prosím poraďte kde je umístěno výrobní číslo na tomto vleku,výrobce Brandýské strojírny a
slévárny,n. p., Brandýs n. L. typ T 3,5 S je to druh vozidla traktorový přívěs sklápěcí [zetor 25] 25.12.2008 Přidat odpověď |
|  ...jen doplním, že by to mělo být na vlečku, která má v místě přední nápravy zúžený rám. Připojuji obrázek brožury, kterou tady jednou nabízel Libor. Je to ta vpravo. [RN] 18.03.2021 |
| Dobrý den, sháním návod na Traktorový přívěs sklápěcí T3,5S z Brandýských strojíren a sléváren. Měla by to být taková "modrošedá" brožura. Ještě vlek vyráběli na Slovensku (Vihorlat n.p. Snina). Případně by se mi hodil i ten. Zjišťuji totiž přesný původ vlečky. Radek [RN] 18.03.2021 |
| Dobrý den co přesně sháníte? [Jaroslav] 18.03.2021 |
| Libor, který má návod na BSS 3,5 S. Má jej ještě? Sháním pro rekonstrukci vlečky. Děkuji Radek [RN] 18.03.2021 |
| Mam na prodej nove pneu 4× 7,50-20 [Jaroslav] 01.08.2019 |
| Zdravím, také jsem si pořídil vlek 3,5t typ T3,5 P-VB 2 a výrobní číslo jsem nenašel. Bohužel ani podle starších příspěvků zde na fóru jsem číslo nenašel. Mohl bych poprosit foto toho místa, kde by mělo číslo být? A ještě jeden dotaz, nemá zde někdo na prodej 4 kusy pneu 7,50 - 20?. Díky moc. [jena] 07.07.2019 |
| Zdravím, tak číslo je vyražené na pravém U profilu zvrchu čitelné z pravé strany. Jedná se o pohled od oje směrem vzad. Vlek BSS T 3,5 PVB2 ručně sklápěný [Milan] 26.04.2017 |
| Asi jsem tady s křížkem po funuse a navíc jsem diskusi prošel jen zběžně, tak se omlouvám, pokud to tady už někdo psal. Prošel jsem si cca před rokem procesem postavení továrního vleku BSS na SPZ (Pajku). nebudu se tady rozepisovat o celém procesu, je to slohovka (když bude zájem, mohu rozepsat). Co se polohy štítku týče, udělal jsem to tak, že jsem se zeptal toho technika, co dělá technickou, kam to číslo mám vyrazit. Ve finále to nikoho nezajímá, jen jeho. Policajt na silnici nemá tucha, kde to správně má být a ani to neřeší. Na mém vleku je hliníkový štítek a ještě vyražené číslo (prý tam má být obojí). Možná má pravdu, možná ne, ale mně je to jedno, důležité je, že on mi dal tu technickou a můžu jezdit (o poloze štítku bezpečnost provozu fakt není). Tento postup doporučuji všem. Pokud se chystáte opravit vlek a pak jít na technickou, jděte se tam zeptat, jak to chtějí. Dokonce mi udělal i technickou na dvoře, že jsem s tím nemusel nikam trajdat. Nebyl to žádný známý, prostě jen viděl, že to chci udělat pořádně a ne jen tak na oko. [Petr] 16.04.2017 |
| Kdo je vyráběl? [P.S.] 09.04.2017 |
| Bohužel pan R.Bilik nemá žádné informace,toho jsem kontaktoval,protože panav SEnice vleky 3,5t nevyráběl. [Libor] 08.04.2017 |
| Ing. Rostislav Bilík zkušební technik tel : +420 585 808 519 fax : +420 585 808 220 Email : rostislav.bilik@panav.cz www.panav.cz [P.S.] 08.04.2017 |
| Chlapi tak něco poraďte mne to taky zajimá. [Libor] 07.04.2017 |
| Zdravím Vás chlapi,nějak tady tomu nerozumím,tak se raději zeptám a třeba mi někdo odpoví,chcete mi říct,že když mám vlek T3,5S nyní bez zpz,že je možno ji legálně zase postavit na čísla?Děkuji za jakoukoliv odpověď.Jaroslav [jaroslav] 23.03.2017 |
| Zdravím, kolega Jakub jsem dá odkaz, kde bude příručka ke stažení. Stále platí, že ji jednotlivým zájemcům zašlu emailem. [ikim] 13.07.2016 |
|  zdravím, mám naskenováno, jedná se o tuto příručku, kdo máte zájem napište na email: qb1520@seznam.cz [ikim] 13.07.2016 |
| Ahoj Ikim, super, dakujem za vsetkych uz vopred :) [Peto Z 25 A] 12.07.2016 |
| v pondělí naskenuji [ikim] 09.07.2016 |
| Ahoj, jasně, máme zájem a je nás víc. Mohl bys nám ho sem poslat? Nebo pokud by Ti nešel nahrát sem, pošli jej na mail a já už si s tím poradím. Díky! [Jakub] 09.07.2016 |
| návod na BSS T 3,5 S mám pokud máte zájem [ikim] 08.07.2016 |
| Libor stále sa Ti to nepodarilo? Ozvi sa mi prosím na mail, mám ho pod menom. Díki [Peto Z 25 A] 05.07.2016 |
| Ahoj Libor, ako si pokročil s tou príručkou. Ďakujeme vopred všetci záujemci. [Peto Z 25 A] 13.03.2016 |
| Ahoj Libor. Super, už sa neviem dočkať. Ak by si mal s tým spájaním obrázkov problém, pošli mi napíš mail a pomôžem Ti s tým. [Peto Z 25 A] 06.03.2016 |
| Ahoj, tak je naskenováno - bohužel neumím spojit několik obrázů s příponou jpg do jednoho souboru - tak to musím ještě pořešit s kámošem :-( . Tak ještě strpení. [Libor] 24.02.2016 |
| Ahoj Peto a Jakube, je to už pěkná doba co jsem to sem dával.Jakmile bude chvilka, tak to naskenuji a dám odkaz. Vydržte. [Libor] 18.02.2016 |
| Ahoj Libor, chcel by som ťa poprosiť o oskenovanie toho návodu na vlek T 3,5S. Tento návod pomôže viacerým ľudom, pretože nikde som ho nenašiel, že by bol a dal sa stiahnuť. Ďakujem [Peto Z 25 A] 17.02.2016 |
| Zdravím,nevíte někdo nebo nemáte někdo fotku originál držáků zadních světel,odrazek(trojuhelniků) a spz jak byly umístěny na tomto vleku 3,5t.Předem dík.Jarda [jarda] 16.09.2015 |
| Mohli by ste sem dat par fotiek vasho vleku melichar? [Martin] 17.12.2014 |
| prosím o pomoc. Mám valník 3,5t Melichar s ručním sklápěním rád bych jej zrenovoval , ale schází mi dokumentaci mohl by někdo pomoci, náklady s tímto spojené pochopitelně uhradím. děkuji Jirka [stihl] 09.12.2014 |
| Vypadá komplet ale ještě tam zajedu jestli maká sklápění,1400 kg je už docela dost,za kilo chtěji 12kč.Tak uvidim až ho zvážíme. [pipa] 25.08.2014 |
| Já mám T3,5P a mám za to, že mám v techničáku 1425Kg, ale nejsem si tím jistej, nemám teď možnost se na to podívat. [LukášL] 25.08.2014 |
| Tak sem dej foto až to budeš mít doma [P.S.] 24.08.2014 |
| Díky u nás je právě jeden v kovošrotě tak ho asi vezmu.Pipa. [pipa] 23.08.2014 |
| Potahový vůz VP 3,5 S váží 1125kg tak to bude podobné [P.S.] 22.08.2014 |
| Ahoj chlapci,nevěděl by někdo kolik takový vlek jako má Martin na obrázku váží?Díky.Pipa [Pipa] 22.08.2014 |
|  Ahojte stal som sa čerstvým majitelom ručne sklápaného vleku 3,5 tony preto oživujem tuto temu a prosím Vas o pomoc. Chcem sa spytat či mate niekto tu páku ručnej brzdy alebo kde by sa dala zohnat? Použijem foto z tohoto fora snad sa na mna majtel nenahneva [Martin] 01.08.2014 |
| Když už jsme u toho vleku, jaká je jeho cena bez dokladů a s dokladama ? [Roman] 19.06.2014 |
| Ahoj, došel někdo k závěru, jak poznat Melichar od BSS? chuck [chuck] 11.06.2014 |
| tak to je mazec [tomas] 05.06.2014 |
| diky za info, jsi cely hodny. [eiri] 03.06.2014 |
| Tak jsem hledal, ale tahle info tam neni, je tam uvedeno co jak mazat, jake jsou parametry vleku - rozmery, vahy, atd, ale umisteni cisla ramu tam fakt neni. [Libor] 02.06.2014 |
| zdravim. libore, muzes nam vsem osvetlit, kde podle litery je číslo rámu na 3,5t? [eiri] 30.05.2014 |
|  Mam tyhle dva návody. [Libor] 19.05.2014 |
| Dobrý den, koupil jsem si vlek BSS P 73S, nemáte k tomuto vleku někdo nějaký manuál, budu rád za každou informaci. Omlouvám se, ale už se mi nechce všude být registrován. [Dušan] 24.02.2014 |
| Nemáte někdo příručku k 3,5t BSS? [P.S.] 27.12.2013 |
| Hydromotor s převodem by s tím mohl taky otočit [P.S.] 25.12.2013 |
| Pomůže prosím někdo radou jak přědělat sklápění na valníku Vihorlat T3,5S z ručního na hydrauliku. [Radek Kubíček] 24.12.2013 |
| Co aspoň pláště? Jaký je origo rozměr plášťů v techničáku pro 3,5 tunu? [Jakub] 16.12.2013 |
| Zdravím, poohlížím se po nějakém přívěsu za svoji 25A abych s tím mohl na silnici. 3,5 tunky jsem zjistil byli asi tři výrobci: Jeden je Brandýs, ten by měl mít vepředu zúžený rám. Pak je Vihorlat Snina na Slovensku a ještě jsem slyšel o nějakém Melicharovi. Nerozeznám je od sebe, všiml jsem si, že některá má rám po celé délce úzký a má vzadu takový most nad Z nápravou. Některá má přední část oje celou úzkou a chycenou zevnitř ke svařenci řízení, jiná má oje vzadu rozšířené a uchycené zvenku. Jsou nějaké rozeznávací znaky a dá se říct která je která a je konstrukčně lepší nebo horší? Díky [Jakub] 06.12.2013 |
| Zdravím, chcem sa spytat na vlek sts 5t n.p. Humenne je to slovenska výroba a potreboval by som ju dostat na cisla. stitok som zohnal, len neviem najst cislo vyrazene na rame, malo by byt niekde na pravej strane, ale neviem ci v ucku alebo niekde inde. ak mate niekto s tym skusenosti, rad sa priucim, dakujem [Ondrej ] 12.03.2013 |
| Díky za rady. V sobotu to zkusím, když mi nebude pršet nebo chumelit na záda. [Laďa] 17.03.2010 |
| Když to přerážím já, tak nejdřív vezmu kladivko, a to starý číslo co možná nejvíc roznejtuju( né
rozmlátit)ten materiál se trochu utemuje, a pak není toho broušení tolik.Pak vezmu brus pískový,a
vezmu to zhruba.Nakonec do vrtačky šmirgl a máš to jak psí kukly.Radost vyrazit ta pravá čísla.Chce
se toho nebát,chce to nespěchat,udělat si třeba fixem čáru aby si trefil výšku, přiložit raznici a
jednou ranou to tam fláknout.Opakované přerážení se ti nemusí vždy povést a malá rána ti spíš
přidělá práci protože tu raznici těžko do toho mělce vyraženýho čísla trefíš.Pak to dělá takový
odrazy a je vidět že to není ono.Nakonec barva rámu a nemáš co vymýšlet.A jestli se ti zdá ten
kousek moc pěknej lak, vem nějakej prach a foukni ho nato mazi vrstvama barvy.A jako šplh u komisaře
ho označ červenou barvou, to maj rádi.A hned máš výmlovu, že bylo pod vrsvama barvy, tak si brousil
až si ho našel.Kdyby našli starý číslo oni, a vele nový, asi by byl problém. [megabeda] 16.03.2010 |
| cislo bud vybrousit nebo rozklepat rozklepani je pracnejsi ale lepsi nakonec tu plochu rozklepat
pres hrubsi smirkove platno nove cislo vyrazit nad nebo pod stare puvodni namalovat cervenou barvou
ramecek na nove cislo stim ze jedna strana ramecku prekryje puvodni misto kde cislo bylo vyrazene
nove cislo pretrit barvou a potom vyskrabat jako ze se hledalo a naslo nejlepsi je to delat nez se
natira cely vlek [slava] 16.03.2010 |
| Že se k tomuto tématu ještě vracím. To číslo tam je opravdu nad čepem předního pravého pera. To je
ten problém! Je jiné. Nezkoušel jste to někdo přerazit? Jak odstranit staré číslo abych ho nemusel
vybrousit. Stopy po brusu jsou moc vidět. Nebo to nevadí? Já musím na STK a nechci abych upadl hned
v podezření z nekalostí. [Laďa] 16.03.2010 |
| vleky BSS maji cislo vyrazene u predniho cepu praveho predniho pera zkus tam hledat treba maji
stejny system znaceni velikost cisel 1cm [slava] 07.03.2010 |
|  Koupil jsem vlek Karosa n.p. T5t. Je to 5tunka ručně sklápěná a nikde na ní nemůžu žádné číslo ani
štítek najít. Nevíte někdo aspoň velikost čísel a kam je mám vyrazit? Předem děkuji za pomoc. [Laďa] 07.03.2010 |
| Mam taky 3,5 tunu s timhle rizenim a jezdi se sni perfektne i couva,tedy za Skodou 30 ta je ale
kratsi nez zetor. [Pavel] 18.10.2009 |
|  Tiez mam vlek 3?5t ten co je aj tu .chcem sa spitat ako sa vam s tou vleckou cuva mne to nejde
su tam vymlatene čapy riadenia .je to celkom sranda ked pride ku mne daki kamarat
"traktorista" a chce mi zkazat ako zacuva do dvora ....nezacuva ani ked mu poviem ze mu
dam 20 eur ak to dokaze. [juro] 18.10.2009 |
| stejný systém nájezdové brzdy je použitý u kompresoru pkd-6,výrobce škoda s šestiválcovým motorem
crystal.tam je možnost i aretace při couvání a je to přes lana. [milan] 15.09.2009 |
| Ahoj, koupím zvedák na mailera 7 Tun, autovlek na tuplákách i nefunkční na repas. Nebo nový, koupil
jsem vlek a předchozí majitel je vyhodil protože byly nefunkční a jezdil s tím autoškolu. [Libor] 11.09.2009 |
| Ted jsem prihlasoval vozik za auto,na evidencce i na technicke je dulezite vyrazene cislo na
ramu,stitek je nezajima. [Pavel] 11.06.2009 |
| nejnutnější [P.S.] 10.06.2009 |
| Tak třeba ve firmě Panav technik tvrdí opak.Štítek je nenutnější!!!!!!!!!!!!!Policie při kontrole
vyžaduje štítek. [P.S.] 10.06.2009 |
| Pro Materna: Má-li přívěs brzděnou zadní nápravu, přenáší se zpomalení tažného vozidla soustavou pák
a lan na brzdové klíče čelistí zdaních kol. Nájezdová brzda se též zabrzdí při odpojení přívěsu
vlastní vahou závěsu. - takže to zas až tak jednoduché není... [pažout] 16.04.2009 |
| Nemohl,nemam ho tam a i se bez nej obejdu,bohuzel. [pavel] 14.04.2009 |
| Pro Pavl, nemohl bys prosím mi vyfotit na tvém vleku vyrobní štítek.Čísla zakryj jen bych potřeboval
jak vypadá.Díky [Jiri S] 14.04.2009 |
| Urcite to na tehdejsi dobu bude neco jednoducheho,pakovy mechanismus kdy oj na nej zatlaci a na
couvani se oj zajisti proti pohybu nejakym zajistovadlem,treba kolikem. [Materna] 11.04.2009 |
| sháním jak má vypadat nájezdová brzda ke čtyřkolovému valníku 3,5t za traktor. Prosím pošlete foto,
či jakékoliv info, nebo kdo tento valník vlastní ať se prosím ozve. [pažout] 11.04.2009 |
| Nemáte někdo na prodej vlek za V3S včetně SPZ. [michal-7610] 11.04.2009 |
| Je tp melichar ,mam ten samy jen se sedackou brzdare a spz. [pavel] 09.04.2009 |
| jirko s, pátral jsi po výrobním čísle? myslím tím jeho umístění. [EIRI] 03.04.2009 |
|  . [Jiří S] 02.04.2009 |
| ještě ze zádu [Jiří S] 02.04.2009 |
| tenhle vypada na firmu MELICHAR [slava] 02.04.2009 |
|  Hoj, koupil sem si vlek 3,5 tuna a nevým co to je za výrobce tad.Jinak budu ho renovovat aby ladil s
mojí 25.Takže kdyby někdo něco věděl...Díky [Jiří S] 02.04.2009 |
| Kámoš to tam ještě nedávno měl ale užto uříz [Jiří S] 02.04.2009 |
| Ahoj, nevíte někdo, jak na prvních třiapůltunách byla přidělána sedačka? Ve předu tzv. šejtroch.
Nemáte někdo fotky, nebo jestli by se něco nenašlo v knížkách. Dík [Arad] 02.04.2009 |
| milý honzo, uhodil jsi hřebíček na hlavičku, sice jen na polovičku, věnoval jsi tomu jistě dlouhou
chviličku, snažíš to co cítíš napraviti trošičku. je vidět, že nebyla nošena svačinu na základní
školu nadarmo.tuto pochvalu jsi dostal zadarmo. a kdy nám přineseš něco ze své zahrádky? vlastně
jsme mluvili o informacích o 3,5 t-ně. raději v tomto případě dokumentaci ze své příhrádky. hr na
ně, drahý pane jane. pozn.autora-netvora: čeština, to je vám ale potvora. momentálně mentálně
zrovna honzu maličkost písmene h ranila. jeho hrdost slzu ronila. a proto jeníci všech zemí spojte
se a do boje za velká písmena dejte se. přeju nejen honzovi mnoho úspěchů, mějte se, smějte se a do
další tvůrčí zájmové práce s honzou i bez honzi, dejme se. [EIRI] 10.03.2009 |
| Honza se píše s velkým H.Dík. [Honza] 10.03.2009 |
| honza nám určitě ochotně napíše, dle svých podkladů, kdeže je správné umístění výrobního čísla na
3,5t. děkujeme [EIRI] 10.03.2009 |
| Mám tu na tento vlek návod s katalogem. Je to v tištěné podobě.Máteli zájem,pošlete adresu. [Honza] 10.03.2009 |
| Dobrý den. Po mě nikdy na technické kontrole štítek nechtěli, jen zkontrolovali výrobní číslo.
Myslím, že spousta vleků už stítek dávno nemá, a nevadí to. Spousta starších vozidel štítek nemá
(traktory, motocykly), a nikdy jsem se nesetkal s problémy. Směrodatné je číslo, které je vyražené,
nikoli štítek. Zkus jinou stanici technické kontroly, tam Ti určitě problémy dělat nebudou. [Libor P.] 08.03.2009 |
| Takový štítek bych taky otřeboval. Mám jen jeden dotaz - je rozdíl mezi slovenskou 3,5tunou vihorlat
a brandýsskou? Já mám BSS T3,5PVB2. Oproti vyfocenému štítku mám pohot. hmotnost 1590 kg. [Lukáš] 05.03.2009 |
|  jeste jedna [paja333] 02.03.2009 |
|  Zdravím já mam na 3,5t jenom štítek. Vyražené číslo sem nikde nenašel. [paja333] 02.03.2009 |
| Nevím, co si o tom mám myslet. Číslo umístěné na místě, jak to vyfotil kujza mi přijde logičtější.
Navíc to elko (či co je to za profil) je z venkovních stran rovné a hladké, kdežto účko, na kterém
to mám vyražené já, je zevnitř nepatrně zakulacené a má kulaté rohy. Že by se čísla razily na
tokovéhle plochy se mi taky moc nezdálo, ale na tom STK šli najisto a číslo tam bylo. Vůz jsem
koupil v jiném regionu než je naše STK, to znamená že takhle umístěné číslo není výsadou pouze
našeho kraje (pelhřimovsko). Nejlepší by bylo, kdyby se ještě nějaký ochotný majitel 3,5tuny podíval
kde má číslo na svém vleku on (pokud nějaké má) a napsal, event. vyfotil, to do téhle diskuse. Zatim
díky [Lukáš] 02.03.2009 |
| zdravím. a nemáte někdo dobovou literaturu, která by nám to jistě více osvětlila a uvedla nám přesné
údaje o 3,5t? [EIRI] 02.03.2009 |
| zdraví. lukáši a co příspěvek kujzi na umístění čísla u 3,5t? [EIRI] 22.02.2009 |
| Ahoj chlapi, koupil jsem 3,5 tunu BSS PVB2 před týdnem, je to ruční sklápěč s autorejdem, rok výroby
1957. Když jsem řešil technickou a evidenčku u nás v traktorce, řekli mi, že číslo rámu u tohoto
vleku má být vyraženo na rámu uvnitř profilu U viditelné mezi pravým předním kolem a korbou. Číslo
tam opravdu bylo, takže si to tam nevymysleli. Štítek nemám, ale to je vůbec nezajímalo a STK a
evidenčku jsem v pohodě absolvoval. Pokud by se někdo zabýval výrobou štítků, byl bych jedním ze
zájemců, protože nevím, co si úředníci zase vymyslí, nebo kdo bude příště na STK a nerad bych měl
nějaké problémy. [Lukáš] 17.02.2009 |
| Díky moc za info.Tak si tak říkám že by mi snad i stačilo sehnat výr. štítek z jakékoliv 3.5t nebo i
5t a podle něj udělat štítek s číslama v TP(váha celková,provozní,výr.číslo atd)nanejtovat ho na
rám.Zajet na stk , oni budou spokojený že tam nějakej štítek je a já bych měl problém
vyřešenej.Pokud by jste byl někdo schopnej ten štítek udělat,nebo ho měl a byl ochotnej ho vyfotit a
poslat ho tak mi prosím dejte vědět na email :Jarek.Legis@seznam.cz DÍKY VŠEM [´Jaroslav Legner] 15.02.2009 |
| P.S. přečti si pozorně můj příspěvek. K tomu, co tady píšeš: je pravda, že PANAV jako jeden z
výrobních závodů bývalého kolosu národního podniku BSS, může štítky a základní technické popisy
udělat, ale pouze u výrobků od kterých má dokumentaci a které vyráběl, což není případ vleku 3,5t
(brandýsák)! Tuto informaci mám i ověřenou a písemně doloženou od Ing.Rostislava Bilíka, zkušebního
technika. Samozřejmě u výrobků, které vyráběl je to možné, což je případ vleku 5t (P53S nebo
maringotky A3S). K tomu co píšeš dále základní technický popis (ZTP) nenahrazuje velký technický
průkaz, ale je pouze jeden z podkladů pro vyplnění technického průkazu a ZTP lze samozřejmě získat v
Panavu za 2000+DPH, pro ostatní stroje např. u Ing. Mareše v Praze za cca 2500 Kč.Následně musíš
absolvovat evidenční kontrolu, kde ti technik potvrdí, že údaje v ZTP sedí s reálným stavem a pak
můžeš jít na úřad, kde ti vystaví TP nebo TO. Změnit kategorii lze také, realizoval jsem to tak
např. u té vojenské maringotky A3S, která byla vyráběná jako automobilový přívěs a v Panavu mi
posvětili změnu na traktorový vlek do 40km/h. Ale je to pouze jak znovu píšu na výrobky a typy,
které PANAV vyráběl nebo od nich má dokumentaci!!! [kuzja] 15.02.2009 |
| Mám známěho,který si ten štítek v BSS(Panav)objednal a firma nechala nebo sama vyrobila.Udělají i
kopii velkého TP jmenuje se to Základní technický popis a ten nahrazuje velký TP.S ním se jde na
úřad a tam ho přihlásí.Stojí 2000kč+DPH.To je info z BSS(Panav).Toto je od Panavu ?,,Po registraci
máte ještě možnost nechat změnit kategorii vozidla na OT (traktorový vlek) s maximální rychlostí 40
km/hod a vyhnout se tak silniční dani a roční STK. K tomu zase potřebujete náš souhlas a ten stojí 2
000 kč+DPH. [P.S.] 15.02.2009 |
| Ahoj Jardo, štítek bych byl schopen klidně udělat v elektronické podobě a pak by sis ho mohl nechat
vytisknout u pana Přemka Šrámka.Problém je ovšem v tom, že bohužel k 3,5t brandýsáku chybí
předloha!!! Kolega "P.S." nemá pravdu, že ve fabrice štítek udělají. Totiž Brandýské
strojírny a slévárny, n.p. (BSS) vyráběly spousty výrobků ve svých pobočných závodech (nejvíce
Senice na Hané, dnešní PANAV) a "jen malou" část výrobního sortimentu
"doma". Bohužel vlek 3,5 t se nevyráběl v žádném pobočném závodě a veškerá dokumentace a
agenda byla v Brandýsi. Bohužel BSS zanikly a nástupcem bylo Metaco, které také zaniklo bez náhrady.
Z toho plyne, že štítek ti žádná fabrika nevyrobí a to ani dnešní Panav Senice na Hané, protože k
3,5t nemají vůbec žádnou dokumentaci ani oprávnění i když např. pro svůj mateřský závod vyráběli
vleky 5-ti tunové P53S nebo např. A3S, A3V apod. Jediná možnost je sehnat štítek z 3,5t brandýsky od
někoho kdo ho má, naskenovat a já ho klidně udělám! Teď momentálně řeším štítek na 3,5t Vihorlat,
ale ta se dělala na Slovensku a je konstrukčně odlišná. Také se řeší štítek na P53S 5tunu, který
bude k dispozici dle originálu a druhá možnost je si ho objednat v Senici za 500+DPH (tento typ tam
dělali-viz výše)- ten ze Senice ale bude mít jako výrobce uveden PANAV a asi kolem toho bude i
nějaká administrativa na úřadě. Jinak pro případné zájemce je k dispozici replika na A3S (plechová
vojenská maringotka).Vašek [kuzja] 15.02.2009 |
| Štítek na přívěsy BSS udělají přímo ve fabrice.Cena 500+DPH [P.S.] 15.02.2009 |
| Čau chlapi.ma 3.5t,točna rv 1954 jeto brandýsák.Koupil jsem ho stim že stk nebudou řešit že je tam
jen vyražený čislo u čepu oje,a že štítek chybí.Jenomže těd mi nechtěj udělat evidenční kontrolu
(abych si ho mohl přihlásit na sebe)bez typového štítky.Nevíte někdo kde by se dal sehnat novej
případně kdo by ho byl schopnej udělat aby vypadal stejně jako ten puvodní aby mi dali na stk
pokoj.Budu vděčnej za jakékoliv info.Pokud někdo máte na svém vozu ten štítek tak Vás moc prosím
vyfoťteho a pošlete mi ho na email.Ať vim jak má vypadat a já už bych snad někde sehnal nejakou
tiskařskou firmu která by mi ho vyrobila.Za jakoukoliv pomoc či foto dík všem. [´Jaroslav Legner] 15.02.2009 |
| nemohl by někdo z Vás nafotit výrobní štítek vleku T 3,5 S? Nechal bych si podle něj vyrobit nový.
Děkuji (jose) [Prášil J] 01.02.2009 |
| a není to výr.č. na rámu po pravé straně nad předního kola? 5t točna ho má na pravé straně předního
kola v rámu točny. [EIRI] 31.01.2009 |
| Zdar Honzo, co by si za ně chtěl? Měl bych o ně zájem. Díky Nojmik [Nojmik] 20.01.2009 |
| Mám tu dva nové zvedáky na vlek. Napište. [Honza] 18.01.2009 |
|  Ještě se vracím k výrobnímu číslu, pokud je to 3,5 t autorejd tak je výrobní čislo zde (BSS nebo
Vihorlat).Vašek [kuzja] 18.01.2009 |
| Než nekdo udela tu blbost a vyhodi starej zvedak ci cokoliv do sberu at ho zkusi radeji nabidnout
tady na foru nebo kdekoliv jinde,timto zpusobem už bylo zniceno dost veci co se tenkrat zdaly za
kram a dnes se nedaji sehnat. [lubos] 10.01.2009 |
| Mam 3,ř tunu melichar,se sedatkem a automobilovym řizenim ,po stitku zbyly jen naznaky a cislo jsem
nikdy nevidel.Na technicky je ani nezajima a pokaždy ji udela v pohode . Pokud tam chces cislo mit
najdi si vhodne misto na ramu a vyraž ho tam.A všem to bude jedno. [pavel] 10.01.2009 |
| děkuji za odpovědi,vaše vlečky jsou s točnami kde je výrobní číslo umístěno na rámu točny.Potřebuji
umístění výrobního čísla na vlek T 3,5 S traktoroví vlek ručne sklápěcí s autorejdem [zetor 25] 10.01.2009 |
| Ahoj, já mám traktorový vlek ručně sklápěný s označením T 5 P , rok výroby 1952 (pětituna) a má výr
číslo na stejném místě jako to nafotil kuzja. Snad to bude u tvé 3,5 tuny stejné. [Lukáš] 10.01.2009 |
| ...samozřejmě viz obrázek... [kuzja] 09.01.2009 |
|  Ondro, to číslo (pokud je výrobce BSS) bys měl mít v těchto místech. Vašek [kuzja] 09.01.2009 |
| jo dik a výrobní číslo je kde? [zetor 25] 09.01.2009 |
| Zdravím včera jsem byl s touto vlečkou na evidenční kontrole a štítek ma prý byt umístěn na čele
vlečky dole na levé straně sám tuto vlečku mám a v tomto místě jsou jen nýtky tak tam určitě štítek
byl [pet11] 09.01.2009 |
| Děkuji vám za příspěvky ale ja potřebuju umístění výrobního čísla na čtyřkolovém traktorovém vleku T
3,5 S, je to druh traktorový vlek ručně sklápěný. [zetor 25] 08.01.2009 |
|  další [P.S.] 08.01.2009 |
|  Umístění štítku je různé.Co jsem tyto přívěsy viděl,tak to bylo vždy jinde.Výběr ze 3 míst (viz
foto). [P.S.] 08.01.2009 |
| Ing. Rostislav Bilík zkušební technik tel : +420 585 808 519 fax : +420 585 808
220 Email : rostislav.bilik@panav.cz www.panav.cz [P.S.] 08.01.2009 |
| Nemaš přímo kontakt na ten štítek do BSS [pet11] 08.01.2009 |
| jo dik za info ale ja potřebuju umístění výrobního čísla [zetor 25] 25.12.2008 |
| Na přívěsy z BSS udělají štítky přímo ve fabrice.Cena cca.500kč. [P.S.] 25.12.2008 |
| ahoj ja mam na petunovem brandysaku cislo na prave strane za ulozenim cepu oje tak treba maji stajny
postup i u 3.5t znamy ma cislo take napravo na drzaku cepu predniho praveho pera [slava] 25.12.2008 |
|
|