MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316187 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 58 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 18.7.2024 00:47  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Dvouklíč 634


 Ahoj ve spolek,
ví někdo proč se Jawa rozhodla montovat přední brzdové štíty v provedení dvouklíč na levou stranu, místo na pravou jako u ostatních moto? Nějak na to nemůžu furt přijít.

Děkuji za odpověď    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2023     Přidat odpověď  
Odpověď  Důvod nevím, ale zeptal bych se v Jawě, třeba to vědí.    [Luboš]   02.09.2023
Odpověď  Napsal jsem blbost - pro dvouklíč musela být nová forma.
Takže otázka proč je na levé straně zůstává nezodpovězena.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2023
Odpověď  Třeba proto, že forma na odlitek není levná a přehození lanka skoro nic nestojí.    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  31.08.2023
Odpověď  Ano, princip náběžné a úběžné hrany chápu, jde mně o to proč je ten štít vlevo a ne vpravo. Snad kdybych udělal ten brzdový štít zrcadlený, dal jej napravo, zachoval princip náběžné a úběžné hrany tak výsledek je stejný ne? A nemusím vést lánko na druhou stranu kola. Jde mně o to proč ten čtít neudělali konstrukčně jako pravý, místo levý.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2023
Odpověď  Aby to brzdilo musi byt na lavej strane. Vysvetlenie aj tu na fore http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=243075    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2023
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006