MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306393 příspěvků |7516 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 13 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 3.8.2020 13:46  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Alternátor zapojení


 Zdarec lidi potřeboval bych poradit se zapojením alternátoru vývody aliku sou (B+) (D-) (DF) A na relé sou (+)(DF)(D- to je kostra)    [Drv]   11.06.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Tak to taky nejde zapojit    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2018
Odpověď  jenže to mu moc nepomuže on potřebuje zapojit rumunsky alternator a ten ma o jeden vyvod min je mozne ze k tomu ma byt pripojeno ještě pomocne rele ktere je na kontrolku    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to tu inak na fórume    [Kolpi ]   15.06.2018
Odpověď  kdybych chtěl riskovat tak bych to zapojil takto B+ je jasne to je primy propojeni od baterky D-to je kostra DF bych spojil s DF a + na relatku bych pripojil přes odizolovanou kontrolku na spinacku č.15 ta by se mela rozsvitit po zapnuti klicku a zhasnout když se na + kontaktu relátka objevi napeti    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je schéma zapojení 1-fázového alternátoru ducellier s mechanickým regulátorem.
Sice tam není označení svorek ale snad to pomůže.    [Tomáš S.]   12.06.2018
Odpověď  nevim ja bych tam dal cesky altik s regulátorem    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  Slava ty bys nevěděl jak to zapojit i s kontrolkou    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  no jo to je rumunsky ty maj jiné znaceni    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [DrvRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
Odpověď  Nepřekoul sem se je tam D- tady je foto Relátka    [Drv]   11.06.2018
Odpověď  neprekoukl jste se ? na alternatoru by spravne mělo byt znaceni B +,D+,DF,B- s tim ze B+ je staly privod od baterie D+ jde na D+ regulatoru DF jde na DF regulatoru a B- je kostra    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2018
 Přidat odpověď   (11) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006