MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 297017 příspěvků |7075 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 85 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPoválečné motocykly zahraniční | Diskusní téma 17.11.2018 21:24  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Nový píst


 Kde by bylo možné sehnat nový píst na Matchless G80.    [Petr]   07.01.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky, nejdřív to zkusím změřit, podle to ho co jsem zjistil by tam mělo být 110 PSI/7,5 bar. Ventily z vodítkama by chtěl vyměnit určitě.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2018
Odpověď  ono dokud to nerozhodis tak neuvidis ja sem treba na nortonu menil jen krouzky a voditka s ventilama a razem spotreba oleje minimalni. az to rozhodis uvidis a zmeris stav taky to muze delat spatne nastaveny karb jak vypadaj po jizde svicky?
barva sou stejne zbarvene?    [free]   15.09.2018
Odpověď  Ahoj, Řeším teď podobný problém s mojím Matchlessem G9 s dvouválcem. Ono ten motor nebude úplně v tak super stavu jak jsem si myslel. Žere olej a trochu střílí do výfuku a při jízdě cuká. Očístil jsem svíčky a potom dal nové ale nic moc zlepšení. O víkendu to jelo jen na jeden válec a z hlavy jak je přichyceno výfukové potrubý tak vytíkala černá sračka , asi nespálený benal ,ale jen trochu. Tak přemýšlím že to rozdělám a zkontroluju ventily a vodítka ventilů popřípadě vyměním. Mám si nechat také přeměřit tlaky a popřípadě vyměnit jenom o-kroužky ? Nebo výbrus a nový píst, cena za písty docela masakr kolem 260 liber.    [burykRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2018
Odpověď  Arpi to je v pohodě motor se dá převrtat až o 1,5 mm o to nejde ale spíš o to jestli je píst ze čtverce nebo vysokozdvihu. Jinak Petře jestli sháníš nějaké díly Matchlesse tak mám ještě nádrž levý kastlík a olejovou nádrž a plech sedla když tak napiš na email c8a@seznam.cz zde jsem tak 1 za měsíc    [Honza]   08.03.2018
Odpověď  Jinak opakuji svou radu, dobře si rozmysli nákup nového pístu a následný výbrus. nech si to přeměřit. Předpokládám, že to bude použitelné a bude to sloužit spoustu let. Toto není 2T Jawa u které můžeš dělat výbrusy do aleluja s pístem za hubičku. Předpokládám, že to má dle manuálu povolené max tři.    [Arpi]   06.03.2018
Odpověď  Tý jo, chudák matchless. Prošel si žehem nebo se mi to jen zdá?    [Arpi]   05.03.2018
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/MATCHLESS-AJS-G80-G80CS-SHORT-STROKE-PISTON-HEPOLITE-PART-13324-040-OVER/312044622766?hash=item48a74f13ae:g:d-0AAOSwZrhaWWbs&vxp=mtr

tady je jeden za lepší cenu ale 0,40 , inch není nový ale píše použitelný    [pytrsmotors]   04.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám foto mého stroje. Myslím že ten jednoválec se k němu dostatečně hodí.    [Petr]   04.03.2018
Odpověď  Ano bavíme se o G80 tedy jednoválcový stroj. Vyměnit motor za jiný se mi zdá jako pěkná prasárna. Já chci mít stroj v originálním stavu. Na jednoválcovém motoru také obdivuji jeho jednoduchost, typický chod a zvukový projev. Osobně také nesouhlasím s tím že by Jawu 500 ohc "neuměli". Oproti této anglické klasice je to ale úplně jiný stroj. Hlavně co se týče konstrukčního a projektového přístupu.    [Petr]   04.03.2018
Odpověď  Já měl za to, že se bavíme o Matchlessu G80    [Arpi]   12.02.2018
Odpověď  Mám obě mota - ES 2 a Dominátora, rámy, kola, převodovka ..... a pod. jsou zcela stejné. Asi jako Jawa 250 a 350¨. Je jen drobný rozdíl ve svezení.    [Evžen]   09.02.2018
Odpověď  jestli to ma ram jako es2 tak tam ten dvouval mel jit bez vetsich upravne?    [Free]   09.02.2018
Odpověď  Anglické motorky, které k nám soudruzi dováželi na přelomu padesátých a šedesátých let, když zjistili, že 500 OHC neumí, byly již zastaralé. Proto se do Nortonů montoval dvouválec (40 koníků oproti 22 ES2). Tak si kup něco v zahraničí. Za cenu jedné 500 OHC koupíš cca tři motorky.    [Evžen]   08.02.2018
Odpověď  Tak jestli chceš aby to jezdilo jak z praku tak celý stroj odlehči tak o 20 kg pak dej vačky s vysokým zdvihem převody s delší jedničkou a ostatní rychlosti poskládej vic k sobě, hliníkový koš spojky atd atd    [Honza]   08.02.2018
Odpověď  nedávno jsem viděl starou fotku stroje, který za komančů jezdil u nás. Byl to G80 vzhledově víceméně originál, ale s motorem z dvouválce Triumph..nádhera a prý to slušně jezdilo. Kdo ví, kde je tomu konec    [Arpi]   16.01.2018
Odpověď  to by chtelo pridat jeste jeden valec aby to jelo jak z praku :-)    [Free]   10.01.2018
Odpověď  Tak to smontuj jak to je a jezdi..výbrusem a zajížděním si akorát zkomplikuješ život..    [Arpi]   09.01.2018
Odpověď  Přímo nic mu není. Jen běžné opotřebení ale chtěl bych aby to jelo jako z praku...:)    [Petr]   08.01.2018
Odpověď  A copak je tomu starému?    [Arpi]   07.01.2018
Odpověď  https://www.ebay.com/itm/AJS-Matchless-500-Piston- Rings-set-G80CS-18CS-G80S-18S-010-New-Old-Stock-/2 32611535898    [Monty]   07.01.2018
 Přidat odpověď   (20) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006