MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 307717 příspěvků |7577 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 47 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 27.11.2020 17:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ-175-477/01 rv.1970 oleomatic


 Zdravím chlapi,potřeboval bych poradit s regulátorem.Jestli se už montoval už v tom roce nebo později,na tom mojim stroji ho tam někdo přimontoval ne pod olejovou nádržku ale pod nádrž za karburátor,pod nádržkou na levo nemám ani otvory na šrouby na uchycení regulátoru,dík za rady.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Kolegové..máte někdo zkošenost s tímto regulátorem? http://www.jawadily.cz/Re gulator-6V-75W--polovodic ovy--Jawa,-CZ,1213.html .    [Arpi]   07.03.2011
Odpověď  Samozřejmě, že se ta kladívková dá stříkat. :-))    [Wenda]   11.06.2010
Odpověď  Jo tak to bude modrá metalíza s šedou kladívkovou to bu makačka ještě nevím jestli se ta kladívková dá stříkat?    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2010
Odpověď  A když se ještě vrátím k té šedivé barvě blatníků, kastlíků a světla, tak to není obyčejná šedivá, ale tzv. kladívková, to znamená, že jsou v ní takové ťupky, vypadá to, jako by někdo důkladně poťukal malým kladívkem celou plochu, odtud ten název.
Já na tvém místě bych tu motorku hodil do originální barvy, protože ta modrá metalíza s tou šedou se mi líbí snad nejvíc ze všech barev, co dělali.    [Wenda]   07.06.2010
Odpověď  4 Pecin:
Kouknu na svoje 477sedmičky co mám, ale držáky předního světla mi řipadají OK, ke kontrolkám a držáku zadníg´ho světla bych taky asi neměl výhrady. Ale kouknu jak to mám já.    [Joe477] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2010
Odpověď  Vypadá to jako perleť, ale je to modrá metalíza.
Žluté blatníky patří k černo-žuté motorce. K Tvé patří šedivé blatníky a pod nimi červená základová barva.    [Joe477] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2010
Odpověď  ještě kté barvě čistil sem to a mám tam tu modrou ona vypadá jako kdyby tam přidali perlet a na blatnící je taková světle žlutá.Mohli být modro žluté?    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2010
Odpověď  Aha, tak to jo. Ta moje 477 má vše původní, i kontrolky, držák zadní lampy, atd. Jediné, co je neoriginál, je zrcátko, protože to původní bylo jednak už napůl slepé a hlavně v něm nebylo nic vidět. Chtěl bych tam dát kulaté chromované, to bude motorce slušet víc.    [Wenda]   05.06.2010
Odpověď  Wendy, vim že ta tvoje je uplně dole. Ta červená s chrom. nádrží nemá 3 orig. věci - kontrolky, držák zadního světla-má prolis nahoře, držáky předního světla, ale jinak potěší taky. Moje není taky 100% originál.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.06.2010
Odpověď  Pecine, dík za pochvalu, ale tahle červenošedá s tím chromem na nádrži není moje, to je obrázek z netu, moje je ta u té první odpovědi úplně dole. Jo, ta je také velmi zachovalá, jediná vada je, že táta odpojil oilmaster, ale už pracuju na jeho opětovném zprovoznění, navíc jsem teď nechal vyleštit víka motoru a bubny brzd.    [Wenda]   03.06.2010
Odpověď  Já to splet je to ta expedice 23.1.1970    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Odpověď  Wendy, musím uznat, že takto zachovalou 477 vydím velmi rád. Když jsi zpomenu, že můj kamarád měl v servisu 477 z roku 1969 v originál černé barvě, přední světlo aprilie, taktéž hliníkovou lištu na sedle a na tachometru 7 km ( asi tak v roce 1998 ) a na otázku za kolik je na prodej jsem dostal odpověď - majitel si jí nechal pouze zprovoznit, není na prodej. Po nějaké době jsem ji viděl znova, na tacho 750 km, ale motorka poškrábaná a chromy orezlý. Co víc dodat, potom už jsem jí nechtěl.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ta nádrž není chromovaná celá, ale jen rámeček kolem boků, viz obrázek, tohle je ta červeno šedá kombinace model 69. Jo a ještě jsem si všiml, že sedlo taky nemáš origoš, to co tam máš, je ze 487, správně tam má být to, co je na fotkách té mé, modrošedé a červenošedé.
Jinak pokud máš původní TP, tak tam by měl být i datum expedice z továrny, na datum první registrace se nedívej, to může být klidně i o několik měsíců mladší, ta moje byla vyexpedovaná 14. září a první registrace až 26. října    [Wenda]   03.06.2010
Odpověď  Dík to vypadá velmy dobře.    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je kombinace modrá se šedou,kterou jsi našel na své čz.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  03.06.2010
Odpověď  Wendy moc dík za ty informace,ta nádrž je opravdu chromována,mám tam ku sloupnutí a je tam chrom přes celou nádrž,takže tam patří zapalováni s regulátorem 45W,ted musí počkat skládám ČZ250jednovýfuk 1964 černou,ta první evidence je v lednu takže je možná prní série,petrolejová a šedá bude pěkná.    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Odpověď  Pardon, malá oprava - ta žlutočerná kombinace měla černé světlo, ne žluté.
Vidím, na fotce, že máš ještě ten kulatý šroubovací znak na nádrži, takže si myslím, že tahle nádrž měla ještě ten chromovaný lem, to znamená, že je to ještě staré provedení.
Koukni se do techničáku, kdy tvoje motorka byla vyexpedovaná z továrny, podle mě máš ještě model 69, takže původně jsi měl ještě starý regulátor na statoru.    [Wenda]   03.06.2010
Odpověď  Tak petrolejové modré se origoš dělaly, měly modrý rám, nádrž s chromovým rámečkem a šroubovacím znakem ČZ k tomu šedivé blatníky, kastlíky a svělomet. Dále vínové (jawácká červeň) také rám, nádrž a šedivé kastlíky, blatníky plus světlomet. Potom byla moje barevná kombinace (černý rám, šedivé blatníky, kastlíky a světlo, červená nádrž bez chromu a s nálepkou) a ještě vím o kombinaci černý rám a žluté blatníky, nádrž, kastlíky a světlo.
Takže jestli jsi našel na vidlici petrolejovou modrou, tak to může být původní lak.    [Wenda]   03.06.2010
Odpověď  A ted sem se díval do tech.a první reg.23.1.1970 tak je možné že tam nebyl a je to dodo.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  A šup.    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  A ještě.    [tomčz] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak to to nějak vykoumám,našel jsem na zadní vidlici pod černou barvou takovou modrou petrolejovou je možné i když myslím že ne že by dělali jiné barvy,nenašel jsem jaké varianty barvy dělali ale jakou máš ty tak chci aby vypadala i ta moje,ten pán od kterého to mám je takový kutil tak je možný vše-    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Odpověď  Dík za pochvalu, ono je možné, že se tam ten regulátor začal dávat až v průběhu roku, tak jestli máš o několik měsíců starší motorku, tak tam třeba ještě nebyl.
Jinak ta motorka je v původním stavu, má najeto originál z fabriky jen necelých 16 tis.km, patří mému tátovi, jenže on na ní vůbec nejezdí, takže vždycky ji já jen párkrát za rok projedu, aby nezareznul motor, jinak pořád stojí v garáži pod plachtou.    [Wenda]   03.06.2010
Odpověď  Dík za foto a info,ale jakto že tam pod tou nádržkou nemám žádné díry nebo ůchyt,to je zajimavé,takže regulátor musím tam uchytit.Máž ji pěknou tos sis sám spravoval nebo to je původní fakt pěkné.    [tomčzRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím, mám také ČZ 175/477 Oilmaster, vyrobena v září 1970 (viz obrázek)a na ní je krabička regulátoru pod olejovou nádržkou už originál z výroby, takže na motocykly vyrobené v tomto roce zcela určitě patří. Od roku 1971 se pak dávaly už i blinkry.    [Wenda]   03.06.2010
 Přidat odpověď   (25) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006