MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 312664 příspěvků |7906 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 35 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 27.5.2022 08:00  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

čz125/476 - posilube


 Ahoj,
tak se musím tak trošku pochlubit s novým úlovkem, dostal jsem ji od známýho za odvoz:) je to čz125/476-01, rv 1970. Motorka je dost zašlá, stála mnoho pod plachtou venku, takže lehká povrchová rez.
Nejhorší je plech sedla, ten je totálně prorezlej, takže bych se chtěl zeptat, jestli se plech nevyrábí jako replika? Zatím jsem nic nenašel.
Jinak samotné sedlo je docela zajímavé, setkával jsem se spíš s rovnými hladkými sedly, tak jsem zvědavej jak to bude pohodlný :)    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2012     Přidat odpověď  
Zobrazit dokumentOdpověď  Důvod, proč byla malá komprese... z toho byl první kroužek zapečený    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jo to bude asi ono na té fotce...
Monty->já bych potřeboval spíš jen ten plech, nebo nějaké starší sedlo, 1500kč je momentálně pro mě moc, ikdyž je to normál cena..

Jinak čezeta nemá kompresi, už nešla ani nastartovat, tak jsem se snažil sudnat válec, ale cestu mi zkřížilo kolínko vejfuku, který bylo ve válci tak zarezlý, že všechny přípravky na povolení rzi a nahřejvání plamenem nepomohlo. Skončilo to jak vidíte na fotce.
Proto bych se chtěl zeptat, jestli by na tento typ 476-01 pasoval výfuk i s kolenem ze 477? Všiml jsem se že poblíž stupačky má jinde závit pro přichycení, jinak vizuelně nevidím rozdíl.
Děkuji    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  to sedlo je dost podobné    [matt]   17.03.2012
Odpověď  To v odkazu je fotka někoho cizího,ale mám v regálu jedno sedlo po renovaci, na originál plechu,s novým potahem.
Pokud je chcete,stálo by 1500.-    [Monty]   17.03.2012
Odpověď  Ono tam toho není originálního více, ten pravý kastlík podle fotky se taky už dostal pod ruku nějakému kutilovi.    [Wenda634]   17.03.2012
Odpověď  Tak sem se nějak pídil po sedlech na čz a na Vašich stránkách jsem našel přesně to co tam mám - http://www.montyjawa.cz/i ndex.php?option=com_fireb oard&func=view&id =4493&catid=11&It emid=43    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2012
Odpověď  Plech jako replika není,ale jistě seženete dobrej originál. Nejlíp celý sedlo, tohle je jistě neoriginální.    [Monty]   15.03.2012
 Přidat odpověď   (7) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006