MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306393 příspěvků |7516 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 3.8.2020 13:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

477/7


 Zdravím všechny.
Chtěl bych začít renovovat Čízu 175,477/7.Je to rok výroby 1976.Pár věcí je na ní nanetst předělaných a tak bych se rád zeptal,kde by se daly sehnat,nebo jestli by je případn někdo za něco nevyměnil.    [kettenkrad]   23.02.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Ty blinkry s cernym plastem co maji vybrani jsou na 634ku nekdy kolem roku 74-75. Kdyby prebejvaly nejaky, tak bych mel zajem o jakykoli kvuli sklickum, mam poprdany ty vystupky na upevneni sklicka. Delku nozicky bych tolik neresil, pokud jsou delsi nez se zda, tak neni problem je zariznout a prevrtat aretacni otvor.    [Jindra650] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.04.2010
Odpověď  Mám na prodej 2 články z pásu a 12 ks pojezdových gumových špalků. Originál, značené, velmi dobrý stav.    [Wolf]   19.04.2010
Odpověď  Ten druhý typ blinkru se dával potom ke konci výroby,hlavně na typ 472 nebo jawa 634,než začaly montovat ty,co jsou na zelený motorce.    [pecin]   02.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě bych se chtěl zeptat,jestli někdo nemá navíc takovýhle kryt řetězu,doma mám ještě kryty na kývačky a na sportku,ale tenhle je jinačí.    [kettenkrad]   01.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pak jsem našel ještě jeden,a ten má jiný tvar toho těla,nevíte někdo z čeho to je?    [kettenkrad]   01.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Našel jsem doma ještě tyhle,ale přijdou mi maličko větší a taky dělka té tyčky na uchycení je delší než na zadní blinkry,ale taky kratší než ty na předních.A taky se liší těmi chromovanýmy obroučkami,dřív se asi dávaly ty zaoblené a ne hranaté,ale divím se,proč by to někdo přehazoval.    [kettenkrad]   01.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...dobový prospekt    [Libor L.]   25.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Patří tam ty samé co máš na té červené.    [Libor L.]   25.02.2010
Odpověď  Rád bych ji měl v co nejpůvodnějším stavu.Mimochodem,nemáte někdo fotku blinkru,jaký tam má být z výroby?    [kettenkrad]   24.02.2010
Odpověď  já bych řek že motorka je dost v origo stavu tak nevim co by si chtěl měnit    [stegr]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na motorce je přidělaná nádobka na olej a kryt motoru je taky z oilmasteru,ještě jsem se nedíval dovnitř,ale podle předchozího majitele oilmaster neměl,taky si říkám,že dva motory vyrobené hned po sobě by byly takhle rozdílné.Jinak na téhle motorce jsou ráfky s pěkným chromem,ale stejně bych tam radši dal ty hliníkové.Takže kdyby měl kdokoli z Vás nějaké věci na výměnu za různé náhradní díly,nebo věděl,odkud by se daly koupit,ozvěte se prosím.
Díky    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě by tam měly být i hliníkové ráfky,ty asi nikdo v replice nevyrábí,ne?    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle vypadají přední vidlice na původní motorce,nevíte,kde by se daly sehnat ty gumové prachovky?    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je to,co by tam nemělo patřit,originální je to z předchozí fotky.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedlo je taky trochu jinak šité,nejspíš taky z něčeho novějšího.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle by nejspíš měly vypadat zadní blinkry.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zadní blinkr je přivařený a je tam navíc navařená nějaká trubička,nemohl to být závěs na Pav?V techničáku ho mám u obou zapsaný,ale nevypadá to navařené originálně.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takovéhle plechy jsou asi původní.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pardon,špatná fotka    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podsedlové plechy nemají prolisy,není to náhodou taky ze 487 nebo nějaké Jawy?    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takhle by to i s tím zrcátkem nejspíš mělo vypadat.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Levá rukověť je taky z nějaké novější motorky,páčka je zase přivařená.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Měla by tam být takováhle rukověť s přepínačem na blinkry a hliníkovou páčkou.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pak rukovět plynu s páčkou přední brzdy.Rychlopal je asi z nějaké krosky a držák páčky je přivařený.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Měly by tam určitě být takovéhle,ale nevím,jestli ta tyčka,na které drží blinkr by měla být pochromovaná.    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jako třeba blinkry.Tyhle jsou asi z nějaké novější Jawy nebo 487,ne?    [kettenkrad]   23.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pak mám ještě jednu takovou v původním stavu (mimochodem,čísla motorů jsou hned vedle sebe,ale čísla rámů se liší o 12 a jsou vyrobeny necelý měsíc po sobě),tu bych měl jako vzor.    [kettenkrad]   23.02.2010
 Přidat odpověď   (27) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006