 Ahoj,prosím o radu,mám doma motocykl Benelli 500 LS 1978. Nevíte někdo kde bych sehnal nějaké
díly např.rozvodový,nebo primární řetěz do motoru? Proběhl jsem net a na nic jsem nenarazil.
Také mě zajímá zda nejsou díly shodné např. s Honda 500 four. Přikládám ilustrační foto,tu
svojí mám ještě v bednách. Děkuji za odpovědi Honza Z. [Honza Z.] 26.02.2009 Přidat odpověď |
| Tak to je skvělý. Už jsme tři.Kamarád ji má v původním stavu, já jsem ji koupil napadenou kutilem z Itálie a ta zelená štětkovka, co na to dal, nešla sundat.Takže ji mám bohužel přelakovanou. Fotky taky dodám.Více se dělalo modelů Strada a pak následovala K2 s litými koly.Ale 39 koní na 350-tce to se mohlo Jawičkám jenom zdát. [Vlasta] 27.07.2011 |
| jestli jich bylo 1100 nevím,ale jednu v původním laku,rok 1974, mám doma. Je v čechách od roku 1980, já jsem celkově třetí majitel. Fotku dodám po víkendu. A je to NÁDHERNÝ klasik. [monty] 27.07.2011 |
| Promiň, nechci znít jako kniha, ale mě taky blbě pálil první a šestý válec. Dal jsem tam Denso Iridium a to propálí směs mnohem lépe. V jízdních vlastnostech to nepoznáš a snad ani na spotřebě ne, ač reklama tvrdí opak. Když ohříváš motorku, tak osahej jednotlivé svody. Neboj, nespálíš se.Pak se zjistí, která svíčka a jak pálí.U Benelli je to trochu alchymie, ale jestli budeš potřebovat, znám i kouzelníka....Obecně,ať všichi ohřívají veterány o něco déle, než si většina znás myslí, že je potřeba. Nejhorší jsou studené starty a motor trpí!A miláčkové jdou dříve do kopru... [Vlasta] 27.07.2011 |
| Ahoj Honzo, děkuju za pozvání, ale máme doma oslavu, tak se neukážu. Klukům to řeknu, třeba tam nějaká další Benelli přijede:-). Pokud máš gumičky na ventilech nové, tak je to nastavením karburátoru, Je to asi bohaté.Chtělo by to udělat podtlaky, etc.Pak by ses možná divil, jak to pětikilo umí jezdit.Já se teď bavím jinou italskou kráskou, Morini 350 Sport, s Heronovým pístem a rychlostí 165 km/h.Říkalo se ji čarodejnice a s bubnovou Grimecou bylo vyrobeno 1100ks.U nás vím o dvou kusech.Pokud má někdo tenhle skvost, tak budu rád, když se ozve. [Vlasta] 27.07.2011 |
| Ahoj Vlasto,díky za příspěvek.S tou 98 to zkusím.Že mi kouří 3 válec jsem netušil,přitom jsem dával nová gufera na ventily,tak to překontroluju i s těmi vůlemi ventilů. První a čtvrtý válec mi asi hůř pálí,protože mám mastné koncovky výfuků. Koukal jsem na tvojí fotku,750 je krásná a ta 900 má taky svojí eleganci. Jinak se chystám 31.7. do Nepomuku podívat na závody,tak kdyby jste měli s kamarádama chuť a čas můžem udělat mini setkání Benelli :-) [HonzaZ.] 20.07.2011 |
|  Ahoj Honzo, k našemu sobotnímu setkání.Ventilové vůle jsou za studena 0,13-0,15.Strašně špatně se tam dostává. Měrky je potřeba zahnout.Hulí ti třetí válec, pravděpodobně gumičky na ventilech. To se stává, když moto dlouho stojí a simerinky ztvrdnou.V Dell´ortech jezděte jen 98 oktan. benzín (ve všech) běžně jezdily na 100 oktanový benzín. Já vím, je to drahé. Aditivum je nezbytné, olovo chladí i maže.Posílám foto našich Benelli. Později přidám foto 654 a 354. Vl. [Vlasta] 17.07.2011 |
| Do dnešního dne jsem s Benelli najezdil cca 1000 km a je to opravdu droga. Nikdy jsem neměl novou výkonnou motorku, ale tahle mě fakt baví,nad 6000 ot/min se z ní stane dravec.Maximálku jsem podle původního tachometru nedokázal určit,podle manuálu je na 5.rychlostní stupeň 188km/h.Přední dvoukotoučová brzda je taky moc fajn.Při opravdu ostré jízdě si dle manuálu řekne o 7,7 L což můžu jen potvrdit :-) [HonzaZ.] 16.06.2011 |
|  Tak motorka už jezdí,teď jen dodělat doklady a hurá za novými zážitky v sedle 32 let staré motorky. 4-válce,4-karburátory,4-výfuky,dva kotouče vpředu,startér,47 koní.To vše v rozmezí ceny mezi kývačkou a pérákem prodávanými u nás po renovaci. [Honza Z.] 25.03.2011 |
|  Nějaký čas uběhl a na motorce zas přibyl nějaký kilogram dílů navíc. [Honza Z.] 23.08.2010 |
|  Tak po delší odmlce,zas nějaký pokrok. Motor je nahrubo v rámu,sám jsem ho tam nebyl schopný
usadit,vypomohl mi s ním kamarád. Teď mě čeká demontáž,vyčištění a přetěsnění karburátorů. [Honza Z.] 20.05.2010 |
| Tak to jsme fakt kousek, tak se snad se svými nádhernými stroji potkáme :-) 354 mám pojízdnou v
orig. a celkem slušném stavu a čekám taky na testaci na VZ. A Tornado 650 se skládá dohromady, díly
od Buriana jsou ok, tak je to radost, když je peníz :-) Petr Sluka [sluky] 11.04.2010 |
| Díky za radu,už jsem letos učinil několik nákupů od p.Buriana. Jsem s ním velmi spokojený,má
snad celou škálu ND. Brzo budu dávat motor po opravě zpět do rámu a zbývají dodělávky.
Letos už snad vyjedu,pak ještě testace HV a hurá na silnici. Jinak podle tvojí přezdívky
myslím,že jsme oba od Hvížďalky. [Honza Z.] 20.03.2010 |
| Doporučuji adresu http://benelliparts.de Je zde i elektronický katalog náhradních dílů + ceny.
Pana Detlefa Buriana jakožto člena německého benelli klubu znám osobně a veškeré náhradní díly jsou
orig. Skoupil totiž většinu skladu Benelli v Itálii, respektive i další satelitní sklady po světě.
Sluky - 354 sport, Tornado 650S [sluky] 18.03.2010 |
| Na webu bsa.zde.cz máš odkaz na Bajtler servis který má každý řetěz tak jako Já každý olej. [argus] 16.04.2009 |
| Ahoj Vlasto určitě se ozvu,díky moc za telefon.Honza Z. [Honza Z.] 04.03.2009 |
| Máme s kamarády několik čtyřválcových 354 Sport,654 Sport a šestiválcových Benelli750 Sei,900 Sei.
Můžeme poradit i s renovací. Přes známé v Itálii objednat i originál díly. Na Benelli se dají sehnat
naštěstí veškeré díly.Vlasta 603579111 [Vlasta] 04.03.2009 |
| Ahoj,díky moc za odpověď,to srovnání s jinými typy moto jsem potřeboval.Honza Z. [Honza Z.] 01.03.2009 |
|
|