchané vodovodné kanáliky v hlave tie som musel prevrtávať a potom som hlavu prefukoval stlačeným vzduchom taktiež s nej vyletelo úctyhodné množstvo hrdze.    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohlad na hlavu motora : toto som uvidel ked som dal dolu vodovodne potrubie. Neverím že ten motor mal obeh vody    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ďakujem za povzbudenie :) je chudák taky aky je. Majitel tvrdil, že motor nikdy nebol otvarany. Ked som dal dolu hlavu a olejovu vanu veril by som aj tomu že tam nikdy nebol olej vymienany. Motor plny karbonu, husteho mazu a plny hrdze    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.01.2014
Odpověď  Když to vidím tak tě docela lituju i ten traktor je dost zbídačený a obraný, máš co dělat, přeji ti silnou vůly, tak aby jsi došel co nejdříve ke zdárnému cíly.    [Jirka]   20.01.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ešte foto z boku, je to fotené večer preto taká zlá kvalita obrazku    [Martinko] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.01.2014
 Přidat odpověď   (91) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006