MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304956 příspěvků |7431 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 145 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 9.4.2020 22:07  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Dynamo Zetor25


 Zdar chlapi,jak nabudit dynamo na Zetoru 25?Vite někdo jak se to dělá?    [Velorex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.06.2014     Přidat odpověď  
Odpověď  tak budi se dynamo samo nebo ne    [vladimir ]   01.03.2020
Odpověď  Zdravím všechny zetoraky :-D Dnes proběhla S.T.K. tak opět na 4 roky.
Zdraví Jarda    [Jarda]   07.07.2014
Odpověď  Hoj, tak jsem se pěkně vykýval s dynamem, :-D po renovací jsem ho poctivě natřel a nedobijí, tak jsem zjistil po poradě že nemá kostru, jak jsem to vše i z držákem ponatiral tak důkladně že barva nevodí el, proud :-D Zdravím Jarda    [Jarda]   19.06.2014
Odpověď  Díky moc za vyčerpávající odpověď.    [Velorex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2014
Odpověď  Nabuzení nebo lépe řečeno polarizace dynama se provést dá. Odpojíš kabely z obou svorek dynama. Svorku D spojíš natvrdo s kladným pólem akumulátoru a svorku M mžikově spojíš (škrtneš) o kostru. Tohle je postup pro soustavu s uzemněným mínusem, což je i Z 25. Ampérmetr jako kontrola dobíjení stojí za houby, zvlášť pokud je v provozu delší dobu. Ručička je často ohnutá nebo drhne a i když funguje tak jeho výchylka je závislá na stavu baterie a zapnutých spotřebičích, plácá se pořád okolo nuly takže nepozná nikdo nic. Lepší je zamontovat voltmetr, má barevně vyznačená toleranční pole, systém je zatlumený a ručka tak nekmitá, hodnota napětí se nemění podle stavu baterie...    [Širda]   15.06.2014
Odpověď  rozsvit svetla a při behu motoru na vysi otáčky odpoj baterku a hned poznáš jestli dynamo dobiji u alternatoru to ale nedelej    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.06.2014
Odpověď  Pravdě podobně máš dostatečně nabitou baterku, tím pádem nabíjecí proud může být i po žhavení a provedeném startu na 0. Další věc je, že ten ampérmetr je pouze orientační měřidlo s tolerancí měření cca 10 % a více, tak že to ber s rezervou. Vše jde samozřejmě změřit přesněji, rozpojením patřičného vedení a seriového zapojení přesnějšího ampérmetru. Dynamo s cizím buzením, resp. paraelním buzením se budí pouze přes regulační relé.    [Roman]   15.06.2014
Odpověď  Při žhavení se ručka ampermetru pořádně vychýlí do mínusu,ale po žhavení by měl být žnát pokles napětí baterie a ampermetr by alespoň na chvíli měl ukazovat větší dobíjecí proud.    [Velorex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2014
Odpověď  to si myslím, že nemáš pravdu, když vše správně funguje, tak mi ručka ukazuje na nulu, když zapnu všechna světla, aby byl pořádný odběr, tak pak teprve se ručka mírně vychýlí do plusu. A nemám problém, že by to nedobíjelo, baterku dobíjím pouze přes zimu, když skoro nejezdím.    [J]   13.06.2014
Odpověď  Při žhavení mi jde ampermetr do mínusu,což je správně,ale po nastartování je ručička ampermetru pořád na nule -kontrolka normálně zhasne.Ampermetr by měl přece ukázat dobíjení baterie do plusu,co je špatně,poradí někdo??    [Velorex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2014
Odpověď  To si myslíš ty a pár lidí na západě ,ale noviny píšou jinak. :-)))    [Velorex] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2014
Odpověď  Dynama se nebudí, protože se budí sama.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.06.2014
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006